Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Bugatti Veyron / Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse

Recommended Posts

Na prodaju Bugatti Veyron za 190.000 evra

 

bugatti%20crash%201.jpg

 

U Švajcarskoj je na prodaju Bugatti Veyron koji je oštećen u saobraćajnoj nesreći, a trenutna ponuda za njega iznosi 230.600 švajcarskih franaka (oko 190.000 evra). Naravno, budućeg vlasnika očekuju i poprilični troškovi oko njegovog vraćanja u vozno stanje.

 

bugatti%20crash%2011.jpg

 

Ovaj plavo-crni Veyron iz 2008. godine je inače slupan ranije tokom ove godine na putu negde u Austriji i do sada je prešao 31.924 km.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš htedoh da otvorim temu o Bugattiju a ono pametan čovek već napravio...Bugatti = perverzija od auta, bezobrazno brz a ujedno elegantan...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dostupno još samo osam Bugattija Veyron

 

bugatti%209.jpg

 

Po vestima iz Bugattija, svi predviđeni primerci Veyrona će uskoro biti rasprodati. Bugattijev prvi čovek Wolfgang Dürheimer je naime u izjavi za britanske medije saopštio da je ostalo da se proda još samo osam komada Veyrona, nakon čega će biti ispunjen plan od proizvodnji serije od 450 primeraka. Takođe, pojedini mediji pišu da će pre nego što ne dođe njegov naslednik (trebalo bi da nosi naziv Chiron), aktuelni Veyron doživeti još jedno izdanje a to bi mogao da bude Veyron Speedster. Dakle, dok se ne pojavi Chiron (premijera 2015., prodaja počinje 2016. godine), u Bugattiju se navodno bave Veyronom Speedster koji će imati modifikovani eksterijer i koji će biti napravljen u ograničenoj seriji (naravno, drugo nismo ni očekivali).

 

Za sada nije poznato koliko će koštati Veyron Speedster, ali se očekuje da bi mogao da bude skuplji i od Veyrona Grand Sport Vitesse u edicijama ''Les Légendes de Bugatti'', koji su koštali oko 2.35 miliona evra po komadu. Ovde i podsećanje da je ranije ove godine Walter de Silva u izjavi za britanski Top Gear najavio da je naslednik sadašnjeg Veyrona u pripremi i da se njegovo pojavljivanje može očekivati krajem 2015. ili početkom 2016. godine. Walter de Silva tada nije ulazio u detalje, ali je najavio da će taj automobil biti pravo umetničko delo na točkovima u čiju tehnologiju je kompanije uložila mnogo truda (i novca). 

 

Naslednik Veyrona bi trebalo da ponese naziv Chiron (ime kentaura iz grčke mitologije, ali je to i prezime nekadašnjeg Bugattijevog vozača trka Louisa Chirona). U odnosu na sadašnji Veyron, Chiron će imati značajno smanjenu potrošnju goriva i emisiju CO2, a pominje se i smanjenje težine u odnosu na prethodnika, bez obzira što će dobiti i elektromotor i baterije. Bugatti je već počeo da priprema fabriku Molsheim u Francuskoj za proizvodnju ovog modela koji će takođe biti proizveden u ograničenoj seriji od 450 komada.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bugatti prodao svih 450 planiranih Veyrona

 

bugatti%20veyron%205665.jpg

 

Bugattijev prvi čovek Wolfgang Dürheimer je krajem decembra prošle godine u izjavi za britanske medije saopštio da je ostalo da se proda još samo osam komada Veyrona, čime će biti ispunjen plan od proizvodnji serije od 450 primeraka. Poslednje vesti sada kažu da je i tih osam komada prodato. Zato je Dürheimer najavio da će početkom marta na sajmu u Ženevi posebnom varijantom Veyrona Grand Sport Vitesse proslaviti 450-ti i poslednji Veyron, koji će inače biti napravljen tokom ove godine. Što se tiče njegovog naslednika (trebalo bi da nosi naziv Chiron), Dürheimer je nagovestio da bi moglo da prođe određeno vreme pre nekgo što se taj automobil pojavi u prodaji. U svakom slučaju, Chiron će po ranijim najavama biti pravo umetničko delo na točkovima u čiju tehnologiju je kompanije uložila mnogo truda (i novca). 

