laserjet 0 Posted April 15, 2012 Pozdrav svima! Auto je bravo 1.6 16V iz 1996. U toku vožnje na magistralnom putu pri brzini od oko 65km/h počelo je da se čuje jako lupanje iz motornog prostora, nalik onom koji zovemo zveketanjem ventila, samo 10 puta jače uz gubitak snage. Zaustavio sam se, ugasio motor i posle minut ga ponovo uplio i radio je na dva cilindra ( ustanovljeno vađenjem kablova svećica dok motor radi ). Napominjem da postoji "lepa plava varnica" na svim cilindrima ali rade samo susedna 2 gledano od kaiševa ka akumulatoru (ta dva nisu na istom namotaju bobine). Auto je odlično radio pre ovog peha. Znam da je nezahvalno pisati ovako napamet ali bih voleo da pročitam vaše mišljenje, hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted April 15, 2012 Da li se to lupanje cuje i sad ili ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
laserjet 0 Posted April 15, 2012 Da, čuje se. U leru slabije, pojačava se sa brojem obrtaja. Peh se desio na blagoj uzbrdici i tada se najjače čulo, znači pod opterećenjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted April 15, 2012 Teško da ćeš rešit problem ovako. Mora auto kod majstora da se proveri kompresija na ta dva cilindra ili na sve pa da se uporedi. Ja mislim da je upitanju mehanika motora. Vrlo verovatno da su hidro podizači zaglavili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
laserjet 0 Posted April 15, 2012 Naravno da će auto kod majstora. Poenta mog posta je da se malo prodiskutuje o problemu, a kad problem rešim, napisaću što detaljnije umem o čemu se radilo. Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted April 15, 2012 Da,u svakom slucaju ces morati do majstora da se motor otvori i vidi sta je problem.Hidropodizaci bi ti bili najmanji problem ali mislim da je problem malo ozbiljnije prirode,da ne lupam bezveze jer moze biti svasta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted April 16, 2012 najverovatnije su ti crkle bobine ili deo koji upravlja bobinama (zaboravio sam kako se zove) Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted April 16, 2012 ^^^ Kakve li to veze ima sa lupanjem iz motora i kako bi onda bilo varnica na svim izlazima iz bobine kako pise u prvom postu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted April 16, 2012 drugar imao isti problem. Varnica postojala ali oslabljena i bacala nekontrolisano. Crkao deo koji upravlja bobinama. Mislim da se lako moze zakljuciti sta je u tom slucaju lupkalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
laserjet 0 Posted April 16, 2012 Varnica je jaka (plava, dugačko baca), da li je pravilno sinhronizovana, ne znam. Da li se na autu tvog drugara palila lampica za grešku (kod mene ne)? Bobine dobijaju pobudu direktno iz ECU-a, a tajming određuje senzor radilice, ali nažalost nemam osciloskop pa da mogu da proverim. Sutra bi trebalo da ga pogleda majstor pa ćemo znati više. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 16, 2012 Da li auto "zdravo" vergla kad se raskaci bobina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
laserjet 0 Posted April 16, 2012 Nisam probao. Sve se to desilo u nedelju, u drugom gradu kod rodbine, pa je i auto ostao tamo, a ja sam morao da se vartim za BG. Hteo sam da isključim bobinu i injektore i da čujem kako vergla jer sam se uplašio da nije prezupčio, ali sam odustao jer ne parktikujem da radim na crveno slovo kad nije baš moranje. Sutra ću znati više da vam napišem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted April 16, 2012 Da li se na autu tvog drugara palila lampica za grešku ( kod mene ne )?Palila se lampica. Kod drugara bobinama šalje signal ECU, ali pre nego stigne do bobine ide preko tog dela koji sam zaboravio kako se zove. Grešku sa table nije mogao da izbrise i nemiran rad, dok nije zamenio taj deo. Posle bilo sve ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted April 16, 2012 Moguce da je prezupcio - meni lici po simptomima na to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
