Jump to content
FAS Goran
chikavili

Mercedes A-klasa

Recommended Posts

autotopnl.jpg AutoTopNL: Mercedes AMG A45 S Posaidon

 

TuningBox koji daje ovom autu 465 konja - evo ga na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cartelltv.jpg CarTellTV: 2021. Mercedes A250e

 

Ovakva varijanta svakako nije najjača ili najbrža A klasa, ali je realno među povoljnijima za one koji žele elektrifikovan Mercedes (sedan je malo skuplji od hatchback-a), sa dometom samo na struju koji je i u praksi upotrebljiv:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posaidon Mercedes AMG A35

 

Posaidon a35 02.jpg

 

Nemački Posaidon je prošle godine ponudio paket za pojačanje modela Mercedes AMG A45 S, dok je u međuvremenu ponuda proširena i paketom za slabiji Mercedes AMG A35. U najkraćem, Posaidon je 2.0 turbo motor pojačao sa serijskih 306KS/400 Nm na 400KS/550 Nm obrtnog momenta.

 

Posaidon a35 01.jpg

 

Rezultat je ubrzanje od 0 do 100 km/h smanjeno na okruglo 4 sekunde i najveća brzina od 295 km/h. Osim toga, u Posaidon paleti je i slabiji paket koji podrazumeva 355KS i 500 Nm (do 100 km/h za 4.3, najveća brzina 280 km/h).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus Mercedes AMG A45 S

 

210749-brabus a 03.jpg

 

Fabrički Mercedes AMG A45 je kompaktni sportski automobil koji pokreće 2.0 turbo četvorocilindrični motor sa 387KS i 480 Nm, odnosno 421KS i 500 Nm u snažnijoj S verziji. Ipak, nemačkom Brabusu to nije bilo dovoljno, pa je pripremio B45 paket koji podrazumeva pojačanje pomenutog motora na 450KS i 550 Nm obrtnog momenta.

 

210751-brabus s 02.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h je smanjeno na 3.7 sekundi, dok je najveća brzina i dalje ogranična na 270 km/h. Osim toga, automobil je sada i 30 mm niži, ima set Brabusovih Monoblock točkova od 20 inča, Continental gume, kao i doterani enterijer (koža, aluminjumski elementi, nove patosnice i pragovi sa osvetljenjem).

 

210750-brabus a 01.jpg

 

Brabus za B45 paket daje i garanciju u trajanju od tri godine ili 100.000 km, ali cena ovakvog automobila u Nemačkoj iznosi 89.131 evro (više nego fabrički BMW M3 sa cenom od 82.500 evra ili Porsche 718 Cayman GTS 4.0 koji košta 83.385 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Mercedes AMG A45 S

 

Jeste A klasa u svojoj najjačoj varijanti veoma brza...ali, može li s'njom da se driftuje? :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes A Klase (W 168) opet na ''mestu zločina'' - test severnog jelena je ovaj put prošao dobro?

 

217445-mercedes a test.jpg

 

Poštovaoci Mercedesa i obožavaoci autoindustrije sigurno dobro znaju za priču u kojoj je na testiranju tada potpuno novog modela iz Štutgarta došlo do prevrtanja vozila. Događaj u kome je automobil završio na krovu, na kraju je doneo puno toga dobrog za automobilski svet. Podsetimo, Robert Collin, švedski novinar na testu izbegavanja severnog jelena je prevrnuo na krov A-klasu:

 

 

Ne treba ni govoriti da je to izazvalo skandal, jedan od značajnijih u istoriji autoindustrije. Ugled Daimlera je bio prilično poljuljan, pa su inženjeri iz Mercedesa u najkraćem mogućem roku ponudili rešenje. Konkretno, udaljenost od podloge su smanjili za 9 mm, proširili trag zadnjih točkova za 18 mm, učvrstili opruge i ukrutili amortizere. A-klasa je dobila je i 15-inčne naplatke i niskoprofilne gume 195/50 i ono najvažnije, kompaktni model je dobio ESP u serijskoj opremi. Rešili su problem dinamičke stabilnosti i bezbednosti, dok je nivo udobnosti značajno pao. Zato smo sa posebnim zanimanjem pogledali test španske km77 ekipe, koji je podsetio na traumu koju su Nemci u jednom trenutku prošli:

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes A160 Edition Hakkinen na prodaju za 44.900 evra

 

mercedes hak 03.jpg

 

Mercedes AMG trenutno prodaje A45 S, najsnažniji hatcback na svetu, ali to devedesetih godina prošlog veka nije bilo tako.

Mercedes devedesetih nije imao nijedan snažni hatchback, a prva generacija A Klase je bila dizajnirana u MPV stilu. Međutim, to nije spričilo Mercedes da ponudi specijalnu verziju i tako proslavi svoj tadašnji uspeh u Formuli 1 zajedno sa McLarenom.

 

mercedes hak 02.jpg

 

Više od dve decenije kasnije se u prodaji pojavio perfektni primerak retkog modela Mercedes A160 Edition Hakkinen proizveden 1999. godine, a njegova cena iznosi 44.900 evra.

 

mercedes hak 01.jpg

 

Iznos je ozbiljan jer automobil nosi ime po Fincu Miki Hakkinenu, čoveku koji je uspeo da pobedi legendarnog Michaela Schumachera i osvoji titule u poretku vozača 1998. i 1999. godine. Tako je Mercedes na Sajmu automobila u Esenu 1998. godine u čast svojih F1 vozača Mike Hakkinena i Davida Coultharda predstavio dva specijalna izdanja A Klase W168, a svaki od njih je proizveden u 125 primeraka. Edition Hakkinen i Edition Coulthard su lakirani u boje tadašnjih Mercedes McLaren bolida, karoserija sive boje, dok su detalji crne i crvene boje. Na prednjim vratima je ispisano prezime vozača uz zastavu njegove zemlje. Izduvni sistem ima dva završetka, a automobil poseduje 17-inčne AMG felne sa niskoprofilnim gumama.

 

Unutrašnjost je presvučena Designo kožom uključujući sedišta, vrata, armaturnu ploču i upravljač, a standardna opremu čine klima uređaj, električni podizači prozora, panoramski krov, Bose ozvučenje sa CD changer-om, grejači u sedištima, prednji i bočni vazdušni jastuci, centralno zaključavanje, aluminijumske papučice, sklopivi retrovizori i drugo. Specijalne verzije su se nudile sa standardnim motorima iz A Klase, koji nisu bili poznati po svojim performansama.

 

Na fotografijama je model A160 sa 1.6 atmosferskim motorom koji razvija 101KS i 150 Nm obrtnog momenta. Uparen je sa petostepenim manuelnim menjačem preko kojeg se snaga prenosi na prednje točkove, a u ponudi je bio i automatski menjač. Ipak, automobil je dobio sportsko oslanjanje i ESP sistem. Prednost ovog primerka jeste činjenica da je prešao svega 215 kilometara. Kupcu je isporučen u Rim 1999. godine, a većinu svog života je proveo u salonima i garažama. Zato i ne čudi to što se nalazi u savršenom stanju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Mercedes A250e

 

Plug-in hibrid sa baterijom od 15.6 kWh, i rezervoarom za benzinac od svega nešto malo preko 30 litara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes A klase nakon 2022. godine napušta američko tržište

 

192843-mercedes a sedan.jpg

 

Kako piše Automotive News, Mercedes A klase će napustiti tržište Sjedinjenih Američkih Država nakon modelske godine 2022.

''Iako je A klasa bila izuzetno dobro prihvaćena od strane naših kupaca od njenog predstavljanja 2019. godine, ova odluka je u skladu sa našim stalnim naporima da pojednostavimo našu strategiju ponude proizvoda'', rekao je portparol Mercedesa u izjavi za Motor Authority. ''GLA SUV će preuzeti poziciju A klase kao ulazne tačke u asortiman proizvoda Mercedes-Benz USA.''

