Jump to content
FAS Goran
Orlovi

Fiat Tipo, Tempra 1.4 / 1.6 - ne prima gas ; trza / puca prilikom puštanja gasa

Recommended Posts

Isao sam na dalji put, 1ooo km u jednom pravcu. Tipo je radio perfektno i na benzin i na plin.

Onda se nesto desilo. Naime isao sam nekih dvadesetak kilometara van asfalta u prvoj eventualno drugoj brzini. Poceo je da seca.

Kada lagano dodajem gas zagusi se a kad stisnem do patosa primi. Ide nekako ali kad pustim gas dolazi do eksplozije. Auspuh se rascvetao. Pali normalno ali i u mestu kad mu drzim gas prekida...

Menjao sam razvodnu kapu i ruku. Nije to. Jedva sam se vratio sa puta. Mukotrpna voznja.

Da li je ko imao slican problem i sta da mu radim? Unapred se zahvaljujem na pomoci...POZDRAV..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto nije ok sa strujom, proveri sve dobro, kako se desava pucanje, na gasu ili benzinu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puca i na gasu i na benzinu...

Nesto sa strujom nije kako treba cim puca i na benzinu i na gasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem resen..Hvala svima na pomoci..Posto drzim MOTO-SERVIS elektronika mi nije strana..Izvadim razvodnik za pocetak i imam sta da vidim..Zice od davaca u razvodniku se samo dodiruju..Pokidano..Kako je uopste radio.pojma nemam..Uglavnom reseno... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

skoro sam kupio Tipa 1.6 sa tom manom na gas radi ali na benzin samo u leru prima gas cim podjem ili se gasi ili trza. Molim za pomoc u malom sam gradu kod god majstora sam otisao niko ne zna sta se desava

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je slicno bilo, sad naravno ne mora da je isti problem, isti je auto, nije vozen mesecima na benzin, pa ono sto mozes odma da vidis je:

1) da ima benzina (sipao si na pumpi licno)

2) da kad menjas na benzin, prvo prebacis na neutralni polozaj, dok se istrosi plin u karburatoru, pa kad se ugasi, ona prebacis u polozaj na benzin

3) dok palis na benzin, povuci sauh, da auto bolje povuce na benzin

u pocetku mi se na leru tresao, ugasio, opet tresao, ali manji gas u mestu, dok se naviko na benzin (naravno ima strucno objasnjenje za ovo, ali ja ne baratam tim terminima, pa ne bih da lupim nesto pogresno), i tako je bilo nekoliko minuta, da je riba sto radi na pumpi dosla i pitala me da li je pogresila (mislila je da mi je sipala benzin ,a da ja trosim dizel, pa sam joj objasjavao da je sve u redu), i onda posle par minuta sam krenuo polako, trzao je i sve, ali posle par stotina metara, bilo je mnogo bolje, dok posle par minuta je radio odlicno.. sledeci put kad sam ga palio na benzin vec nisam imao nikakav problem to je bilo 15 dana kasnije.. a jos 15 dana posle sam ga na putu ganjao preko 120, na benzin, ja sam sa 4 ribe :), i mogao je lagano jos dosta vise, bukvalno tek sam ga ubacio u cetvrtu, ali nigde nisam imao pravac, a ubrzavao je daleko daleko bolje nego na plin..

Zali Boze sto sam se rodio ovde, umesto u nekoj normalnijoj zemlji pa da kupovina benzina bude zajebancija, ovako retko kad mogu da priustim.. Neuporedivo bolje uzivanje je na benzin, ali tad sam video pravih 85konjskih snaga, dok na plin tesko da ima vise od 65, pa i to je pitanje.. Na plin je samo tako osecao 5 coveka, uzbrdo je bio kao mrcina.. Nema sta,benzin je zakon, e sad sto vecina srbije nema para, pa tera plin, to je drugo..

