gogzi 0 Posted May 29, 2012 Imam stila 1.6 16v,2004 god,i problem je sledeći...nakon gašenja auta kazaljka za gorivo se ne vraća na početak već ostaje ukočena,pa nakon ponovnog davanja kontakta opet se pomera prema max i evo maltene obrne ceo krug do cajgera za broj obrtaja a lampica za rezervu se pali i na bordu se ispisuje low fuel...kačenjem na dijagnostiku izbacuje senzor nivoa goriva,pa me zanima gde se nalazi,da li mora zamena ili samo čišćenje itd...pozdrav svim članovima i unapred hvala... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted May 30, 2012 Senzor nivoa "corbe" je nista drugo nego mehanizam koji se nalazi u plovku a ovaj pak u rezervoaru. Nista bez otvaranja rezervoara preko cepa (poklopca) koji se nalazi ispod zadnjih sedista. Otvara se odvrtanjem u levu stranu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted November 13, 2012 (edited) Posle nekih 15 - 20 m od kretanja mi se upali zuti trougao i na displeju pise SENSOR FAULT, a kazaljka od goriva pokazuje da je prazan rezervoar i ako u njemu ima oko 15 l goriva. Posle nekih 5 minuta prestane da svetli trougao i kazaljka za nivo goriva se vrati u normalno stanje. Sta ciniti? Edited November 13, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted November 13, 2012 Dijagnostika , brate! Samo tako ces videti koji senzor a po svemu je senzor u rezervoaru , t.j. plovak! Ako je to , nije strasno jer se u principu relativno lako resava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 13, 2012 Drži nivo goriva od pola do punog rezeorvara i neće se nikada više upaliti. Istrošeni kontakti na samom plovku jer se stalno ''šetao'' u istom rasponu nivoa goriva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mickeyy 0 Posted December 3, 2012 (edited) Pozdrav svima,vozim Fiat Stilo 1.2 16v TNG 2003god, i imam jedan veoma karakterističan problem, pregledao sam sve forume, ali nisam pronašao da neko pominje ovakav problem.- Dešava mi se da u toku vožnje merač nivoa goriva u rezervoaru padne na 0 (nulu), i nakon dve sekunde se vrati na realno stanje. U istom trenutku primetan je blagi nedostatak snage automobila, a uglavnom i seckanje. Osim toga na brojčaniku koji meri kilometražu, brojka "skoči", tj poveća se za 2-3km. (ako je bilo 150.100 km, odjednom pređe na 150.103 km). - a ja sam se pitao kako to da mi ponekad pokaže prosečnu potrošnju od 4 litra.Ovaj problem mi se uglavnom javi kada dam malo jači gas (preko 4.000 obrtaja), ili ako je auto pod jačim opterećenjem (velika uzbrdica ili sl.)Kada se ovo desi, auto ne prijavljuje nikakvu grešku, ali sam primetio da nešto "škljocne" na komandnom satu, negde kod obrtomera ili brojčanika kilometraže, nisam sigura odakle zvuk dolazi.Uopšte namam predstavu šta bi ovo moglo biti, prvo sam pomislo da se zaglavljuje plovak, ali sam nedoumicu rešio kada sam u međuvremenu ugradio TNG, nastavilo je da se dešava i na plin. Edited December 3, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mickeyy 0 Posted December 5, 2012 S obzirom da je moje mišljenje da ovaj problem nema veze sa senzorom i plovkom u rezervoaru, nadam se da će mi neko dati predlog kako da krenem sa rešavanjem ovog problema. Inače, bio sam na dijagnostici, nema nikakvih grešaka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted December 5, 2012 Pregledaj masu (-) . Sve što primetiš... Quote Share this post Link to post Share on other sites
markoni8888 0 Posted March 12, 2013 (edited) Sipao sam 33l pre neki dan i kad sam krenuo u prvoj levoj krivini, upalila mi se lapica zuti trougao sa znakom uzvika, pisalo je senzor fault i jos nesto, skazaljka za gorivo je pala do kraja, upalila se rezerva i opet vratila na 1/3 rezervoara. Ovo se uvek desi u vecoj levoj krivini ili kad je uzbrdo...Kod elektricara sam bio i i na diagnostici pise da je 100% pun rezervoar:-) Molim za pomoc sta to moze da bude i sta da radim... Hvala svima unapred Edited March 17, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
IvanBg 1 Posted March 17, 2013 mozda treba plovak za merenje nivoa goriva u rezervoaru ako stilo ima da vidis.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rayn_q 0 Posted September 26, 2014 Ja sam imao sam ima sličan problem sa kazaljkom goriva a i sa kazaljkom temperature.Problem je u kazaljkama, odnosno zupčaniku kazaljke koji je puknuo i sada kazaljka ide samo prema napred a ne vraća se.Problem se rešava otvaranjem instrument table, rastavljanjem motorčića kazaljke, lepljenjem osovinice za magnet, nije komplikovano ali je pipavo, sve je jako sitno.Može i ceo motorić da se zameni, ako nađete isti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted July 21, 2015 (edited) Do cega moze biti kada upalim auto normalno kazaljka goriva se podigne na nivo koliko ima goriva u rezervoaru ali kada upalim svetla (xenone) kazaljka padne pa se opet podigne kao da izgubi neki napon auto pa ona to uradi.Sve ostalo normalno radi sem sto mi svremena na vreme pali ASR... te greske.Mozda je akumulator odsvirao svoje.Inace kada sam ubacivao xenone i skidao kutiju akumulatora primetio sam da je od 55Ah nisam veovao da je neko prethodnom vlasniku prodao toliko slab akumulator za Stila 1,9JTD 115ks.Mada meni i sada a i zimi palio dobro. Edited July 21, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 21, 2015 Pročitaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo, plus ovu temu:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41904-fiat-stilo-problem-sa-strujom/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