 

Pozivajući se na memorandum Mercedesovog zastupnika, Automotive News ukazuje na ''slabljenje potražnje klijenata i promenu korporativnih prioriteta'' kao razloge za povlačenje kompaktne limuzine iz SAD. Treba napomenuti i da je prodaja u četvrtom kvartalu 2021. godine opala za 65.9% u odnosu na prethodnu godinu. A klasa se prodavala u različitim oblicima na drugim tržištima od kasnih 1990-ih, ali u SAD nije stigla do modelske godine 2019. Ali kao i većina limuzina, A klasa je morala da se takmiči sa sve popularnijim SUV-ovima. Pored toga, Mercedes još uvek nudi kupe sa četvoro vrata CLA u SAD. Očekuje se da će se taj model zadržati, bar neko vreme, tako da kupci koji žele kompaktni Mercedes sa prtljažnikom i dalje imaju jednu opciju. Na kraju, Mercedes-Benz Kanada je za medije potvrdio da će prestati da prodaje A klasu sedan i A klasu hečbek, i to nakon modelske godine 2022.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes AMG A 35 Edition 55

 

mercedes amg 4.jpg

 

Povodom svoje 55-godišnjice, AMG je ponudio novo specijalno izdanje za dva aktuelna modela. U pitanju su Mercedes AMG A 35 Edition 55 i Mercedes AMG CLA 35 Edition 55 koji su već dostupni kupcima u Evropi.

 

mercedes amg 3.jpg

 

Deo standardne opreme ovde između ostalog čine AMG Aerodynamics Package (prednji spliter, zadnji spojler, zadnji difuzor...), AMG Night & Night II Package sa elementima u sjajnoj crnoj boji (retrovizori, okviri stakala), tamne izduvne cevi, zatamnjena stakla, tamne oznake, bočna grafika, 19-inčni alu točkovi u mat titanijum finišu, AMG Performance sedišta sa kontrastnim crvenim elementima, nove patosnice, aluminijumski detalji, kao i AMG Performance volan sa Edition 55 natpisom.

 

mercedes amg 2.jpg

 

Kupcima su ponuđene i dve specijalne boje za eksterijer, i to Cosmos Black metalik i Digital White.

 

mercedes amg 1.jpg

 

Motor je 2.0 četvorocilindrični turbo benzinac sa 306KS i 400 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4.7 sekundi, a najveća brzina je ograničena na 250 km/h. Ovaj specijalni paket u Nemačkoj košta 12.614 evra i biće dostupan za naručivanje do novembra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes A-Klase restajling

 

228567-Mercedes A 2023 15.jpg

 

Sa savršeno izbalansiranim ukupnim proporcijama, i sa pažnjom posvećenom detaljima u svom dizajnu, najnovijom generacijom MBUX sistema i asortimanom modela koji je prilagođen željama kupaca, nova Mercedes A-Klase donosi nešto posebno u kompaktni segment i nudi kupcima klasu za svaki dan. A-Klasa ostaje dostupna i kao hečbek i kao limuzina.

 

Sportski, mišićav eksterijer

Čak i napred nova A-Klasa prenosi snagu i dinamiku. Prednjim delom dominira hauba koja je nagnuta prema napred sa svoja dva ispupčenja i strmim ''nosom ajkule'', redizajnirana rešetka hladnjaka sa šarom zvezda i ravni farovi, dostupni kao opcija u LED varijanti. Sportski karakter je naglašen spoljašnjim ujednačenim točkovima sa četiri dodatna dizajna naplataka u veličinama do 19 inča, uključujući opcione visoko sjajne crne lakirane felne od lake legure u dizajnu sa više krakova i sa ivicom naplatka visokog sjaja za AMG liniju. Novi zadnji difuzor i standardna LED zadnja svetla obezbeđuju fascinantan i emocionalno privlačan izgled i danju i noću. Eksterijer visoke klase savršeno je upotpunjen atraktivnim izborom spoljašnjih boja: Dostupne su različite nemetalik/metalik i Manufaktur boje.

