DZOLA 0 Posted September 15, 2014 Hvala Dante na pretrazi,vidjeh da ima par semeringa gdje moze curiti.Neki su komplikovani za promjeniti zbog lamele,zamajca,mjenjaca itd posto se skidaju.Prvo mjenjam majstora pa ostalo.A poslusacu savjet da operem mjenjac i da vidim da li negdje na sastavu curi posto je masan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drzarkod 3 Posted May 3, 2017 On 6/30/2012 at 11:31 AM, nesha79 said: problem koji sam naveo gore jos ne resih,bio sam u Srbiji, kupio imbus kljuc 12,dosao nazad u sloveniju, sav srecan digao haubu, zavukao rucerdu, gurnuo 12 u onaj zavrtanj sa prednje strane menjaca koj je okrenut ka hladnjaku i sluzi za proveru i dolivanje, i krenuo da odvrcem,kad on nece ni da makne, pitanje na koju stranu se odvrce na sanu kazaljke na satu iii kontra, druga stvar popizdim, i rekoh negde sam procitao kako se moze sipati odozgo, preko crnog cepica na vrhu menjaca, i krenem njega da skinem u fazonu sad cu da te napunim do vrha, kad ni on nece, sav nesto labav kao da je odvrnut do pola ( ne znam da li je navoj ili samo na cupanje ) ali nece ni gore ni dole. Mislm da pocinjem da mrzim punta , iako sam se zaljubio u njega cim sam ga video rvi put. ko bde imao vremna nek mi odovri na gore pitanje u vezi navoja na koju stranu, i da lije normaln da crni ceic s gornje strane menjaca bude tako labav Znam da je tema mozda stara, ali evo juce gledam motor mog 500l kad ono ulje na tom famoznom cepicu kod menjaca sto je kolega hteo da kine da dospe ulje, bio mastan, crn i oko njega na poklopcu biraca ulje. Obrisem, poklopac sive boje, klima, nema navoj, lici kao da treba tako da bude kao neki odusak..da li zbog hidraulicnog kvacila nemam pojma. Pratim situaciju pa javljam, ako neko ima neki savet...Inace samu tu ima ulja, ostalo suvo kao barut za sada. Quote Share this post Link to post Share on other sites