Jump to content
FAS Goran
Kosta.dz

PowerBox - iskustva / mišljenja

Recommended Posts

Pa ne znam da ti kazem iz licnog iskustva, nisam probao, ali ako uredjaj ispunjava obecano, onda svakako hoces...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, horvat said:

Pa ne znam da ti kazem iz licnog iskustva, nisam probao, ali ako uredjaj ispunjava obecano, onda svakako hoces...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pa eto to mislim. Ovi DTE sistemi su ozbljini, nisu kineski krs, pa vjerujem da ne laziraju podatake.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar powerbox prepoznas tako sto se kaci na vise od jednog mesta, bude i 3-4-5 zica.
U nekim slucajevima se kaci direktno samo na motorni racunar.

20ks bi svakako trebao da osetis, nece to biti nebo zemlja jer nije 200ks, ali osetice se sigurno, pogotovo u preticanjima, uzbrdo itd

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sto ti sa 1 zicom su najobicniji otpornik koji se stavlja ili na senzor za temperaturu usisanog vazduha ili na temperaturu rashladne tecnosti i onda motor ubrizga dodatno gorivo jer misli da radi u hladnim uslovima. Sto ne mora da bude lose ako se mehanicki doda vise vazduha, npr kod atmo motora sa portovanom usisnom i vecim leptirom, a kod turbaka da se presteluje turbo.

 

Ono sto izvaja dobre je to sto imaju mikrokontroler koji moze da koriguje napon koji daju/zahtevaju neki senzori pa da koriguje jos neke parametre, kao npr koliki pritisak u usisnoj grani ocitava, kako da se ponasa papucica gasa da bude jaci udar itd. Ako se elektronski kontrolise turbo, onda moze i to da se koriguje. Razlog zasto ti pruze manje snage od cipovanja je sto moze da se koriguje samo koliko fabricki racunar dozvljava tj dok ne registruje da je neki parametar van sigurnosnih granica. Naravno ima i losih sa mikrokontrolerom koji nisu testirani pa moze i ne mora da "probije" fabricke sigurnosne granice. Takodje gorivo moze da se ubrizga samo onoliko koliko je predvidjeno u najgorim uslovima, npr za hladan start obicno ide oko 10% vise goriva, tako da spustanje temperature rashladne tecnosti do besvesti nema nikakvog efekta. Ono sto moze da bude problem je da mozda radi sve ok u normalnim uslovima, ali kad motor dovedete u ekstremne situacije da nastane problem posto motor vec misli da radi u takvim uslovima.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vagenovac said:

Dobar powerbox prepoznas tako sto se kaci na vise od jednog mesta, bude i 3-4-5 zica.
U nekim slucajevima se kaci direktno samo na motorni racunar.

20ks bi svakako trebao da osetis, nece to biti nebo zemlja jer nije 200ks, ali osetice se sigurno, pogotovo u preticanjima, uzbrdo itd

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
 

Ostavio sam link koji post ranije koji powebox je u pitanju, evo opet https://www.chiptuning.com/en/nissan/qashqai-ii-j11-j11-2013/1-2-dig-t-115ps-85kw-1197ccm/powercontrol.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...