Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Moguće onda da Continentalke dodaju tih 15 KS. Ispada da ću morati da ponovo radim dyno ali sa Pirelli P7, računam bar 117 KS i 288 Nm.

Bane,ništa ga ne zeza ako se junački vozi. Drugačije se ulenji i napuni gareži. ZADOVOLJSTVO sitnica 3000 din na akciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad ga budem prodavao bacim dijagram i cena ode gore 300 e. :laughing:

To se zove investicija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja proučavam ovaj grafik i mnogo se tu stvari ne uklapa :laughing:

Prvo, 30Nm veći obrtni moment od fabričkog i 15ks više(stock valjda 100ks na točku), drugo na 150km/h i više ti je potrošnja 6,3, a meni na 130 5,8 i već malo preko toga ide preko 6 i još bi 255Nm trebao da bude max na 2000 obrtaja,a kod tebe se maskimum kasnije postiže, deluje malo sumnjivo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Prvo, 30Nm veći obrtni moment od fabričkog...

Informacije radi, taj isti 1.9 JTD u Lybri karavan ima 285 Nm fabrički. Vrlo je moguće i da je Ivanov prošao kroz ''doping'' kod bivšeg vlasnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ivan.ik Nema na čemu, drago mi je da ti se sviđa :)

@nesha verovatno je dobio malo dopinga čim ide kao lud i još ima dosta više konja na točku nego fabrički jtd i još troši jako malo na autoputu u odnosu na mog npr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrosnja se valjda razlikuje abog otpora vazduha Igore, Mislim ako si gledao dok je bio na dyn-u.

P.s. ala sviraju kontinentalke :D

Edited by MS PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguće da su ga zbog kuke dopingovali. :laughing: To mi uopšte nije padalo napamet.

Ali opet ta razlika na na točku i na radilici velika (mislim na mom primeru), ali opet da ga je neko dopingovao ne bi imao katalizator (ortak na 147 skinuo) i ne bi prošao test izduvnih gasova u Italiji (šest meseci pre moje kupovine).

MS PK Igorov bi trebao da manje troši jer je niži (10 cm sa nosačima ili oko 5 cm bez nosača) i aerodinamičniji (manje sandučasta forma) a bogami i oko 130 kg lakši.

A ono što zviždi, brate probi mi uši. Došlo mi da sipam onih 0,6 dl na valjke.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrosnja se valjda razlikuje abog otpora vazduha Igore, Mislim ako si gledao dok je bio na dyn-u.

P.s. ala sviraju kontinentalke :D

Konkretno sam mislio na autoput gde je potrošnja Ivanovog čak i manja nego kod mog ili jednaka, na valjcima mi je normalno da baš malo troši jer nema nikakvog otpora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biće da je do čipa što ovaj moj "mnogo" troši :laughing:

A i vole ljudi da preteruju, jedan drugar me je stalno gnjavio kako moj previše troši kad mu kažem da se vrti oko 5,8 na autoputu i jednom mi seli u njegov da se provozamo kad ono litar veća potrošnja nego kod mene u bilo kom režimu vožnje. Ja ga pitam kako moj mnogo troši kad tvoj na 140 hvata 7 litara i kaže čovek pa ja ga ne vozim preko 100 :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na otvorenom tj autoputu aerodinamika ima veliki uticaj na potrošnju. Ovaj moj je visok kao ven ali opet poprilično manje troši nego Zafire (ima ih par ortaka i >2 l razlika).

Druga stvar ljudi pričaju priče, 5 po gradu a kad pogledaš bord a ono 7,5-8 l. Ovaj moj ko hoće i kad hoće neka sipa i teramo gde god.

Pa je ne znam onda brate, da ti dam ja mog punta i neki euro za tog tvog rastelovanog? :D

:rofl: :rofl: :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja konkretno mislim na ovih tvojih 6,3 po autoputu na 150 i više, moj to ne bi mogao u ovom stanju. Drugarov 5v jtd još više od mog troši i to primetno, a moj je po rečima majstora bio u odličnom stanju na zadnjem pregledu(da ne baksuziram :) ), tako da se sve više uklapa ovo u priču da je tvoj pojačan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na otvorenom tj autoputu aerodinamika ima veliki uticaj na potrošnju. Ovaj moj je visok kao ven ali opet poprilično manje troši nego Zafire (ima ih par ortaka i >2 l razlika).

Druga stvar ljudi pričaju priče, 5 po gradu a kad pogledaš bord a ono 7,5-8 l. Ovaj moj ko hoće i kad hoće neka sipa i teramo gde god.

:rofl: :rofl: :rofl:

Od Zafire 1,9 CDTI sa 6 brzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tog ne smem da pitam, prošle godine mu moj komšija polomio zadnji brisač kad ga je izvlačio iz snega.

U pitanju su prve Zafire 2,0. Ima ovde vezano za novu ali 2.0 CDTI sa 165 ks i njene potrošnje. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=52601&st=60

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igor me nešto bacio u razmišljanje. Reče mi fabrička mapa 92-96 ks max 100 na dyno.

Fabrika kaže ovoliko

dijagram_1_9_jtd_115_ks_2.png

a na mašini izlete ovoliko .

scan0001.jpg

Jeli bre Bane kakav ti ono filter za vazduh kad mi auto puca od snage ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino da je ubacio jednog crnca pod haubu da dodatno okreće točkove :lol:

Rekoh već Ivanu preko telefona, moj je bio na valjcima pre kupovine i vlasnik mi se hvalio da je imao ~95-6 konja na točku(ne sećam se tačno) i ponovio mi to 20ak puta jer je to valjda i max. koliko fabrika može da pruži, teško da bilo šta osim baš dobrog tuninga može da iščupa 20ks iz kola bez grama dima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mirođiju i ovaj aditiv

TDA.jpg

. Leti pola kašikice zimi jedna supena.

Ispada da i ovaj naš ED nije tako loš. Malko vode ali sve se sagori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeli bre Bane kakav ti ono filter za vazduh kad mi auto puca od snage ?

Lepo ti ja kazem gde da uzimamo delove :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...