Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
The Mile

Fiat 126 BIS by FSM

Recommended Posts

ovaj novi twin air ima pomalo sličan zvuk koji se meni jako dopada,pogotovo na višim obrtajima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo! :nuke: :nuke:

A koliko moze da razvije :whistle:

Lepo izgleda u normalnoj voznji a volis li malo da se igras i sa rucnom :rolleyes: daj neki snimak toga :thumbup:

A koje ulje koristis :rtfm:

Edited by rele

Share this post


Link to post
Share on other sites

....vozio sam 120 na autoputu,ali nije to za nju,na autoputu lepo drži tempo 90-100 km/h :whistle: uz potrošnju ispod 4,5l/100 km

u lokalu nije za veće brzine od 80 km/h

...ručnom se ne igram odavno,još od vremena kad nije bilo youtubea :crybaby: ....

ulje Lukoil luxe 5W40 API SL/CF semisynthetic :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

koji je ovo motor sta je ovo? Kako si uspeo da ga smestis ispod....? o.O Ja sam na moju stavio motor od yuga i zauzelo mi je ceo zadnji deo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj ujak je imao ovakav model samo bela,92 god.neverovatno dobro ocuvana,perfektna i prodao je /steta.Ova je bas ekstra,ali bukvalno.

Bolja je ova sa vodenim nego vazdusare. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

koji je ovo motor sta je ovo? Kako si uspeo da ga smestis ispod....? o.O Ja sam na moju stavio motor od yuga i zauzelo mi je ceo zadnji deo...

...nisam ja ništa sam nameštao,to je takav model sa vodenim hlađenjem....

P12_04_12_21_13.jpg P12_04_12_21_13_1.jpg

P12_04_12_21_14.jpg P12_04_12_21_16.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto imam utisak da sam je vidjao po oglasima :question:

A kakva je limarija,ima li korozije,obicno su slabe oko pragova i na srpovima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...nakon 22 godine u prvoj farbi zasada još barem pet godina ne treba ništa dirati,mada ima detalja koji bi mogli da se odrade,ali to bi više bilo estetski,funkcionalno bi mogli da dovedu do pogoršanja i skraćenja veka kompletne limarije...što hoću da kažem-jedna početna rupica veličine novčića na pragu se neće bitno proširiti narednih pet i više godina,a novi pragovi ne verujem da bi mnogo duže trajali,ali kad oni propadnu to je početak kraja....

....jeste bila je na prodaju,ali više nije,neću ništa da diram po limariji,dočekaće ona 30 godina i penziju ovakva kakva je....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gresis,silno gresis.Rupica na pragu i slicno je pocetak kraja ako se ne sanira na vreme.

Kvalitetno odradjena limarija traje jako dugo bez problema.

Kvalitetne zastite nove generacije i antikorozivna sredstva mnogo nadmasuju Poljsku zastitu od pre 20 i vise godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvalitetne zastite nove generacije i antikorozivna sredstva mnogo nadmasuju Poljsku zastitu od pre 20 i vise godina.

pojava malih znakova korozije nakon 20 godina!!!,do tada ništa,ako ovi sadašnji puntaći budu tako izgledali nakon 20 godina skidam kapu,tako da potpisujem da poljaci prave kvalitetna i dugovečna vozila

možda bi bilo dobro parcijalno odraditi te pragove gde je počelo,ali menjati ceo prag i dirati zdrave fabričke spojeve ni u kom slučaju ne bi bilo pametno....no ko bi to hteo od limara da radi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako na pegli stvarno ima tako malo korozije ( velicine novcica) koliko ti vidis onda je ona izuzetno ocuvana u odnosu na veliku vecinu koja je odavno istrulila i vec radjena ko zna kad.Sto ce reci da su trulile strahovito brzo( licno se uverio mnogo puta).

U toj varijanti parcijalno sredjivanje i kompletna zastita svega su prikladno resenje.

Ima limara koji hoce i znaju to da rade ali cisto sumnjam da ima neki vlasnik pegle koji hoce to da plati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima limara koji hoce i znaju to da rade ali cisto sumnjam da ima neki vlasnik pegle koji hoce to da plati.

nako 22 godine-evo videćeš na slikama samo jedna rupa na jednom mestu,lim na pragu i spojevima zdrav,i još na dva mesta počela se dizati farba ali lim je ispod još ko na loncu kad kucaš,po meni taj deo gde je rupa bi trebalo iseći ,ubaciti parče lima i zaštititi,ovo gde se podigla farba samo obrusiti i zaštititi,naravno samo te delove ofarbati....retko koji limar hoće da radi nešto parcijalno,pogotovo farbanje jer računaju po elementu,pa tako zamena praga 35 evra+farbanje,pa zar bi ti platio stotinak evra za ovo što sam postavio slike

i da dodam pod je limarijski ekstremno zdrav.....

P16_04_12_08_02.jpg P16_04_12_08_03.jpg

P16_04_12_08_04.jpg P14_04_12_16_38.jpg

P14_04_12_16_40.jpg P14_04_12_16_40_1.jpg P14_04_12_16_41.jpg

P14_04_12_16_41_1.jpg P14_04_12_16_42.jpg P14_04_12_16_42_1.jpg

P14_04_12_16_42_2.jpg P14_04_12_16_43.jpg P14_04_12_16_43_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dva detalja koja imam na peglici mi puno znače,original VDO satić na mestu upaljača,baš je lepo čučnuo,ko da je fabrički i original stomil patosnice baš za fiat 126

xxx1020.jpg xxx1021.jpg

xxx1022.jpg xxx1023.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...