ervin_caspy 0 Posted June 6, 2012 Pozz svima. Imam jedan problem sa svojom Lybrom (1.9jtd,115ks,2002, 180000 pređenih ), naime prvi kvar koji mi se desio na autu je regulator visokog pritiska, i kada sam to zamjenio kod mehanicara, nakon 5 dana mi se poceo alarm paliti, onda mi je pocelo pokazivati da imam pun rezervar goriva(a u stvarnosti je skoro na rezervi) , sva četiri žmigavca su uvijek upaljena (zablokirana), kada dam kontakt u jednoj crnoj kutiji kod motora (GLUHZEITSTEUERGERAT 0 281 003 018) se čuju kao nekakvi otkucaji (4-5 puta) , i nemogu nikako zaverglati.Sada čekam platu, pa da ga vozim majstoru, u međuvremenu bi dobro došao kakav savjet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted June 6, 2012 Meni to mirise na problem sa nekom masom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ervin_caspy 0 Posted June 6, 2012 Da li bi ja to mogao sam provjeriti, ili ako je nesto komplikovanije da ipak ostavim za majstora? Jer sam čitao na forumima da treba samo očistiti spojeve za masu...pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
ervin_caspy 0 Posted June 8, 2012 Riješen problem, alarm mi je pokvaren i on mi je izvlačio struju, otisao stavio drugi akumulator,upalio auto, vratio svoj stari akumulator da se nafila, i iskljucio alarm na onoj bravi ispod volana, i vise nikakvih problema!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bucke1 13 Posted June 12, 2012 A sta se desava sa otkucajima?Da li se i dalje cuju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted February 5, 2013 (edited) Svetli mi lampica od kvara na motoru. Na dijagnostici pokazuje grešku P0354 što znači - bobina "D", primar/sekundar kolo neispravno radi. Objašnjenje - električne instalacije, bobina, ECM. Auto normalno radi, greška ne može da se izbriše. Konkretno me interesuje šta znači to "D"? Pošto postoje slova od A do K, naravno za različite kodove. Da li neko zna šta može da bude problem i kako da znam koja je bobina u pitanju? Edited February 5, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted February 5, 2013 I naravno, hvala svima koji se potrude da mi odgovore To sam zaboravio da kažem Au ljudi, kod mene se samo otvaraju neki kvarovi Sve sitno, ali zajebancije!!!Od jutros je počela da mi se pali chek lampica i signalizira mi kad pritisnem kočnicu. Pomislio sam da je crkla sijalica, međutim vraga. Događa se samo kada su mi uključena svetla na autu.Sve sijalice ispravne, danas zamenjene pozadi sijalice od pozicije i stop svetla. znači sve radi, samo kada pritisnem papučicu pali se i check ali samo u slučaju kada su uključena svetla!!Da još jedna stvar pri većoj brzini kada vozim, onda se ne pali check prilikom pritiskanja kočnice!!!Mislim da se ovo nikome nije događalo :) Pišite da čujem vaše mišljenje! Inače ću sutra da oteram na dijagnostiku pošto sam ja uradio sve što je u mojoj moći! Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted February 5, 2013 Crko ti je verovatno brake pedal prekidač koji se nalazi iznad papučice kočnicena stubu pa ti verovatno uopšte ni ne rade kočiona svetla bez obzira što su ispravnesijalice. Nije veliki kvar može da reši svaki osrednji mehaničar ili električar samo da nadješnovi prekidač. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted February 5, 2013 Tebi nešto sa elektrikom nije u redu. Moje laičko mišljenje.Tjeraj kod majstora ranom zorom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Red Dragon 1 Posted February 5, 2013 Hvala na mišljenju, teraću sutra kod majstora da ga stavi na dijagnostiku. Inače mi rade stop svetla kad pritisnem papučicu. Sve radi samo to zeza što se uključuje ček kad su mi u isto vreme uključena svetla i pritisnem papučicu. Gledam sad šeme, može da bude i da je loša masa u pitanju ili negde loš spoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites