milanabarth 0 Posted April 13, 2012 Pozdrav svima ja sam Milan iz Beograda vozim zastavu 1300 godište 1977.Za početak druženja koja slika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted April 13, 2012 Lepoooo.... Pozdrav ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoranic MNE 0 Posted April 13, 2012 Postovanje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 13, 2012 Uh, originalni volan od tristaća je baš, baš lep...ovo što ti imaš...nije tako lepo. Mišljenja sam da ne ide na ovaj auto. Ima još stvari koje bi se mogle doterati, ali volan mi baš bode oči. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted April 13, 2012 Svaka cast ! Ja sam skoro video jednog dedu sa belim tristacem,jako ,jako dobro stanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted April 13, 2012 Prva liga!!!!Stavi samo orginal volan i uzivaj!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanabarth 0 Posted April 13, 2012 Hvala,pozdrav i tebi. Volan ostaje za sada,možda kasnije stavim sportski u plavoj boji. Doći ce na red i felne od 5'5 jota,gume 175-70-13 Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 13, 2012 Lepo, ali volan i ratkapne bodu oci, ako zelis da ostanes u tom vremenu onda mu nadji neke felne i neki volan koji mu vise liceJa razmisljam da kupim ficu i da ga sredim, ali bez buzdenja nekog, mozda samo muziku da ubacim, ostalo da bude sve u fazonu, pa videcu ili padne ficko ili skuter jos uvek se preracunavam Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanabarth 0 Posted April 14, 2012 (edited) Felne dolaze na red,i drugi volan.Ja bih pre kupio fiću nego skuter.Pozdrav Edited April 14, 2012 by milanabarth Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted April 14, 2012 Respect za lemi tricenta Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanabarth 0 Posted April 14, 2012 Lep ti je puntić,skini znak sa maske i stvi mu neki top.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted April 14, 2012 (edited) Svojevremeno je oko ovog modela bila takva jagma, kako kod nas, tako i širom Evrope. Mogao je da stane rame uz ramo sa Gulietom i Fulviom limuzunom. Pravili su ga Španci (SEAT), Nemci (Neckar), Turci sa komercijalnim nazivom Bajazit, Egipćani, pokušavali su i Francuzi (Simca), no bez uspeha, proizvodnja nije bila rentabilna. Moj pok.otac je imao sreću (i pare) da kupi jedan od prvih modela sa sajma i tresnuo za njega 2.200.000 din, imao je CEAT gume, marelli svećice i akumulator, tamno zelene boje, sedišta od fine čoje u boji bilijar table...Kuriozitet je bio menjač na volanu. Nedelju dana posle parkiranja ispred kuće, kalpiširao nas je taksista, napravio požar, a nama ZOIL Dunav isporučio istog takvog, ali belog! Menjač je bio i dalje na volanu, sa starom nasledjenom greeškom nejasnih sinhrona. Neće iz druge u prvu, a teško bogami i iz treće u četvrtu i obrnuto. Grdna muka je bila i sa Tigar gumama (em što su bila dijagonalne), em što su volele da pucaju na Zlatiboru. Do mora se teško dolazilo iz cuga. Il bi pukla guma, ili bi Vesnina svećica otkazala. Nezgodacija je bila i zadnja osovina - "svadjalica", što bi pri žešćoj vožnji pravilo pravu histeriju i za onog koji se vozi i za onog koji vozi...Uglavnom, divan auto, malo glasan spolja, a unutra za pravu uživanciju...E, da. Voleo da mu crkava lonac upravo pred registraciju...Užasno se drao, kao da voziš nekog maseratija....a toliko je i trošio. Jako kvalitetan lim za to godište. Sve u svemu, jaaako dobar proizvod i čudo dizajna. On je ličio na model 1800, 2100, ali bez repanži zadnjih, ali ni malo mu to nije smetalo. Bio potpuno autentičan,,,i povukao mnoge dizajnere na svoju stranu. Recimo Simca 1000, NSU 1000, Chevrolett Corvair, Corsair... Interesantno