Jump to content
FAS Goran
Gusar

Uputstvo za reparaciju potisnog ležaja za sva vozila

Recommended Posts

ako kojim slucajem ne mozete da nadjete nemate para da kupite potisni (druk) lezaj uvek postoji nacin da reparirate svoj

potreban alat

1. stara manja serpa koja je dublja od visine samog lezaja

2. oko kilo tovatne masti najbolje grafitne mada moze i litijum jonska i obicna...

postupak

sipati tovatnu mast u serpu i staviti na sporet da se kuva na tihoj vatri

zatim kad mast postane tecna ubaciti gore pomenuti lezaj (mora potpuno da potone u mas`) zato obratite paznju prilikom odabira serpe

pustiti da se krcka jos nekih 15-20 minuta tj da se mas slije i podmaze lezaj

posle isteka vremenskog roka skloniti sa vatre i pustiti da se ohladi do zgusnjavanja same masti izvaditi lezaj ukloniti tragove masti sa njega i lezaj je remontovan!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se nadovezem,nije lose prethodno ga potopiti u benzin da se ispere od necistoca pa onda uraditi podmazivanje kao sto rece Gusar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepreterivat sa kuhanjem u masti, zato što ima ležajeva sa plastičnim nosačem kuglica pa bi ta plastika mogla da se istopi pa ode mas u propas, a i potisni ležaj. Ako se dobro opere benzinom u zagrejanu mast dovoljno je ubacit ležaj bez ikakvog kuhanja i pustit da se ohladi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se nadovezem,nije lose prethodno ga potopiti u benzin da se ispere od necistoca pa onda uraditi podmazivanje kao sto rece Gusar

NE ISPIRATI ILI POTAPATI U BENZIN NIKAKO!!! JER ODLAZI DO MNOGO VECEG OSTECENJA VEC NACETE CEMENTACIJE

sto se tice kuvanja nema veze jer taj lezaj trpi mnogo vece temperature od onih koje mogu da se postignu na ringli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezbroj puta potapao i prao u benzin, kuvao mast pa ubacivao ležaj i čekao da se ladne. Služili su koliko i novi, ali ova se metoda primenjuje samo kad nema nov za kupit ili košta nenormalno skupo. I da dam jedan savet, ovo nemojte tražit od majstopra da vam radi, slatko će se ismejat, a ako ipak radite sami u trotoar varijanti zaista može da posluži.

Nego se nešto pitam kako se cilndri ne raspadnu od benzina pošto benzin nagriza čelik i cementirane površine baš me interesuje kolko se to potisni ležaj greje i kakva vatra ga to prži dok se oslanja na potisnu ploču (korpu kvačila).

Share this post


Link to post
Share on other sites

bukvic, na sta si mislio kad si napisao rec ``cilindar``?

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

:pirate: :pirate: :pirate:

ako kojim slucajem ne mozete da nadjete nemate para da kupite potisni (druk) lezaj uvek postoji nacin da reparirate svoj

potreban alat

1. stara manja serpa koja je dublja od visine samog lezaja

2. oko kilo tovatne masti najbolje grafitne mada moze i litijum jonska i obicna...

postupak

sipati tovatnu mast u serpu i staviti na sporet da se kuva na tihoj vatri

zatim kad mast postane tecna ubaciti gore pomenuti lezaj (mora potpuno da potone u mas`) zato obratite paznju prilikom odabira serpe

pustiti da se krcka jos nekih 15-20 minuta tj da se mas slije i podmaze lezaj

posle isteka vremenskog roka skloniti sa vatre i pustiti da se ohladi do zgusnjavanja same masti izvaditi lezaj ukloniti tragove masti sa njega i lezaj je remontovan!!!

Zaciniti po ukusu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bukvic, na sta si mislio kad si napisao rec ``cilindar``?

...ti meni obijasni pošto ja ne znam kako se neraspadne cilindar u kojem se nalazi klip sa sve karikama kad usisa benzin i vazduh? I nemoj slučajno da ti padne napamet da pomešaš cilindar sa hilznom.

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

cilindri se nitriraju...a kako se bese prave kuglicni lezajevi to ne bih znao da odgovorim pa reko da ti dopustim da me prosvetlis

mada nekako mi se javlja da se ne upotreblajvaju iste vrste celika za te dve stvari... :smoke:

ps. rec ``cilindar`` nisam precizirao da bih tebe uvredio nego poucen ranijim iskustvom ljudi svasta nazivaju tim terminom sto iz ne znanja sto iz greske (permutovanja)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko sto Bukvic rece, jedino ako nema da se kupi novi. Onaj koji se cuo pre skidanja ni ne pokusavajte kuvati jer je ostecen. Ako se menjac skida iz nekog drugog razloga onda i ok, napuniti druk lager mascu pa nek gura dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...