ivan.ik 625 Posted February 15, 2013 Moguće onda da Continentalke dodaju tih 15 KS. Ispada da ću morati da ponovo radim dyno ali sa Pirelli P7, računam bar 117 KS i 288 Nm.Bane,ništa ga ne zeza ako se junački vozi. Drugačije se ulenji i napuni gareži. ZADOVOLJSTVO sitnica 3000 din na akciji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted February 15, 2013 Neka necu ja da proveravam nista za tih 3000din,da se ne iznenadim Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 15, 2013 Kad ga budem prodavao bacim dijagram i cena ode gore 300 e. To se zove investicija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted February 15, 2013 Ja proučavam ovaj grafik i mnogo se tu stvari ne uklapa Prvo, 30Nm veći obrtni moment od fabričkog i 15ks više(stock valjda 100ks na točku), drugo na 150km/h i više ti je potrošnja 6,3, a meni na 130 5,8 i već malo preko toga ide preko 6 i još bi 255Nm trebao da bude max na 2000 obrtaja,a kod tebe se maskimum kasnije postiže, deluje malo sumnjivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted February 16, 2013 Evo ga i dokaz br.2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 16, 2013 Igore extra odrađeno. Thanks Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 16, 2013 ...Prvo, 30Nm veći obrtni moment od fabričkog...Informacije radi, taj isti 1.9 JTD u Lybri karavan ima 285 Nm fabrički. Vrlo je moguće i da je Ivanov prošao kroz ''doping'' kod bivšeg vlasnika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted February 16, 2013 @ivan.ik Nema na čemu, drago mi je da ti se sviđa @nesha verovatno je dobio malo dopinga čim ide kao lud i još ima dosta više konja na točku nego fabrički jtd i još troši jako malo na autoputu u odnosu na mog npr. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted February 16, 2013 Ma naviko ECU zbog kuke da mora jace i bolje Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 16, 2013 (edited) Potrosnja se valjda razlikuje abog otpora vazduha Igore, Mislim ako si gledao dok je bio na dyn-u.P.s. ala sviraju kontinentalke Edited February 16, 2013 by MS PK Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 16, 2013 (edited) Moguće da su ga zbog kuke dopingovali. To mi uopšte nije padalo napamet.Ali opet ta razlika na na točku i na radilici velika (mislim na mom primeru), ali opet da ga je neko dopingovao ne bi imao katalizator (ortak na 147 skinuo) i ne bi prošao test izduvnih gasova u Italiji (šest meseci pre moje kupovine).MS PK Igorov bi trebao da manje troši jer je niži (10 cm sa nosačima ili oko 5 cm bez nosača) i aerodinamičniji (manje sandučasta forma) a bogami i oko 130 kg lakši.A ono što zviždi, brate probi mi uši. Došlo mi da sipam onih 0,6 dl na valjke. Edited February 16, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted February 16, 2013 Potrosnja se valjda razlikuje abog otpora vazduha Igore, Mislim ako si gledao dok je bio na dyn-u.P.s. ala sviraju kontinentalke Konkretno sam mislio na autoput gde je potrošnja Ivanovog čak i manja nego kod mog ili jednaka, na valjcima mi je normalno da baš malo troši jer nema nikakvog otpora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 16, 2013 Pa je ne znam onda brate, da ti dam ja mog punta i neki euro za tog tvog rastelovanog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted February 16, 2013 Biće da je do čipa što ovaj moj "mnogo" troši A i vole ljudi da preteruju, jedan drugar me je stalno gnjavio kako moj previše troši kad mu kažem da se vrti oko 5,8 na autoputu i jednom mi seli u njegov da se provozamo kad ono litar veća potrošnja nego kod mene u bilo kom režimu vožnje. Ja ga pitam kako moj mnogo troši kad tvoj na 140 hvata 7 litara i kaže čovek pa ja ga ne vozim preko 100 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 16, 2013 Na otvorenom tj autoputu aerodinamika ima veliki uticaj na potrošnju. Ovaj moj je visok kao ven ali opet poprilično manje troši nego Zafire (ima ih par ortaka i >2 l razlika).Druga stvar ljudi pričaju priče, 5 po gradu a kad pogledaš bord a ono 7,5-8 l. Ovaj moj ko hoće i kad hoće neka sipa i teramo gde god.Pa je ne znam onda brate, da ti dam ja mog punta i neki euro za tog tvog rastelovanog? :rofl: Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted February 17, 2013 Ja konkretno mislim na ovih tvojih 6,3 po autoputu na 150 i više, moj to ne bi mogao u ovom stanju. Drugarov 5v jtd još više od mog troši i to primetno, a moj je po rečima majstora bio u odličnom stanju na zadnjem pregledu(da ne baksuziram ), tako da se sve više uklapa ovo u priču da je tvoj pojačan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted February 17, 2013 Na otvorenom tj autoputu aerodinamika ima veliki uticaj na potrošnju. Ovaj moj je visok kao ven ali opet poprilično manje troši nego Zafire (ima ih par ortaka i >2 l razlika).Druga stvar ljudi pričaju priče, 5 po gradu a kad pogledaš bord a ono 7,5-8 l. Ovaj moj ko hoće i kad hoće neka sipa i teramo gde god. :rofl: Od Zafire 1,9 CDTI sa 6 brzina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 17, 2013 Tog ne smem da pitam, prošle godine mu moj komšija polomio zadnji brisač kad ga je izvlačio iz snega. U pitanju su prve Zafire 2,0. Ima ovde vezano za novu ali 2.0 CDTI sa 165 ks i njene potrošnje. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=52601&st=60 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 17, 2013 Igor me nešto bacio u razmišljanje. Reče mi fabrička mapa 92-96 ks max 100 na dyno.Fabrika kaže ovolikoa na mašini izlete ovoliko .Jeli bre Bane kakav ti ono filter za vazduh kad mi auto puca od snage ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 17, 2013 Da nisi nesto sipao u rezervoar ?Cisto da ubacim narodu crva sumnje Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted February 17, 2013 Jedino da je ubacio jednog crnca pod haubu da dodatno okreće točkove Rekoh već Ivanu preko telefona, moj je bio na valjcima pre kupovine i vlasnik mi se hvalio da je imao ~95-6 konja na točku(ne sećam se tačno) i ponovio mi to 20ak puta jer je to valjda i max. koliko fabrika može da pruži, teško da bilo šta osim baš dobrog tuninga može da iščupa 20ks iz kola bez grama dima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 17, 2013 Mirođiju i ovaj aditiv. Leti pola kašikice zimi jedna supena.Ispada da i ovaj naš ED nije tako loš. Malko vode ali sve se sagori. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17442 Posted February 17, 2013 Jeli bre Bane kakav ti ono filter za vazduh kad mi auto puca od snage ?Lepo ti ja kazem gde da uzimamo delove . Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted February 21, 2013 Evo i celog klipa konačno Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted February 21, 2013 Uspeo sam da procitam tablicu Quote Share this post Link to post Share on other sites