Jump to content
FAS Goran
Phikret

Potrošnja u leru, nizbrdo (u leru i u brzini)

Recommended Posts

elektricna dizna goriva koja zatvara dotok goriva u karburator pri gasenju auta...

nikakva vazdusno ultrasonicna inercijalna dizna koja zna kad si na nizbrdici da ti ugasi auto...

http://zafc.bigforum...-off-za-floridu

Da je to tako kako ti kazes, ne bi bilo nikakve logike da se povezuje na prekidac koji ce da govori kad je zatvoren leptir karburatora posto svakako kad je ugasen motor, neces ostaviti stisnut gas do daske a niti se pumpa gorivo u karburator posto ne radi pumpa niti moze iz karburatora da se povuce gorivo u motor posto nema vakuma. Trenutno ne mogu da pronadjem, ali bila je jedna tema sa detaljnim objasnjenjem i semom povezivanja na Zastava Forumu. Ugradjivalo se fabricki na Weber 32-34 TLDE i cini mi se ako se dobro secam da iznad 1800 obrtaja sece dotok goriva. Mozda ja i nisam u pravu ali to sto ti kazes, tek to mi nema nikakve logike...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pih sto mrzim da citiram samoga sebe

i ako imas pristupa toj dizni zakaci probnu lampu na nju i videces da se svetlo na probnoj lampi pali iskljucivo samo u trenutku kada ti okrenes kljuc da ugasis auto a mozes da probas i da sprovedes lampicu do kabine pa da krenes da vozis nizbrdo oduzmes gas... i gledas dal ce da zasvetli....

pa javi kako si prosao...

ps. za ostale koji prate ovu temu...

jos kad bi se zaradjeni poeni obracunavali u pivu bilo bi veoma lepo...

i uzgred aj kad si vec zapeo aj nacrtaj odakle on prima signal da je bas 1800 rpm i polozaj leptira...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da guglamo kako Gus kaže: sa wikipedije:Leptiri (Lepidoptera) su red kukaca s dva para krila obraslih ljuskastim dlačicama koje se prekrivaju poput crjepova.

Edited by bojan2703

Share this post


Link to post
Share on other sites

i da bi nesrecnog kukca sacuvao od propadanja moras da ga ubacis u ``gas``

i onda dobijes ``leptir gas`` koktel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.scribd.com/doc/81839327/Sistem-Za-Ubrizgavanje-Benzina

Evo ovde dosta jednostavno sazvakano sve, a o spustaju nizbrdo u leru, voleo bih gospodina Gusara da dovedem i zaukam niz Venac da vidim to spustanje u leru...Pogotovo da se nepregreju diskovi. Da puno ne pricamo u teoriji, Stilo, Mondeo, Grande Punto, Focus, Tuareg i 206-ca pokazuju (po bordu) manju potrosnju niz brdo u brzini nego u leru. Takodje na ravnom kada se kreces konstantnom brzinom i izbacis u ler pokazivace potrosnju reda velicine 3-4l na 100km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.scribd.co...gavanje-Benzina

Evo ovde dosta jednostavno sazvakano sve, a o spustaju nizbrdo u leru, voleo bih gospodina Gusara da dovedem i zaukam niz Venac da vidim to spustanje u leru...Pogotovo da se nepregreju diskovi. Da puno ne pricamo u teoriji, Stilo, Mondeo, Grande Punto, Focus, Tuareg i 206-ca pokazuju (po bordu) manju potrosnju niz brdo u brzini nego u leru. Takodje na ravnom kada se kreces konstantnom brzinom i izbacis u ler pokazivace potrosnju reda velicine 3-4l na 100km.

mi ne pricamo o modelima vozila sa direktnim ubrizgavanjem vec o onima sa karburatorom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko još vozi karburator? :-D Mislim da se mlatimo oko nebitnih stvari. Gorivo mu fakat ne treba kada koči motorom, imao karburator ili diznu. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prica je na kraju presla na karburator. Ja se osvrcem na kompletnu temu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A karburator + TNG, kad sipamo začin da roknemo Ala Mexicana. Tu već neko mora da njuška auspuh.

Stef kakve veze ima puštanje gasa po ravnom ili nizbrdo ili uzbrdo. Čim otpustiš pedalu gasa (vozilo u brzini i kreće se) prekida se ubrizgavanje goriva i tada je potrošnja 0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KArburator ambulator...a sta je kod trabanta koji radi na silu gravitacije :) verovatno manje trosi uzbrdo :p:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A karburator + TNG, kad sipamo začin da roknemo Ala Mexicana. Tu već neko mora da njuška auspuh.

Stef kakve veze ima puštanje gasa po ravnom ili nizbrdo ili uzbrdo. Čim otpustiš pedalu gasa (vozilo u brzini i kreće se) prekida se ubrizgavanje goriva i tada je potrošnja 0.

ma sipaj sta oces posto se u zemlji srbiji 90% ugradjuje venturi onda me pitaj koliko vuce plina kad se spustas nizbrdo... samo specialno tebi napravljen venturi koji zatvara kad ides nizbrdo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Venturi ne vuce nista ako nema protoka vazduha...a nema ga kada je leptir zatvoren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a kako mislis onda da auto radi na leru ako nema protoka vazduha kad je leptir zatvoren

samo nemoj da mi kazes da plin prolazi kroz bypass za benzin... zato sto ne prolazi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada je leptir zatvoren ispod njega postoje kanali kroz koje ulazi gorivo u cilindar na leru ili vožnja sa puštenom papučicom gasa (vožnja nizbrdo). Da ti kanali ne postoje auto bi se gasio čim se gas oduzme. Ako se uzme u obzir da postoji sistem fuel cut-off koji diriguje isključenjem dovoda goriva može se reći da postoji ušteda u vožnji nizbrdo sa otpuštenom papučom gasa. Sistem radi tako što uzima parametre sa TPS senzora i senzora broja obrtaja i recimo na 1500 prekida sam dotok goriva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vožnja sa puštenom papučicom gasa (vožnja nizbrdo).

uzgred apsolvirali smo da modeli automobila sa direktnim ubrizgavanjem goriva imaju cut off q....ic ali se rasprava prenela na starije modele koji nemaju dir.ub. nego koriste karburator za pripremanje smese i na modele vozila na kojima je ugradjen venturi sistem ubrizgavnja plina...

hardvet napravi racun!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali začin; bus (nije JTD nego MAN CR) pa još automatik (Woith) isto po BC pokazuje 0 l/100 km.

Benz. karb + plin= troši plin

Benz ubrizg + plin (običan sa među pločom ne sekvent)= troši plin

Gusare šta sledeće da smislimo, ja odo na bosanske forume pa možda nešto nađem.

Mogu ja račun; Daleko su Šveđanke ali budi nespokojan, babuške su depresiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozda djeluje blesavo pitanje ali :)

zanima me nesto, ranije sam vozio Punto JTD ,sad Alfu JTDm, i od kad sam poceo da vozim JTD imam naviku da pustam auto da radi u leru i po 10 min ,nekako mi muka da ga gasim :smoke:

sad me interesuje,ako ko ima takav podatak,koliko pomenuti motori mogu potrositi nafte na primjer za sat vremena rada u mjestu na 900rpm ler?

ja do sad nisam nikad primjetio da mi je to potrosilo nesto zabrinjavajuce,a i mnogi drugovi da tim motorima kao i onim TDI-jevima rade isto i kazu da ih to ne kosta gotovo nista.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Jtd ne znam, ali znam da je na tastovom golfu TDI potrosnja 1l na sat, barem tako pise na bordu kada radi u leru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam merio nikada ali ne verujem da je litar na sat. Puno puta smo spavali na putu po par sati pa se ne odrazi na potrosnju, a koliko se secam na jednom G4 sdi je pisalo oko 0,4l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam, trebalo bi da je na novijim dizelima okvirno od 0,5 do 0,8 l/h. Klima dodatno dize za nekih 0,2 - 0,3 l/h .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troši bez problema 3-4l na sat. To što piše na board-u... pa i na tarabi piše ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...