 

228566-Mercedes A 2023 14.jpg

 

Individualni enterijer sa visokom tehnologijom

Ekskluzivnost se takođe ogleda u unutrašnjosti nove A-Klase. Apsolutni vrhunac je standardni samostojeći ekran sa dva ekrana od 7 inča i većim od 10.25 inča koji zauzimaju centralno mesto. Opciono su dostupna dva ekrana od 10.25 inča. Unutrašnja arhitektura, koja je jedinstvena u ovoj klasi, stvara veoma poseban svetlosni ambijent koji podseća na osvetljenje futurističke zgrade noću. Tri okrugla ventilaciona otvora izgleda turbine, tako tipična za brend Mercedes, predstavljaju omaž svetu avijacije. Revidirani volan trenutne generacije, standardno od napa kože, kompaktan je i odgovara visokotehnološkom karakteru redizajnirane centralne konzole.

 

228569-Mercedes A 2023 13.jpg

 

I iznutra, asortiman modela pokriva sve želje individualizacije: čak i u osnovnoj varijanti nove A-Klase, Mercedes nudi visokokvalitetno udobno sedište čije nove, trodimenzionalne reljefne Artico presvlake dodatno naglašavaju sportski karakter vozila. Nivo opreme ''Progressive'' nudi tri različite boje unutrašnjosti: crnu, bež luksuznog izgleda i novu, zeitgeisty sivu. Novi, tamni ukrasni element od ugljeničnih vlakana dodatno poboljšava i instrument tablu i vrata na ovim modelima. ''AMG linija'' je dizajnirana za performanse i ima ukrase od sjajnog brušenog aluminijuma i crvene kontrastne šavove na Artico/Microcut sedištima.

 

228570-Mercedes A 2023 12.jpg

 

U svojoj ''Ambiciji 2039'' Mercedes je sebi postavio cilj da lansira CO2 neutralnu flotu novih putničkih automobila i venova od 2039. godine u celom lancu vrednosti i životnom ciklusu. Cilj je da se, u poređenju sa 2020.godinom, najmanje prepolovi emisija CO2 po putničkom automobilu u novom voznom parku tokom celog životnog ciklusa do kraja ove decenije. Jedna mera je upotreba recikliranih materijala. Iz tog razloga, sastav svih materijala koji će se koristiti je takođe revidiran tokom dizajna nove B-Klase i ispitane su mogućnosti za održivije alternative. Udobna sedišta imaju tkanine u središnjem delu koje su napravljene od 100% recikliranog materijala. U slučaju Artico/Microcut sedišta, ova proporcija je 65% u površini sedišta i 85% u materijalu ispod.

 

228568-Mercedes A 2023 10.jpg

 

Značajno unapređena oprema: Čak i u svojoj standardnoj specifikaciji, nova A-Klasa nudi mnoge funkcije, kao što su kamera za vožnju unazad, USB paket ili volan od napa kože. Od Progressive nivoa opreme naviše, kupci takođe mogu da očekuju LED prednja svetla, sedište sa lumbalnom podrškom, Parking paket i Mirror paket kao deo standardne opreme. Dodatno, Mercedes je ponovo značajno pojednostavio logiku ponude za pakete opreme kako bi smanjio dugotrajan izbor mnogih pojedinačnih opcija. Funkcionalne karakteristike koje se često naručuju zajedno sada su grupisane u pakete opreme na osnovu stvarnog ponašanja kupaca. Dodatno su dostupne dodatne funkcionalne opcije. Kada su u pitanju opcije dizajna kao što su boja, presvlake, ukrasi i točkovi, kupci i dalje mogu pojedinačno da konfigurišu svoja vozila kao i ranije.