laserjet 0 Posted April 17, 2012 Auto je prezupčio, na ta dva cilindra koja ne rade uopšte nema kompresije, kaže majstor koji je pregledao auto. Set zupčastog je menjan prošle godine u ovo vreme i prešao malo manje od 10.000 km tako da ću auto odšlepati na reklamaciju. Hvala svima koji učestvovali u ovoj temi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 18, 2012 (edited) Da li je majstor sa alatima proverio? Ako je gledao napamet moze da bude i druga stvar. Npr. ako su susedna dva moze i dihtung glave da izazove gubitak kompresije. Edited April 18, 2012 by Martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
laserjet 0 Posted April 18, 2012 Majstor nije koristio alate za proveru. Set zupčastog je menjan u jednom od ovlašćenih fiat servisa, pa će oni to sigurno proveriti. U svakom slučaju ću napisati šta je njihova dijagnostika pokazala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted April 18, 2012 Napisi molim te kad saznas tacno sta je bilo, zanima nas a i koristice nekom ko sutra ne daj Boze bude imao slican problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
laserjet 0 Posted April 18, 2012 Naravno da ću napisati što detaljnije mogu, tehnički, u čemu je bio problem. Sutra šlepam auto, a danas sam svratio do servisa, da im se najavim i tu već, kao po dobrom starom srpskom običaju počinju problemi.Zanima me da li o tome pisati u ovoj temi, ili otvoriti novu u sekciji iskustva sa serviserima, ili... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted April 18, 2012 (edited) Pretpostavljao sam da bi ti se to moglo desiti, ne daj se, ovlasceni servis mora garantovati za svoj rad i ugradjenje djelove, naravno ako su oni tj. njihov rad uzrokovao kvar.. Edited April 18, 2012 by Visconti Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted April 18, 2012 Ili servis ili prodavac delova ako vec nije sve sa istog mesta jer uzrok moze biti los kvalitet delova ili nestrucna montaza.Ovde je vrlo moguce da spaner zupcastog remena nije bio dobro podesen pa je remen bio ili prelabav ili prenategnut mada bi se pre reklo da je bio labav cim je prezupcio a ne pukao.Sta ti je majstor rekao za ventile,pretpostavljam da je pokrivilo na ta dva cilindra cim nema kompresije (ne mora da znaci ali je vrlo verovatno)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted April 18, 2012 Naravno da ću napisati što detaljnije mogu, tehnički, u čemu je bio problem. Sutra šlepam auto, a danas sam svratio do servisa, da im se najavim i tu već, kao po dobrom starom srpskom običaju počinju problemi.Zanima me da li o tome pisati u ovoj temi, ili otvoriti novu u sekciji iskustva sa serviserima, ili...Koji je to servis? Jesu li ugradjeni originali ili neke kopije?Ako si isao kada su bile akcije,onda je original? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted April 18, 2012 Kakve veze ima da li je servis ovlascen ili nije?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
laserjet 0 Posted April 18, 2012 Servis je obavljen početkom prošle godine u Delti na Novom Beogradu, u vreme akcije, sa originalnim rezervnim delovima iz njihove prodavnice. Sutra ću im odšlepati auto da provere, uz pomoć alata, da li je prezupčio ili ne. Nadam se da će sve proći korektno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted April 18, 2012 (edited) Kakve veze ima da li je servis ovlascen ili nije??Ako si mene pitao,ja to nisam ni postavio kao pitanje?Nisam pitao da li je ovlasecen servis ili ne. Pitao sam nesto drugo,jer sam slusao pricu majstora kako komentarisu kada raditi veliki servis kada je ugradjen originalan kais na primer ,a kada kad je neki zamenski,zato sam pitao.Mozda je covek presao posle velikog servisa 50,60 hiljada primera radi... Edited April 18, 2012 by Bane23 Quote Share this post Link to post Share on other sites