pliver 2 Posted May 12, 2012 Gdje, sta, kako? Je li opet Goran kljucni igrac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 12, 2012 naravno... sto pitas kad znas... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted May 13, 2012 tema se otegla zato sto niko od ovih gore nije imao taj uzitak da vozi sa klasicnom letvom volana...PS. cast izuzetcima goran i jos neki... E ovo je zaista dobro receno!Niti jedan servo bez obzira kakav bio ne moze da pruzi osecaj sta se desava sa tockovima kao naj obicnija zupcasta letva! Ovo sinteticko govno na Fiatima izgleda da sluzi SAMO da se kvari ili (ako je ispravno) da übija" povratne informacije sa puta! Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted May 13, 2012 Najsretniji bi bio kad bih uspio napraviti klasican volan, valjda ce se neko naci ko voli da istrazuje ''nemoguce'' stvari Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted May 13, 2012 Nista nije nemoguce!Pa ljudi u krs sa otpada uguraju 3 motora (takodjer sa otpada) i onda na utrkama s lakocom pobedjuju aute od 100 000 eurica!!!Prema tome kod tebe samo treba staviti drugu letvu i skinuti servo, pod uslovom da si zaista tako odlucio. Razmisli koliko ce te koja intervencija kostati pa ti mozda ispadne jeftinije popraviti postojeci servo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 13, 2012 nece sigurnovidi sa punta mk 1 prve serije koje nisu imale city opciju...mislim bas prve serije koje su se pojavile vec treba da ih ima po otpadima Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted May 13, 2012 Danas nasao neku letvu, novu, za GP rucni volan, sutra ce mi provjeriti prema broju sasije. Cijena 80e. Znaci, servo adio Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted May 13, 2012 A kad kupujemo automobil svi volimo da imamo sto vise opcija a sada nam servo vise ne treba ?!Uzitak bez serva i slPricamo o komforu a sa druge strane svi bi nesto ustedeli na popravkama. Po tome bi trebali svi da skinemo podizace prozora (npr) i da postavimo rucice jer moze doci do kvara motora il sl.(a to kosta)Razumem finansijsku situaciju i slazem se da se nesto privremeno uradi ali ovako...hm... Ok svako ima svoj izborSorry za OFF Quote Share this post Link to post Share on other sites
gazija 0 Posted May 13, 2012 Danas nasao neku letvu, novu, za GP rucni volan, sutra ce mi provjeriti prema broju sasije. Cijena 80e. Znaci, servo adioJavljaj druže rezultete...zanimljiv poduhvat. Ako je fiat s tim elktro servom zaista promašio - zašto ne uradit i ovo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted May 13, 2012 Pa kad citam po forumima da ga ljudi mijenjaju po 3-4 puta....Danas nasao neku letvu, novu, za GP rucni volan, sutra ce mi provjeriti prema broju sasije. Cijena 80e. Znaci, servo adioJavljaj druže rezultete...zanimljiv poduhvat. Ako je fiat s tim elktro servom zaista promašio - zašto ne uradit i ovo.Cim uspijem javljam (ako uspijem) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petza 1 Posted May 13, 2012 Svaka cast na ideji ,al meni nema lepseg uzitka nego kad sa lakocom manevrisem u centru grada na 40+C dok neki mucenik vrti juga sa peskirom oko vrata .... 1 Adis1984 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted May 14, 2012 Pozdrav!Na zalost samo si delimicno u pravu!Servo je super po gradu,lagana voznja, asfalt nije klizav....Mehanicki volan daje neuporedivo vise povratnih informacija od najboljih hidraulicnih serva a elekto servo i to pogotovo ovaj na nasim Fiatima je previse sintetican! Imas osecaj kao da ne postoji direktna veza izmedju upravljaca i tockova. Veruj mi (ako ne verujes pitaj vlasnike) na npr. starom puntu Mk1 ili ostalim autima sa prednjim pogonom (da! i Zastavama) na snegu ili blatu na volanu osetis koji tocak proklizava! Pri kocenju (bez ABS) isto! Ali sto je najvaznije po klizavom u krivinama imas osecaj gripa izmedju guma i podloge, prema tome znas i jako dobro osetis granicu izmedju prijanjanja i klizanja. Na zalost kod ovih nasih el serva skoro pa imas osecaj kao da je volan preko zice povezan sa tockovima sto bi se reklo by wire (kao pedala gasa-dakle nema sajle) Prema tome ako nemas osecaj gripa na klizavom ti se lako moze desiti da umesto da skrenes u krivini nosom proklizes i nastavis pravo!Dakle ako masa (tezina) auta to dozvoljava najbolje je mehanicki volan, ako ne onda hidraulicni servo koji na zalost za pogon pumpe koristi snagu motora-povecava potrosnju, pa tek onda elektro servo! Da se razumemo i el. servo moze biti dobar ali ovaj na Fiatu je zaista los! Ali zamisli neku devojcicu koja je tek polozila vozacki, sta ona zna o gripu i sl? Kada ukljuci city momentalno ce kupiti auto! Verujem i svako od nas ako bi bio u prilici da bira da bi izabrao auto kod kojeg se volan lagano okrece a bez obzira sto zna njegove prednosti i mane.Jos jednom da ponovim: Sve ono cega nema ne moze se ni pokvariti! Ali bez dosta tih stvari se itekako moze ali su nezamislive u danasnjim autima!Tko bi danas kupio nov auto bez klime,ABS-a, el. podizaca... Verujem nitko!E da zaboravih i SERVA! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petza 1 Posted May 14, 2012 Ma slazem se u potpunosti vozim sluzbeni punto classic van bez serva i jeste bolji osecam al dok negde izmanevrises po vrucini prokuvas skroz .... Sve ima svojih prednosti i mana Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted May 14, 2012 Ma kad nema servo a ima klimu extra. Jos kad znas da se nece servo pokvariti... Mastam o tome Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3447 Posted May 14, 2012 Ma ja uopste ne znam sto ste sada digli toliku "dreku" oko tog ubogog serva! Pa ne vozimo mi kartinge! Ne govorim napamet.Ja imam sasvim dovoljan , sta vise odlican odziv podloge na upravljac. Smatram da ste u izvesnoj zabludi tipa zaziranja od novih-starih tehnologija. Za ono sto pruza sasvim sam zadovoljan i nije uopste preosetljiv, mis'im servo! Zasto sada opet pokrecemo temu tipa Fiat-u ne valja ovo, ne valja ono?! Na temi za to i slicnim je vec davno receno da je problem prisutan i kod drugih proizvodjaca ali posto vise od (mlogo)% vozaca u SiRBIJI vozi Fiat-a logicno je da ce se o tome i razgovarati pa i na ovaj nacin.Jeste , Punto ima malo cesce problema sa servom ali bas iz pomenutog razloga. Pa pogledajte koliko ih je na ulicama!Ja sam imao problem na mom autu ali i to je rezultat visegodisnjeg eksploatisanja. Ako sam ja preboleo , zasto je i vama tesko?! Problem je resiv i bez mnogo ulaganja a na Puntu pogotovu!Stvarno ne vidim logican razlog za prelazak(povratak) na obican upravljac ako se isti koristi u svakodnevnom zivotu?! To ne znaci da ne postujem tudje zelje a shodno tome voleo bih da cujem kakvi su rezultati potonjeg! Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted June 20, 2012 E ovako, nakon dugog istraživanja i bakćanja oko serva, zaključci su sl.:Urađena je reparacija letve volana (plastične čaure su zamjenjene mesinganim), luft u volanu se izgubio (koji ja nisam ni osjetio), bilo je blago lupkanje koje je nestalo i nema vise krckanja u volanu, ne trza, ne mota sam, ne vuče. Jedino što je ostalo je blago struganje (koje se ne javlja uvijek) i čini mi se da je iz senzora, ali sve radi perfektno, volan se ne isključuje. Jedino što majstor hoce da odveze u ovlašteni servis da provjeri s njima elektroniku (kao dolaze i oni njega da pitaju), iako sam mu rekao da ima Goran i da nikome drugom ne dam pristupiti tome. Mislim da ništa time neće dobiti jer i ovako sve radi dobro.Možda moje iskustvo nekome bude od pomoći Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted March 29, 2014 Da li postoji grande punto bez serva? Meni su u ovlascenom servisu rekli da ne. Medjutim ja sam vlasnik mk2 punta, bez serva, i isto tako kada sam isao u servis, morao sam da se svadjam kako bi im objasnio da imam punta mk2 bez serva. Ta tema me jako zanima, jer bih voleo da predjem na gp, medjutim naviknut sam na mehanicki volan i izuzetno mi je neprijatan taj sinteticki osecaj otudjenosti volana i tockova koji pruza servo u gp (i u mk2 takodje koji ga imaju)... I da li je moguce zameniti letvu i izvaditi servo kao sto je opisano u prethodnim postovima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted March 29, 2014 Ne postoji bez serva, ali kada se jedno senzor zameni onda radi bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted March 29, 2014 A moze li se nekako 'oslabiti' asistencija servo uredjaja? Ja stvarno ne znam cemu sluzi onaj city mode, znaci i bez toga, meni je ono prelako prosto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted March 29, 2014 City je za gradsku voznju. Parkiranje itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted March 29, 2014 Verovatno sam naviknut na volan bez asistencije mozda veci tockovi malo 'utegnu' osecaj ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pliver 2 Posted March 30, 2014 Isključi city i resen problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted March 30, 2014 Ako se ne varam city se automatski iskljucuje pri brzini vecoj od 40 Km/h dok se njegovo delovanje opet oseti kada se brzina smanji. Naravno pod uslovom da je city ukljucen (lampica "city" gori.inace GP ov servo je jako bezosecajan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted April 4, 2014 To je ono sto sam i ja rekao, i kad je iskljucen city, meni je to previse asistencije, ne pruza skoro nikakav otpor... Quote Share this post Link to post Share on other sites