 

228571-Mercedes A 2023 09.jpg

 

Digitalnija, pametnija, bezbednija

U novoj A-Klasi, i hardver i softver su napravili veliki korak napred: poslednja generacija MBUX sistema je intuitivna za rad i sposobna za učenje. Vozački i centralni displeji stvaraju holistički, estetski doživljaj i mogu se prilagoditi po želji uz pomoć novodizajniranih stilova ekrana (Klasični sa svim relevantnim informacijama o vozaču, Sportski sa dinamičkim brojačem obrtaja, Diskretno sa smanjenim sadržajem), tri režima (Navigacija, Assistance, Service) i sedam svetova boja. Centralni ekran nudi sve prethodne funkcije kao što su navigacija, mediji, telefon, vozilo itd. i njime se može upravljati direktno i praktično. Telematički sistem je revidiran i impresionira svojim novim dizajnom i poboljšanim performansama. Još jedna nova karakteristika je integracija senzora otiska prsta (očekuje se da će biti dostupan od 1. kvartala 2023. godine) za identifikaciju i autorizaciju vozača. Naravno, povezivanje sa pametnim telefonima je moguće preko Apple Carplay ili Android Auto Wireless sistema, a za dalje povezivanje dodat je dodatni USB-C port i ponovo je povećan kapacitet USB punjenja.

 

Sa aktivacijom onlajn usluga u aplikaciji Mercedes me, glasovni asistent Hey Mercedes u novoj A-Klasi je sada još sposobniji za dijalog i učenje. Na primer, određene radnje se takođe mogu pokrenuti bez termina za aktivaciju ''Hey, Mercedes''. MBUX glasovni asistent takođe može objasniti funkcije vozila i pružiti podršku kada želite da povežete svoj pametni telefon preko Bluetooth-a ili potražite komplet prve pomoći. U početku dostupan isključivo u Nemačkoj, novi audio vodič za putovanja ''Tourguide'', deo ''MBUX Voice Assistant'' paketa Mercedes me, dodaje uzbudljivu funkciju prethodnim opcijama putnih informacija. Kao odgovor na glasovnu komandu ''Hey Mercedes, start Tourguide'', MBUX infotejnment sistem čita opširne informacije o interesantnim mestima duž rute i reaguje na oko 3400 turističkih informativnih znakova duž nemačkih autoputeva, između ostalog.

 

Nova A-Klasa je takođe ažurirana u pogledu bezbednosne pomoći u vožnji. Sa nadogradnjom Driver Assistance Paketa, na primer, kontrola sistema pomoći pri održavanju trake (Lane Keeping Assist) je mnogo udobnija korišćenjem systema Active Steering Control. Sledeća generacija Parking paketa podržava uzdužno parkiranje i nudi, između ostalog, vizuelizaciju od 360 stepeni za parkiranje uz pomoć kamere koristeći 3D slike.

 

Mercedes A 2023 08.jpg

 

Elektrifikovani i snažni pogoni

Nova A-Klasa je takođe dobila unapređenje u pogledu svojih motora. Asortiman benzinskih motora je elektrifikikovan i uključuje četvorocilindrske jedinice sa 7- ili 8-brzinskim DCT automatikom kao standardom. Kao blagi hibridi, oni su opremljeni dodatnim električnim sistemom od 48V koji podržava agilnost pri startovanju sa 10 kW više snage. Novi starter-generator sa pogonom preko remena (RSG) primetno poboljšava udobnost i iskustvo za kupce nove A-Klase. Tokom startovanja, na primer, RSG obezbeđuje niže vibracije i tiši start. Pored toga, omogućava ''jedrenje'' sa isključenim motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. Tokom kočenja i prekoračenja, rekuperacijom se napaja 12V mreža u vozilu i 48V baterija. Tako stvorena energija može se koristiti tokom procesa ubrzanja za podršku motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Kroz diferenciranu procenu različitih faza vožnje, ECO Score 3.0, nedavno uveden za neke motore, takođe motiviše vozača da vozi na štedljiviji način.

