NED 10 Posted February 18, 2009 NOVOST, stigli mi xenoni, ipak sam uzeo po preporuci 5000K, videcemo kako izgleda. Pronasao sam xenon kit HD BASIC sa 18 meseci garancije za 80e, onaj kit o kome smo pisali u postu koji kosta 70e ,kod ovog coveka kosta 60e sa 6 meseci garancije. Kada ugradim pisem utiske!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
NED 10 Posted February 27, 2009 (edited) Evo i neka slika, uglavnom, zadovoljan rezultatima!!!!!! VIVA LAS VEGAS...... Edited February 27, 2009 by NED Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted February 27, 2009 Yes.Prava stvar za Puntove lose farove,bar neki vlasnici tako kazu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted February 27, 2009 evo ja video,da ne kazes posle da nisam,lepo lepo nema sta!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
NED 10 Posted February 27, 2009 Da budem iskren , ja sam sa farovima bio i pre prezadovoljan, cak i kada sam stavio nightbreaker, nisam primetio neku drasticnu razliku, ali sa xenonima je samo plus na sve to! boki, bokija, bravo ,ispratili ste post, ispostovali ste rec. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milancex 1 Posted September 27, 2011 ljudi, danas mi drug rece da imaju neki digitalni xenoni od 120 e? ja znam samo za najnormalnije xenone i da li moze neko da mi objasni kako to da milanpazova clan ima 2 balasta, a ima bixenon, tj i kratka i duga xenon svetla? a oboje vozimo fiat bravo 1.9 jtd, sa h1 sijalicama, znaci 2 sijalice kratka svetla, 2 sijalice duga svetla, a to je 4 sijalice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xepoj 1 Posted September 28, 2011 to bi najbolje bilo da ti objasni clan milanpazova Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted September 28, 2011 Bixenon može da ima dva svetla u jednom, tako što ima mali servo motorčić koji diže klapnu unutar projektora te od oborenog svetla napravi dugo svetlo. Pretpostavljam da je to zgodno rešenje za sve koji imaju u jednoj sijalici oba svetla (H4 recimo). Doduše, iskoristivo je i nama sa odvojenim grupama, gde će sva 4 da grunu dugo svetlo - to je već zanimljivo za vaspitavanje drugih učesnika u saobraćaju. Ja ne vidim neki smisao u tolikom ulaganju u svetla, skupa je to rabota. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milancex 1 Posted October 5, 2011 Greska Milanpazova ima 4 balasta i 4 xenon sijalice , nisam video kako treba imaju xenoni sa nekim manjim plasticnim balastima, je l' bolje to ili metalni balasti? I gde bi to moglo da se uzme, zivim u staroj pazovi, indjija mi odgovara Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusman13 80 Posted October 6, 2011 Stara Pazova, Jovana Veselinova 14. tel: 063/8-206-500 Igor SarkeziEvo ti pitaj ovog decka ja sam pre tri godine kod njega ugradio xenone pitaj ga blizu ti je a mozda i ima to sto trazis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milancex 1 Posted October 6, 2011 ok, 'fala ti, kontaktiracu ga ovih dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted January 20, 2012 Pošto sam kupio stila nedavno, interesuje me da li na ovim xenon sijalicama piše od koliko su wati i koje su snage, tj da li su 6k ili ...Sta da radim kad crkne neka, kako da znam koju uzetipozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted January 20, 2012 (edited) Pretpostavljam da je u pitanju aftermarket xenon kao kod vecine nas, u tom slucaju bitno je:-tip xenon sijalice: posto si napisao da vozis Stila, u pitanju je H7 na srednjim, H1 ukoliko je na dugim (u slucaju da nisu ugradjivani neki projektori i sl.)-snaga sijalice: vecina auto xenon sijalica je snage 35W-boja svetla u Kelvinima (K): OEM je 4300-5000K (belo i ledeno plavo), od 6000K pa navise ide u plavi deo spektraInace, nemas bas razloga da cvikas jer xenon sijalice uglavnom ne crkavaju kao standardne, posto ne rade na principu uzarenog vlakna, vec formiranjem Voltinog luka izmedju elektroda na koje se dovodi visoki napon sa balasta, u sredini ispunjenoj halidnim solima i xenon gasom. One vremenom pocinju da menjaju boju.A imaju i poprilican radni vek za razliku od standardnih sijalica. Edited January 20, 2012 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted January 20, 2012 Zvao sam bivšeg vlasnika, rece da je xenon sijalica H7, 6k. Verovatno je samo na kratkim. Sad da li je moguce da