Gusar 4 Posted June 7, 2012 ako kojim slucajem ne mozete da nadjete nemate para da kupite potisni (druk) lezaj uvek postoji nacin da reparirate svojpotreban alat1. stara manja serpa koja je dublja od visine samog lezaja2. oko kilo tovatne masti najbolje grafitne mada moze i litijum jonska i obicna...postupaksipati tovatnu mast u serpu i staviti na sporet da se kuva na tihoj vatrizatim kad mast postane tecna ubaciti gore pomenuti lezaj (mora potpuno da potone u mas`) zato obratite paznju prilikom odabira serpepustiti da se krcka jos nekih 15-20 minuta tj da se mas slije i podmaze lezajposle isteka vremenskog roka skloniti sa vatre i pustiti da se ohladi do zgusnjavanja same masti izvaditi lezaj ukloniti tragove masti sa njega i lezaj je remontovan!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 7, 2012 ... ukoliko nije mehanicki ostecen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 7, 2012 To sam zaboravio da napomenem, hvala martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasco011 0 Posted October 12, 2012 Da se nadovezem,nije lose prethodno ga potopiti u benzin da se ispere od necistoca pa onda uraditi podmazivanje kao sto rece Gusar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted October 12, 2012 Nepreterivat sa kuhanjem u masti, zato što ima ležajeva sa plastičnim nosačem kuglica pa bi ta plastika mogla da se istopi pa ode mas u propas, a i potisni ležaj. Ako se dobro opere benzinom u zagrejanu mast dovoljno je ubacit ležaj bez ikakvog kuhanja i pustit da se ohladi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 12, 2012 Da se nadovezem,nije lose prethodno ga potopiti u benzin da se ispere od necistoca pa onda uraditi podmazivanje kao sto rece GusarNE ISPIRATI ILI POTAPATI U BENZIN NIKAKO!!! JER ODLAZI DO MNOGO VECEG OSTECENJA VEC NACETE CEMENTACIJEsto se tice kuvanja nema veze jer taj lezaj trpi mnogo vece temperature od onih koje mogu da se postignu na ringli... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boleabarth 0 Posted October 13, 2012 Jel neko radio to ili su to samo kombinacije da moze? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted October 13, 2012 Bezbroj puta potapao i prao u benzin, kuvao mast pa ubacivao ležaj i čekao da se ladne. Služili su koliko i novi, ali ova se metoda primenjuje samo kad nema nov za kupit ili košta nenormalno skupo. I da dam jedan savet, ovo nemojte tražit od majstopra da vam radi, slatko će se ismejat, a ako ipak radite sami u trotoar varijanti zaista može da posluži.Nego se nešto pitam kako se cilndri ne raspadnu od benzina pošto benzin nagriza čelik i cementirane površine baš me interesuje kolko se to potisni ležaj greje i kakva vatra ga to prži dok se oslanja na potisnu ploču (korpu kvačila). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 13, 2012 (edited) bukvic, na sta si mislio kad si napisao rec ``cilindar``? Edited October 14, 2012 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 13, 2012 :pirate: ako kojim slucajem ne mozete da nadjete nemate para da kupite potisni (druk) lezaj uvek postoji nacin da reparirate svojpotreban alat1. stara manja serpa koja je dublja od visine samog lezaja2. oko kilo tovatne masti najbolje grafitne mada moze i litijum jonska i obicna...postupaksipati tovatnu mast u serpu i staviti na sporet da se kuva na tihoj vatrizatim kad mast postane tecna ubaciti gore pomenuti lezaj (mora potpuno da potone u mas`) zato obratite paznju prilikom odabira serpepustiti da se krcka jos nekih 15-20 minuta tj da se mas slije i podmaze lezajposle isteka vremenskog roka skloniti sa vatre i pustiti da se ohladi do zgusnjavanja same masti izvaditi lezaj ukloniti tragove masti sa njega i lezaj je remontovan!!!Zaciniti po ukusu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted October 13, 2012 (edited) bukvic, na sta si mislio kad si napisao rec ``cilindar``?...ti meni obijasni pošto ja ne znam kako se neraspadne cilindar u kojem se nalazi klip sa sve karikama kad usisa benzin i vazduh? I nemoj slučajno da ti padne napamet da pomešaš cilindar sa hilznom. Edited October 14, 2012 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 13, 2012 cilindri se nitriraju...a kako se bese prave kuglicni lezajevi to ne bih znao da odgovorim pa reko da ti dopustim da me prosvetlismada nekako mi se javlja da se ne upotreblajvaju iste vrste celika za te dve stvari... ps. rec ``cilindar`` nisam precizirao da bih tebe uvredio nego poucen ranijim iskustvom ljudi svasta nazivaju tim terminom sto iz ne znanja sto iz greske (permutovanja) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 4 Posted October 13, 2012 Cilindar kapa a moze i gama Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9439 Posted October 14, 2012 ...ae sada samo malo lepše, fino, kao što se na ovom forumu jedino i mogu razmenjivati stavovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dfast 2 Posted October 16, 2012 Ko sto Bukvic rece, jedino ako nema da se kupi novi. Onaj koji se cuo pre skidanja ni ne pokusavajte kuvati jer je ostecen. Ako se menjac skida iz nekog drugog razloga onda i ok, napuniti druk lager mascu pa nek gura dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites