Jump to content
FAS Goran
aca777

Uvoz motora i korišćenje u SRB? / promena bloka motora

Recommended Posts

Vidim da mnogi prodaju motor stranac za vozila iz 90tih, 80tih izvadjenje iz stranaca, ja konkretno imam fiat tipo, no to sad nije toliko bitno, vec me zanima kako mogu, kad bih kupio motor sa stranca, da ga stavim i vozim sa strane legalnosti.. Hvala Bogu ovaj sad u kolima motor ne trosi ulje, dobar je i zadovoljan sam, ali zadnjih 10godina gledam vidim oglase ili cujem ovde onde da neko ugradio motor iz stranca, a znam da je prekucavanje brojeva zabranjeno, a opet svaki drugi golf 2 ima motor iz stranca, i kako ti automobili prolaze tehnicki, reigstruju se, i tako to..

Koliko znam u nemackoj je motor isto kao svaki potrosni deo, i on se negleda, vec samo sasija, dok kod nas gledaju beojeve i na sasiji i motoru.. Takodje u nemackoj se motori redovnije, bolje odrzavaju nego kod prosecnog naseg coveka, pa ako bih nekad hteo da stavim motor iz stranca u moj auto, (mozda pozelim da stavim jaci motor), sta onda da se radi? Vidim i ovde je neko skoro prodavao bas 1.6 motor stranac za tipo, prodat je dok si reko piksla za 100e, i to je bolje mnogo nego dati 600e za generalnu (delovi plus ruke), pa kako je kupac posle mogao da takav motor vozi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se ne secam kad sam cuo da su nekome proveravali broj motora na autu starijem od 10 god i vise . . . ali u svakom slucaju carinis i teras :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nisi cuo, da cujes da su nekom kukavcu tako proveravali auto od 500e, sad nema sanse da se setim koj je bio auto, na vanrednom tehnickom, i zbog motora mu uzeli auto.. Nasa drzava nikad drugo nije ni umela nego da udri po sirotinji..

A kako se carini motor, jer on nemora da bude euro 3 (to me bunilo jer nijedan od tih motora nije euro 3 iz 90tih,80tih), i kako ces da ga carinis ako nema papire, (nasa klasika kad nadjes stranca na oglasu)..? to me zanima, i koliko bi kostalo takvo carinjenje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, recimo da neko napise, kako je uspeo da legalizuje stranca bez papira, ili to nije moguce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam bez papira nije moguce ocariniti motor. Za carinjenje je potrebna kopija saobracajne iz zemlje iz koje je auto, da bi se videlo da je legalan, valjda racun da je motor placen i to je to. Koliko sam zapamtio nije potrebno da motor bude Euro 3. Ovo je ono sto mi je ostalo u secanju, a da li su propisi menjanito vec ne znam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema u saobracajnoj broj motora kod stranaca.

Treba racun za blok motora i saobracajna vozila za koje se uvozi motor onda se radi spedicija i carini se taj blok sa tim brojem i posle kad se plati carina i pdv ide se na tehnicki i unosi se u saobracajnu ja mislim da je sad jasnije.Znaci ako je motor od stranca ovde kupljen mora prvo da se izveze iz zemlje pa tek onda sve ovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Firme ne moraju da imaju saobracajne za uvoz motora a ima ih par kod nas koje se samo time bave uvoze polovne delove i motore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto sam ja ovo vec odradio, evo kako ide.

Odete na neki granicni prelaz, izadjete iz Zemlje na kratko, sa sobom u auto povezete blok motora koji hocete da carinite posto je dosta manji i laksi (dovoljno je samo blok motora ne mora ceo motor). Ponesete racun sa sobom da ste motor kupili u toj zemlji u kojoj izlazite sa vrednosti koju vi hocete. Najbolje je ako imate nekog u toj zemlji da vam odradi racun (neki auto plac ili servis) da ste kao od njih kupili taj blok motora. Ja sam imao racun da sam taj blok motora platio 100 eur. Motor moze da bude i stariji, ne mora biti EURO3 jer kao rezervni deo ne podleze zakonu o uvozu EURO3 automobila.

Kada se okrenete, javite se odmah u kancelarijama u kojima su carinici da vam naprave pratece papire i tada mozete odmah da platite i carinu i porez. Carina i porez se racunaju na vrednost u racunu, tako da je 18% carine 18eura i 20% poreza 20eura i to je to, ima jos neke sitne takse ali to je u osnovi to. Posle toga sa tim papirima prijavljujete motor u svom autu i sve je regularno.

To je otprilike to, koliko se secam, jer sam ovo odradio jos pre nove godine.

Edited by RazoR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sabac, ima da bude cist kao suza. salu na stranu. imam pasata b2 pre 7-8 god ubacen drugi motor, registruje se u agenciji, isao sam cak jednom u Hr sa njim. niko ti nece proveravati te starije aute, u Srbiji se 20% auta vozi tako. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Celicu, kakvih bre 3-4000 hiljade i koja kataloska vrednost?

Mozes da uzmes racun i na 10e ali oni nece da ga priznaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zasto nece da ga priznaju?

Posto sam ja ovo vec odradio, evo kako ide.

Odete na neki granicni prelaz, izadjete iz Zemlje na kratko, sa sobom u auto povezete blok motora koji hocete da carinite posto je dosta manji i laksi (dovoljno je samo blok motora ne mora ceo motor). Ponesete racun sa sobom da ste motor kupili u toj zemlji u kojoj izlazite sa vrednosti koju vi hocete. Najbolje je ako imate nekog u toj zemlji da vam odradi racun (neki auto plac ili servis) da ste kao od njih kupili taj blok motora. Ja sam imao racun da sam taj blok motora platio 100 eur. Motor moze da bude i stariji, ne mora biti EURO3 jer kao rezervni deo ne podleze zakonu o uvozu EURO3 automobila.

Kada se okrenete, javite se odmah u kancelarijama u kojima su carinici da vam naprave pratece papire i tada mozete odmah da platite i carinu i porez. Carina i porez se racunaju na vrednost u racunu, tako da je 18% carine 18eura i 20% poreza 20eura i to je to, ima jos neke sitne takse ali to je u osnovi to. Posle toga sa tim papirima prijavljujete motor u svom autu i sve je regularno.

To je otprilike to, koliko se secam, jer sam ovo odradio jos pre nove godine.

A kako si platio carinu kad se do 100e ne placa carina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako i zasto nemam pojma, znam samo da sam morao da platim, a i bolje da platim tih 40-ak eur nego da razmisljam dal ce neko posle da zajebava... Ovako imam carinsku deklaraciju i sve uredno placeno... A mislim da je po novom zakonu do 20e da se ne placa carina i porez, da su to promenili zbog zloupotrebe. Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoce li kod nas postati motor potrosni materijal ili nece ?

Zna li neko nesto o ovome, dosta se pricalo pa me bas zanima, a i dobra je tema...?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako imas papire mozes i sada da stavis bolji i jaci motor samo ti u tom slucaju treba atest, tako da ne verujem da ce to da se menja :thumbup:

Edited by lajsna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...