Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Dejan55

Lybra 1.8 - plovak i el. motor za brisače od Lybre 2.0?

Recommended Posts

Koliki je problem zameniti plovak - merač goriva na Lybri 1.9 JTD?

Može li mi neko objasniti proceduru?

Jel mu se prilazi ispod sedišta ili mora tank da se izvadi?

Da, Lybra je karavan.

Edited by MISHONNIUM

Share this post


Link to post
Share on other sites

da pitam ovde...

desilo mi se danas drugi put da sipam gorivo, a da se kazaljka podigla tek posle 15-20 minuta vozenje...

to mi se desilo drugi put u zadnjih mesec dana, ali da ne bude zabunue, prvi put isto tako, onda tri, cetiri sipanja normalno se podigne odmah i evo danas opet...

nikada mi se nepali lampica rezerve uvek imam minimum pola rezervoara goriva, sta bi moglo da bude?

neka truncica zaglavila plovak, prljavstina...u pitanju je dizel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja danas sipao pun rezervoar, i zaglavio plovak!  :laughing:

 

Bio skoro do rezerve, ja nasuo pun, i kad sam upalio kazaljka stoji na istom!? :question:

 

I polako do kuce se kazaljka podigla skoro do kraja,al sporo se dizala,pa me mrzelo da da cekam u kolima, videcu sutra sta se desava...

 

Inace, za tri godine mi se nikad nije upalila lampica,niti je bilo blizu rezerve, i sad zadnjih 15-tak dana vozio malo oko rezerve, i evo odmah poblesavio plovak! :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro da je neko pomenuo temu. 

 

Kod mene se dešava sledeće: kad natočim (nebitno koliko), dam kontakt, ali ne startujem auto, već vratim ključ, a onda opet dam kontakt i startujem -> onda se ponaša kao da je plovak zaglavio, tj, izuzetno sporo se podiže kazaljka, ali istovremeno i na putnom računaru se izuzetno polako povećava broj kilometara koje mogu da pređem sa gorivom iz rezervoara. 

 

Ovo šta sam opisao je definitivno ovaklo, potvrđeno ne preko deset slučajeva. Kad mi se prvi put desilo, sasvim slučajno, dobrano sam se svađao sa pumpadžijom "jer mi je naplatio 20 litara, a nije sipao ni 5". Naravno, do tada nije bilo ni najmanje sumnje u rad meraća goriva. Onda se to nije ponavljalo, ja zaboravio, sve dok mi se opet, nekom prilikom nije desilo da dam kontakt, ali ne startujem. Posle trećeg - četvrtog puta je "skontala Mika" šta se zapravo dešava. 

 

Naravno, ne kapiram u čemu je fora. Mislim da je to nešto "u kompjuteru". Prisutni na temi bi mogli namerno da probaju ovaj "oproban scnario" pa da podelimo iskustva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poz. .I meni se desavalo da plovak kasni. Posto sam 2-3 puta punio rezervoar pun i gledai koliko ce da oredje km dok ne upali rezervu i bilo je to oko 900km. .Medjutim poslednje punjenje restartovao brojac na 0 presao 550km pkovak stoji na 0 ,a auto ide normalno. Sad je na 600km auto i dalje ide a plovak na 0.

Ako je greska u elektronici da li bi pokazao na dijagnostici? Sta vi predlazete da radim? U pitanju lybra 1.9jtd 2003 god
 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...