FantomX 5 Posted July 24, 2012 101ks, mada kad stavim tebe u kola ima 106 Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 24, 2012 Ček bre, zar tvoj nije JTD105?E lomim se svaki dan, ojačati set kvačila ili ne, muke su to Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted July 24, 2012 (edited) Ma gde da ti ponudi nešto kada te je Fantom dobio sa traktorom fabričkih 105ks, doduše malo čačnutim, al opet, mislim To je bilo jako tesno i to sa pokvarenom polugicom menjaca na xsari, da je bila bar malo duza staza da nadoknadim izgubljeno vreme zbog otezanog ubacivanja u trecu bilo bi drugacije.... A sto se brava tice, fantom ima bar 150 besnih pasa, auto za dizela ubija Edited July 24, 2012 by dellas Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted July 25, 2012 auto za dizela ubija Ma šta za dizela, za benzinca tj. VTS.Da je bio dan možda bi bilo ovako: Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted July 25, 2012 Ja već godinama čekam te benzinske snagatore da izmere i snime 80-120 u brzini koja im najviše odgovara, ali izgleda džaba čekam Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted July 25, 2012 Ne osporavam brzinu dizela, ali kole na ovom klipu ibiza ima 200hp , a citroen 145... glupo poredjenje pa sam odustao od gledanja. Druga stvar, na pravcu se drze dizeli dobro, konkretno taj bravo sa toliko konja u nekim brzinama je brzi (verovatno u tim 80-120) u nekim nije, ali kad bi izasli negde na brdo tj kroz neku krivinu i slicno mislim da tu nema sta da trazi. Znam dobro sta je brz dizel, imam jednog u kuci i sa 140ks ubija kako ide ali ipak cu ja i dalje radije voziti benzinca pa nek budem sporiji .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted July 25, 2012 Nisam hteo da dokazujem prednost dizela/benzinca - Možda si i brži u III 80-120 od turbodizela iste snage, mene baš zanima koja je to cifra na kojoj konjaži kod atmo benzinaca Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted July 26, 2012 Nisam brzi u 3. od dizela 80-120, jer je meni druga do 100, a treca do 150, a dizelu je druga do 80, a treca do 120 tako da mu se tih 80-120 taman pogodi bez saltanja u max snazi, a ja bih morao iz druge da krenem da bih izvukao max. Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted July 26, 2012 Uzmi jednom prilikom kameru i ocepi ga trecom od 100 do 150 da vidimo kako to izgleda - verovatno lepo a još bolje zvuči . Quote Share this post Link to post Share on other sites
F.I.A.T. 0 Posted July 26, 2012 Dizel od 150 ks nema sta da trazi kod benzinaca od 150 ks.Trku izmedju xsare vts i cipovanog brava sam licno gledao i nije bravo odrao vts-a.Prvu trku je dobio vts,a drugu je vodio bravo do jedno 250m,posle cega bi ga xsara dobila barem za dve duzine da je nastavljena.(Staza nije 402m,vec 250-300m)Bravo jtd ide dobro,ali benzin je benzin! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted July 26, 2012 Dizel od 150 ks nema sta da trazi kod benzinaca od 150 ks.Nema nema Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted July 27, 2012 (edited) Od hiljadu faktora zavisi to i nije tako jednostavno kao na papiru, set kvacila, gume, menjac, sam start itd itd...o tome moze da se raspravlja do beskonacnosti, i sve su prazne price. Potegnes se 10-ak puta sa nekim na 400m i tu onda mora da se zna ko je brzi. A papir i klipovi su drugo.... Edited July 27, 2012 by dellas Quote Share this post Link to post Share on other sites