The Mile 0 Posted April 10, 2012 slika govori više od hiljadu reči... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoranic MNE 0 Posted April 10, 2012 Masina ipo!!! odlicne rotkape! Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Mile 0 Posted April 10, 2012 čim sam ih video odmah sam ih kupio.retka stvar koja je lepša od originala,u pravom fiatovskom modernijem stilu...a koštale 10 evra sve četiri....a evo malo i za uši...http://www.youtube.com/watch?v=VqvFLcUwuzo Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted April 10, 2012 mašina i po Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Mile 0 Posted April 10, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=pY0e950bZZY&feature=youtu.be Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivansd 13 Posted April 10, 2012 aj daj neke podatke ovo je noviji model peglice, kad mu motor stoji polozeno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Mile 0 Posted April 10, 2012 http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=2827 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted April 10, 2012 Cini mi se po zvuku kao da radi na dva cilindra....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Mile 0 Posted April 10, 2012 ...jeste dva vodena,a sledeća želja mi je twin air Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted April 10, 2012 Moja prva generalna u zivotu je bila peglica, ali obicna sa vazdusnim hladjenjem.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Mile 0 Posted April 10, 2012 ovaj novi twin air ima pomalo sličan zvuk koji se meni jako dopada,pogotovo na višim obrtajima Quote Share this post Link to post Share on other sites
rele 0 Posted April 11, 2012 (edited) Lepo! :nuke: A koliko moze da razvije Lepo izgleda u normalnoj voznji a volis li malo da se igras i sa rucnom daj neki snimak toga A koje ulje koristis Edited April 11, 2012 by rele Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Mile 0 Posted April 12, 2012 ....vozio sam 120 na autoputu,ali nije to za nju,na autoputu lepo drži tempo 90-100 km/h uz potrošnju ispod 4,5l/100 kmu lokalu nije za veće brzine od 80 km/h...ručnom se ne igram odavno,još od vremena kad nije bilo youtubea ....ulje Lukoil luxe 5W40 API SL/CF semisynthetic Quote Share this post Link to post Share on other sites
KessTry 0 Posted April 12, 2012 koji je ovo motor sta je ovo? Kako si uspeo da ga smestis ispod....? o.O Ja sam na moju stavio motor od yuga i zauzelo mi je ceo zadnji deo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted April 12, 2012 Moj ujak je imao ovakav model samo bela,92 god.neverovatno dobro ocuvana,perfektna i prodao je /steta.Ova je bas ekstra,ali bukvalno.Bolja je ova sa vodenim nego vazdusare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Mile 0 Posted April 12, 2012 koji je ovo motor sta je ovo? Kako si uspeo da ga smestis ispod....? o.O Ja sam na moju stavio motor od yuga i zauzelo mi je ceo zadnji deo......nisam ja ništa sam nameštao,to je takav model sa vodenim hlađenjem.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Mile 0 Posted April 14, 2012 Capacity 0.7 litre704 ccmax powerDIN 25.3 PS (25 bhp) (18.6 kW)at 4500 rpm Quote Share this post Link to post Share on other sites
rele 0 Posted April 14, 2012 Nesto imam utisak da sam je vidjao po oglasima A kakva je limarija,ima li korozije,obicno su slabe oko pragova i na srpovima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Mile 0 Posted April 14, 2012 ...nakon 22 godine u prvoj farbi zasada još barem pet godina ne treba ništa dirati,mada ima detalja koji bi mogli da se odrade,ali to bi više bilo estetski,funkcionalno bi mogli da dovedu do pogoršanja i skraćenja veka kompletne limarije...što hoću da kažem-jedna početna rupica veličine novčića na pragu se neće bitno proširiti narednih pet i više godina,a novi pragovi ne verujem da bi mnogo duže trajali,ali kad oni propadnu to je početak kraja........jeste bila je na prodaju,ali više nije,neću ništa da diram po limariji,dočekaće ona 30 godina i penziju ovakva kakva je.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rele 0 Posted April 15, 2012 Gresis,silno gresis.Rupica na pragu i slicno je pocetak kraja ako se ne sanira na vreme.Kvalitetno odradjena limarija traje jako dugo bez problema.Kvalitetne zastite nove generacije i antikorozivna sredstva mnogo nadmasuju Poljsku zastitu od pre 20 i vise godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Mile 0 Posted April 15, 2012 Kvalitetne zastite nove generacije i antikorozivna sredstva mnogo nadmasuju Poljsku zastitu od pre 20 i vise godina.pojava malih znakova korozije nakon 20 godina!!!,do tada ništa,ako ovi sadašnji puntaći budu tako izgledali nakon 20 godina skidam kapu,tako da potpisujem da poljaci prave kvalitetna i dugovečna vozilamožda bi bilo dobro parcijalno odraditi te pragove gde je počelo,ali menjati ceo prag i dirati zdrave fabričke spojeve ni u kom slučaju ne bi bilo pametno....no ko bi to hteo od limara da radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rele 0 Posted April 15, 2012 Ako na pegli stvarno ima tako malo korozije ( velicine novcica) koliko ti vidis onda je ona izuzetno ocuvana u odnosu na veliku vecinu koja je odavno istrulila i vec radjena ko zna kad.Sto ce reci da su trulile strahovito brzo( licno se uverio mnogo puta).U toj varijanti parcijalno sredjivanje i kompletna zastita svega su prikladno resenje.Ima limara koji hoce i znaju to da rade ali cisto sumnjam da ima neki vlasnik pegle koji hoce to da plati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Mile 0 Posted April 16, 2012 Ima limara koji hoce i znaju to da rade ali cisto sumnjam da ima neki vlasnik pegle koji hoce to da plati.nako 22 godine-evo videćeš na slikama samo jedna rupa na jednom mestu,lim na pragu i spojevima zdrav,i još na dva mesta počela se dizati farba ali lim je ispod još ko na loncu kad kucaš,po meni taj deo gde je rupa bi trebalo iseći ,ubaciti parče lima i zaštititi,ovo gde se podigla farba samo obrusiti i zaštititi,naravno samo te delove ofarbati....retko koji limar hoće da radi nešto parcijalno,pogotovo farbanje jer računaju po elementu,pa tako zamena praga 35 evra+farbanje,pa zar bi ti platio stotinak evra za ovo što sam postavio slikei da dodam pod je limarijski ekstremno zdrav..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Mile 0 Posted April 19, 2012 Dva detalja koja imam na peglici mi puno znače,original VDO satić na mestu upaljača,baš je lepo čučnuo,ko da je fabrički i original stomil patosnice baš za fiat 126 Quote Share this post Link to post Share on other sites