Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Uh, originalni volan od tristaća je baš, baš lep...ovo što ti imaš...nije tako lepo. :whistle: Mišljenja sam da ne ide na ovaj auto.

Ima još stvari koje bi se mogle doterati, ali volan mi baš bode oči. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast ! Ja sam skoro video jednog dedu sa belim tristacem,jako ,jako dobro stanje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva liga!!!!

Stavi samo orginal volan i uzivaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo, ali volan i ratkapne bodu oci, ako zelis da ostanes u tom vremenu onda mu nadji neke felne i neki volan koji mu vise lice

Ja razmisljam da kupim ficu i da ga sredim, ali bez buzdenja nekog, mozda samo muziku da ubacim, ostalo da bude sve u fazonu, pa videcu ili padne ficko ili skuter jos uvek se preracunavam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svojevremeno je oko ovog modela bila takva jagma, kako kod nas, tako i širom Evrope. Mogao je da stane rame uz ramo sa Gulietom i Fulviom limuzunom. Pravili su ga Španci (SEAT), Nemci (Neckar), Turci sa komercijalnim nazivom Bajazit, Egipćani, pokušavali su i Francuzi (Simca), no bez uspeha, proizvodnja nije bila rentabilna. Moj pok.otac je imao sreću (i pare) da kupi jedan od prvih modela sa sajma i tresnuo za njega 2.200.000 din, imao je CEAT gume, marelli svećice i akumulator, tamno zelene boje, sedišta od fine čoje u boji bilijar table...Kuriozitet je bio menjač na volanu. Nedelju dana posle parkiranja ispred kuće, kalpiširao nas je taksista, napravio požar, a nama ZOIL Dunav isporučio istog takvog, ali belog! Menjač je bio i dalje na volanu, sa starom nasledjenom greeškom nejasnih sinhrona. Neće iz druge u prvu, a teško bogami i iz treće u četvrtu i obrnuto. Grdna muka je bila i sa Tigar gumama (em što su bila dijagonalne), em što su volele da pucaju na Zlatiboru. Do mora se teško dolazilo iz cuga. Il bi pukla guma, ili bi Vesnina svećica otkazala.

Nezgodacija je bila i zadnja osovina - "svadjalica", što bi pri žešćoj vožnji pravilo pravu histeriju i za onog koji se vozi i za onog koji vozi...

Uglavnom, divan auto, malo glasan spolja, a unutra za pravu uživanciju...E, da. Voleo da mu crkava lonac upravo pred registraciju...Užasno se drao, kao da voziš nekog maseratija....a toliko je i trošio. Jako kvalitetan lim za to godište. Sve u svemu, jaaako dobar proizvod i čudo dizajna. On je ličio na model 1800, 2100, ali bez repanži zadnjih, ali ni malo mu to nije smetalo. Bio potpuno autentičan,,,i povukao mnoge dizajnere na svoju stranu. Recimo Simca 1000, NSU 1000, Chevrolett Corvair, Corsair... Interesantno je su svi pomenuti modeli nedostatak rasterećene zadnje osovine pokušali da reše smeštanjem motora iznad nje, ali bez većeg uspeha...

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gospodine Damjanovicu, alal vera, uvek me odusevite sa postovima ovog tipa. Zaljubljenik sam u italijanske automobile i uvek volim da cujem nesto sto ne znam o istorijatu bilo koje njihove marke. Pogotovo mi se svidja kako to lepo uklopite sa nekim licnim iskustvom.

Vise puta sam hteo da napisem, ali evo ovde cu - svaka cast :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahahahahahaha,kako opisan tristac,meni je taj auto ostao u secanju iz caletovih prica,a kao mali sam se vozio sa dedom(caletov stric imao 2 komada)...imao je fiat dosta legendarnih vozila,tristaca, 132. itd koje su zivele kod nas i jos dalje su u pricama i secanjima :)

Trudi se da cuvas ovaj auto dobro i da ga uradis da sve bude kako treba :) p.s.znam da nije lako :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se ne varam imao je sva četri diska u obe varijante 1300/1500, što je za ono vreme bilo :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da ću da ga čuvam,trile je suvo zlato.Trile ima diskove napred i nazad što neka današnja vozila nemaju.Na prednjim diskovima idu deblje pločice,dok na zadnjim idu tanje pločice.Disk kočnice mnogo bolje koče i same se čiste od prljavštne i opiljaka prilikom kočenja.Dok kod doboša to nije moguće,tako da svremena na vreme doboš treba skinuti i očistiti od prljavštine koja ostaje u njemu.Na mom triletu su sva četri diska na kojima su LUKASOVE pločice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdravljam izbor, vozilo za sva vremena!

Felne će mu lepo čučnuti ali volan nikako ne ide uz taj dizajn automobila.

Imao sam ja jednog "TRILERA" pre petnaestak godina, bio je tirkizno zelene boje

i baš je bio s ljubavlju sredjen, a tako je i vožen.

Ako pronadjem koju fotku okačiću je pa možda ti pomogne oko neke idejice. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštio šurak nije vičan ubacivanju slika da ja ubacim koju novu sliku.

cxca4110.jpg cxca4111.jpg cxca4112.jpg

cxca4113.jpg cxca4114.jpg cxca4115.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo za ‚‚TRISTAĆA"! Rodio sam se u njemu daleke 1964. god. Moj otac, penzionisani taksista, je obrnuo milionče sa dva komada. Jedan je prešao više od 600 000km, ali naravno sa dva nova motora i sa po jednom generalnom na svakom! Othranio je našu porodicu i isškolovao me. Pa jel znaš čoveče, da se rasplačem od nostalgije za njim kada ga vidim na slici a kamoli uživo!? Proveo sam sa ocem dvadeset godina u kanalu popravljajući i krpeći tristaća, mislim da bih mogao da radim oko njega sa povezom na očima :laughing: :laughing: :laughing: ! Budi strpljiv u sređivanju i budi što bliže fabričkom izdanju, ako je moguće :unworthy: !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...