chela 2 Posted May 11, 2012 Danas se odradilo jos par stvari, kao sto je zamena kartera (stavili smo moj stari), provera turbine, skidanje glave i provera bloka motora gde smo dosli do zapanjujucih zakljucaka, a to su da je motor toliko star da su na hilznama jos uvek tagovi od fabrickog honovanja, sto znaci da je sve toliko novo da je to neverovatno. Prilikom rastavljanja starog polumotora imali smo priliku da se jos jednom licno uverimo u cinjenicu da su JTD motori prakticno neunistivi jer je sve toliko masivno da je pravo cudo ako neko uspe da iskrivi klipove i klipnjace. Posto upload slika jos ne radi a ja pisem s lica mesta putem tapatalka, slike cu okaciti naknadno.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted May 11, 2012 Ma JTD FTW!!!! Jel' leze turbina na shraf, izduvna od Stila? Srecan rad Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted May 11, 2012 (edited) Leze turbina na granu od stila ali ne leze na moj downpipe. Sent from my iPhone using Tapatalk Edited May 11, 2012 by chelic Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted May 11, 2012 (edited) Evo sad malo i slika sa opisom!!!1. Skinut poklopac kompresora turbine sa mehanizmom za otvaranje wastegate-a, kompresor ociscen i izduvan vazdusnim pistoljem. Mehanizam wastegate-a razradjen pomocu vazdusnog pistolja, sve iztestirano da moze da se montira. na slici mozete uporediti 2 turbine, ali mislim da bas i nisam nasao najbolji ugao za slikanje jer deluju skoro isto, ali verujte mi da je ova nova dosta sira od stare.Posle toga je skinut karter s puntovog bloka, kako bi ga namontirali na novi blok jer ima par dodataka na stilovom karteru tako da je to otpalo. Na ovim slikama mozete se uveriti kako to sve lepo i glomazno izgleda.Novi blok sa klipovima. Morao sam da slikam cilindre jer se na stublinama jos uvek vide znaci rada Fiatovih honerica sto dalje dovodi do zakljucka da imam jos novih 160 000 da ubijem motor :D Mozetre primetiti da ima nekih necistoca unutra ali to su uglavnom ostaci ubrusa jer sam morao malo da prebrisem ne bi li izgledalo jos lepse I na kraju... klip!!! Morao sam da slikam klip da bi ljudi imali priliku da se uvere u to koliko je sve masivno i jako'. Inace, ovaj klip sa klipnjacom su dugacki isto kao i patika br. 43;... a to isto mozete videti kako izgleda i u ruci!!!Toliko od mene za danas, uskoro novi poduhvati, nove slike i novi izvestaji o uradjenom poslu.Over and out!!! Edited May 11, 2012 by chelic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted May 11, 2012 Samo napred!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted May 15, 2012 Mogla bi neka slika tog novog motora da vidimo kakav je unutra Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted May 17, 2012 Evo slike bloka.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted May 17, 2012 (edited) A, sto si ga rasturao kad stavljas ceo drugi motor i zasto si ga obradjivao jel sad ide neki deblji dihtung? Edited May 17, 2012 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted May 17, 2012 Ne boj se, sve je u najboljem redu. U jednom cilindru se nazirala voda pa se iz predostroznosti motor otvorio i izhonovala se stublina. Nema potrebe ni za vecim karikama ni za debljim dihtungom. Ne razumem tvoje pitanje ovde na forumu kad ti je sve receno u nedelju na okupljanju! Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted May 17, 2012 Malo je opran i motorni prostor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted May 17, 2012 Ne boj se, sve je u najboljem redu. U jednom cilindru se nazirala voda pa se iz predostroznosti motor otvorio i izhonovala se stublina. Nema potrebe ni za vecim karikama ni za debljim dihtungom. Ne razumem tvoje pitanje ovde na forumu kad ti je sve receno u nedelju na okupljanju!!!Honuju se cilindri a ovde je ravnan blok a da bi razumeo sta pricam morao bi da poznajes mehaniku a ne samo google.I sta sad ces da vratis stare karike jer je sve bilo "dobro" i ako moze objasnjenje koje su to vece karike? Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted May 17, 2012 Jasta, ravan je blok. Sto je cudno da se obradi blok, t.j. da se skine stroka s njega? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted May 17, 2012 Kakve su te vece karike a blok se ne obradjuje sem ako nije porozan kao ovaj na slici?A ako bas imas zelju da se provozas u autu sa 300+hp dodji provozacu te ali moras da sedis pozadi i da se vezes Quote Share this post Link to post Share on other sites
loodilo 0 Posted May 18, 2012 Hocu ja hocu ja ali da sedim napred Ne znam koliko max hp-a moze da se "doda" nitrom ali kontam da je cifra od 300hp malo pozamasna ali ne i nedostizna... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted May 18, 2012 U kaficu nije nedostizna ali u ovoj prici je nemoguca i uvredljiva za nas koji placamo registraciju na 315hp.EDIT: I sta bi prodje subota a punta ne sklopise mozda se pojavio neki problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted May 20, 2012 Ne razumem na sta ciljas? Ovo je XXI vek i stvari su malo slozenije nego u srednjem veku pa i automobili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted May 22, 2012 I dokle ste stigli? Ima nekih novih slika ili pravite pauzu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted May 22, 2012 Sklopljen polumotor.....sutra glava...pa dalje.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted May 22, 2012 Cesto vidim ovu temu,ali nisam je otvarao i citao,sada sam to uradio od pocetka.Pozdrav ekipi koja radi na rasklapanju i sklapanju.puno srece i uspeha,nadam se da ce na kraju biti sve ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted May 23, 2012 Podrzavam sto neko konacno zeli da se takmici na 402, sramotimo za fiat i lanciu(posebno) time sto nemamo ni jedan auto. Ako nekad budem u prilici, tj.budem imao odgovarajuci auto sigurno cu se takmiciti. A koliko ce.konja izvuci, videcemo, cilj mu je 300 svaka cast ako uspe, ako ne opet ce izvuci dovoljno za neku 14-15 klasu sto nije malo za punta dizela Quote Share this post Link to post Share on other sites
edinko 5 Posted May 23, 2012 (edited) Sretno u radu i cekam nastavak! Edited May 23, 2012 by edinko Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted May 25, 2012 Ima li kakvih novosti u vezi projekta? Gde je stalo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted May 26, 2012 Motor je opet u komadu... Jos se ceka nesto delova kao sto su izduvna grana, fixni zamajac, remenica radilice i set za veliki servis. Posto je sve sad cisto... tu mislim na motor, menjac, motorni prostor, kablove ne vidim razlog da ne vozim bez haube kako bi mi se svet divio :ice: Quote Share this post Link to post Share on other sites
edinko 5 Posted May 26, 2012 Fino fino, sretno u nastavku. Quote Share this post Link to post Share on other sites