Jump to content
FAS Goran
lausev

Daljinsko startovanje automobila

Recommended Posts

jedno pitanje, na primer ja ovako pokrenem motor, i posle par minuta hocu da krenem, sta cu sa kljucem? Zar se nece zakljucati volan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno stavis kljuc u bravu i okrenes na kontakt da bi mogao normalno da vozis auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, PremieRacing said:

Wake up teme iz mrtvih, radi li ovo neko u NS? Meni je auto a/t pa hoću i ovu pizdariju da probam... 

https://www.facebook.com/groups/ledmasters/

 

Nije NS ali je blizu. I ja isto gledam da uradim.

Edited by DraganUS

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW nudi funkciju daljinskog startovanja motora i za starije modele

 

217077-bmw ix3.jpg

 

Ubrzano usvajanje softvera i digitalne povezanosti proizvođačima pruža nove ideje u vezi sa opremljenošću i prodajom automobila. Doduše postoji i negativna strana takvog modela, što nameće brojna pitanja i zabrinutost oko toga ko šta zapravo poseduje, mada bi takvi servisi mogli i starijim vozilima da omoguće da raspolažu novim ''trikovima''. Upravo je to nedavno uradio BMW, omogućivši kupcima da priušte funkciju daljinskog startovanja motora, ukoliko je njihovi automobili ne poseduju. Svako ko poseduje kompatibilno vozilo koje nije opremljeno spomenutom funkcijom, može da je kupi putem BMW-ovog ConnectedDrive Store-a.

 

Ovaj sistem, koji je dostupan od 2019. modelne godine, vlasnicima omogućava da preko pametnog mobilnog telefona i BMW aplikacije startuju motor pre ulaska u vozilo, dovodeći ambijent u kabini na željeni nivo. Funkcija može biti aktivirana i putem tri klika na telu ključa, mada će se isključiti nakon 15 minuta u cilju uštede akumulatora i goriva. BMW-ova Remote Engine Start funkcija koja se može dobiti naknadno, daleko je bezazlenija od drugih stavki u postprodaji, jer je jednokratna. Međutim, proizvođači počinju da uviđaju potencijalni profit u prodaji servisa i funkcija dugo nakon što vozilo napusti prodajni salon, a to uključuje i pretplatu na upotrebu izvesnih sistema.

 

Ranije ove godine Mercedes je najavio da će vlasnicima EQS-a u Nemačkoj naplaćivati 495 evra godišnje za pristup sistemu upravljanja na zadnje točkove (zakretanje zadnjih točkova od 10 stepeni), bez obzira što su automobili fabrički opremljeni hardverom. Ova funkcija se može odblokirati putem pretplate, a BMW je čak pokušao kupcima da naplaćuje 69 evra godišnje za upotrebu Apple CarPlay-a, ali je namera povučena krajem 2019. Međutim, jasno je da ova ideja nikada nije napustila kompaniju, tako da u budućnosti možemo očekivati još mnogo pokušaja da se dodatno zaradi. Da li je ovakav stav proizvođača prema kupcima korektan, ostavljamo vama da zaključite...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota uvodi pretplatu - za daljinsko paljenje automobila

 

toyota d.jpg

 

Funkcija koja se može softverski aktivirati ili ukinuti postaće naplatna, odlučeno je tako u Toyoti, iako ne za sve modele, već samo u sklopu višegodišnjeg testiranja. Dolaskom modernih tehnologija u svet automobila, polako se na njega prelivaju i načini monetizacija poznati iz kompjuterskog sveta. Softverske funkcije koje nisu neophodne za rad automobila, a mogu da se lako uključe i isključe, neki proizvođači su naumili da svojim kupcima dodatno naplaćuju.

 

Ranije je to pokušao BMW sa pretplatom koja bi omogućila CarPlay (povezivanje infotainmenta sa mobilnim), Audi je uveo mesečnu naplatu ugrađene satelitske navigacije, a sada je Toyota pokrenula test projekat naplate - paljenja automobila putem daljinskog ključa. Njihovo odeljenje Connected Services je odlučio da uvede pretplatu za neke modele, pa će njihovi kupci imati izbor - ili da plaćaju mesečnu ili godišnju pretplatu, ili će ostati bez nekih funkcija koj mogu da im olakšaju život. Ono što su sada odlučili da naplaćuju jesu funkcije daljinskog upravljanja vozilom.

 

Oni koji plate, imaće mogućnost da uključe ili isključe motor vozila putem ključa, na daljinu, ili putem mobilne aplikacije. Takođe, u naplatnom paketu će biti i funkcija otključavanja i zaključavanja vozila kroz aplikaciju. Naplata se ne uvodi za sve modele, već samo za neke, i smatra se dodatnom uslugom. Zahvatiće modele Toyote proizvedene od 2018. na ovamo, s tim da će neki ući u trogodišnji, a neki u desetogodišnji test period, tokom kojeg će ove dodatne usluge biti besplatne. Zatim, kada period istekne, a vlasnici se naviknu na pogodnosti, trebalo bi da bude aktivirana naplata. Cene pretplate bi trebalo da budu oko 8 dolara (7.1 evro) mesečno ili 80 dolara (71 evro) za godišnju pretplatu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...