Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Bugatti Veyron / Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse

Recommended Posts

Bugatti uvodi produženu garanciju za Veyron

 

bugatti veyron super sport 2.jpg

 

Bugatti uvodi ''Loyalty Maintenance Program'' za sve svoje Veyron super automobile, koji će pomoći vlasnicima u očuvanju kvaliteta njihovog automobila. Predstavljen na salonu retromobila u Parizu 2018., ovaj program je dizajniran da: ''dugoročno održi tehničko stanje Veyron flote na vrlo visokom nivou''. Bugatti tvrdi da je ova 15-godišnja fabrička garancija najbolja u svetu. ''Nijedan drugi brend nije ni blizu kupcu kao Bugatti - i to se odnosi na sve vreme vlasništva'' tvrdi Franco Utzeri, visoki zvaničnik Bugattija. Visoki standardi ovog programa nisu samo za pokazivanje, već mera kako bi se osiguralo da su vlasnici srećni, a polovna vozila u besprekornom stanju. Kao deo programa, Bugatti se postara da je sve od svećice do vazdušnog jastuka u ispravnom stanju. U slučaju da nije, zagarantovana je zamena originalnim delom. Francuski proizvođač trenutno nudi post prodajne usluge kroz lanac 34 dilera i partnera. Za trenutnu podršku, vlasnicima su na raspolaganju ''Bugattievi leteći doktori.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednji Bugatti Veyron Super Sport ide na aukciju

 

180892-bugatti-veyron 1.jpg

 

Na prestojećoj ''Bonhams'' aukciji će se među brojnim ekskluzivnim automobilima naći i posebni Veyron. Poseban je po tome što je ovo poslednji proizvedeni Veyron Super Sport pa se očekuje da će biti prodat za 2.3 do 2.4 miliona dolara. U pitanju je primerak sa crnim eksterijeom i crvenim kožnim enterijerom, a koji je do sada prešao samo 885 km.

 

180893-bugatti-veyron 111.jpg

 

Pokreće ga 8.0 litarski motor sa 1200KS i 1500 Nm, do 100 km/h ubrzava za 2.5 sekunde i može do 415 km/h. Na pomenutoj aukciji će na prodaju između ostalog biti ponuđeni i 2011 Aston Martin One 77 Q-Series kao i 2014 McLaren P1 McLaren P1 koji je prešao samo 129 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tokom testiranja ubrzanja razbio Bugatti Veyron

 

Ukoliko ste već uložili dva miliona dolara u Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse, normalno je i logično da ćete probati da testirate njegovu najveću brzinu, koja ide i preko 350 km/h. Ovaj super automobil sa 1.183KS je kao stvoren za to, ali sama procedura testiranja nije jednostavna. To je na svojoj koži osetio i vlasnik ovog vozila, koji je snimio video u kome ubrzava do gotovo 300 km/h. Međutim, vozač je zaboravio na to da takvo vozilo treba i zaustaviti, tako da je prekasno počeo sa kočenjem, pa je udario u zaštitnu barijeru. Na njegovu sreću, testiranje je obavljeno na pisti, a barijera je bila punjena vodom, tako da je šteta minimalna, ali opet će za popravku morati da izdvoji najmanje 30-tak hiljada evra.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dooobar video, ima svašta zanimljivo da se vidi:

Evo zašto promena ulja na Bugatti Veyronu košta 21.000 dolara

 

bugatti ulje.jpg

 

Iako mnogi vozači to ne čine, većinu osnovnih zahvata na automobilu, poput promene ulja i filtera, možemo napraviti i sami. Dokle god automobil u pitanju nije Bugatti Veyron...

Svojevremeno najbrži i najskuplji automobil na svetu je pravi inženjerski dragulj, ali istovremeno je, mora da se prizna, užasno komplikovan. Redovni godišnji servis za ovo čudo košta 21.000 američkih dolara, što uključuje zamenu ulja i filtera. Sam proces traje 27 sati. Da, dobro ste pročitali. Zašto toliko dugo? Zato što je potrebno rastaviti pola automobila da biste došli do filtera ulja. Koliko je Veyron opsesivno kompulzivno konstruisan možda najbolje svedoči podatak da je ulje potrebno ispustiti sa 16 različitih lokacija! Priloženi video na najbolji način svedoči zašto današnji hiperautomobili koštaju koliko koštaju, ne samo zbog krajnje cene, već i one koju morate da platite za održavanje automobila u voznom stanju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako izmeniti Bugatti Veyron da bude zabavniji?

 

182506-bugatti veyron.jpg

 

Od ekipe koja nam je pokazala zašto zamena ulja na Bugatti Veyronu košta 21.000 dolara, stiže i recept za krofne

 

Bugatti Veyron je i dalje remek delo automobilske industrije. U stanju je da dostigne neverovatne brzine, ali to i dalje nije dovoljno uzbudljivo za neke. Neki ljudi bi jednostavno da uživaju u čarima proklizavanja i pravljenja ''krofni'' svojim automobilom. Problem na koji vlasnici Veyrona koji žele da prave ''krofne'' nailaze je njegov AWD pogon, koji jednostavno pruža previše trakcije. Kako bi krofne sa Bugattijem postale realnost, moraju se izvršiti određene izmene na pogonskom skopu automobila. Houston Crosta je vlasnik ''Royalty Exotic Cars'' u Las Vegasu, kao i vlasnik Bugatti Veyrona iz 2008. godine. Pored toga, on želi da pravi krofne sa svojim Veyronom, te se u priloženom videu upušta u otklanjanje prednjih poluosovina iz diferencijala, uz pomoć svog mehaničara, Jesse Tanga.

 

Ipak, umesto da samo izvade poluosovine, Crosta i Tang su otklonili i ceo prednji diferencijal. Iako deo sa skidanjem diferencijala nije priložen, definitivno možemo videti kako otklanjaju poluosovine. Kada su završili sa ''operacijom'', Crosta se uputio na test vožnju, kako bi otkrio potencijalne probleme ili neželjene lampice na instrument tabli. Nekim čudom, Crosta nije primetio ništa neuobičajeno, osim znatno manjeg radijusa okretanja i lakšeg osećaja na upravljaču. Kao što možete pretpostaviti, krofne za Veyron sa ovakvom postavkom nisu nikakav izazov. Rezultat prenošenja 1200 KS iz W16 agregata sa četiri turbo punjača na zadnje točkove je kraj skupim pneumaticima širine 365 mm. Ono što bismo voleli da znamo je da li su se upalile neke lampice nakon malo duže vožnje. Pomalo je čudno da Veyronov sistem nije primetio da mu ''nešto'' fali, i da nešto tu ne štima. U svakom slučaju, skidamo kapu bilo kome ko je voljan da ''žrtvuje'' svoj milionski automobil, kako bi postao još zabavniji, makar to bila vrlo retka Mansory Vivere verzija Veyrona.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je čovek koji je autoputem vozio preko 400 km/h

 

radim passer.jpg

 

Uprkos detaljnim pripremama i dalje se radi o nepromišljenom potezu koji je mogao da završi fatalno

 

Dovoljno je reći da 400 km/h znači ujedno i da u jednoj sekundi vozilo prelazi 111 metara, a pri takvoj brzini malo ko može pravilno da reaguje u neočekivanoj situaciji. Ako je to uopšte moguće. Osoba koja je bila dovoljno luda da vozi javnim putem tako brzo je Radim Passer. Češki biznismen je ujedno i veliki ljubitelj brzine, pa je tako već jednom na stazi vozio brzinom većom od 400 km/h. A budući da je u svojem vlasništvu imao Bugatti Veyron poželeo je da taj poduhvat ponovi ali na javnom putu. A to u prevodu znači da će brzinski rekord morati da obori u Nemačkoj, jedinoj zemlji sa putevima bez brzinskog limita. Nakon što je izabrana deonica i termin, a u saradnji sa Bugattijem, Radim je 2015. godine u svom trećem pokušaju vozio brzinama većim od 400 km/h. Sada je odlučio da svoje iskustvo podeli sa javnošću. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 150.000 dolara je moguće dobiti ovaj enterijer Bugatti Veyrona

