Jump to content
FAS Goran
salem

Lancia Y / Punto 1.2 8v - manje snage posle velikog servisa i dihtunga glave?

Recommended Posts

Moze da bude zbbog zupcenja, ali imas vec negde slicnu temu pa potrazi, goran je spominjao nesto oko neke remenice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjao sam i svecice stavio sam ngk ne znam videcu ide on ali mislim da nije to to moguce i da je do goriva posto sam menjao pumpe gde sam sipao pa i zbog toga moz zeza lepo prima gas i pali dobro moguce da nije do zupcenja......

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 za lose gorivo licno iskusio umal da otvaram jedan motor...

kanaj odakle si gde sipas gorivo ja znam gde u bg ima najbolje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da u pravu si necu nista da diram vozicu ovako promenicu pumpu gde sipam gorivo i ja mislim da je do goriva......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momci, stara je tema ali, jel moguce da zbog pomerenog zupcenja sada pri vrucinama mi zveckaju ventili kada dodajem gas...kad se motor zagreje to cim dodajem gas tacno cujem kako cangrlja ako su mi prozori spusteni pa se zvuk odbija od ograda....inace pukla je kod mene ta kajlica ali je majstor to namestio tako sto je ubusio burgiju i varnuo na mestu stare kajlice....mada ovo zveckanje culo i pre tog poduhvata! Da napomenem, u leru sve ok, lepo radi i vuce, turiram u leru nistasve super, lepo pali, samo pri dodavaju gasa i uz brdo! I da li se moze proveriti zupcenje bez mnogo rasturanja? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/17/2012 at 8:43 PM, Goran Zemun said:

Kada se menja semering radilice, skida se remenica zupcastog kaisa koja ima iznutra mali klin.Taj klin lako puca i dolazi do pomeranja faze motora tako da mozete pravilno uzupciti motor a da vam tacka paljenja bude ko zna gde.

Meni je ta kajlica pukla a majstor je nabudzio kajlicu tako sto je ubusio parce burgije umesto kajlice i varnuo malo, obradio i montirao, auto ok radi i ide ali mi se sad leti cuje zveketanje ventila tj detonacije pri ubrzavanju na 1.2 8v...moze li to biti zbog zupcenja upravo tj te kajlice sto nije original bas, mozda nije pogodio sirinu kajlice tamo gde treba leci sta znam?? Imao bi jos neki simptom osim ovih detonacija leti? Zimi bude sve ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala drug, teracu majstora da to proveri, on mi kaze da nije se poremetilo zupcenje jer lose bi isao tesko bi palio lose bi radio, i da ovo tzv zveckanje ventila leti kod ubrzavanja je zbog loseg goriva i da je cesta pojava kod ovog motora...jbm li ga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...