 

Britanski mediji su još prošle godine objavili vest da će naslednik Veyrona imati hibridni pogon koji će kombinovati Euro6 8.0 litarski W16 motor sa direktnim ubrizgavanjem i elektromotor, kao i da će kombinovana snaga iznositi oko 1500KS i el. ograničenih 1490 Nm obrtnog momenta. Pogon će biti na sva četiri točka, a menjač sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom. Po procenama, ubrzanje od 0 do 100 km/h bi trebalo da iznosi 2.3 sekunde, a najveća brzina oko 460 km/h.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najskuplji izduvni sistem na svetu za Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse

 

Britanski QuickSilver Exhaust Systems je za Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse napravio titanijumski izduvni sistem za koji kažu da je najskuplji na svetu, ali se cena u saopštenju ne navodi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Veyron La Finale na sajmu u Ženevi

 

126847-bugatti%20veyron%203.jpg

 

Bugattijev prvi čovek Wolfgang Dürheimer je krajem decembra prošle godine u izjavi za britanske medije saopštio da je ostalo da se proda još samo osam komada Veyrona, čime će biti ispunjen plan od proizvodnji serije od 450 primeraka (300 coupea i 150 roadstera). U međuvremenu je i zvanično objavljeno da je i tih osam komada prodato što znači da je Veyron definitivno rasprodat. Taj poslednji, 450-ti primerak je inače nazvan ''La Finale'', a biće izložen i na ovogodišnjem sajmu u Ženevi. Automobil sa 8.0 16-cilindričnim sa 1200KS i 1500 Nm se bazira na Veyronu Grand Sport Vitesse, a nije nikakvo iznenađenje da je njegov novi vlasnik sa Bliskog istoka. Podsećanja radi, Veyron se zvanično u prodaji pojavio 2005. godine, Grand Sport je usledio 2008., Super Sport je stigao 2010., dok je Grand Sport Vitesse promovisan  2012. godine (ovde treba pomenuti i da je Bugatti predstavio i šest specijalnih verzija iz svoje ''Legends'' serije).
 
U saopštenju se još navodi da je prosečna cena prodatog Veyrona za ovih 10 godina iznosila oko 2.3 miliona evra. Što se tiče Veyronovog naslednika (trebalo bi da nosi naziv Chiron), Dürheimer je nagovestio da bi moglo da prođe određeno vreme pre nego što se taj automobil pojavi u prodaji. U svakom slučaju, Chiron će po ranijim najavama biti pravo umetničko delo na točkovima u čiju tehnologiju je kompanije uložila mnogo truda (i novca). Britanski mediji su još prošle godine objavili vest da će naslednik Veyrona imati hibridni pogon koji će kombinovati Euro6 8.0 litarski W16 motor sa direktnim ubrizgavanjem i elektromotor, kao i da će kombinovana snaga iznositi oko 1500KS i el. ograničenih 1490 Nm obrtnog momenta. Pogon će biti na sva četiri točka, a menjač sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom. Po procenama, ubrzanje od 0 do 100 km/h bi trebalo da iznosi 2.3 sekunde, a najveća brzina oko 460 km/h.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse LaFinale

 

bugatti%20lafinale%2011.jpg

 

Bugattijev prvi čovek Wolfgang Dürheimer je nedavno saopštio da je prodat i poslednji Bugatti Veyron, čime je ispunjen plan od proizvodnji serije od ukupno 450 primeraka (300 coupea i 150 roadstera). To dakle znači da je Veyron definitivno rasprodat, dok je taj poslednji, 450-ti primerak nazvan ''La Finale'' i biće izložen i na ovogodišnjem sajmu u Ženevi. Ipak, u prilici smo da i pre sajma u Ženevi vidimo kako izgleda taj automobil, i to zahvaljujući ovim špijunskim slikama koje su se danas pojavile u javnosti.
 
bugatti%20lafinale%201.jpg
 
Automobil sa 8,0 litarskim 16-cilindričnim sa 1200KS i 1500 Nm se bazira na Veyronu Grand Sport Vitesse, ima dark red i gloss black eksterijer, a nije nikakvo iznenađenje da je njegov novi vlasnik sa Bliskog istoka. Podsećanja radi, Veyron se zvanično u prodaji pojavio 2005. godine, Grand Sport je usledio 2008., Super Sport je stigao 2010., dok je Grand Sport Vitesse promovisan  2012. godine (ovde treba pomenuti i da je Bugatti predstavio i šest specijalnih verzija iz svoje ''Legends'' serije). U saopštenju se još navodi da je prosečna cena prodatog Veyrona za ovih 10 godina iznosila oko 2,3 miliona evra. Što se tiče Veyronovog naslednika (trebalo bi da nosi naziv Chiron), Dürheimer je nagovestio da bi moglo da prođe određeno vreme pre nego što se taj automobil pojavi u prodaji.
 
