Jump to content
FAS Goran
abc..

Cena TNG sistema bez ugradnje

Recommended Posts

Pozdrav svima!

Zna li neko gde mogu da kupim oporemu za sekvent sa 4 cilindra i koja je cena? Na netu gotovo niko ne prodaje cele sisteme vec samo sa ugradnjom, a cena se krece od 350 do 500-600 evra sa ugradnjom.

Uzgred, ima li neko iskustva sa Fobos sekventom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, nisam dobro trazio :blushing: Vidim da i ti vozis Stila :clap: , a ja sad treba da ugradim plin kod mene u isti auto pa rekoh mozda imas neka iskustva ili napomene za koje bi trebalo da znam pre u gradnje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U sekciji o GAS opremi i slicnom, mnogo dobrih saveta i sugestija ces naci . Da sad ne zatrpavamo i dupliramo...

Mogu admini da izvrse korekciju ako se slazes? :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne bih jer sam bas dosta citao na celom forumu o tome. Mislio sam da iz licnog iskustva mozda imas nesto specificno da mi napomenes. Planiram da sa burazerom koji je vec ugradjivao sekvente ubacim taj Fobos (ili neki drugi) ali nisam siguran koliko je dobar. Uglavnom, ono sto sam cuo je da je to novi sistem koji jos nije dokazan ali ne znaci ni da je dobar ni los..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispod Bogoslovije ka Bardu kad krenes sa leve strane posle pumpe se nalazi firma koja je generalni uvoznik vise sistema i svih rezervnih delova, ako hoces mogu da nadjem broj pa se raspitaj al jedni su od najpovoljnijih i na sve dobijas garanciju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh.. pa to bi bilo super :) Samo ako ti nije veliki cim da nadjes broj..

Edited by abc..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala matori! :) Njih sam ja jos juce kontaktirao mailom da mi daju pristupnu sifru za uvid u cene na sajtu i jutros vidim da su odgovorili. Nazvacu ih kasnije da saznam malo vise detelja o tome sta nude.

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos samo da odlucim izmedju Fobosa i AC Stag 4 sistema.. mada verujem da tu nema neke velike razlike.

Jos jedno pitanje (da ne otvaram novu temu). Gde ste postavili isparivac? Ja jos uvek mozgam oko ovoga ali nekako mi svigde necemu smeta :cry: Ako neko ima fotke svog Stila ispod haube, voleo bih da vidim gde ste vi smestili ovo cudo od tehnike :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Javlja mi se da će neko za kratko vreme da traži pomoć oko raznih problema u vezi gasnog uređaja i rada auta na plin.

Uz svo dužno poštovanje, ali, oko postavljanja sequent uređaja ima toliko stvari koje možeš pogrešiti, i da napraviš sebi mnogo veći problem nego što možeš i zamisliti.

Za možda potencijalnih100e, rizikuješ da upropastiš auto, i da na kraju opet daš majstoru pare i + još malo više para.

Union Karić prodaje gasne sisteme serviserima za jednu cifru a tebi i meni za drugu cifru, nećeš uštedeti mnogo kako si planirao.

P.S. dovoljno je da ti dizne budu pogrešno izbušene i taj auto nikad neće raditi kako treba, ili neko bezvezno podešavanje u programu, i opet neće raditi kako treba. A razlike između tih uređaja i njihovih programa su ooogromne, tj, ne zna svako da radi sve, a ti planiraš da stavljaš neki Fobos, za koji prvi put čujem.

Opet ti ponavljam, izvini ako ti ovo deluje uvredljivo, ali mislim da ćeš napraviti sebi medveđu uslugu.

A evo i jedan savet, na tvom stilu savršeno radi i Stag 200 (koji je jeftiniji), ne treba ti Stag 4.

Edited by Migun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj sam raditi nesto ako ne poznajes to ,a posebno plin, nije bitno da li ce raditi dobro ili lose da ne bude ono najgore, a to je moguce, da auto plane..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugradnja je laka i moze da se uradi da radi bolje nego iz majstorske radionice.

Ne samo to nego posle kad se *procuje* po komsiluku da se razumes mozes da zaradis lepe parice ,pored ustede za instaliranje.

Samo napred i srecno.

Edited by Berkut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, lako je, ajde javi šta si uradio, pa da šaljem komšije kod tebe. Posle će oni sami da se vraćaju kod tebe i da se svađaju sa tobom da im vratiš pare :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta vam bi ljudi! :D Sistem ugradjuje, kao glavni majstor, burazer koji je vec ugradjivao sekvente na raznim automobilima. Dakle poznaje rad i uslove za instalaciju koji zadovoljavaju propise za dobijanje atesta. Inace covek radi u servisu koji se izmedju ostalog bavi i ugradnjom ovog sistema gde je i stekao praksu. A pitao sam gde da postavim isparivac jer mi je on preporucio dva mesta (skoro jedino i moguca dva mesta jer tu nema mnogo izbora), a na meni je da odlucim u odnosu na to gde ce mi isparivac manje smetati za neke eventualne intervencije kasnije (redovan servis, izmena zupcastog kajsa, rad oko alternatora, anlasera i sl.)