 

mercedes a 2023 07.jpg

 

Više snage za plug-in hibride

Nova A-Klasa pravi još jedan veliki korak sa plug-in hibridnim pogonima (Mercedes A 250 e Hatchback: kombinovana potrošnja goriva, ponderisana (WLTP) 1.1-0.8 l/100 km, električna potrošnja kombinovana (WLTP) 17.0 15.0 kWh/100km, CO2-emisija kombinovana (WLTP) 25 18g/km; Mercedes A 250 e Saloon: kombinovana potrošnja goriva (WLTP) 1.0 0.8 l/100 km, električna potrošnja kombinovana (WLTP) 16.7 14.8 kWh/100km, CO2-emisija kombinovana (WLTP) 24 17 g/km). Visokonaponska baterija je još jednom poboljšana, tako da veći sadržaj upotrebljive energije dovodi do povećanja električnog dometa. Snaga elektromotora je povećana za 5 kW i sada dostiže snagu pogona od 80 kW. Što se punjenja tiče, i dalje su na raspolaganju tri opcije: pored standarda od 3,7 kW, poboljšana baterija sada se može puniti i naizmeničnom strujom i do 11 kW, umesto samo 7.4 kW kao ranije. Nova A-Klasa takođe nastavlja da nudi opciju punjenja baterije jednosmernom strujom i do 22 kW. Punjenje jednosmernom strujom od 10% do 80% traje oko 25 minuta, pružajući raznovrsno iskustvo punjenja pogodno za svakodnevnu upotrebu.

 

mercedes a 2023 06.jpg

 

 

Mercedes AMG A-Klase

 

Snaga i stil u kompaktnom formatu - nova A-Klasa takođe debituje kao Mercedes-AMG i tako čini sportski vrhunac ove serije modela. Model Mercedes AMG A 45 S 4MATIC+ (kombinovana potrošnja goriva 9.2-8.8 l/100 km, emisija CO2 kombinovana 208-200 g/km) i posebno model Mercedes-AMG A 35 4Matic (kombinovana potrošnja goriva hečbek 8.6-8.2 km/100, kombinovana emisija CO2 196-188 g/km; kombinovana potrošnja goriva limuzine 8.5-8.1 l/100 km, emisija CO2 kombinovana 192-184 g/km) imaju koristi od unapređenja iz Affalterbacha. Sa svojim revidiranim izgledom, A 35 se još više približava porodici AMG i i dalje je dostupan kao hečbek i kao limuzina, dok je A 45 S dostupan samo kao hečbek kao i ranije.

 

Mercedes A35 AMG 2023 05.jpg

 

Eksterijer

Revidirani prednji farovi, rešetka hladnjaka specifična za AMG i nova, okrugla značka sa AMG amblemom umesto Mercedesove zvezde sa lovorovim vencem, odmah se ističu kada se pogleda nova Mercedes-AMG A-Klasa. Pored toga, prednji branik i izbočine koje su poznate od modela A 45 daju modelu A 35 novo, koherentno AMG lice. AMG izgled je naglašen novim dizajnom točkova, zadnjim spojlerom, revidiranim zadnjim farovima i karakterističnim okruglim izduvnim cevima (dvostruki protok na modelu Mercedes AMG A 45 S 4Matic+).

 

Mercedes A35 AMG 2023 04.jpg

 

Unutrašnjost

Kao standard, nova Mercedes-AMG A-Klasa nudi AMG Performance volan, uključujući AMG dugmad na volanu, pomoću kojih vozač može da kontroliše karakteristike specifične za AMG, kao što su trostepeni ESP ili AMG Dinamics - bez pomeranja ruku sa volana. Pored toga, poznato AMG Performance sedište je sada dostupno i u trend sivoj boji.