tipotipo 0 Posted March 21, 2017 Pozdrav Forum! Molim za mali savet. Imam stila jtd 2003 god, odlican auto, sve super funkcionise , ali imam sličan problem kao što je naveo Gogzi. Kazaljka goriva mi je na 6h umesto na opsegu praznog i punog rezervoara. Tu je bila zimus skoro zakucana, sada kada je otoplilo ostala je i dalje dole, redovno "šeta" odnosno pokazuje gorivo ali dole. Znaci kada dam kontakt pomeri se koliko ima goriva, kada oduzmem vrati se. Da li je moguce da je i ovde motoric posto se opet nesto desava? Hvala ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tipotipo 0 Posted May 18, 2017 i sto je jos cudnije, sada kada je otoplilo polako se vraca na normalu i dok je temperatura spoljna recimo preko 25C, radi bez problema. cim malo zahladi opet brlja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazar357 5 Posted August 15, 2019 (edited) Ne znam da li se neko susreo sa ovim problemom. Naime kad sam se vracao sa puta iz Crne Gore imao sam problem sa kolima i usked verglanja dugog skazaljka je sa vrha tj od punog otisla do nule praznog. Otiso na pumupu nekako upalio na plin reko sipaj benzin. Nije stalo ni 5 eura. Reko pumpadzija pun. Kad ja pogledam na tablu ono pola rezerve. Prema srbiji se polako podigla kazaljka do pola malo manje. I ne mrda. Sada je opet u rezervi. Danas sam otvarao pumpu. Rezervoar pun do vrha . Plovak je ispravan i mehanicki i elektricki. Bar pokazuje otpornost na mrdanje plovka. Jedino ako nisu te vrednosti koje treba. Mada mislim da nije to. Da li je moguce da je riknuo motorcic ili nesto u tabli za pokazivanje goriva. Hvala na odgovorima . Sorry na dugom postu Edited August 15, 2019 by Lazar357 Ispravak Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 729 Posted May 27, 2023 I ja imam slican problem. Napunim na pumpi do kraja a merac pokazuje otprileke tri cetvrtine. Koliko sam ispratio drzi tu dok stvarno ne potrosi goriva dotle i posle meri tacno. Sta mi je ciniti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted May 28, 2023 Ja bih pre svega skinuo klemu na par minuta. Proverio bih mase (-) na svim "čvorištima" . Instrument tabla, pumpa i motorni prostor. Verovatno je negde oksidacije napravila veću otpornost. Proverio i osiguračke kutije. Ako se ne popravi stanje onda bih preduzeo sve ove pobrojane stvari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazar357 5 Posted May 28, 2023 (edited) Imam iskustva sa tim , desilo mi se jedne godine kada sam krenuo na put. Isto do odredjenog podeoka je pokazivala. Kod mene je bio u pitanju plovak , koji kako se podize, na jednoj plocici kontakti idu preko dosta linija verovatno grafit ili kalaj, bakar. Ja sam mojju ocistio lepo malo kao smirglao ne bas jakom smirglom, nego neznijom. I za sada je dobro. Ne znam da li je mozda problem i kod tebe to. Ali eto iz iskustva. Ps: nisam video da je moj post iznad. Ali tako sam resio problem. Edited May 28, 2023 by Lazar357 Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 729 Posted May 28, 2023 Kako zvuci lako kad vas citam. A onda shvatim da meni minus klema jos stoji onako kako je Knezevic zaglavio parcetom lima jedne nedelje (gasio mi hil holder i asr povremeno, on pogledao i video da je labava ). I da kupim unimomer ili sta vec ne umem da ga koristim, Zamisljam sebe ispred zgrade kako vadim zadnje sediste, otvaram rezervoar vadim plovak.. Hvala na savetima, sad znam sta moze da bude uzrok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4023 Posted May 28, 2023 @cityjesi siguran da je knezevic ili ISV Doduse, ja ti nisam stavio komad lima, ali sam kablove zaglavavio ispod nosaca aku da ne landaraju, a ako je kolega u medjuvremenu opravio, svaka cast Najcesce bude kontakt ili plovak. Nama na Outlander-u vec godinu i kusur digitalna skala pokazuje 3/4 na pun rezervoar jer je plovak u problemu a firma nece da plati za sredjivanje...ono, teraj dok pokazuje ista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 729 Posted May 29, 2023 Joojjj, koji mi je, gresim ovih dana, da ti si zaglavljivao klemu, i jos bio na dijeti Quote Share this post Link to post Share on other sites