 

186904-bugatti v 1.jpg

 

150.000 dolara je priličan budžet za kupovinu automobila. Ova suma prosečnom kupcu može da omogući pristup brojnim poželjnim modelima iz različitih segmenata - od sportskog do premium SUV. Nažalost većina hiperautomobila, bar onih funkcionalnih, teško može da se nađe u ovom cenovnom razredu, ali kako dokazuje ovaj oglas na popularnom servisu eBay, za 150.000 dolara je moguće dobiti bar jedan njihov deo - u ovom slučaju enterijer Bugatti Veyrona iz 2008. godine.

 

186905-bugatti v 11.jpg

 

Reč je o kompletnoj kožom presvučenoj unutrašnjosti, koja uključuje sedišta, sigurnosne pojaseve, upravljač, prednji pretinac, konzolu i unutrašnje panele vrata sa pripadajućim kontrolama, u potpuno novom stanju.

 

186906-bugatti v 111.jpg

 

Prodavac, trgovac automobilima ''Braman Motors'' iz Majamija, čak napominje da navedene komponente nikad nisu korišćene i da su bile čuvane u klimatizovanom okruženju kako bi besprekoran status bio očuvan. Enterijer odgovara svim Veyronima proizvedenim u periodu od 2006. do 2015. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uznemirujuće: Od cena delova za Bugatti Veyron će vam se zavrteti u glavi

 

rambo terminator.jpg

 

Ako ste se pitali zašto se mnogi vlasnici uprkos bogatstvu ne voze često u Veyronu, jedno od objašnjenja su i izuzetno skupi (i česti) redovni servisi. Prvi Bugattijev hipersportista novog doba je napunio deset godina pa je vreme za servis, a to u prevodu znači troškove na nivou novog Porschea, pa i Ferrarija. Ubrzo nakon lansiranja postalo je jasno da je vožnja u Bugattiju izuzetno skupa, a nakon što smo saznali cene nekih osnovnih delova poput guma, kočnica i ulja ispalo je da vožnja u Veyronu po kilometru košta poput reli bolida. Zato ne čudi što mnogi vlasnici Veyron na stazu dovode u kamionu, čak i danas nakon što je automobil već sakupio ponešto godina. Nimalo čudno, jer delovi i dalje nisu jeftini.

 

Zahvaljujući aplikaciji za sertifikaciju pri EPA-i iz 2014. godine, koja je dospela u javnost, možemo saznati koliko koštaju pojedini delovi. Krenimo sa onim najskupljim. A to je rezervoar goriva koji košta 17.904 evra čemu treba dodati još 20.000 evra za trošak same ugradnje. Već time smo došli do iznosa za koji je moguće kupiti za mnoge auto snova, i to nov. A to je još dobro sve dok vlasnik ne mora da menja i izduvni sistem. U tom slučaju potrošiće sumu kao za još jedan solidan novi automobil.

