Gusar 4 Posted May 7, 2012 Podešava se na zagrejanom motoru, saug vraćen do kraja.Podigne se broj obrtaja i drži se konstatno na oko 3000 obrataja. Slavina izmedju isparivača i karburatora se zavrće dok broj obrtaja ne počne padati, zatim se odvrće dokle god rastu obrtaji, radi se polako, pomalo... Kad više nema dizanja obrtaja, znači vratilo se na oko 3000, ponovo polako zavrtati dok malo ne padne pa opet nazad dok se ne ustali broj obrtaja. Zatim se odvrne slavina za još četvrt kruga, ne više a nekad ne treba ni toliko.Tek tada se podešava ler na samom isparivaču tako da se plastični šraf okreće na levo ili desno dok ne dobije maksimalno miran i stabilan rad. Ako je to zadovoljavajući broj obrtaja za ler dobro, ako nije onda se na karburatoru namesti željeni broj obrtaja. Zatim se ponovo na isparivaču namesti najmirniji rad motora pa opet na karburatoru ako je potrebno. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites