Bingodalton 726 Posted June 3, 2022 Nema provere kod majstora, na poverenje kupis. I ne znam koje su to poverljive informacije, cena servisa? Kao iz fabrike, ali bez fabrickog radija i sa iskrzanim sedistem na 100k km. Volan prljav i izlizan, a to se ne desava na 100k, na Fiatu da, ali pre 2007. ako se dobro secam. Poliran redovno masinski, brusilicom u kucnoj radinosti, nogama. Sav je muzgav, sa svih strana. Kao auto koji se ne vozi redovno, njegovo stanje bi moralo biti mnogo bolje. Bolje da nista nije pisao u opis. 8 vagenovac, Dzimbo, Grafit and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1056 Posted June 3, 2022 @Bingodalton U pravu si. Ma, ja okačio ako neko traži Breru sa takvom mašinom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5185 Posted June 3, 2022 Možda i traži al' ne za 9... Ovaj bolje da je 19 stavio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17453 Posted June 3, 2022 3 hours ago, Bingodalton said: Bolje da nista nije pisao u opis. +3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 294 Posted June 3, 2022 (edited) Ha, ha, ha .... Pa ovo ti je za rubriku - strahote iz oglasa. Ali opis: - mladalački san!!!! - Šta je pisac teo da kaže ( Nadam se da će ubuduće biti isto tako voljen i nekoga ko ga želi usrećiti. ) - Ovo mi je najjače ( svi podaci su proverljivi, tako da odlaske kod “nekih” majstora nema potrebe i za to nemam vremena, auto je da se kupi i uživa u njemu, a uzdahe drugih i te kako i dalje mami! ) Tablica na prednjem braniku preživela lokomotivu na pružnom prelazu a on priča o nekim ogrebotinama. Ovako je izgledao moj mladalački san u crvenim detaljima. Ova je prestala da mami uzdahe, posle krstarenja na jahti, ko je gledao zna ... Ovo je isto za rubriku - verovali ili ne, u opisu stoji 103 000km. KOliko vidim slikano je na parkingu kod Farmaceutdkog faksa u Kumodražu. Edited June 3, 2022 by BaneJ 2 1 Dzimbo, Bingodalton and Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted June 3, 2022 Svi podaci su proverljivi tako da nema potrebe da se proveravaju, cak naprotiv nema vremena za proveravanje, samo kupi, ne razmisljaj. Ako razmisljas onda ovaj primerak nije za tebe 3 2 dekirs, Mijailović P., Grafit and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 9, 2022 Ovo je Alfa Romeo GT Sud-Est - Brera sa licem Giulie Quadrifoglio Alfa Romeo Brera prodavala se između 2005. i 2010. godine, i iako serijska verzija nije bila tako upečatljiva kao konceptni automobil iz 2002. još uvek se smatra vrlo elegantnim automobilom. Tim iz Italije, međutim, želeo je unaprediti već uspešan recept, pa su kreirali GT Sud-Est inspirisani modernijom Giulijom Quadrifoglio. Quintin Parisini je vlasnik prvog GT Sud-Esta, koji je nastao uz pomoć Frenza Choppera, šefa u limarskoj radionici PariS'5 GaraGe. Radovi na konverziji su trajali skoro godinu dana, ali posao sada može završiti dvoje ili troje ljudi u četiri meseca. Sve je počelo skidanjem prednjeg kraja automobila donatora. Standardno Brerino lice, koje deli sa modelom 159 iz istog doba, zamenjeno je novim branikom, rešetkom hladnjaka i prednjim svetlima preuzetima sa Giulie Quadrifoglio. Problem je u tome što Brera sa prednjim pogonom ima znatno duži prepust preko prednjih točkova u odnosu na Giuliu sa zadnjim pogonom što je znatno otežalo projekat. Zato je tim započeo sa izradom novih prednjih krila, popunjavajući praznine i proširujući Breru u tom procesu. Dodatni materijal učinio je da zatamnjena prednja svetla izgledaju vitkije, a hauba sa ventilacionim otvorima je napravljena po porudžbini kako bi odgovarala linijama glomaznijeg prednjeg dela. Sličan tretman korišćen je za šira zadnja krila, redizajnirane bočne pragove i poklopce zadnjih bočnih prozora. Agresivni difuzor, istaknutiji zadnji spojler i par novih zadnjih svetala, sa LED grafikom koja podseća na Tonale, upotpunili su izgled GT Sud-Esta. GT Sud-Est je prvobitno zamišljen sa GM-ovim 3.2 V6 JTS motorom koji je ionako fabrički išao u Breru. Davao je 260 konja u standardnom obliku, ali sa Autodelta J5 kompletom koji uključuje kompresor snaga mu raste do 348 konja. Za svakoga ko želi GT Sud-Est, cena za ovakvu konverziju kreće od 20.000 evra, ne uključujući donatorsku Breru. PariS'5 GaraGe takođe nudi izbor različitih materijala uključujući kevlar i karbonska vlakna, ali onda po sigurno još većoj ukupnoj ceni. 2 horvat and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites