Jump to content
FAS Euroauto Goran
Gusar

Upustvo za štelovanje venturi plina

Recommended Posts

Podešava se na zagrejanom motoru, saug vraćen do kraja.

Podigne se broj obrtaja i drži se konstatno na oko 3000 obrataja. Slavina izmedju isparivača i karburatora se zavrće dok broj obrtaja ne počne padati, zatim se odvrće dokle god rastu obrtaji, radi se polako, pomalo... Kad više nema dizanja obrtaja, znači vratilo se na oko 3000, ponovo polako zavrtati dok malo ne padne pa opet nazad dok se ne ustali broj obrtaja. Zatim se odvrne slavina za još četvrt kruga, ne više a nekad ne treba ni toliko.

Tek tada se podešava ler na samom isparivaču tako da se plastični šraf okreće na levo ili desno dok ne dobije maksimalno miran i stabilan rad. Ako je to zadovoljavajući broj obrtaja za ler dobro, ako nije onda se na karburatoru namesti željeni broj obrtaja. Zatim se ponovo na isparivaču namesti najmirniji rad motora pa opet na karburatoru ako je potrebno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...