Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Gusar

Najneverovatniji kvarovi na Fiatu

Recommended Posts

Pocinjem ovu temu sa temom naj neverovatniji kvarovi na fiatu.... tipa ispao mi motor

tri dana nismo mogli da ga upalimo a spala zica sa table osiguraca za kontakt i sl...

'Ajmo narode da osnujemo Dosie X FIAT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa brate pocni :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da pocnem prvi. Ja vec evo dve godine imam problem sa tandrkanjem i lupanjem u motoru. Radili smo sve i svasta, od skidanja radilice, menjanja aksijalnih lezajeva, dva puta zupcasti sa spanerima, i vise ni ja ne znam sta, ali to jos uvek lupa i tandrce....

Share this post


Link to post
Share on other sites

tri dana nismo mogli da ga upalimo a spala zica sa table osiguraca za kontakt i sl...

Ja sam šlepovao Cromu u servis jer nije htela da upali, ispostavilo se da je crevo za vazduh bilo malo spalo i vukao je falš. Mada mislim da je tu jedino neverovatno bilo što nas dvojica (ćoravih) to nismo videli :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne znam da li je za ovu temu, ali kad smo menjali lamelu na drugarovom Unu, sve sto je moglo, poslo je naopako :laughing: Od jednog poslepodnevnog posla ispalo je cini mi se 4 dana :D Prvo kad smo skidali menjac nije hteo da sidje... Ja nisam znao da je drugacije izmedju Una i Yuga tamo oko manzetne pa nije htelo da sidje bez detaljnog rastavljanja manzetne na desnoj poluosovini... Onda posto je trebalo zamajac ravnati, hteli smo da skinemo menjac ali ne moze da se ulje ispusti, proslajfovao inbus na sarafu za ispustanje... Kad je to varenjem uspesno skinuto i ispusteno ulje, onda nije hteo da sidje menjac od leve poluosovine... Posto bi bilo lakse skinuti viljusku nego odvrtati celu glavcinu dole, ajd tako kad ono truo pod i matica koja je zavarena za karoseriju i drzi saraf od viljuske se vrti... Jedva uspeli da stegnemo nazad... Rastavili glavcinu, skinuli poluosovinu, skinemo menjac i ne znam sto ali smo ga okrenuli na stranu i preko noci iscurilo brdo ulja po podu garaze... Odneli zamajac na ravnanje uzeo drug korpu i lamelu od drugog druga koji je imao to u super stanju od Yuga kad ne pase... Ajd nosi lamelu da stave nove ferode, kupio drug nove manzetne da stavimo posto je malo slinilo, ajd on ce navuci na desnu a ja cu na levu polusovoinu, uzeo on da navlaci kad se zaglavi, vuce on ko lud kad ono sklizne guma manzetne sa onog plasticnog prstena sto ide na poluosovinu... To smo jedno posle podne nabijali nazad jer nije hteo da kupi drugu :D Ja uzeo samo malo podmazao levu i odmah se navukla bez problema... Ajd kad smo to namestili, sve sastavimo ajd da nabijemo menjac nazad, upadne u lamelu ali nece da se navuce skroz, fali 2cm i nece nikako makar koliko gurali... Na kraju se uzjebali i nabili toliko da saraf uhvati blok motora i na silu uvrnuli skroz srafove koji su privukli zvono... A jedva smo i izvukli menjac, motor smo morali da spustimo sa te strane kod menjaca jedno 10-15cm...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sednem ja u auto jednog dana i nesto lupa, lupa u prednjem delu, ne znamo sta je. Burazer sedi na mestu suvozaca i kaze da se cuje kod prednjeg desnog tocka. Vec sam mislio da je letva volana, stabilizator ili spone, kriva felna, svasta mi se motalo po glavi. Oteram kod majstora, a on kaze otpusten ti tocak :unworthy: a ja vozio 30 km brzinom od 20 km/h samo da se dovucem do kuce :fun:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off: Pa ja na dan napisem desetak A4 stranica neformalnog teksta po raznim forumima i sajtovima ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da pocnem prvi. Ja vec evo dve godine imam problem sa tandrkanjem i lupanjem u motoru. Radili smo sve i svasta, od skidanja radilice, menjanja aksijalnih lezajeva, dva puta zupcasti sa spanerima, i vise ni ja ne znam sta, ali to jos uvek lupa i tandrce....

Bragasta doblia aksijalni luft..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bane23

ovde se samo navode problemi bez resenja...

uzgred probao je to zmenio je aks lezajeve...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mom Dukatu, pre par godina, ja na semaforu cekam zeleno, stisnem kvacilo a papucica ostane na patosu...Izguram ga nekako sa raskrsnice, otvorim haubu ubedjen da je naravno sajla pukla, kad.....pukla pedala kvacila! Cela pedala jenapravljena od plastike, i pozadi na njoj ima jedna plasticna kukica na koju se kaci sajla i to je to. Kupim je drugu nekih 15-ak e, nije trajala par dana i opet pukla, doduse ova druga je mnogo losiji kvalitet od fabriske. Tako jos dva puta ja kupovah pedale za kratko vreme, kao problem u kvalitetu plastike ima u delti original 80e..ispizdim i napravim sam papucicu, dodam joj pozadi metalni deo sa kukicom i od ovih drugih napravim rezervne i resen problem za sva vremena! Posle sam radio na jos nekoliko kombija i svi nose u gepeku po jednu rezervnu.

Ima Fiat svaki po neku svoju "lutku", mogao bi stvarno da se napravi dosije x Fiat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sripa u zadnjem delu na neravninama... 2 godine cele. Obidjeni svi majstori ovde poznati i nepoznati.

Postojale su i teme i teme po forumima sa istim "simptomima" i ljudima koji bezuspesno obilaze servise i menjaju sta majstori kazu. Naravno bez efekta.

Resenje je bilo da menjamo silene( posle "detaljnih strucnih pregleda"), nema sta drugo da bude.

ALI, ima. Zavucem se na parkingu ispod auta pre nego sam trebao da odem do servisa i promenim to cudo.

Nosac zadnjeg lonca... Guma se rasusila i skripi kao sto raspadanutih silena, u onom delu kroz koji prolaze metalni nosaci sa karoserije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sednem ja u auto jednog dana i nesto lupa, lupa u prednjem delu, ne znamo sta je. Burazer sedi na mestu suvozaca i kaze da se cuje kod prednjeg desnog tocka. Vec sam mislio da je letva volana, stabilizator ili spone, kriva felna, svasta mi se motalo po glavi. Oteram kod majstora, a on kaze otpusten ti tocak :unworthy: a ja vozio 30 km brzinom od 20 km/h samo da se dovucem do kuce :fun:

Isto se i meni desilo kada sam farbao čeljusti, skinuo sam sva 4 točka i ostavio auto na panjevima, a ono počne kiša i ja na brzinu to namontiram i sutra dan palim auto i krećem i ono lupa samo kada šaltam, ja proverim prednji desni točak, njega sam namestio poslednjeg, kad ono nije stegnut :wallbash:

Sva sreća pa ga nisam jurio po putu :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mom Dukatu, pre par godina, ja na semaforu cekam zeleno, stisnem kvacilo a papucica ostane na patosu...Izguram ga nekako sa raskrsnice, otvorim haubu ubedjen da je naravno sajla pukla, kad.....pukla pedala kvacila! Cela pedala jenapravljena od plastike, i pozadi na njoj ima jedna plasticna kukica na koju se kaci sajla i to je to. Kupim je drugu nekih 15-ak e, nije trajala par dana i opet pukla, doduse ova druga je mnogo losiji kvalitet od fabriske. Tako jos dva puta ja kupovah pedale za kratko vreme, kao problem u kvalitetu plastike ima u delti original 80e..ispizdim i napravim sam papucicu, dodam joj pozadi metalni deo sa kukicom i od ovih drugih napravim rezervne i resen problem za sva vremena! Posle sam radio na jos nekoliko kombija i svi nose u gepeku po jednu rezervnu.

Ima Fiat svaki po neku svoju "lutku", mogao bi stvarno da se napravi dosije x Fiat :)

pedala krepala da sam umro danas ne bi imao pojma da se neki idiot setio da ustedi na tezini i napravi plasticnu pedalu kvacila!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha, ha...

Trenutno koji god auto da pogledas videces da je od pedala jedino kocnica uradjena od metala.

Cak sam gledao i kod teretnjaka novih je isto...

Bilo bi previse da su i kocnicu uradili od plastike, mada im mozda i to padne na pamet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da se prikljucim, nesto mi vec godinu dana lupka u prednjem trapu ili tu negde, sve je stegnuto i nigde nema lufta a opet se cuje kao da negde nesto poskakuje, sumnjao sam i na nosace motora ali lupkanje se i dalje cuje negde sa suvozaceve strane ali samo preko sitnih neravnina. Kao da sam stavio tenisku lopicu u kutiju i ona skakuce . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sa svojom mareom nisam presao ni 1500km i odjednom nesto poce da lupa ubi u mozak i odvezem kod majstora kad ono otisli stabilizatori pa ih je promenio i sad je sve uredu.

i jos mi na sve to majstor rece "neces se ti moci namenjati stabilizatora, odlazice oni redovno" :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha, ha...

Trenutno koji god auto da pogledas videces da je od pedala jedino kocnica uradjena od metala.

Cak sam gledao i kod teretnjaka novih je isto...

Bilo bi previse da su i kocnicu uradili od plastike, mada im mozda i to padne na pamet...

Nije pedala, ali je na Novom Bravu osovinica koja spaja pedalu i ostatak sistema od plastike...E, sada - greskom dobavljaca precnik te plasticne osovinice zna da bude za nijansu veci od trazenog, pa leti pri visokim temperaturama u kabini ta osovinica se jos rasiri i "spreci" da se pedala vrati do kraja i lagano pumpa sistem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bane23

ovde se samo navode problemi bez resenja...

uzgred probao je to zmenio je aks lezajeve...

Bregastee ,znam,ali ujedno dobro dodje i mogucnost kvara i otklanjanje,kao resenje,a ne da dzabe trpamo to u sto tema...nov si na forumu naucices,ima vremena :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pedala krepala da sam umro danas ne bi imao pojma da se neki idiot setio da ustedi na tezini i napravi plasticnu pedalu kvacila!!!

pedale su plasticne iz razloga sto su i pravljene da popucaju pri eventualnom sudaru kako bi ti nanele sto manje povreda po nogama. Kocnice se prave od profilisanog lima da kad predjes neku granicu sa stiskom da se iskrivi prema patosu a ne kao kod yuga da ti metalna papuca precvika zglobove na nogama.

Isto je i sa teleskopskim sipkama volana. One su tu da bi se skupile pri eventualnom sudaru kako ti volan ne bi zdrobio grudni kos, a sekundarni razlog je to sto se istom dobija mogucnost podesavanja volana po dubini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znao sam da oni misle o vozacima. Usput kako da ih ostave u nekoj nedodjiji iz banalnog razloga...

Pedala se napravi da otpada pri udaru, a ne da puca pri normalnom koriscenju.

Ja sam naravno laik, i nisam siguran da sam u pravu, ali mi je to nekako logicno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...