salem

Lancia Y / Punto 1.2 8v - manje snage posle velikog servisa i dihtunga glave?

31 posts in this topic

E ovako, najpre je uradjen veliki servis a par dana posle toga i dihtung glave. Dok sam na ravnom vozio pa i uzbrdo dok sam bio sam u kolima, cinilo mi se sve ok , medjutim prvi put kad je selo jos dvoje ljudi, primetim da auto drasticno losije prima gas nego ranije, iz trece sam morao da vracam u drugu, a na putu za Carapicev brest na Avali sam cak morao i u prvu?!?! veceras sam ga malo "razvukao" sa jos 2 ljudi u kolima na auto putu i definitino nesto nije uredu jer sam morao u petoj da drzim papucicu za gas do poda a ubrzavanje je bilo toliko minimalno da sam se zaista zabrinuo.

U ap sportu gde sam radio glavu mi rekose da zamenim svecice i da ce biti brukica, sto sam i uradio, stavio NGK, ali bukvalno sve isto. Ne znam da li ima veze sa ovim ali i kad usporavam pred semafor, auto krece da se trese malo i obrtaji padnu ispod 500. jos se nije ugasio u takvim situacijama ali me malo sve to vec nervira. Ukoliko neko zna sta bio mogao da bude problem, neka javi posto ocigledno neki majstori krecu metodom ajde da otklanjamo deo po deo pa cemo vremenom da nadjemo sta se desilo...

HVALA NAJLEPSE

POZDRAV Sale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koliko taj motor ima konja, da li 60ks, ako je tako , na otvorenom probaj da vidis koja je maksimalna brzina, trebalo bi da je oko 155km/h.

Ako izvuce svoj maksimum, onda motor nije izgubio snagu...

Moguce da su ti lose uzupcili motor posle velikog servisa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 Lose uzupcen motor kao sto rece kolega u postu iznad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se, najverovatnije nije dobro uzubljen, nisi prvi kome se to desilo, vrati auto gde si ga radio neka ga ponovo uzube.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno ljudi!

Javicu sta se desava, mozda jos nekom bude od koristi.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve dobro uzubljeno, step motor i klapna gasa ocisceni, al ne primecujem nikakvu drasticnu razliku...... :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li su menjali predni semering radilice??

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ koliko ja znam, ne.

sto se tice velikog servisa, full servis kajsevi spaneri vodena pumpa, sto se tice dihtunga glave, kako kaze majstor gornji set. termodavac + obrada glave... eto toliko znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet mislim da nije dobro uzubljen, otiđi kod drugod majstora neka i on provjeri, možda taj prvi ne zna ili nema alat za uzubljivanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ U AP sportu gledao majstor, al mogu da vidim i kod drugog...Da, da napomenem da su i svecice nove, NGK.

Primetio je da je i kvacilo visko, pa je posumjnao ka lamelu, ali ja nisam primetio proklizavanja lamele na obrtometru... moracu malo bolje da obratim pazjnu i na to... za svaki slucaj.

Hvala jos jednom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li su menjali predni semering radilice??

mozes li da obrazlozis Gorane tvoje pitanje za semering radilice?

Kakve veze ima sa tim sto se navodi kao problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada se menja semering radilice, skida se remenica zupcastog kaisa koja ima iznutra mali klin.Taj klin lako puca i dolazi do pomeranja faze motora tako da mozete pravilno uzupciti motor a da vam tacka paljenja bude ko zna gde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretece me gosa,da dodam,izgubi pocetnu tacku,pomeri se,dovloljno za malo da ne bude kako treba,.. cekaj Goso,zar nije na liniskom kaisu?zar nije davac/senzor usmeren u liniski kais?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ali se remenica kanalnog kaci na rem. zupcastog. Tako da kada se pomeri jedna automatski ide i druga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha... Au... A jel postoji sansa da se to cudo ostetilo pri velikom servisu ili radjejnu dihtunga?

Hvala jos jednom izvinite na mom neznanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji realna sansa , jer pri skidanju remenice radilice zna ovaj gore pomenuti klin da pukne, cesto je sraf koji drzi remenicu manijakalno pritegnut pa pri njegovom skidanju zna klin da se osteti i poslije je vracas u pogresan polozaj. Trebalo bi da je rjesiv problem, ali cekajmo savjet nekog od ljudi koji su profesionalci.

Edited by Visconti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle velikog servisa kod mene, upalim auto i podjem kuci.... Auto ide ali nije to onaj auto pre servisa. Kad stisnem papucicu gasa jeeeedva prima gas, trese se auto, kao da nije dobro uzupcen,,,, vratim se kod majstora, na kraju se ispostavi kabli za svecicu je probio i nije bacao struju kako treba. Zamenio mi sam taj jedan kabli i sve je ok. Mada ja imam drugih problema sada ali necu da ti se mesam u post. Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima hteo bih da vas pitam kako se manifestuje kad je auto lose uzubljen auto je fiat punto 1.2 8 ventila 2001 god unapred zahvaljujem.........

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvo kazi koji je tvoj opis kvara pa ce mo onda da vidimo da li je do uzupcenja

Share this post


Link to post
Share on other sites

radio sam veliki servis ali mislim da mi ne ide kao sto je isao pre,lepo pali na pola kljuca i lepo radi moguce da nije do toga....

Edited by kanaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije do zupcenja

Share this post


Link to post
Share on other sites

do cega bi moglo biti ne ide kao sto je isao....

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri zazor svecica ako si ih menjao i vidi da ti neko pomeri malo razvodnik jer ako je stelovan razvodnik po starom istegnutom kaisu nije to to...

mislim da zazor tvojih svecica treba da bude 0.8 ali proveri u knjizi ako je imas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nažalost Punto 1.2 iz 2001.godine nema RAZVODNIK,tako da nema šta da se pomera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

izvinjavam se zbog greske

jutro je... :sleeping: :sleeping: :sleeping: a nigde kafe nema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now