Ako bude potrebe za promenom turbina treba imati na umu da ih ima četiri, a svaka košta 5.640 evra uz cenu zamene (dve turbine) od 8.000 evra. Hladnjak vazduha je 7.917 evra uz 1.800 evra radova. Ima ih dva. A upravo su cene radova posebno impresivne. Primera radi, senzor pritiska je identičan kao na Golfu GTI i košta 1.650 evra, ali da ga zameni Bugatti će naplatiti 1.600 evra. Idemo dalje - senzor položaja bregaste osovine je vrlo povoljnih 7.92 evra i isti je kao na Golfu, ali njegova zamena košta neverovatnih 5.200 eura. Nema sumnje, Bugattijevi serviseri imaju zlatne ruke...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Set polovnih felni za Bugatti Veyron košta 100.000 dolara

 

bugatti veron t.jpg

 

Doduše, sa dobrim polovnim gumama. :D 

Nedavno smo saznali da zamenski rezervoar goriva Bugatti Veyrona košta 42.000 dolara, pa nas i ne čudi da se set polovnih naplataka prodaje za 100.000 dolara. Pre manje od dva meseca smo videli kompletan nekorišćen enterijer Bugatti Veyron hiper automobila na poznatoj platformi za elektronsku trgovinu, eBay, koji se prodavao za 149.999 dolara. Ubrzo nakon toga smo saznali i koliko koštaju popravke na francuskom hiper automobilu, i da zamena jednog senzora od 9 dolara košta čak 7.200 dolara. Posle uvida u troškove održavanja Veyrona, i nismo ostali previše iznenađeni kada smo videli traženu cenu za set polovnih naplataka koja iznosi 100.000 dolara. Prema navodima prodavca, za 100.000 dolara dobijete set originalnih ''OZ Racing'' naplataka sa Michelin pneumaticima kojima je ostalo još 85% ''života''.

 

Prodavac takođe tvrdi da set novih naplataka sa pneumaticima košta 150.000 dolara, što ako je tačno, znači da su cene porasle u poslednjih nekoliko godina. U članku ''Motor Trend''-a iz 2013. godine piše da je set Michelin pneumatika za Bugatti Veyron koštao 42.000 dolara, a set originalnih naplataka 69.000 dolara, tj. ukupnih 111.000 dolara. Vredno je napomenuti da Bugatti tvrdi da se samo dva seta pneumatika mogu promeniti nakon čega se naplatci menjaju kako bi se održao integritet spoja penumatika u naplatka koji je potreban za visoke brzine. Prema tome, ko voli da juri, mora i da plati i to debelo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Veyron - vožnja po snegu

 

Ko kaže da automobili od par miliona evra samo stoje po garažama i ne voze se :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li čovek od 2 metra i 120 kg može da sedne u Bugatti Veyron?

 

bugatti 2 metra.jpg

 

Supersportski automobili nisu savršeni...

Pitanje koje se uvek poteže kada se radi o supersportskim automobilima je - koliko su oni zaista veliki? Radoznalost je pokazao i izvesni Nick, poznatiji kao ''The Burlacher''. Sve je bilo savršeno, dogovorena je bila vožnja Bugatti Veyrona, ali proporcije vozača su bile problem. Ostaje da se vidi da li čovek od 200 cm i 120 kilograma može uopšte da sedne za upravljač ovog 1001 KS snažnog vozila:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 godina od kada je Bugatti Veyron 16.4 postigao maksimalnu brzinu veću od 400 km/h

 

202695-bugatti v 400 02.jpg

 

27. aprila se navršilo 15 godina od kako je Veyron 16.4 postao prvi serijski automobil koji je premašio magičnu granicu od 400 km/h maksimalne brzine.

Pokretan W16 motorom zapremine 8 litara sa 4 turbo-kompresora i ukupno 1.001 KS i 1.250 Nm, sedmostepenim DSG menjačem ovaj hiper-sportski automobil postigao je maksimalnu brzinu od 407 km/h. Inače, za ubrzanje do 100 km/h bilo mu je potrebno 2.5 s, do 200 km/h 7.3, a do 300 km/h stigao je za 16.7 sekundi. Zanimljivo je i to da je na pojedinim merenjima Veyron dostizao 411, pa i 427 km/h, ali ova merenja nisu uzeta kao dovoljno precizna. U kokpitu ta brzina nije mogla da bude prikazana na brzinomeru koji je pokazivao samo brzine od 300 km/h. Nakon ovoga, Bugatti je nastavio da razvija projekat najbržeg serijskiog automobila, pa je u junu 2010. godine Veyron 16.4 Super Sport sa motorom od 1.200 KS dostigao je 431 km/h, a ta opsednutost brzinom nije ih napustila nikada.