Nadam se da ce ti ovo pomoci, samo je bio problem u dugoj ne voznji na benzin, pa to imas muku dok se procisti zabagreo put za benzin., Valjda ti nije rikla pumpa za benzin ili nesto slicno.. Nisam strucan za nesto vise da ti kazem, ali ovde ima dosta dobrih ljudu koji znaju i hoce da posavetuju, pa si na pravom mestu.. Meni je bio ovaj, da kazem najblazi problem, probaj sto sam ti reko i valjda ces uspeti, pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

za miki s

1. navedi koji sistem ubrizgavanja goriva ima tipo

2. koji uredjaj za auto gas koristi

za aca 777

auto ti nije isao na plin zato sto plin nije bio niti je sad nastelovan kako treba

verovatno zbog tebe jer si rekao majstoru ma nemora da ide kako treba samo malo da trosi....

Share this post


Link to post
Share on other sites

za gusara

Auto sam kupio pre manje od 3 meseca,(dakle nije zbog mene, vec zbog predhodnog vlasnika), a ja nikad kod majstora za plin nisam isao, i sve dok mi pali i po mrazu na plin iz prve (cime sam prezadovoljan), trosi po gradu na normalnoj (ne penzionerski, vec prosecna noga na gasu) oko 11 litra (po svakom vremenu osim mraza), nevidim potrebu za promenom.. Sasvim sam zadovoljan jer su to najbitnije stavke za prosecnog srbina.. E sad, jest da bih voleo (kao i svako za svoj auto) da ide malo brze na plin, ali sa obzirom da sam 3 godine isao peske pre ovoga, i da su mi standardi bili prikovani za patos (da sam gledao i jugice za 300e, potpuno sam prezadovoljan ovim.. Povremeno cu prebacivati na benzin kad hocu malo brze da ide to je to..

A koliko sam razumeo mikija, njemu auto ide dobro na gas a nece na benzin, zato me zanima u cemu je stvar koj uredjaj za plin koristi?

Edited by aca777

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvo

ima fora ako je venturi onda je morala da mu se radi redukcija usisa..

a ako je sekvent onda nije...

a onda gledas ostale stvari da li su mu se osusile membrane na carbu ako ga ima i sl...

desi se da je redukcija prevelika i auto jednostavno ne moze da radi na benzin prebogata smesa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok znaci bosch mono point ubrizgavanje kako ga neki zovu polukarburator...

ocisti diznu i probaj to je prvo sto se uradi ako auto nije dugo radio na benzinu

a kad to zavrsis odes do servisa da vide kako ti je uradjena emulacija za diznu i da li su namestili relej koji iskljucuje pumpu da ne bi ista pregorela...

Share this post


Link to post
Share on other sites

uradio sam to i rezervoar skidao cistio i pumpu u rezervoaru,menjao filter goriva.pumpu cujem da daje zvuk kad ga palim na benzin i gas

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako...

Posjedujem Fiat Tempru 1991 godiste, u zadnje vrijeme je nenormalno poceo trzati jednostavno auto pocne da skace isto tako nece da prima gas, npr prebacim ga u 2 i dam gas do kraja po pravilu auto bi trebalo da se ispali a kod mene pocinje da trza trza trza i onda pocinje da lagano prima gas. Promjenio sam svjecice-nista, odnio da mi se sredi karburator i dizna koja baca gorivo-nista, sipao sam vise od pola rezervara goriva-nista.

Ako je neko imao slican ili isti problem i rijesio ga nek mi pomogne isto tako ako se neko razumije u ovakve probleme nek se javi. Meni se vise ne isplati bacati novac na okolne gluposti i mijenjati dijelove koji nisu dotrajali.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

svecice... a kablovi a razvodna kapa... moze svasta da bude ali to moras sve da iz porveravas... jel imas plin kaka ti je bobina el si merio kompresiju jel baca vodu dim dulje na auspuh

kakve je boje svecica kad je skines kakav je pritisak sa pumpe koje ti je elektronsko paljenje na autu?

jel si menjao skoro razvodnu ruku... jel bacaju varnicu svi kablovi kad ih skidas pojedinacno?

kad odgovoris na sva ova pitnja pomocicemo ti tj vec ces da resis problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ima karburator? Ako je sa karburatorom onda je je u pitanju lonce koje sluzi za povrat goriva i regulaciju pritiska goriva i usrafljeno je na sredini sasije ispod brisaca.

Ja sam imao isti problem na Tipu i izmenjao sam sve prenego sam pronasao da je to lonce uzrok.

Navodno, ono regulise stalan pritisak goriva u karburatoro bez obzira na broj obrtaja motora za modele sa ac pumpom. Pre toga menjao bobinu, komutator, kablove, svecice, servisirao karburator, prao rezervoar, ali nista nije pomoglo, dakle lonce je bilo uzrok.

Pasuje i od Golfa 1.6 benzinca ako ne nadjes original za Tipa/Tempru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se javim USPIO SAM OTKRITI KVAR I TO JA A NE MAJSTORI !!! :harhar: Izmjenjao sam boga oca sto se kaze ali nista i juce sam onako *jeban zagledao i vidio sam da su neke dvije zice presjecene, zagledao sam i vidio da ima nekakav djek odma iza karburatora koji se prisarafljuje za motor tj u motor, nisam znao koja ide gdje ali sam se orjentiso prema djeku i kablu koji je puko jedne zice su bile rascerupane a druge ko ziletom odrezane i tako sam skonto gdje koja, zalemio i probo AUTO LETI :scooter:danas mi je jedan od 100 majstora kod kojih sam bio rekao da je taj dio nesta za kontrolisanje zraka pritiska uglavnom vrti se oko smjese i temperature i posto je bio presjecen pogresne informacije slao procesoru sto ga je zbunjivalo i nije pravio dobru smjesu vec ga gusilo i patilo pa je zato trzo.A u jednu ruku drago mi je sto sam pola dijelova promjenijo jos mi je samo ostao set zupcastog i set kvacila :D .
Eto to je to Hvala svima koji su pokusali na neki nacin da mi pomognu i bar asocirali/precizirali na pojedine dijelove koji dovode do ovog problema.

ODG post_offline.pngfreemen

Moracu i to da vidim jer jos nisam 100% kompletiro kvar zna mi se desiti da mi se jednostavno ugasi moze biti da je bas do toga pa cu ga sutra potraziti da ga kupim i zamjenim bez obzira da li je otislo ili ne u svakom slucaju Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedavno sam kupio fiat tempra 1991. godina, mislim da je poluanjšpric. Nisam imao problema, dok mi se nie ugasio i nisam ga mogao upaliti. Majstori su mi rekli da je otišla električna pumpa za gorivo. Našao sam neku polovnu i promijenio ali se ništa nije promijenilo. Malo radi ali kad se zagrije neće da primi gas. Onda sam malo pomjerao potenciometar i isto radi dok se ne zagrije i ponovo neće. Kada isključim džek sa potenciometra ronda radi fino samo neće naglo da primi gas. Imam osjećaj da mi je i potrošnja goriva velika. Molim da mi neko objasni do čega je. Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas na karburatoru onja jedan djek gdje je dovod goriva izvadi taj djek i onu gumu malo odguli i vidi da li su sve zice fino zabodene u glavu djeka, ja sam nedavno promjenio sve zivo a kad das kontakt i ako cujes pumpu da zuji nije do nje nedaj da te uzimaju meni je taj djek zadavo toliko problema da sam stavio nov motor isto bi mi se desavalo, uglavnom auto mi je radilo al kad dam nagli gas zagusi ga odma i ugasi se al meni se nije gasio kad se zagrije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada mi se dešava da mi auto radi kada iskopčam kabal od potenciometra, tada auto radi ali slabije vuče i neće da primi gas kada naglo stisnem papučicu i troši jedo 20 litara. Kada skopčam potenciometar odmah se ugasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...