Jump to content
FAS Goran
nikola_dzoni

Fiat Marea / Bravo 1.9 TD - podiže obrtaje i gasi se često

Recommended Posts

Problem se javio od kako sam skidao Bosh pumpu da je nosim na zamenu semeringa, i kad je majstor vratio, od tada je poceo da dize obrtaje, i kad ga ugasim, nece da upali dok ne napumpam gorivo rucno, na onoj Ac pumpi, a nekad po par dana radi sasvim normalno...

Sta moze da bude, da znam na sta da obratim paznju? Pojede me zivog :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reko bih da moras da vratis pumpu u servis, mislim da je u njoj problem, jedino ako si tolike srece da ti je neko crevo od dovoda nafte naprslo pa vraca naftu ,ili oko filtera ako ste dirali pa ste ustipali gumicu ili sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa danas cu da proverim sva creva i promenicu filter za naftu, i ispitacu sve gumice, pumpu u rezeorvaru i cak Ac pumpu cu da stavim drugu, posto ona na njemu nije njegova original, nego sam stavio neku poput one na traktoru... Jer lakse mi je to da uradim nego da skidam Bosh pumpu i da je nosim opet u Nisku banju i nazad.. Pa ako nadjem u cemu je problem, javicu vam, da znate ako se to nekom dogodi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa bas zato sto sam video tvoj nadimak samo sam to napisao... Danas proveravao pumpu u rezeorvaru i ne ukljucuje se kad dam kontakt. A kad sam probao probnom lampom da vidim da li dolazi struja, sijalica je vrlo malo tinjala i palili su se grejaci. Jel to tako treba, ili ne... ? Vrlo mi je cudno to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da obavestim.... Problem je resen, ono crevo koje je vodilo do same pumpe, je ispucalo sa donje strane gde je savijeno, i tu je na potrese izgleda uvlacio vazduh i brljavio u radu.... Majstor koji odrzava pumpe, mi je rekao da kod Lucasovih pumpi, kada ima problema sa dovodom goriva, odnosno kada je prljava nafta, ili zaprljan filter za naftu, hoce da se desi da nabija obrtaje iz cista mira. Pa cisto da obavesim ako nekom bude trebalo... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idem drugom trecom ili cetvrtom brzinom i izvucem ga malo vise npr. izvucem ga trecom do nekih 70 na sat, on se ugasi i samo ga ostavi na kontaktu ..tako isto i kad idem uzbrdo i saltam ga iz druge u trecu on izgubi gas i ugasi se, ne desava se stalno ali brine me, citao sam ovde neku temu covek je pisao za brava jtd da mu u toku normalne voznje gubi gas, neki su mu odgovarali papucica gubi kontakt, 

Jel ima neko resenje sta da se radi, ili proveri?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svim članovima i posetiocima kluba
Imam problem sa Bravom. (Td 100 '98)
Pre dva dana dok je motor radeo na ler sam je dobio turažu i ugasio se. Mislio sam da je gorivo u pitanju međutim kada sam dosipao skazaljka je bila na drugoj crti od crvene i auto je upalio. Dok je bio u leru malo sam ga isturirao i izbacivao je crni dim na velikom broju obrtaja i ond posle minut-dva opet sam povećao turažu dva tri puta i opet se tgasio i neće da pali. Pa vas molim ako iko zna nešto o tome nek napiše da bih znao odprilike šta ga boli. HVALA i pozdrav iz Bora.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam druže bio sam van auta ali mislim po zvuku motora negde oko 2000

Auto super vuče i prima gas ali ga ponekad u toku vožnje osetim kao da se uguši i ne dobija dovoljno goriva

ne znam druže bio sam van auta ali mislim po zvuku motora negde oko 2000

Auto super vuče i prima gas ali ga ponekad u toku vožnje osetim kao da se uguši i ne dobija dovoljno goriva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na pocetku citanja posta pomislio da nije slucajno otisao u iber turu,ali posto je otisao na 2000 obrtaja samo,onda nije to to.

Ja cenim da to moze da bude najverovatnije dizna ili dizne.

U svakom slucaju pretresi to sa nekim majstorom i dijagnostikom mozda se vidi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na informaciji, ja nisam baš poznavalac terminologije i ne znam šta znači IBER TURA i na koliko obrtaja ide kad dođe do iste ako može ukratko da se objasni da znamo za ubuduće ja i svi oni koji neznaju za to. Hvala unapred

Edited by Picek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da si ušao u iberturu sve bi ti bilo jasno :)

To je situacija kada motor krene da gori ulje i jako je teško da ga ugasiš. Obično se dešava kada ode turbina i gura ulje zajedno sa vazduhom u usis.

Kada se završi taj motor je za bacanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na info. Ja sam inače radeo remomt turbine u Kruševcu i zadovoljan sam veoma ali sada imam problem sa gornjim crevom imterkulera koje mi je prslo i troši mi uje malo više ali turbina radi i auto vuče o.k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...