ima xenon samo na kratkim ili moze da ima i na dugim i na kratkim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mario-stilo 0 Posted January 20, 2012 Xenon na dugom svetlu mozes imati ako ih ugradis u dugo svetlo h1. znaci moras imati komplet h1 xenon. ako ti je rekao da je h7 to znaci da je xenon samo na kratkom svetlu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted January 20, 2012 Vecina nas ima xenon samo na kratkim svetlima (mada ima izuzetaka, kada sluze i u vaspitno-popravne svrhe za ove iz suprotnog pravca). A iz ovoga sto si napisao izgleda da je i kod tebe samo na srednjim.U slucaju da imas xenon i na dugim trebalo bi da imas u motornom prostoru jos jedan par balasta za H1 sijalice. A i bez toga, video si kako se xenon na srednjim pali (blinkne sa inicijalnim naponom (cini mi se oko 23kV) pa se onda intenzitet smanji i pojacava postepeno do punog sjaja na radnom naponu). Najprostije-upali duga, pa ako odmah normalno zasijaju halogena su, u suprotnom imas xenone i na dugim. A videces i po boji, ukoliko su sijalice na dugim halogene, svetlo ce ti biti primetno zuce u odnosu na 6000K na srednjim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted January 20, 2012 Zahvaljujem na iscrpnom objašnjenju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokaco7 0 Posted April 29, 2012 (edited) Pozdrav kolege forumasi! Nadam se da ce u ovoj temi nadalje da se vodi kvalitetna polemika oko izbora odgovarajuce boje ksenona, da bi se prosto i rasteretila vec postojeca tema o ksenonima, a i da bi dobili prave odgovore na jednom mestu. )Pre moje uvodne reci, (znam da je reklamiranje) moram pohvaliti clana foruma yuhicu koji je izasao u susret i prihvatio da zamenimo moj skoro ugradjeni set ksenona 6000k, za bolju ac verziju, zbog muke sustanja radija na mome auticu Znaci sada sam na mukama, 4300k ili 5000k? Ovo je bio moj prvi izbor, ali je zbog jeftinije cene slim kita od 6000K prevagnula njihova ugradnja.Znaci ovako: 6000k, moje iskustvo, prelepo izlgledaju, jarka bela sa tintom plavo ljubicastom. Uvece na putu moze se primetiti blaga ali vrlo vrlo blaga plavicasta boja. Vozio jednom po kisi i nije savrseno. Potencijalni problemi kod pandura, za sada je sve ok, ali kako cujem po iskustvu drugih. Ko obraca paznju na izgled auta iskljucivo, verujem da je ovo varijanta numero uno!4300K sam cuo od dvojice kolega od poverenja da vuku malo na zuto, bolji su za kisu i maglu, i cak po jacini svetla za nekih 10% ispred 6000k varijante. Ono sto kontam da je dobro je to da najvise lice na halogene, pa panduri ne smaraju, ali sa druge strane, covek valjda ni nema osecaj da vozi auto sa ksenonima. Tj, jel osecaj kao malo jaca halogenka ili ne??Ostala je misterija 5000k. Da li su one belo bele, znaci preve bele? Koliko privlace paznju, kakve su po kisi i magli? To ne mogu da iscupam nigde konkretno.Na ovom mestu, nema potrebe da pricamo o zaslepljivanju, namestanju fara, ugradnji prskalica i autonivelacije, to je koliko kontam sve vec i vise nego dobro apsolvirano.Sad jos dve stvari koje me interesuju.1) Da li projektori menjaju fabricku boju ksenona, tj da li dodaju tintu zute ili plave? Ili ne menjaju. Tu molim yuhicu i ljude koji voze automobole sa projektorima da mi odgovore.2) Koliko se menja boja ksenona tokom koriscenja? Znam da postaju jaci kako se trose, tj elektricni luk postaje duzi, ali cuo sam da menjaju i kelvinazu. Znaci, da li je onda logicnije uzeti 4300k i onda sacekati malo, ili malo duze pa imati pravu belu boju? Pitanje je koliko cekati. Ili uzeti 5000k i opet pitanje, koliko se moze dugo voziti dok ne poplave?Za kraj da napomenem da sam pronasao informaciju da su fabricki xenoni u pocetku bili 4300k, ali da sada ide i do 5000k kod nekih proizvodjaca. Tako da racunam da su obe boje prihvatljive, ali opet........ cekam vasa iskustva )Eto, nadam se da sam pokrenuo neku kkorisnu raspravu Edited April 29, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted April 29, 2012 Rekoh ti već na pp, ali nije zgoreg ponoviti i ovde 4300k - da, vuku malo na žuto, nešto između žute i bele, definitivno belje od halogenki, ali opet postoji žuta nijansa... definitivno najviše svetlosti na putu u poređenju sa 5000k, 6000k i ne daj bože 8 i 10000k, ali ne izgleda dovoljno "ksenonski", barem u farovima bez sočiva...5000k - čisto bela varijanta, recimo neka zlatna sredina, bolje sija od 6000k, za nijansu lošije od 4300k po lošem vremenu, ali opet bolje od 6000k, jer nema plave nijanse...6000k - vuče na plavičasto, belo/plavo recimo, odmah se primeti da je xenon kad se gleda spolja (ako je nekom bitan taj stajling deo), ali slabije svetlo na putu od 5000k, a pogotovo od 4300k, i pogotovo po kiši...I opet ću da ti napomenem, svaka sijalica vremenom, kako nabija radne sate, poprima "sledeću" nijansu, pa će nakon određenog vremenskog perioda 4300k izgledati više kao 5000k, 5000k kao 6000k, a 6000k biti u principu neupotrebljiv po kiši, jer će da bude plav...Ako hoćeš belo belo, ili uzmi 5000k u startu i teraj, ili uzmi 4300k pa čekaj dok se malo ne "usvira" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr. Tuborg 37 Posted April 29, 2012 (edited) +1 za 4500K ili 5000KVecina ljudi koji stavljaju ksenone stavljaju ih radi estetike,da to izgleda moderno.Dzabe sto su stavljali ksenon ako se to ne vidi i onda turaju sijalice sto plavlje da se lepo vide.Malo njih to radi zbog boljeg osvetljenja puta.Sve sto ti je Vule iznad napisao tacno je.Imas dva izbora,ili da stavis da ti dobro osvetljava ili da lepo izgleda ustrb osvetljavanju puta kako po lepom vremenu tako i po kisi.Tvoje je da odlucis sta ces.Cini mi se da je u Nemackoj zabranjeno da se vozi sa ksenonima jacim od 8000K,jace od toga je samo za kola za izlozbe tipa tuning&styling.Ja licno kad budem umuljao ksenon na punta stavicu 5000K,to mi je balans izmedju korisno i lepo.Trenutno imam NARVA sijalice koje svetle kao ksenon 4500K i lepo se vidi sto znaci da ne treba preko 5000K.E da,sto mrzim kad vidim nekome na kolima da je jedna sijalica skoro plava a druga mu roze i jos vozi tako i ne smeta mu...svasta. Edited April 29, 2012 by Dr. Tuborg Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 29, 2012 Ja sam imao 5000k i skinuo ih i stavio 4300k i progledao... Sijaju baš kristalno belo bez ikakve primese žute i prezadovoljan sam njima tako da je moj glas otišao njima Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuhica 1 Posted April 29, 2012 Ajde i ja da kazem koju.U principu sve je vec receno i u predhodna tri posta i odavno pre toga.Ko zeli da ima dobru vidljivost po mraku,kisi ili magli uzece 4300 k,jesu malo zuckaste i ne izgledaju bas xenonski ali zato vidljivost na prvom mestu.5000k su bele i imaju dobru vidljivost po pomenutim vremenskim uslovima,izgledaju vise xenonski,ali manja vidljivost od 4300k.6000k izgledaju xenonski extra plavicasto,ali po kisi jako lose,po mraku solidno.Imao i 6000k na svojim kolima,pa stavio posle 5000k ,i juce skinuo i stavio 4300 k.U farovima deluju halogenski ali na putu ,i to u faru bez sociva,vidljivost extra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokaco7 0 Posted April 29, 2012 Vidim vec 3 glasa za 4300K Reci mi druze, sta mislis koliko vremena prodje dok se ne stabilizuje kelvinaza, i koliko ona obicno ide nagore u odnosu na pocetnu vrednost. To vise pitam onako, ajd da bih bio pametan u drustvu, cisto me interesuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 29, 2012 (edited) Evo da i ja iznesem svoje iskustvo stavio sam 4300 u brava sa rebrastim farovima, znaci bez sociva, i stvarno sam se bojao da ne budu zuckasti, ali nema ni Z od zuckastog, znaci cisto beli pa cak nekada mi se cini da i malo imaju neke plavicaste tonove, pogotov sada kad su zgazile vec skoro 2 godine, kumu kojem sam ugradio u astru G sa providinim farovima je od prvog dana delovalo malo plavkasto, e sada mozda to ima veze od fara do fara i od sijalice do sijalice, da napomenem setovi su razliciti njegovi Bear a moji neki rekao bih no name, na ambalazi pise HID conversion kit a na balastima cini mi se VIP. Nemaju ni jedni ni drugi nikakve veze sa halogenim sijalicama znaci ni priblizne, i kad se gleda ka faru ocigledno je da je u pitanju xenon a ne halogena sijalica.e da moj glas u svakom slucaju ide za 4300 sigurno ces bolje videti sa njima, a verujem da nas vecina stavlja bas iz tog razloga Edited April 29, 2012 by Kuvalja Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokaco7 0 Posted April 29, 2012 Vau, izgleda da u proseku kada se gleda, boja ponajvise zavisi od samog xenon kompleta, kao i od fara. Izgleda da nema pravila. Quote Share this post Link to post Share on other sites