je su svi pomenuti modeli nedostatak rasterećene zadnje osovine pokušali da reše smeštanjem motora iznad nje, ali bez većeg uspeha... Edited April 14, 2012 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17668 Posted April 14, 2012 Gospodine Damjanovicu, alal vera, uvek me odusevite sa postovima ovog tipa. Zaljubljenik sam u italijanske automobile i uvek volim da cujem nesto sto ne znam o istorijatu bilo koje njihove marke. Pogotovo mi se svidja kako to lepo uklopite sa nekim licnim iskustvom.Vise puta sam hteo da napisem, ali evo ovde cu - svaka cast Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted April 15, 2012 ahahahahahaha,kako opisan tristac,meni je taj auto ostao u secanju iz caletovih prica,a kao mali sam se vozio sa dedom(caletov stric imao 2 komada)...imao je fiat dosta legendarnih vozila,tristaca, 132. itd koje su zivele kod nas i jos dalje su u pricama i secanjima Trudi se da cuvas ovaj auto dobro i da ga uradis da sve bude kako treba p.s.znam da nije lako Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted April 15, 2012 Ako se ne varam imao je sva četri diska u obe varijante 1300/1500, što je za ono vreme bilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanabarth 0 Posted April 15, 2012 Naravno da ću da ga čuvam,trile je suvo zlato.Trile ima diskove napred i nazad što neka današnja vozila nemaju.Na prednjim diskovima idu deblje pločice,dok na zadnjim idu tanje pločice.Disk kočnice mnogo bolje koče i same se čiste od prljavštne i opiljaka prilikom kočenja.Dok kod doboša to nije moguće,tako da svremena na vreme doboš treba skinuti i očistiti od prljavštine koja ostaje u njemu.Na mom triletu su sva četri diska na kojima su LUKASOVE pločice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanabarth 0 Posted April 19, 2012 Evo svežih slika Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted April 19, 2012 Koza brale,koza cekamo te nskupu u nedelju Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanabarth 0 Posted April 19, 2012 Hvala na pozivu.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
smeker192 3 Posted April 19, 2012 Pozdravljam izbor, vozilo za sva vremena! Felne će mu lepo čučnuti ali volan nikako ne ide uz taj dizajn automobila. Imao sam ja jednog "TRILERA" pre petnaestak godina, bio je tirkizno zelene boje i baš je bio s ljubavlju sredjen, a tako je i vožen. Ako pronadjem koju fotku okačiću je pa možda ti pomogne oko neke idejice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanabarth 0 Posted April 19, 2012 Biće mi zadovoljstvo da ih vidim.POZDRAV Quote Share this post Link to post Share on other sites
vnov 0 Posted February 16, 2013 Poštio šurak nije vičan ubacivanju slika da ja ubacim koju novu sliku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted February 16, 2013 Svaka čast, odlično stanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
boleabarth 0 Posted February 16, 2013 Super primerak,samo mislim da nije bas nesto fest ofarban ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanml 2 Posted February 16, 2013 Bravo za ‚‚TRISTAĆA"! Rodio sam se u njemu daleke 1964. god. Moj otac, penzionisani taksista, je obrnuo milionče sa dva komada. Jedan je prešao više od 600 000km, ali naravno sa dva nova motora i sa po jednom generalnom na svakom! Othranio je našu porodicu i isškolovao me. Pa jel znaš čoveče, da se rasplačem od nostalgije za njim kada ga vidim na slici a kamoli uživo!? Proveo sam sa ocem dvadeset godina u kanalu popravljajući i krpeći tristaća, mislim da bih mogao da radim oko njega sa povezom na očima :laughing: ! Budi strpljiv u sređivanju i budi što bliže fabričkom izdanju, ako je moguće ! Quote Share this post Link to post Share on other sites