 

Mercedes A35 AMG 2023 03.jpg

 

Tehnologija

Takođe, novo je unapređenje motora u Mercedes-AMG A-Klasi. U skladu sa proizvodnim modelima, Mercedes-AMG A 35 je opremljen sa 48-voltnim pomoćnim napajanjem i starter-generatorom (RSG) i postiže snagu od 306 ks sa maksimalnim obrtnim momentom od 400 Nm. Kao blagi hibrid, RSG podržava agilnost sa 10 kW više snage pri pokretanju. Pored toga, AMG Speedshift DCT 8-brzinski menjač je sada prisutan, a novi prednji radijator olakšava upravljanje temperaturom.

 

Infotainment & povezanost

Nova Mercedes-AMG A-Klasa takođe ima koristi od najnovije generacije MBUX sistema: Povećane performanse, integracija senzora otiska prsta (očekuje se da će biti dostupan od 1. kvartala 2023.) za autorizaciju profila na centralnom ekranu, više snaga za USB punjenje i novi karakteristični AMG dizajn ekrana čine vožnju u novoj AMG A-Klasi interaktivnim zadovoljstvom.

 

AMG Street Stile Edition

Za lansiranje na tržište nove Mercedes-AMG A-Klase, veoma posebna verzija Mercedes-AMG A 45 S 4Matic+ će takođe biti dostupna ekskluzivno i tokom ograničenog perioda: AMG Street Stile Edition impresionira svojim ekstrovertnim i ekskluzivnim elementima opreme. Sa osnovnom bojom u planinskoj sivoj magno boji i posebnom folijom u crnoj/antracit mat i akcentima u fluorescentnoj narandžastoj boji, naglašava elemente Aerodinamičkog paketa. Izgled je savršeno upotpunjen novodizajniranim točkovima od 19 inča u mat crnoj boji i jarko crvenim kočionim čeljustima.

 

228576-Mercedes A45 AMG 2023 02.jpg

 

U skladu sa svim ovim, unutrašnjost AMG Street Stile Edition modela je takođe nepogrešiva: AMG Performance sedište od crnog Microcut mikrovlakana ukrašeno je šavovima i detaljima u svetlo narandžastoj boji. Narandžasta oznaka na naslonu za glavu brzo pokazuje o kom izdanju Mercedes-AMG ovde govorimo. AMG Performance volan od kože/Microcut sa kontrastnim narandžastim šavovima i AMG ukrasni elementi od aluminijuma sa istim uzorkom kao i spoljašnja folija dodaju dodatne akcente.

 

228577-Mercedes A45 AMG 2023 01.jpg

 

Sa svoja četiri cilindra, AMG Street Stile Edition proizvodi 421KS i dolazi sa AMG Aerodinamičnim paketom, AMG noćnim paketom I i II, i samostalnim AMG poklopcem rezervoara za gorivo.

 

 

 

 

 

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: 2024. Mercedes-AMG A45 S

 

Restajling koji spolja nije doneo ništa bitno, motor je isti kao i performanse... Pa, šta je drugačije? Mada, da li je uopšte bilo potrebe da ovaj auto dobije još više snage?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes A klase ostaje do 2026. godine

 

228567-Mercedes A 2023 15.jpg

 

Mercedesova A klasa će se proizvoditi do 2026. godine, budući da su planovi o penzionisanju ove godine otkazani. Glavni razlog za ovu odluku jeste činjenica da je paritet troškova između EV i SUS automobila još uvek ''puno godina daleko.'' Vest dolazi nakon što je Mercedes potvrdio da napušta svoj samo EV stav u korist onoga što njegov izvršni direktor Ola Kalenius opisuje kao ''fleksibilniju'' strategiju modela, prema kojoj će nastaviti da proizvodi SUS modele bazirane na postojećim platformama i u sledećoj deceniji.

 

Nemačka kompanija se pripremala da svoju liniju učini potpuno električnom do 2030. godine. Međutim, Kalenius je sada otkrio da će njegovi PHEV i EV modeli verovatno činiti samo polovinu globalne prodaje do tada. ''Mislim da niko nikada nije pomislio da će transformacija automobilske industrije jednom u veku biti prava linija. