Dejan55 0 Posted April 12, 2012 Da li odgovara elektromotor za brisace od lybre 2.0 2000 god, kao i plovak,za lybru 1.8 2000 god? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISHONNIUM 15 Posted November 25, 2012 (edited) Koliki je problem zameniti plovak - merač goriva na Lybri 1.9 JTD?Može li mi neko objasniti proceduru?Jel mu se prilazi ispod sedišta ili mora tank da se izvadi?Da, Lybra je karavan. Edited November 25, 2012 by MISHONNIUM Quote Share this post Link to post Share on other sites
sbrus 0 Posted December 12, 2012 Hej dejan55, jesi li zamenio motor za brisače, i ako jesi, šta si uradio sa starim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cika_kole 825 Posted January 27, 2013 da pitam ovde...desilo mi se danas drugi put da sipam gorivo, a da se kazaljka podigla tek posle 15-20 minuta vozenje...to mi se desilo drugi put u zadnjih mesec dana, ali da ne bude zabunue, prvi put isto tako, onda tri, cetiri sipanja normalno se podigne odmah i evo danas opet...nikada mi se nepali lampica rezerve uvek imam minimum pola rezervoara goriva, sta bi moglo da bude?neka truncica zaglavila plovak, prljavstina...u pitanju je dizel... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARINER 0 Posted January 27, 2013 Dogadjalo se na mojoj Lybri. Nista strasno,sipaj ponekad pun rezervar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted November 15, 2013 Ja danas sipao pun rezervoar, i zaglavio plovak! Bio skoro do rezerve, ja nasuo pun, i kad sam upalio kazaljka stoji na istom!? I polako do kuce se kazaljka podigla skoro do kraja,al sporo se dizala,pa me mrzelo da da cekam u kolima, videcu sutra sta se desava... Inace, za tri godine mi se nikad nije upalila lampica,niti je bilo blizu rezerve, i sad zadnjih 15-tak dana vozio malo oko rezerve, i evo odmah poblesavio plovak! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted November 15, 2013 Pa kad vozis benzinca pa moras da punis Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted November 18, 2013 Proradio plovak! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted November 18, 2013 Dobro da je neko pomenuo temu. Kod mene se dešava sledeće: kad natočim (nebitno koliko), dam kontakt, ali ne startujem auto, već vratim ključ, a onda opet dam kontakt i startujem -> onda se ponaša kao da je plovak zaglavio, tj, izuzetno sporo se podiže kazaljka, ali istovremeno i na putnom računaru se izuzetno polako povećava broj kilometara koje mogu da pređem sa gorivom iz rezervoara. Ovo šta sam opisao je definitivno ovaklo, potvrđeno ne preko deset slučajeva. Kad mi se prvi put desilo, sasvim slučajno, dobrano sam se svađao sa pumpadžijom "jer mi je naplatio 20 litara, a nije sipao ni 5". Naravno, do tada nije bilo ni najmanje sumnje u rad meraća goriva. Onda se to nije ponavljalo, ja zaboravio, sve dok mi se opet, nekom prilikom nije desilo da dam kontakt, ali ne startujem. Posle trećeg - četvrtog puta je "skontala Mika" šta se zapravo dešava. Naravno, ne kapiram u čemu je fora. Mislim da je to nešto "u kompjuteru". Prisutni na temi bi mogli namerno da probaju ovaj "oproban scnario" pa da podelimo iskustva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted April 21, 2014 (edited) Poz. .I meni se desavalo da plovak kasni. Posto sam 2-3 puta punio rezervoar pun i gledai koliko ce da oredje km dok ne upali rezervu i bilo je to oko 900km. .Medjutim poslednje punjenje restartovao brojac na 0 presao 550km pkovak stoji na 0 ,a auto ide normalno. Sad je na 600km auto i dalje ide a plovak na 0.Ako je greska u elektronici da li bi pokazao na dijagnostici? Sta vi predlazete da radim? U pitanju lybra 1.9jtd 2003 god Edited April 21, 2014 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites