Jump to content
FAS Goran
dellas

Lancia Kappa 2.0 20v - trokira, trza

Recommended Posts

8 hours ago, Majstor_Paja said:

Neverovatno, pet Kappa sam imao (4 benzinca) od ta cetiri benzinca, tri su imala problem stucanja u niskim obrtajima i na jedno i na drugo gorivo..Nije mi jasno sta se desava i da li je to fabricka greska auta ali evo sad na turbu mi se isto desava i na benz a na plin da ne pricam, katastrofa, njega necu ni da komentarisem...

Auto duze vergla na prvi start i ne postize obrtaje kako treba..Druga stvar, na sam dodir gasa javlja se missfire, dakle auto se ceo ljulja, cim pustim gas hoce da se ugasi, idu obrtaji 500-800 pa se vrlo brzo smiri..Na plinu se skroz ugasi, klimu i ne palim kad vozim na plin, gasi se odmah..Nesto tu debelo ne valja a sitnica je neka garant..Cistio sam step motor, nista ne pomaze..Jedino senzor polozaja leptira..Da li on hoce da pravi te probleme?Ne mogu da verujem da sam na svim Kappama imao taj problem..Jako iritira pri gradskoj voznji, ne mozes da vozis polako, kad presaltam brzinu stucne kao da nosaci motora ne valjaju a pri vrhu gasa krene da stuca kao nenormalan.,.Znaci pri samom dodiru gasa..Ljudi pomagajte, nema tu ovaj auto onaj auto, ista su to govna sve, Stillo, Kappa, Bravo , sta god da ima klapnu, senzor leptira, step motor, ista je funkcija..Ko god da je imao slicna iskustva nek se javi jer na nijednoj nisam uspeo da resim taj problem.

Više pitanja. Prvo pitanje koje su svećice, drugo pitanje koliki je zazor na svećici, Oko keramike na svećici da li je prljavo ili zarđalo.Izgleda da ti tu imaš ne samo jedan kvar već njih više. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka za sad ce saceka JTD kad jos malo ostarim :D:D:D
Svecice sam menjao skoro, juce sam plin izbacio delimicno, zamenio crevo interkulera do klapne, klapnu oprao do najmanjeg gara, ma nema sta nisam uradio..Situacija je da mnogo lepse prima gas ali i dalje stoji problem pri nultoj tacki dodavanja gasa..Vrlo moguce da ce biti ili neki fals vazduh koji mi je ostao na crevu do samog interkulera (koji nekako nisam uspeo bas tako dobro da zadihtujem) ili potenciometar koji ide sa strane na klapni..Kada sam skidao stare svecice bile su suve kao barut, apsolutno nije bilo niti garezi niti bilo cega drugog..Jedini problem koji sam zatekao je na prvoj i drugoj svecici, masno od dihtunga dekle koji sam odmah nakon toga zamenio..Sto se struje tice, odnosno bobine, sve je provereno nijedna ne baca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E hvala Bogu da si sredio da radi, samo da ne baksuziram, želim ti da isteraš do kraja. Vrlo moguće da te zeza tzv boost leak, tj ne dihtuju creva, jbg nije novo, a guma stari. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima! Imam Lanciu Kappu 2.0 20V LPG i do skoro sam imao problem da je auto nemirno radio u leru, losije na benzin nego na plin, te je trzao do 2000 obrtaja. Rijeseno je promjenom svjecica, filtera zraka, te ciscenjem klapne gasa. Ostao je samo jos jedan problem, to da se na benzinu gasi povremeno kad stisnem kvacilo. U stvari, da bplje opisem problem: Ako kocim motorom i polako popustam kvacilo, auto se ne ugasi. Ako recimo izbacim u ler i pustim ga da klizi, ugasi se. Vrlo iritantan problem a vjerojatno je sitnica? Hvala svima unaprijed na bilo kakvom savjetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...