Za Migun-a: Matori naravno da ne deluje uvrednjivo. Mislim da smo svi ovde da bismo diskutovali i zajedno saznali vise o automobilima koje vozimo (FIAT :clap: ), a da su svi komentari dobronamerni (bar ja uvek polazim od toga). Kapiram da niko nije bolestan da pise postove kojima je svrha da nekoga vredjaju bez razloga :question: Dakle svaki komentar koji ima smisla je dobrodosao :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

...naravno isparivac bi trebalo da bude postavljen i okrenut da se sto lakse steluje i da gasna fasa bude pri vrhu i okrenuta vertikalno u vis kolko moze ,takodje i creva iz sistema hladjenja ne bi trebala da budu predugacka i uvijaju svuda po motornom prostoru (fabricki plin kod punta), isparivac moze biti i malko iznad nivoa hladnjaka ali ako je ispod nivoa sekundarnog vodenog kola tj. grejaca iz sistema za grejanje kabine.

npr. dodju ljudi iz servisa i gledam mnogi majstori zaborave nakon ugradnje da dospu destilovanu vodu u sistem a to je obicno 0,3L i cesto nivo padne ispod minimuma.to su te sitnice koje kvare utisak.

Edited by Berkut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako ga necu stavljati ispod nivoa hladnjaka (po pravilu to je greska zbog koje se ne dobija atest). A postavicu ga bas pored rezervoara za antifriz jer sam zakljucio da mi tu najmanje smeta (mada smeta :) )

Zbog ne predvidjenih desavanja posao odlozen za nekoliko dana, ali ako Bog da da sve bude kako treba javljam rezultate :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi! Ja cisto da se javim jer sam ugradio plin u auto :thumbsup: . Burazer, drugar i ja smo ugradili AC STAG 4 plus i prezadovoljni smo. Uz FULL set smo dobili sve sto treba, svaka selna je bila tu i bas sam zadovoljan profesionalizmom ljudi od kojih smo sve kupili. Imali smo efektivan rad puna dva dana ali je sve uradjeno kvalitetnije nego u bilo kom servisu (jer radis kao sebi :) ). Znaci svaki kabal smo lepo sakrili, sva creva zastitili, cevi isto.. nismo gledali gde nam je sta lakse da stavimo, nego gde je bolje, prakticnije i lepse. Kupio sam i interfejs (koji kosta 2300 na akciji) tako da smo i to jako lepo uradili, diagrami benzina i plina nam se poklapaju 1:1 :D Performanse auta su identicne onima na benzinu, dizne su jako tihe pa i kada im se primaknem gotovo da se uopste ne cuju.

Jedino prosecnu potrosnju jos nisam stigao da izmerim..

Eto, ja cisto rekoh da se javim :) Mozda kasnije okacim fotke..ako nekoga interesuje.

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

svaka cast mnogi priuceni majstori su od toga napravili neku misteriju i bauk a u stvari nije to nista prekomplikovano , elektronski deo sam i ja sam sebi radio , naravno da me interesuje -sve -postavi , svako bi trebao da prikljuci kopjutersku jedinicu na lap-top ili komp (preko duzeg usb kabla) , skine program , i da proveri mape posle nekog vremena.

Savetujem da pogledate malo jedno predavanje za majstore u Bugarskoj,Rusiji i litvaniji (ovo je na engleskom) koje je covek postavio na youtube , princip je slican za sve programe tj. proizvodjace:

Autokalibracija koju samo praktikuju majstori za razliku od ^finog podesavanja^ ,cesto nije iskljucena klima ili ambijentalna temparatura nije dobra ili se potkrade neka od velikog broja gresaka i ne odradi vestacka inteligencija dobar posao.(pa se ide na ponovno stelovanje -sto je sramota za majstora)

Edited by Berkut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaci fotke jer je korisno kad si vec pokrenuo raspravu ! :laughing:

Inace , ja imam ovakav uredjaj od gore i sasvim sam zadovoljan a imam i interfejs pa se ponekad "igram" ! :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i fotki!

Izvinjavam se sto nisam skinuo plastiku sa motora (da bi se videlo sve) ali svi znate kako to izgleda pa mislim da nema potrebe.

2012_07_14_19_33_27.jpg 2012_07_14_19_34_07.jpg

2012_07_14_19_35_20.jpg 2012_07_14_19_35_42.jpg

Dizne sam postavio izmedju hladnjaka i usisne grane tako da crevca budu sto kraca. Inace dizne sam busio na 2.1mm, ako je neko radio drugacije neka javi.

2012_07_14_19_36_36.jpg 2012_07_14_19_36_42.jpg 2012_07_14_19_37_03.jpg

Ovde su creva za vodu izracvana.

2012_07_14_19_37_27.jpg 2012_07_14_19_37_58.jpg

Za prekidac se definitivno moze naci naci i bolje mesto (to sam shvatio tek u voznji).

2012_07_14_19_38_35.jpg

Prikljucak za interfejs je sakriven kod kucista za akumulator. Mislim da je ovo odlicno mesto i veoma pristupacno.

2012_07_14_19_39_26.jpg

Ako neko zeli da slikam nesto specificno neka javi pa cu da okacim sta vas interesuje (samo da ne skidam suspleh :D ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...