YUgisa 2528 Posted June 26, 2012 elektricna dizna goriva koja zatvara dotok goriva u karburator pri gasenju auta...nikakva vazdusno ultrasonicna inercijalna dizna koja zna kad si na nizbrdici da ti ugasi auto...http://zafc.bigforum...-off-za-floriduDa je to tako kako ti kazes, ne bi bilo nikakve logike da se povezuje na prekidac koji ce da govori kad je zatvoren leptir karburatora posto svakako kad je ugasen motor, neces ostaviti stisnut gas do daske a niti se pumpa gorivo u karburator posto ne radi pumpa niti moze iz karburatora da se povuce gorivo u motor posto nema vakuma. Trenutno ne mogu da pronadjem, ali bila je jedna tema sa detaljnim objasnjenjem i semom povezivanja na Zastava Forumu. Ugradjivalo se fabricki na Weber 32-34 TLDE i cini mi se ako se dobro secam da iznad 1800 obrtaja sece dotok goriva. Mozda ja i nisam u pravu ali to sto ti kazes, tek to mi nema nikakve logike... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 26, 2012 pih sto mrzim da citiram samoga sebei ako imas pristupa toj dizni zakaci probnu lampu na nju i videces da se svetlo na probnoj lampi pali iskljucivo samo u trenutku kada ti okrenes kljuc da ugasis auto a mozes da probas i da sprovedes lampicu do kabine pa da krenes da vozis nizbrdo oduzmes gas... i gledas dal ce da zasvetli....pa javi kako si prosao...ps. za ostale koji prate ovu temu...jos kad bi se zaradjeni poeni obracunavali u pivu bilo bi veoma lepo...i uzgred aj kad si vec zapeo aj nacrtaj odakle on prima signal da je bas 1800 rpm i polozaj leptira... Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted June 26, 2012 (edited) Evo da guglamo kako Gus kaže: sa wikipedije:Leptiri (Lepidoptera) su red kukaca s dva para krila obraslih ljuskastim dlačicama koje se prekrivaju poput crjepova. Edited June 26, 2012 by bojan2703 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 26, 2012 i da bi nesrecnog kukca sacuvao od propadanja moras da ga ubacis u ``gas``i onda dobijes ``leptir gas`` koktel... Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Posted June 26, 2012 http://www.scribd.com/doc/81839327/Sistem-Za-Ubrizgavanje-BenzinaEvo ovde dosta jednostavno sazvakano sve, a o spustaju nizbrdo u leru, voleo bih gospodina Gusara da dovedem i zaukam niz Venac da vidim to spustanje u leru...Pogotovo da se nepregreju diskovi. Da puno ne pricamo u teoriji, Stilo, Mondeo, Grande Punto, Focus, Tuareg i 206-ca pokazuju (po bordu) manju potrosnju niz brdo u brzini nego u leru. Takodje na ravnom kada se kreces konstantnom brzinom i izbacis u ler pokazivace potrosnju reda velicine 3-4l na 100km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 26, 2012 http://www.scribd.co...gavanje-BenzinaEvo ovde dosta jednostavno sazvakano sve, a o spustaju nizbrdo u leru, voleo bih gospodina Gusara da dovedem i zaukam niz Venac da vidim to spustanje u leru...Pogotovo da se nepregreju diskovi. Da puno ne pricamo u teoriji, Stilo, Mondeo, Grande Punto, Focus, Tuareg i 206-ca pokazuju (po bordu) manju potrosnju niz brdo u brzini nego u leru. Takodje na ravnom kada se kreces konstantnom brzinom i izbacis u ler pokazivace potrosnju reda velicine 3-4l na 100km.mi ne pricamo o modelima vozila sa direktnim ubrizgavanjem vec o onima sa karburatorom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted June 26, 2012 Ko još vozi karburator? :-D Mislim da se mlatimo oko nebitnih stvari. Gorivo mu fakat ne treba kada koči motorom, imao karburator ili diznu. :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Posted June 26, 2012 Prica je na kraju presla na karburator. Ja se osvrcem na kompletnu temu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 26, 2012 A karburator + TNG, kad sipamo začin da roknemo Ala Mexicana. Tu već neko mora da njuška auspuh.Stef kakve veze ima puštanje gasa po ravnom ili nizbrdo ili uzbrdo. Čim otpustiš pedalu gasa (vozilo u brzini i kreće se) prekida se ubrizgavanje goriva i tada je potrošnja 0. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted June 29, 2012 KArburator ambulator...a sta je kod trabanta koji radi na silu gravitacije verovatno manje trosi uzbrdo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 29, 2012 A karburator + TNG, kad sipamo začin da roknemo Ala Mexicana. Tu već neko mora da njuška auspuh.Stef kakve veze ima puštanje gasa po ravnom ili nizbrdo ili uzbrdo. Čim otpustiš pedalu gasa (vozilo u brzini i kreće se) prekida se ubrizgavanje goriva i tada je potrošnja 0.ma sipaj sta oces posto se u zemlji srbiji 90% ugradjuje venturi onda me pitaj koliko vuce plina kad se spustas nizbrdo... samo specialno tebi napravljen venturi koji zatvara kad ides nizbrdo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tex 0 Posted June 30, 2012 Venturi ne vuce nista ako nema protoka vazduha...a nema ga kada je leptir zatvoren. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 30, 2012 a kako mislis onda da auto radi na leru ako nema protoka vazduha kad je leptir zatvorensamo nemoj da mi kazes da plin prolazi kroz bypass za benzin... zato sto ne prolazi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vave 0 Posted June 30, 2012 Kada je leptir zatvoren ispod njega postoje kanali kroz koje ulazi gorivo u cilindar na leru ili vožnja sa puštenom papučicom gasa (vožnja nizbrdo). Da ti kanali ne postoje auto bi se gasio čim se gas oduzme. Ako se uzme u obzir da postoji sistem fuel cut-off koji diriguje isključenjem dovoda goriva može se reći da postoji ušteda u vožnji nizbrdo sa otpuštenom papučom gasa. Sistem radi tako što uzima parametre sa TPS senzora i senzora broja obrtaja i recimo na 1500 prekida sam dotok goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 1, 2012 vožnja sa puštenom papučicom gasa (vožnja nizbrdo).uzgred apsolvirali smo da modeli automobila sa direktnim ubrizgavanjem goriva imaju cut off q....ic ali se rasprava prenela na starije modele koji nemaju dir.ub. nego koriste karburator za pripremanje smese i na modele vozila na kojima je ugradjen venturi sistem ubrizgavnja plina...hardvet napravi racun!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 1, 2012 Mali začin; bus (nije JTD nego MAN CR) pa još automatik (Woith) isto po BC pokazuje 0 l/100 km. Benz. karb + plin= troši plinBenz ubrizg + plin (običan sa među pločom ne sekvent)= troši plinGusare šta sledeće da smislimo, ja odo na bosanske forume pa možda nešto nađem.Mogu ja račun; Daleko su Šveđanke ali budi nespokojan, babuške su depresiji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 1, 2012 hardvet napravi racun!!Racun ti je u zavrsnoj fazi... Strpljenja molim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 2, 2012 Komšo, račun Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 2, 2012 Komso, odma dodje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoranic MNE 0 Posted March 4, 2013 (edited) mozda djeluje blesavo pitanje ali zanima me nesto, ranije sam vozio Punto JTD ,sad Alfu JTDm, i od kad sam poceo da vozim JTD imam naviku da pustam auto da radi u leru i po 10 min ,nekako mi muka da ga gasim sad me interesuje,ako ko ima takav podatak,koliko pomenuti motori mogu potrositi nafte na primjer za sat vremena rada u mjestu na 900rpm ler?ja do sad nisam nikad primjetio da mi je to potrosilo nesto zabrinjavajuce,a i mnogi drugovi da tim motorima kao i onim TDI-jevima rade isto i kazu da ih to ne kosta gotovo nista. Edited March 6, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted March 4, 2013 Za Jtd ne znam, ali znam da je na tastovom golfu TDI potrosnja 1l na sat, barem tako pise na bordu kada radi u leru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted March 4, 2013 Trebalo bi da je toliko... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted March 4, 2013 Nisam merio nikada ali ne verujem da je litar na sat. Puno puta smo spavali na putu po par sati pa se ne odrazi na potrosnju, a koliko se secam na jednom G4 sdi je pisalo oko 0,4l Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted March 4, 2013 Koliko ja znam, trebalo bi da je na novijim dizelima okvirno od 0,5 do 0,8 l/h. Klima dodatno dize za nekih 0,2 - 0,3 l/h . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted March 4, 2013 Troši bez problema 3-4l na sat. To što piše na board-u... pa i na tarabi piše Quote Share this post Link to post Share on other sites