Supergenius 0 Posted June 14, 2012 Pošto sam jednom ranije napumpao probušenu gumu sa originalnim Fiat-ovim kompresorom koji mi je bivši kolega dao(ovakvim):i oduševio se koliko je dobar, reših da i ja sebi nabavim jedan.E sad, pošto sam ja kupio polovan, koji je stigao bez onih nalepnica sa strane, treba mi kratko (zlu ne trebalo) uputstvo od nekoga ko je ovakav kompresor dobio sa novim kolima tj. sa fabričkim uputstvom:Jel boca sa tečnošću za popravak guma pod pritiskom ili moram da nateram kompresor da uduva tečnost u gumu, iz čega sledi......glavno pitanje, kako naterati kompresor da uduva tečnost?U kom položaju treba da bude ventil na gumi prilikom puštanja tečnosti (gore, dole)?A guma, jel mora da bude odignuta od tla (na dizalici) ili ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted June 14, 2012 Drago mi je da je netko zadovoljan sa tim nazovi govnetom umesto rezernog tocka! Bogu hvala nisam imao posla sa tim iako mi stoji u prtljazniku, a ako idem negde na dalji put obavezno ponesem zimsku ili letnju gumu sa alatom koji sam kupio na otpadu. Od toga uputstva ima slabe koristi ali citajuci to i uzdajuci se u zdravu pamet znam kako se to koristi.Ta "tecnost" nije pod pritiskom, na rezervoaru te "tecnosti imas 2 prikljucka. Na donji je spojen kompresor i koji otpojis ako hoces da napumpas gumu, loptu, dusek... a drugi kraj se spaja na ventil probusene gume. dakle ukljucis kompresor i on duva u tu "tecnost" i onda kroz nju u gumu koju krpi po navodima proizvodjaca rupu promera do 4 mm!!! Za ventil nista ne pise i za dizalicu jer je u tom kompletu naravno nema prema tome nemoras da podizes auto jer nemas sa cim. Pise da ako se ne moze postici pritisak da se predje 10-ak metara da se tecnost rasporedi i da se po potrebi doduva do propisanog pritiska. evo ti iz uputstva ako se sta vidi. Iskreno ja to imam ali slabo verujem u to pa zbog toga nosim gumu. Sa ekserom sam vozio dve zimske sezone dok nisam skontao da je u gumi- doduvao je jednom i to je to. Sa drugim ekserom sam otisao i vratio se sa mora. Prema tome po dosadasnjem iskustvu od te skalamerije mi mozda zatreba samo kompresor posto ga nema na svakoj benz. pumpi a eventualni eksar necu da vadim i da koristim tu tecnost! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Supergenius 0 Posted June 14, 2012 Hvala Zvezdo. Imam ja ćopavca na Z10 ali mi se ovaj kompresor svideo jer sam gumu u kojoj je bilo nešto što je ličilo na komad otkinute čelične mreže (one građevinske) i koja je cela ispustila tokom noći napumpao, uz pomoć ovog kompresora, pa ja mislim za nepunih 10 minuta, pri čemu je i tokom pumpanja vazduh prilično jako izbijao na probušenom mestu.Po forumima ćeš videti da ljudi kukaju na male kineske kompresore zato što em ne mogu da nabiju pritisak ni dušek za plažu da napumpaju em crknu posle 10 minuta rada. Oni su 1.200 - 1.500 dindži po prodavnicama a ja sam toliko platio ovaj.A varijanta sa tečnošću mi je interesantna jer u scenariju: "put ka moru, napolju 35C u hladu, dete koje vrišti", mi se čini da je bolje za 10 min. popraviti gumu sa tečnošću (koliko - toliko) i dovući se do vulkanizera nego montirati ćopavca za šta ti, brat bratu, treba jedno 30 - 45 min, a gde je znojenje, a žena koja zanoveta, a dete koje kuka ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted June 14, 2012 (edited) Mislim da pise da i ovaj ne bi trebao da radi duze od 10 minuta , verovatno i njega stancaju braca Kinezi ali je kvalitetniji. U svakom slucaju bitno ti je da imas bilo kakvu rezervu jer ako je rupa veca ili se ne daj boze rasece onda nikakav kompresor nemoze zameniti rezervu ma kakva ona bila.Kada idemo na more moja zena kuka sto vecinu prtljaznika zauzme tocak ali se na to ne obazirem jer sam onda miran sto se guma tice.E da ja imam pozitivno iskustvo sa sprejem za krpanje guma! Na motoru sam usred neke nedodjije probusio gumu i sa sprejem sam zacepio rupu i doduvao gumu da se mogu dovuci do prvog vulkanizera! Od alata nisam nista imao samo taj sprej i da njega nije bilo zaista ne znam sta bih sa motociklom teskim preko 200 Kg u nedodjiji i to u vreme dok nisu postojali mobilni telefoni!Eto zbog toga i pored svega i u autu imam taj sprej! Nikada se ne zna! Edited June 14, 2012 by Zvezdo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 14, 2012 Ajd i ja da ga kupim...Ali, zena ce da nadje da zanoveta za nesto drugo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Supergenius 0 Posted June 15, 2012 Uvek prijatelju, uvek ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 15, 2012 Znam... Zasto sad, gubis vreme, volis vise auto od mene i deteta, sta ga stalno cackas, preterujes, sta ces kod majstora kad vidis da ide i nista mu ne fali i jos mnogo drugih poznatih, nepoznatih i razloga koji tek cekaju da budu smisljeni... Quote Share this post Link to post Share on other sites
brzi 23 Posted June 16, 2012 Gde ste nasli te kompresore? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Supergenius 0 Posted June 16, 2012 Kao nov može samo da se dobije ukoliko kupiš novog Fiat-a čija oprema obuhvata komplet za popravak guma. Ja sam kupio polovan na jednom domaćem sajtu specijalizovanom za internet prodaju, da ne reklamiram poslaću ti PP. Quote Share this post Link to post Share on other sites