Jump to content
FAS Goran
gogzi

Fiat Stilo - senzor nivoa goriva

Recommended Posts

Imam stila 1.6 16v,2004 god,i problem je sledeći...nakon gašenja auta kazaljka za gorivo se ne vraća na početak već ostaje ukočena,pa nakon ponovnog davanja kontakta opet se pomera prema max i evo maltene obrne ceo krug do cajgera za broj obrtaja a lampica za rezervu se pali i na bordu se ispisuje low fuel...kačenjem na dijagnostiku izbacuje senzor nivoa goriva,pa me zanima gde se nalazi,da li mora zamena ili samo čišćenje itd...pozdrav svim članovima i unapred hvala... :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzor nivoa "corbe" je nista drugo nego mehanizam koji se nalazi u plovku a ovaj pak u rezervoaru. Nista bez otvaranja rezervoara preko cepa (poklopca) koji se nalazi ispod zadnjih sedista. Otvara se odvrtanjem u levu stranu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle nekih 15 - 20 m od kretanja mi se upali zuti trougao i na displeju pise SENSOR FAULT, a kazaljka od goriva pokazuje da je prazan rezervoar i ako u njemu ima oko 15 l goriva. Posle nekih 5 minuta prestane da svetli trougao i kazaljka za nivo goriva se vrati u normalno stanje. Sta ciniti?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drži nivo goriva od pola do punog rezeorvara i neće se nikada više upaliti. :thumbup: Istrošeni kontakti na samom plovku jer se stalno ''šetao'' u istom rasponu nivoa goriva... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

vozim Fiat Stilo 1.2 16v TNG 2003god, i imam jedan veoma karakterističan problem, pregledao sam sve forume, ali nisam pronašao da neko pominje ovakav problem.

- Dešava mi se da u toku vožnje merač nivoa goriva u rezervoaru padne na 0 (nulu), i nakon dve sekunde se vrati na realno stanje. U istom trenutku primetan je blagi nedostatak snage automobila, a uglavnom i seckanje. Osim toga na brojčaniku koji meri kilometražu, brojka "skoči", tj poveća se za 2-3km. (ako je bilo 150.100 km, odjednom pređe na 150.103 km). - a ja sam se pitao kako to da mi ponekad pokaže prosečnu potrošnju od 4 litra.

Ovaj problem mi se uglavnom javi kada dam malo jači gas (preko 4.000 obrtaja), ili ako je auto pod jačim opterećenjem (velika uzbrdica ili sl.)

Kada se ovo desi, auto ne prijavljuje nikakvu grešku, ali sam primetio da nešto "škljocne" na komandnom satu, negde kod obrtomera ili brojčanika kilometraže, nisam sigura odakle zvuk dolazi.

Uopšte namam predstavu šta bi ovo moglo biti, prvo sam pomislo da se zaglavljuje plovak, ali sam nedoumicu rešio kada sam u međuvremenu ugradio TNG, nastavilo je da se dešava i na plin.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom da je moje mišljenje da ovaj problem nema veze sa senzorom i plovkom u rezervoaru, nadam se da će mi neko dati predlog kako da krenem sa rešavanjem ovog problema. Inače, bio sam na dijagnostici, nema nikakvih grešaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipao sam 33l pre neki dan i kad sam krenuo u prvoj levoj krivini, upalila mi se lapica zuti trougao sa znakom uzvika, pisalo je senzor fault i jos nesto, skazaljka za gorivo je pala do kraja, upalila se rezerva i opet vratila na 1/3 rezervoara. Ovo se uvek desi u vecoj levoj krivini ili kad je uzbrdo...Kod elektricara sam bio i i na diagnostici pise da je 100% pun rezervoar:-) Molim za pomoc sta to moze da bude i sta da radim... Hvala svima unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozda treba plovak za merenje nivoa goriva u rezervoaru ako stilo ima da vidis....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao sam ima sličan problem sa kazaljkom goriva a i sa kazaljkom temperature.

Problem je u kazaljkama, odnosno zupčaniku kazaljke koji je puknuo i sada kazaljka ide samo prema napred a ne vraća se.

Problem se rešava otvaranjem instrument table, rastavljanjem motorčića kazaljke, lepljenjem osovinice za magnet, nije komplikovano ali je pipavo, sve je jako sitno.

Može i ceo motorić da se zameni, ako nađete isti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do cega moze biti kada upalim auto normalno kazaljka goriva se podigne na nivo koliko ima goriva u rezervoaru ali kada upalim svetla (xenone) kazaljka padne pa se opet podigne kao da izgubi neki napon auto pa ona to uradi.Sve ostalo normalno radi sem sto mi svremena na vreme pali ASR... te greske.Mozda je akumulator odsvirao svoje.Inace kada sam ubacivao xenone i skidao kutiju akumulatora primetio sam da je od 55Ah nisam veovao da je neko prethodnom vlasniku prodao toliko slab akumulator za Stila 1,9JTD 115ks.Mada meni i sada a i zimi palio dobro.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Forum! Molim za mali savet.  Imam stila jtd 2003 god, odlican auto, sve super funkcionise , ali imam sličan problem kao što je naveo Gogzi. Kazaljka goriva mi je na 6h umesto na opsegu praznog i punog rezervoara. Tu je bila zimus skoro zakucana, sada kada je otoplilo ostala je i dalje dole, redovno "šeta" odnosno pokazuje gorivo ali dole. Znaci kada dam kontakt pomeri se koliko ima goriva, kada oduzmem vrati se. Da li je moguce da je i ovde motoric posto se opet nesto desava?

Hvala !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

i sto je jos cudnije, sada kada je otoplilo polako se vraca na normalu i dok je temperatura spoljna recimo preko 25C, radi bez problema. cim malo zahladi opet brlja...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li se neko susreo sa ovim problemom. Naime kad sam se vracao sa puta iz Crne Gore imao sam problem sa kolima i usked verglanja dugog skazaljka je sa vrha tj od punog otisla do nule praznog. Otiso na pumupu nekako upalio na plin reko sipaj benzin. Nije stalo ni 5 eura. Reko pumpadzija pun. Kad ja pogledam na tablu ono pola rezerve. Prema srbiji se polako podigla kazaljka do pola malo manje. I ne mrda. Sada je opet u rezervi. Danas sam otvarao pumpu. Rezervoar pun do vrha . Plovak je ispravan i mehanicki i elektricki. Bar pokazuje otpornost na mrdanje plovka.     Jedino ako nisu te vrednosti koje treba. Mada mislim da nije to. Da li je moguce da je riknuo motorcic ili nesto u tabli za pokazivanje goriva. Hvala na odgovorima . Sorry na dugom postu

Edited by Lazar357
Ispravak

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja imam slican problem. Napunim na pumpi do kraja a merac pokazuje otprileke tri cetvrtine. Koliko sam ispratio drzi tu dok  stvarno ne potrosi goriva dotle i posle meri tacno. Sta mi je ciniti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih pre svega skinuo klemu na par minuta.

Proverio bih mase (-) na svim "čvorištima" . Instrument tabla, pumpa i motorni prostor.

Verovatno je negde oksidacije napravila veću otpornost.

Proverio i osiguračke kutije.

Ako se ne popravi stanje onda bih preduzeo sve ove pobrojane stvari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam iskustva sa tim , desilo mi se jedne godine kada sam krenuo na put. Isto do odredjenog podeoka je pokazivala. Kod mene je bio u pitanju plovak , koji kako se podize, na jednoj plocici kontakti idu preko dosta linija verovatno grafit ili kalaj, bakar. Ja sam mojju ocistio lepo malo kao smirglao ne bas jakom smirglom, nego neznijom. I za sada je dobro. Ne znam da li je mozda problem i kod tebe to. Ali eto iz iskustva. Ps: nisam video da je moj post iznad. Ali tako sam resio problem.

Edited by Lazar357

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako zvuci lako kad vas citam. :) A onda shvatim da meni minus klema jos stoji onako kako je Knezevic zaglavio parcetom lima jedne nedelje (gasio mi hil holder i asr povremeno, on pogledao i video da je labava ). I da kupim unimomer ili sta vec ne  umem da ga koristim, Zamisljam sebe ispred zgrade kako vadim zadnje sediste, otvaram rezervoar vadim plovak.. :)

Hvala na savetima, sad znam sta moze da bude uzrok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cityjesi siguran da je knezevic ili ISV :) Doduse, ja ti nisam stavio komad lima, ali sam kablove zaglavavio ispod nosaca aku da ne landaraju, a ako je kolega u medjuvremenu opravio, svaka cast :)

Najcesce bude kontakt ili plovak. Nama na Outlander-u vec godinu i kusur digitalna skala pokazuje 3/4 na pun rezervoar jer je plovak u problemu a firma nece da plati za sredjivanje...ono, teraj dok pokazuje ista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joojjj, koji mi je, gresim ovih dana, da ti si zaglavljivao klemu, i jos bio na dijeti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...