bolens 7 Posted June 13, 2012 Juče sam nešto petljao oko motora... ipak, na vreme sam se zaustavio da ne napravim neku dodatnu štetu, pa vas pitam jer znam da među vama ima stručnjaka. Veliki problem je što su mi Miki (i Goran) daleko, a ovde u Novom Sadu nikome od majstora za sada ne verujem. A naravno da je to posao za njih.Kad sam skinuo plastičnu zaštitu sa motora... vidim da ulje baca na dva creva. Takođe i na dihtungu glave motora na jednom mestu kao i na jednom grejaču. Da li to razlog za brigu ili je potrebno samo creva bolje dotegnuti. Nekako sam se uzdržao od te operacije. Pomislih, možda treba neka zaptivna masa ili slično, ipak sam ja analfabeta u tome. Inače motor dobro radi, vuče... nema nekih posebnih problema za sada. Takođe, i na menjaču se mnogo crni, i iscedi se po neka kap. Da li je i kod njega vreme došlo da se predihtuje, ili može slobodno da se tera "bez brige i pameti" Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted June 13, 2012 Fabričke stege popuste posle nekog vremena zameni ih podešavajućim pa stegni lepo operi i odmasti sve pa proveri za mesec dana. Ono kod grejača mislim da je prosuo ko god je sipao ulje bez levka bar mi tako izgleda. Za dihtung glave i dole kod menjača isto odmasti pa proveri za mesec dana ako je šraf koji se vidi na glavi labav dotegni ga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 13, 2012 Moje misljenje je da su creva postala jako tvrda od temperature pa zbog toga tamo masti. Sto se tice dihtunga, nije skup a mozes i sam da ga zamenis. Za menjac se slazem sa Notonijem. Pranje pa kontrola. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 13, 2012 (edited) Da sam promeni dihtung glave???Na ovoj slici gde se vidi sraf, to nije dihtung glave.Dihtung poklopca ventila je.Ako gledam sliku na koju mislis, posto imam problema da ucitam ove slike... Edited June 13, 2012 by Hardvet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 13, 2012 To nije dihtung glave već poklopca ventila Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihajlo80 0 Posted June 13, 2012 Ista stvar je bila kod mene sa poklopcem.Zamenio sam dihtung i sad nema ulja, mada je i stari bio ceo.Nisam video tragove oštećenja na njemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted June 14, 2012 Onda znači da uzmem dihtung tog poklopca ventila i zamenim ga sam. Ne treba mi moment ključ, neka zaptivna masa? Inače amateri-paceri, uvek imaju meru kad zavrću šrafove... dok ne otkinu šraf ili ne oblajzne! A creva ako su otvrdla, onda ih treba zameniti... ili samo da probam sa šelnama za početak?U svakom slučaju axel sgrasso (odmašćivač) mora da radi, kao što ste rekli, posebno na menjaču, pa da se vidi gde pušta. Inače, hvala na savetima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 14, 2012 Ja ove slike ne mogu nikako da uvecam...Ako nema selni, stavljaj odmah pa probaj...Za diht mase su misljenja podeljena. Nako stavlja, neko ne. Ako vec curi a dihtung je citav, ja bih stavio diht-masu, ne moze da steti.Ali, posto vidim da smo slicni( zavrcemo dok nesto ne pukne... ) oteraj ti to lepo kod nekog ko umereno zateze Intervencija je banalna, i samim tim i vrlo jeftina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Teof 0 Posted June 3, 2015 (edited) Pozdrav svima imam fiat brava 1.9jtd i danas sam zaprimeto ovo na motoru, jel zna neko sta moze biti uzrok za ove masne povrsine, auto radio odlicno motor nema nikakov problem do sad. Edited June 3, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites