Jump to content
FAS Goran
Kosta.dz

PowerBox - iskustva / mišljenja

Recommended Posts

Lepo odeš kod nekog tjunera na glasu, remapiraš i udri Miško. Kakav box, kakvi bakrači.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sto je auto u garanciji tako da svaka od tih invazivnih metoda nije prihvatljiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pre će da ti izvali pedal box nego remap, zato što se box vidi. A nećeš svaki put da ga skidaš kada ideš u servis, ili zaboraviš da ga skineš...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delim slicno misljenje, recimo kod dizela su spravice nalik ovoj samo nabijale pritisak ubrizgavanja

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel ovo za L sto hoces, jel oni misle bolji odziv gasa kod Tjeta ili i kod atmo benzinaca??

 

jel ako kazu da moze i kod atmo onda lazu na prvu...bolji odziv sa ovim motorom ne moze nikako......mozda nesto na glavu da se stavi da mi cita misli pa da kad ja pomislim on ponce da ubrzava :-) ostalo nema leba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako menja signal sa pedale gasa onda to funkcionise na bilo kojem motoru sa elektronski kontrolisanom pedalom gasa. Nema uloga koji je tip goriva i da li je turbo ili ne. Funkcionise tako da umesto da se menja "linearno" sto vise stisnes, to vise otvori leptir sa ovim recimo ako brzo stisnes pedalu gasa za 30%, nece leptir otvoriti za 30% nego recimo lupam moze da otvori skroz tj 100%. Usustini nista specijalno sem sto zavarava osecaj, mozes postici da potapas papucicu do panja umesto da prepustis to kutijici... To ima vecina ovih novih vozila sa EKO, Normal, Sport, Sport+ itd opcijama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije lose taj EKO rezim ako dajete da vozi neko ko nema pojma, nece biti tako startan motor :laughing: Kod njega je obicno fora da stisnes 80% papucicu gasa a leptir otvori 30-50% :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja uopšte ne vidim poentu toga. Valjda je ljudima mrsko da stiskaju gas pa im je lakše do pola da pritisnu, a da auto ide kao sa punim.

 

Po meni je onda bolje kupiti neki VW/Škodu koja ima hod gasa upola kraći nego kod Fiata pa imate PowerBox automatski jer kako se pipne gas već ste na 80%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa tako je kod vecine novijih vozila, samo se elektronski kontrolise osecaj, nije to samo stvar kod papucice gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na grandeu sam primetio da je kod kontrole gasa posebno izrazena brzina kojom se stiska papucica, pogotovo sto je dosta dugacak hod same papucice, mogu stisnuti recimo 20% da se bukvalno nista ne desi ako jako polako pritiskam, a ako odsecno u momentu stisnem tih 20% skocice kao da je primio makar pola gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://m.facebook.com/e3performance/

https://e3-performance.com/

Hajde da prodiskutujemo malo o power box modelima ucinku,gore trenutno jedan od najnovijih na trzistu aditional box modela konstruisan od tima auto inzinjera i recimo usavrsena kopija isto tako jednog od najmodernijih modela od  

cuvene tuning kuce Dimsport Italy

http://www.dimsport.it/de/rapid/

da temu ogranicimo samo na stetnost i power box ucinak snage i ostalo i kada ga uporedimo sa klasicnim softwer remapom,svako ko poznaje bolje tehniku automobila moze sa punim pravom opet pored citavoga niza usavrsavanja da izjavi ni jedan power box nije dobar za motor i komponente motora, postoje samo malo stetni kao sto su ovi gore navedeni i daju solidne rezultate snage mada bez obzira na savrsenstvo common rail sistem 

i komponente trpe koje kakve gluposti pritiske i tako dalje i nikada se parametri pritiska turba zraka.... i goriva smjesa cjelokupna ne slazu pravilno kao kod Klasicnog softwer remapa i kalibracije....

U prvom e3 boxu na facebook stranici vidjecemo dyno rezultate koji su dobiveni konkretno od jednog automobila na F bmw modelu i GLK Mb modelu,ovo je marketing trik proizvodjaca,taj box je taj dan podesavan citav dan na dyno masini samo za taj automobil,i opet daje slabiji rezultat od normalnog remapa,kako bi radio na vasem automobilu kad ga kupite i postavite sami to niko ziv ne zna.....uglavnom konstruktor boxa meni licno poznat i sam radi pravi auto remap....uglavnom da skratimo pricu o stetnosti boxa iz licnog iskustva,brabus power cuveni nenormalno skupi box montiran na mb cls 224 ps v6 cdi dizel nakon 20 000 km predjenih sprzene grane obadvije od nekontrolisanog ubrizgavanja i kolicine goriva turbo defekt totalni ,mogli su i injektori da stradaju ali nisu....

posledica sta moze power box da uradi,imamo i firmu http://www.hartge.de/e/home.html

isto se desavalo na bmw modelima 

F da dizne stradaju totalno,o Racechipu da ne diskutujem kolika je glupost...moje misljenje....

tako da niti prodajem powerbox pa neki svoj reklamiram ne reklamiram ni jednoga tjunera gore sam samo par primera naveo ima ih jos meni takodje poznatih,

suma sumarum za normalnoga coveka koji zna sta je automobil

samo Dobar tjuner Dobar Remap

i to je to...nikada preporuka za power box

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tema je ogromna pa bih postavio konkretno pitanje vezano za moj auto astru j gtc 2012 godiste sa fiatovim 2.0 165ks motorom

Hteo sam da mu podignem malo snagu ne zato sto mali milion njih hoce da smanji potrosnju nego samo zarad dodatnih konja.

Drugar koji radi u Madjarskoj, vozi minija od 255ks i neku hondu (zaboravih koju) dignutu sa 140 na oko 170ks mi je savetovao ove boxeve pa me zanima sta mislite konkretno o takvom nacinu tuninga? Radi se o RaceChip Pro 2 boxu koji dize snagu za 39ks i 80Nm obrtni moment. Likovi su kaze fleksibilni, dobijes garanciju godinu dana na ovaj model, merenje snage pre i posle ugradnje i mogucnost povratka para ako u mesec dana nisi zadovoljan i moze se izvuci pdv nazad. Cena jeste malo veca u odnosu na ove dosta poznate remap fore od 70ak eura ali verujem da bi trebala biti sigurnija i bolja varijanta.

Evo link ka sajtu sa produktima i konkretno za moj model auta https://www.racechip.com/shop/opel/astra-j-2009-to-2015/2-0-cdti-1956ccm-165hp-121kw-350nm.html

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemas individualna podesavanja "mape" i svega ostalog.
Ako odes kod iskusnog i dobrog chipera on ce ti reci vidi mozda ovo ovde ne valja, mozda bi ovo moglo bolje, ovo cemo ovako, ovo cemo onako, ovo cemo ispeglati ovim, ovo onim...ovde kriva malo onako, pa cemo ovako itd itd itd

Ti boxovi se nakace i salju "laznu" informaciju ECU i diznama. Univerzalni su...mapa se radi samo i konkretno za tvoj setup na autu, a box mozes da skines sa tvoje astre i da nakacis kod mene, kod tebe ce raditi ovako a kod mene onako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako daju merenje pre I posle I ako se izvuce makar I 25ks uzimaj, mislim da ce biti brdo torka, a malo snage.
39ks mi je previse optimisticno I za remap na tom motoru, a ne box, zato merenje.
Nisam znao da imaju valjke?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, Milutin-NS said:

Nemas individualna podesavanja "mape" i svega ostalog.
Ako odes kod iskusnog i dobrog chipera on ce ti reci vidi mozda ovo ovde ne valja, mozda bi ovo moglo bolje, ovo cemo ovako, ovo cemo onako, ovo cemo ispeglati ovim, ovo onim...ovde kriva malo onako, pa cemo ovako itd itd itd

Ti boxovi se nakace i salju "laznu" informaciju ECU i diznama. Univerzalni su...mapa se radi samo i konkretno za tvoj setup na autu, a box mozes da skines sa tvoje astre i da nakacis kod mene, kod tebe ce raditi ovako a kod mene onako...

 

Hoces reci da se naprimer dve astre j gtc sa istim motorima mogu razlikovati po tome koju i kakvu ce mapu ubaciti ? Pricam za te iskusne i dobre chipere.

A ovde na ovom linku vidim da ima tacno da odredis auto, model i motor za koji ti treba pa zato mislim da bas ne mozes prebaciti na drugi auto. Kod ovog najskupljeg Ultimate imas pored 2god garancije i opciju da ti reprogramiraju mapu u boxu ako prodas auto i kupis drugi.

Edited by CrackFox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoce reci da se tokom vremena razlikuju parametri koje motor daje. Neki je vise istrosen, neki manje, protokomer, map senzori, na kraju krajeva ne daju svi motori kad izadju iz fabrike istu snagu, a koriste isti softver sa sigurnosnim marginama bas iz razloga sto bi previse bilo da programiraju svaki ecu zasebno po motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj box eventualno na nov auto staviti, ovako na polovnjaka samo kod tjunera da kazes sta zelis da dobijes pa da on pocne da sredjuje mapu. Po meni je to mnogo bolje od nekakve kutije sa izmenjenim parametrima..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...