Hardvet 2 Posted June 12, 2012 Da, sad su izmislili toplu vodu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
joxy 0 Posted June 12, 2012 Njemu je sudjeno da vozi iza ove odžak ibiceHehehe,cekali smo se da bi vozili zajedno,u nemontiranom snimku je cas on ispred,cas ja,ali sam ja od nekih 58min materjala izabravo neke najzanimljivije trenutke za klip i to uglavnom kad je neko ispred mene,nije bas neka zabava gledati snimak iz auta ispred koga je prazna staza Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted June 12, 2012 A sto ne ubaci ono kad sam ti se javljao sirenom Quote Share this post Link to post Share on other sites
joxy 0 Posted June 12, 2012 Toliko si brzo proterao onaj klavir da se na snimku sirena ne cuje,mislice ljudi da lazemo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted June 13, 2012 Onaj sa seatom,ako vec nije hteo da se trka ili sta vec,nije hteo da pusti lika sa hgt/om da ga obidje,nije neki vozac,momak sa hgt/om mnogo bolje prati zamisljene lionije ima bolji ulaZ i izlaz iz krivine Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted June 13, 2012 Ja ne volim ni kada je na putu neko ispred meneNjemu je sudjeno da vozi iza ove odžak ibiceHehehe,cekali smo se da bi vozili zajedno,u nemontiranom snimku je cas on ispred,cas ja,ali sam ja od nekih 58min materjala izabravo neke najzanimljivije trenutke za klip i to uglavnom kad je neko ispred mene,nije bas neka zabava gledati snimak iz auta ispred koga je prazna staza Uh ja nešto ne volim da se bilo ko vozi ispred mene, obilazim redom, sreća pa nemam neki jači auto, plašio bih se za sebe... Quote Share this post Link to post Share on other sites
joxy 0 Posted June 13, 2012 Onaj sa seatom,ako vec nije hteo da se trka ili sta vec,nije hteo da pusti lika sa hgt/om da ga obidje,nije neki vozac,momak sa hgt/om mnogo bolje prati zamisljene lionije ima bolji ulaZ i izlaz iz krivine Ja sam "momak sa hgt-om" .Ticbra sa seatom je moj dobar drugar,sve je bilo krajnje korektno,cak se sklanjao u stranu iz moje putanje da bi se sto manje vozio u dimovima,cekali smo se da bi se jurili zajedno,nije koristio nitro,kako smo se dogovorili tako je i bilo,sve 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 13, 2012 Onaj sa seatom,ako vec nije hteo da se trka ili sta vec,nije hteo da pusti lika sa hgt/om da ga obidje,nije neki vozac,momak sa hgt/om mnogo bolje prati zamisljene lionije ima bolji ulaZ i izlaz iz krivine Ja sam "momak sa hgt-om" .Ticbra sa seatom je moj dobar drugar,sve je bilo krajnje korektno,cak se sklanjao u stranu iz moje putanje da bi se sto manje vozio u dimovima,cekali smo se da bi se jurili zajedno,nije koristio nitro,kako smo se dogovorili tako je i bilo,sve 5 Brate idi snimaj pluća, posle onakvog TDI tretmana ne bi se igrao. Više ti ruka bila na nosu nego na volanu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted June 13, 2012 Ne znam da li ima neko snimak mene sad bez DPF-a. Sigurno ne izlaze cvetići, ali ona Ibiza je svetski šampion. Ja mislim da JTD ne može onoliko da purnja ni da mu staviš 6 dizni po cilindru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted June 13, 2012 Ja ne volim ni kada je na putu neko ispred meneNjemu je sudjeno da vozi iza ove odžak ibiceHehehe,cekali smo se da bi vozili zajedno,u nemontiranom snimku je cas on ispred,cas ja,ali sam ja od nekih 58min materjala izabravo neke najzanimljivije trenutke za klip i to uglavnom kad je neko ispred mene,nije bas neka zabava gledati snimak iz auta ispred koga je prazna staza Uh ja nešto ne volim da se bilo ko vozi ispred mene, obilazim redom, sreća pa nemam neki jači auto, plašio bih se za sebe... Brate mogao bi da mirisies cvece odozdo,zato bolje to sto vozis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted June 13, 2012 Joxy, HGT je stock ili...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