126847-bugatti%20veyron%203.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad su išli da preuzmu par novih automobila Porsche 918 Spyder, dva vlasnika su to uradila u pratnji ''nekoliko'' Veyrona. Detaljnije ovde:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42879-zvanično-porsche-918-spyder-kreće-u-proizvodnju/?p=1189603

 

I, tamo je fina vest, onako baš promo napisana.

Ali...naravno da autoputevima po Nemačkoj nisu te aute vozili 120 :D , i ovo je video o tome:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaša šansa da vozite Bugatti Veyron

 

bugatti-veyron.jpg

 
Kada su ljudi iz VW grupe rešili da naprave superbrzi automobil i njima je, kao i nama, bilo jasno da tu mašinu mnogi neće moći sebi da priušte. Ali sada postoji način da sednete za volan jednog od najbržih modela na svetu. Koliko god da neki sanjaju o svojoj šansi da se nađu za volanom ovog hiperautomobila ni sedmica na lotou vam ne bi pomogla jer se pomenuti modeli izrađuju u veoma ograničenim serijama, na njihovu isporuku se čeka više godina i u obzir se uzimaju samo kupci koji imaju dugu istoriju posedovanja ovakvih i sličnih automobila.
Međutim, nedavno se pojavila turistička ponuda koja obuhvata prolazak kroz Nemačku i Švajcarsku, putovanje koje traje 3 dana i dugo je 700 kilometara. U ponudu je uključen boravak u hotelima sa 5 zvezdica i najbolje od svega iznajmljivanje Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse modela. Cena, koja važi za dve osobe, iznosi 64.350 evra. Sami procenite da li ova ponuda vredi kao nova Mercedes limuzina.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bugatti Veyron Super Sport vs Porsche 918 Spyder

 

 

Imali su 6 potezanja, rezultat je bio 3-3. Ipak, najbrže vreme tog dana na 402 metra je imao Porsche 918.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video iz SAD-a: Bugatti Veyron Vitesse postiže 370 km/h na putu u Ajdahu

 

Snimljeno tokom događaja 2016 Sun Valley Road Rally:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednji Bugatti Veyron Super Sport coupe na aukciji

 

159090-bugatti%20v%201.jpg

 

Na RM Sotheby’s aukciji koja će se sledećeg meseca održati u Arizoni biće i poslednji ikada proizvedeni Bugatti Veyron 16.4 Super Sport coupe. Radi se o primerku napravljenom 2013. godine, poslednjem iz serije od 300 Veyrona coupe. Te 2013. godine je imao cenu od 1.2 miliona funti, dok bi na pomenutoij aukciji trebalo da promeni vlasnika za oko dva miliona funti.

 

159091-bugatti%20v%2011.jpg

 

Treba podsetiti da je Bugatti napravio samo 48 primeraka Veyrona 16.4 Super Sports (raspolaže sa 1200KS), a ovaj konkretni primerak je samo jedan od ukupno osam prodatih u SAD-u. Takođe, ovaj primerak je do sada prešao manje od 400 milja (oko 640 km), a bio je izložen i na sajmu automobila u Ženevi 2015. godine, zajedno sa prvim proizvedenim Veyronom ikada. Na istoj aukciji će se inače naći i automobili kao što su Ferrari Enzo, Lamborghini Countach LP400s, Porsche 959 Komfort, 1996 Porsche 911 GT2, 1948 Tucker 48 i 1995 Ferrari F50.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slovački tajkun traži milion evra za Veyrona na kome je skidao kilometražu

 

bugatti%20prodaja.jpg

 

Skidanje kilometraže je samo jedan od alata za dodatnu zaradu kod prevaranata u mešetarenju automobilima.

Slovak Ladislav Bašternak je redovna tema lokalnih medija. Iako je privatno blizak sa slovačkim premijerom ipak ne pazi na svoje ponašanje. Svojim Veyronom tako voli da parkira na mesta rezervisana za invalide, ne voli da plaća porez, a sudeći po poslednjim informacijama spreman je i na prevaru u prodaji svog skupocenog automobila. Njegov Bugatti Veyron se pojavio u prodaji, a nudi se i na nemačkom sajtu Mobile.de. Automobil je predstavljen u najboljem svetlu sa navodno pređenih 17.680 km, a za njega prodavac traži 999.000 evra neto. Kažemo navodno, jer je u prvih mah ovaj Bugatti delovao kao prava prilika, pa je slovački HN Online napravio malu proveru po registarskim tablicama. Bugatti Veyron registarskih oznaka BA-202VV je u Slovačku stigao 2009. godine kao nov. Na tehničkom pregledu 2013. godine utvrđena je kilometraža od 26.177 km. Dve godine kasnije automobilu pada kilometraža na 16.460 km, a pre mesec dana utvrđena je kilometraža od 16.547 km. Bašternak na ove optužbe za sada nije dao odgovor. Nije poznato da li je Bašternak u slobodno vreme po uzoru na Ferrisa Buellera vozio u rikverc, ili se radi o nekoj zabuni, ali sasvim je sigurno da će teško doći do kupca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodaje se jedini Bugatti Veyron Mansory Linea Vincero na svetu

 

Mansory%20Bugatti%20Veyron%20111.jpg

 

Jedini Bugatti Veyron Mansory Linea Vincero ponuđen je na prodaju, a novi vlasnik će morati da izdvoji oko 3 miliona dolara. Radi se o jedinom proizvedenom primerku, kao i jednom od tri Mansoryjeva Bugattija ukupno. Karoserija je u potpunosti napravljena od ugljeničnih vlakana, a nemački tjuner je napravio i nekoliko promena u dizajnu kao što su novo slovo V ugrađeno u prednji branik i novi prednji blatobrani dok LED dnevna svetla i naplaci zlatne boje automobilu daju luksuzniji izgled.

 

Mansory%20Bugatti%20Veyron%201.jpg

 

Unutrašnjost je presvučena kožom, tu je novi upravljač, nova sedišta i centralna konzola. Radi se o crnoj koži, a korišćeni su detalji od ugljeničnih vlakana, kao detalji zlatne boje. Bugattijev 8.0 litarski W16 motor je blago unapređen, tako da sada isporučuje 1.110KS u odnosu na 1.001KS u slučaju standardne verzije. Mansoryjev Veyron od 0 do 100 km/h ubrzava za nešto manje od 2.5 sekundi. Kada je bio nov, automobil je koštao dodatnih 985.000 dolara na cenu standardnog Veyrona, tako da je ukupna cena iznosila oko 2.485.000 dolara. Novi vlasnik će morati da izdvoji oko 3 miliona dolara za ovaj unikatni automobil.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zlatni Bugatti Džejmija Foksa

 

bugatti%20gold.jpg

 

Superautomobili nikada nisu bili dizajnirani kako bi delovali suptilno, ali to nije sprečilo bogate slavne ličnosti da kreiraju određene neprimerene modifikacije na svojim vozilima kako bi se ona isticala iz mase. Uzmite glumca Džejmija Foksa za primer. U normalnim okolnostima, fabrički Bugatti Veyron privlači obilje pažnje na ulici i on je, nakon svega, model koji definiše hiperautomobile 21 veka. Foks, međutim, nije razmišljao o svom Veyron modelu kao previše dopadljivom, ili makar dovoljno, zbog čega je odlučio da njegovu karoseriju oboji zlatnom bojom.

Samo prednja maska, prostor centralnih kapa na točkovima i rukohvati na vratima su ostali u fabričkom izdanju. Čak su i točkovi finiširani zlatnom bojom, kako bi se uklapali sa većim delom eksterijera. Originalno, ovaj automobil holivudske zvezde dolazi finiširan standardnim plavo crnim nijansama i šemom boje u dva tona. Svakako da se možemo složiti da je Foksov zlatni Veyron neverovatno neukusan, ali donekle, ovakav pristup i priliči automobilu koji košta preko milion evra. Jedino nam ostaje da se pitamo, šta bi ovaj prebogati glumac uradio sa modelom Bugatti Chiron, ukoliko bi kupio jedan. Foks je poznat po startnim ulogama u filmovima Django Unchained, Collateral i White House Down i uskoro će se pojaviti u akcionom spektaklu Baby Driver.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...