 

202696-bugatti v 400 01.jpg

 

Prošle godine je u igru uveden novi model Chiron pred kojim je bio zadatak da premaši brzinu od 300 milja na čas, odnosno 482.80 km/h. Posebno pripremljen Bugatti Chiron Super Sport 300+ je u tome i uspeo. Postignut je novi i još uvek aktuelni rekord od 490.484 km/h!

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: Bugatti Veyron Vitesse

 

Veyron je bio ultimativni auto tamo polovinom 2000-tih kad se pojavio....a, Vitesse je ultimativni Veyron od svih - ovaj auto je ''kralj'' svih Veyrona:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju poslednji proizvedeni Bugatti Veyron Super Sport

 

214925-bugatti ss 3.jpg

 

Bugatti Veyron je prilično redak superautomobil, a Veyron Super Sport predstavlja pravu egzotiku jer je proizvedeno svega 48 primeraka. Poslednji proizvedeni primerak je sada ponuđen na prodaju. Radi se o 48. primerku koji je sišao sa proizvodne trake, a koji ponovo traži novog vlasnika. Ono što je posebno za Veyron Super Sport jeste činjenica da je nekada bio najbrži drumski produkcijski model svih vremena, a tu titulu je dobio 2010. godine nakon što je dostigao brzinu od 43,072 km/h. Za razliku od modela Chiron Sport koji je ubrzao do 490,484 km/h u jednom smeru, Veyron Super Sport je to učinio u dva smera.

 

214926-bugatti ss 2.jpg

 

Poslednji proizvedeni primerak ponuđen na prodaju je prešao svega 2.015 kilometara, servisiran je redovno i to poslednji put 24. februara ove godine, a dolazi sa setom novih guma i produženom Bugattijevom garancijom do januara 2022. godine.

 

bugatti ss 1.jpg

 

Za imućne ljubitelje Bugattija i kolekcionare ovo je jedinstvena prilika.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restauriran prvi Bugatti Veyron Grand Sport

 

bugatti gs 04.jpg

 

Bugatti je u potpunosti restaurirao prvi prototip Veyrona Grand Sport, kabrioletsku verziju automobila koji je nekada bio najbrži na svetu. Prototip je proizveden 2008. godine te je predstavljen na izložbi Pebble Beach. Lakiran je u srebrnu boju, dok je unutrašnjost presvučena kožom u boji konjaka. Bugatti je interno nazvao ovaj prototip Veyron Grand Sport 2.1, a korišćen je za izložbe širom sveta. Bugatti je kasnije proizveo samo 150 primeraka modela.

 

bugatti gs 03.jpg

 

Nakon što je otkupljen, automobil je transportovan u Molsheim gde je podvrgnut tretmanu u sklopu programa Le Maison Pur Sang. To je zapravo vrsta zvaničnog Bugattijevog procesa sertifikovanja da bi se proverila autentičnost.

 

bugatti gs 02.jpg

 

Automobil je rastavljen da bi se proverila originalnost pomoću VIN broja, ali i ID broja koji se nalazi na ''ključnim komponentama''. Tim iz Molsheima je uklonio sve panele karoserije te ih je ponovo lakirao u originalnu boju.

 

bugatti gs 01.jpg

 

Unutrašnjost je takođe u potpunosti osvežena novom kožom, kao i aluminijumskim delovima. Bugatti je čak postavio i novu centralnu konzolu da bi bolje odgovarala specifikacijama iz 2008. godine. Bugatti Veyron Grand Sport pokreće 8.0 quad-turbo W16 motor koji razvija 987KS, a automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.7 sekundi i dostiže brzinu veću do 400 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Veyron vs Chiron

 

Nema baš mnogo načina kako vlasniku Bugatija dovesti auto koji je brži od njegovog...a, verovatno najbolji način je pokazati mu još noviji i brži Bugatti :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telohranitelj slupao Ronaldov Bugatti Veyron

 

ronaldo veyron.jpg

 

Ronaldo se trenutno odmara sa svojom porodicom na Majorci gde je stigao s celokupnom ekipom pomagača i telohranitelja. Putujući u konvoju, u drugom autu je došlo do nesreće kad je jedan od telohranitelja izgubio kontrolu nad vozilom. Da stvar bude gora, u pitanju je bio Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse. Za volanom je navodno bio jedan od telohranitelja koji je u krivinu ušao s malo previše gasa, izgubio kontrolu nad vozilom i završio u zidu. U nesreći niko nije stradao, a pričinjena je materijalna šteta. Najviše je stradala suvozačeva strana automobila. Kako saznaje Daily Mail, telohranitelj je nastavio put u konvoju, a drugi član osoblja je ostavljen s Bugattijem da sačeka policiju i osigura transport automobila. Još uvek nije poznato ko je tačno vozio automobil, ali se pretpostavlja da se radi o nekom od braće Ramalheiro. Sergio i Jorge su služili u specijalnim jedinicama u Afganistanu, a nakon povratka su se zaposlili kao lični telohranitelji 37-godišnjeg fudbalera.

 

Podsetimo, Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse je roadster verzija na osnovi Super Sporta, a pokreće ga W16 motor sa 1.200 konja. Bio je upamćen kao najbrži i najjači roadster na svetu. Ronaldo je poznat po svojoj bogatoj kolekciji automobila u kojoj Bugattijevi automobili imaju posebno mesto.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isekli točak Bugatti Veyrona da bi otkrili da li stvarno vredi 35.000 evra

 

bugatti guma 01.jpg

 

Jedna felna za Bugatti Veyron košta od oko 10.000 do 40.000 evra, a cena jedne specijalne Michelinove gume iznosi oko 10.000 evra. Ne nismo pogrešili, sve ovo su cene u evrima. Koja je tajna tog preskupog točka pokušali su da nam otkriju na Waterjet Channel YouTube kanalu. Oni su odlučili da iseku gumu i naplatak koji su, kad su bili novi bili vredni oko 35.000 evra. Guma je iz 2016. a s obzirom na to da Bugatti predlaže menjanje guma najkasnije svakih pet godina bez obzira na kilometražu jasno je da je ova odradila svoje.

 

Slično je verovatno i sa felnom jer Bugatti prilikom svakog redovnog servisa naplatke snima rentgenom da bi se otkrile mikroskopske naprsline. Možda je i on bio otpisan, a možda je njegova zamena obavezna zajedno sa gumama. Bugatti nikada nije želeo da javno komentariše cene i detalje vezane uz održavanje njihovih automobila. Bez obzira koliko bili vredni zanimljivo je zaviriti u unutrašnjost gume i naplatka i otkriti koliko se oni razlikuju od ''neuporedivo jeftinijih'' verzija za ''normalne automobile''. Iako se na prvi pogled čini da nekih velikih razlika nema u unutrašnjosti gume je ugrađen specijalni obruč koji će očuvati strukturu gume u slučaju da se ona naglo izduva. Takve Run Flat gume nisu egzotika i koriste ih i drugi automobili. Na naplatcima je vidljivo da ih radi dobro poznati OZ Racing. Ono što je posebno zanimljivo, gume nisu konvencionalno montirane na felne već su zalepljene. To govori u prilog glasinama da se felne menjaju zajedno sa gumama, a to znači da jedna izmena seta točkova na ovom automobilu košta oko 100.000 evra, kao novi superluksuzni automobil.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...