Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Twiki 1989

Fiat Tempra 1.9 TD - trese dok je hladan

Recommended Posts

Pozzz svim ljudima ovog foruma :) Eee ovako,problem je sledeci,dakle kad startujem auto,naravno prvo sacekam da grejaci odrade svoje ako u opste i rade.Ee posle se desava sledece,naime ako auto nije paljen i recimo upalim prvi put,ne bitno da lije jutro podne ili vece,motor kao da krene da "Trokira" i dimi beli dim,tako neko kratko vreme dok se ne zagreje,posle je sve ok :) Ja sumnjam na neki od grejaca,ako neko sumnja na nesto drugo,moze samo da pomogne :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije grejac spisak je podugacak sta sve moze da bude beli dim oznacava ili vodu ili naftu koja nije sagorela

shodno tome moze da bude i dihtung i neki ventil....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas kako,oseca se nafta i to bas,auspuh je suv u potpunosti,nema nikakve masti,tecnost da curi. Voda u posudi je konstantna tj ne curi nigde,u granicama normale je...To su neke stvari koje sam zaboravio da napisem u prethodnom odgovoru...Rezervnu bos pumpu imam,ako je do nje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da bude do grejaca , mada se redje desava. Verovatno ti je stepen paljenja malo pomeren tj. okasnjen, a vrlo lako moze biti i da je neka dizna losija pa joj treba malo vremena dok probije. Ako nepoznajes fiata nemoj sam da skidas pumpu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savetu,necu nista da diram oko pumpe,znam da bas ume da bude pipkavo :) A dizne cu proveriti,cim budem mogao :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj malo da poranis paljenje, zabelezi polozaj gde je sada pa je onda probaj, ako nije do toga uvek mozes da je vratis gde je bila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trokira dok ne istera beli dim ? Posle normalno ide i normalno pali ? Ako se tako ponaša može da bude gumica ventila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,bas to,neko kratko vreme tako radi,kad se zagreje posle je ok i pali normalno,cim prodje neko vreme i ohladi se opet ista procedura :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda slije malo ulja u cilindar, prati potrošnju ulja, može da bude 200-400 g na 1000 km. Ako spolja ne baca a karike su dobre (brzo upali) to je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee ovako danas sam ceo dan proveo oko auta :) Primetio sam da kad dam kontakt i oduzmem da se nekad cuje da nesto cakne kod motora onda dam jos jednom i sacekam da se lampica grejaca ugasi,i tad pali i ne trese u opste,znaci radi normalno.Pustim ga da poradi tako neko vreme i ugasim...Dodjem posle nekih 3 sata,i probam istu foru kao prvog puta,ali ne cujem da ista cakne,i kad upali onda katastrofa,trese dimi itd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondak vidi relej posto releji obicno caknu i onda capnu... i onda dolazi do verbalnih sexualnih delikata od strane lica koje upravlja vozilom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sad bez zezanje verovatno krepo relej i grejaci ne odradjuju posao... kako treba zato sti se ponekad cuje ``cak`` a nekad ``cap``... samo sto posle ovog ``cap`` se pomene i neka rodbina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne,kad se cuje cak,upali i radi kao sat,ne trese, ne dimi,a kad se ne cuje to "Cak" onda dolazi do verbalnih sexualnih delikata od strane lica koje upravlja vozilom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resen problem ljudi,stvar je bila u dizni koja nije ravnomerno ubrizgavala gorivo,tj nije rasprskivala vec je "prokapala".

Zamenjena je ta dizna ove ostale su prociscene, nastelovane i sad pali kao mina :) I da, primecuje se da ide bolje :) Hvala svima na savetima, nadam se da ce nekom ovo pomoci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste da je malo starija tema, al evo da ne otvaram novu, bolje ovde :)

I kod mene na istom motoru se isto desava, kad pali na hladno, upali na pola zuba, bas lagano, al zato dimi do zla Boga, i trokira toliko da se nekad i ugasi, ili moram malo gasa dati da ostane upaljen. To traje oko minut i poslije sve ok, s tim da sam primjetio i kad se ugrije motor ( fino radi ) kad dam malo jaci gas, zadimi bijelo. Gumice venila ili dizna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo danas jos jedno zapažanje, posto je bilo nekih 17 stepeni napolju, auto nije paljen nekih 12h, i upalio bez problema, nema trokiranja, nema dima... Da nisu grijaci mozda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva je pumpa? Ima li cok rucni ili vodeni? Dizne? Malo mi mirise na zupcenje pumpe. Da li je neko "cackao" nesto oko pumpe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam drug, auto uzeo prije 15 dana, nisam nista dirao, ne znam da nije neko prije. Uglavnom upali na pola kljuca, bukvalno uopste ne vergla

A da, nema rucni cok

Edited by borkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da ima malo kasnije paljenje,kod mene je bila dizna problem,ali majstor je sumnjao na zupcenje pumpe,pa je i nju pregledao.Kaze da su ti 1.9 td motori zaguljeni za zupcenje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...