joxy 0 Posted June 13, 2012 Sto se motora tice da,skinut je katalizator,ima srednji i zadnji protocni lonac i GSR kit za vazduh,to bi bilo to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted June 14, 2012 http://www.bud3.net/2012/06/navak-track-day-junsko-izdanje-pt-1/ http://www.bud3.net/2012/06/navak-track-day-junsko-izdanje-pt-2/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted June 14, 2012 Evo,da pitam ovako kao neko ko ne poznaje trkacke osobine auta,onaj plavi bmw5 ,jel normalno da se naginje onoliko u krivinama,da ima onakvu siluetu pri ulazu u krivinu,ako su sportske opruge i vesanje.. ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted June 14, 2012 M5 nije trkacki auto i nije normalno da se auto onoliko naginje ali kad se uzme u obzir da taj auto ima 1700kg jako je tesko napraviti toliki auto da se ne naginje a da ima upotrebljivo vesanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted June 14, 2012 Masa puta ubrzanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted June 14, 2012 U suštini je samo žestoko uleteo u krivinu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted June 14, 2012 Znaci,dzabe mu oznaka "M" ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted June 14, 2012 Pa nije mu džabe, to je oznaka za sportsku izvedbu tog modela, što ne znači da je isključivo pravljen za stazu. Dok god postoji namena i da se tera po ulicama, to nije striktno trkački automobil . Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted June 14, 2012 Sportsko oslanjanje ne znaci da se auto nece naginjati, nego da ce moci ici vecom brzinom za isto naginjanje ko fabricki auto... Lupam, ako neka obicna verzija moze da ide kroz neku krivinu 50km/h i da se negne pod 15 stepeni, sportska ce moci da ide mozda 70km/h tuda i da se nagne tih 15 stepeni... I svaki sportski velikoserijski automobil namenjen za velike narodne mase je daleko od trkackog... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted June 14, 2012 hahahahh kako vas volim dobro je sto hocete da objasnite Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted June 14, 2012 Mora malo da se naginje, i formula 1 se naginje (sem onda kada su imali aktivno vešanje). Koliki god da je hod vešanja opteretiće spoljne točkove u krivini. Alfa je isto vrlo teška, 1700+ sa mnom i punim rezervoarom, a naginje se vrlo malo. Na snimku iz kabine izgleda kao da se uopšte ne naginje, ali na fotkama se vidi da se nagne malo.Kao što Dr reče, mogli su da otvrdnu vešanje kao na pravom trkačkom automobilu, ali onda to više nije automobil pogodan za svakodnevnu upotrebu, što znači da je za većinu nas - neupotrebljiv. Ko bi kupio M5, Alfu 159 ili neki sličan auto da ga samo voziš po pisti. Pre bih nabudžio nekog jugića, clia ili 106 za tako nešto, pogotovo za sporu i tehnički zahtevnu stazu kao što je Navak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 14, 2012 Ima li neka pumpa u blizini Navaka ili se "pribor" donosi u kanisterima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted June 14, 2012 ^^^ Evo ga, samo što je kupio Deltu i već počinje Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted June 14, 2012 Ima pumpa, neka mala privatna. Malo dalje takođe ima pumpa, ali nema šanse da sabiješ ceo rezervoar. Ni ti ni auto ne možete da izdržite 3h pun tempo.Sasvim dovoljan je i individualan termin od 30 minuta. Nisam bio prisutan, ali kažu momci što su vozili 3h, da je na pola termina većina vozača napustilo stazu. Quote Share this post Link to post Share on other sites