Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
dellas

Citroën Xsara VTS

Recommended Posts

101ks, mada kad stavim tebe u kola ima 106 :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ček bre, zar tvoj nije JTD105?

E lomim se svaki dan, ojačati set kvačila ili ne, muke su to :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gde da ti ponudi nešto kada te je Fantom dobio sa traktorom fabričkih 105ks, doduše malo čačnutim, al opet, mislim :lol:

To je bilo jako tesno i to sa pokvarenom polugicom menjaca na xsari, da je bila bar malo duza staza da nadoknadim izgubljeno vreme zbog otezanog ubacivanja u trecu bilo bi drugacije.... A sto se brava tice, fantom ima bar 150 besnih pasa, auto za dizela ubija :)

Edited by dellas

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto za dizela ubija :)

Ma šta za dizela, za benzinca tj. VTS.

Da je bio dan možda bi bilo ovako:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja već godinama čekam te benzinske snagatore da izmere i snime 80-120 u brzini koja im najviše odgovara, ali izgleda džaba čekam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne osporavam brzinu dizela, ali kole na ovom klipu ibiza ima 200hp , a citroen 145... glupo poredjenje pa sam odustao od gledanja. Druga stvar, na pravcu se drze dizeli dobro, konkretno taj bravo sa toliko konja u nekim brzinama je brzi (verovatno u tim 80-120) u nekim nije, ali kad bi izasli negde na brdo tj kroz neku krivinu i slicno mislim da tu nema sta da trazi. Znam dobro sta je brz dizel, imam jednog u kuci i sa 140ks ubija kako ide ali ipak cu ja i dalje radije voziti benzinca pa nek budem sporiji :) ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam hteo da dokazujem prednost dizela/benzinca - Možda si i brži u III 80-120 od turbodizela iste snage, mene baš zanima koja je to cifra na kojoj konjaži kod atmo benzinaca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam brzi u 3. od dizela 80-120, jer je meni druga do 100, a treca do 150, a dizelu je druga do 80, a treca do 120 tako da mu se tih 80-120 taman pogodi bez saltanja u max snazi, a ja bih morao iz druge da krenem da bih izvukao max.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzmi jednom prilikom kameru i ocepi ga trecom od 100 do 150 da vidimo kako to izgleda - verovatno lepo a još bolje zvuči .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizel od 150 ks nema sta da trazi kod benzinaca od 150 ks.Trku izmedju xsare vts i cipovanog brava sam licno gledao i nije bravo odrao vts-a.Prvu trku je dobio vts,a drugu je vodio bravo do jedno 250m,posle cega bi ga xsara dobila barem za dve duzine da je nastavljena.(Staza nije 402m,vec 250-300m)Bravo jtd ide dobro,ali benzin je benzin! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od hiljadu faktora zavisi to i nije tako jednostavno kao na papiru, set kvacila, gume, menjac, sam start itd itd...o tome moze da se raspravlja do beskonacnosti, i sve su prazne price. Potegnes se 10-ak puta sa nekim na 400m i tu onda mora da se zna ko je brzi. A papir i klipovi su drugo....

Edited by dellas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...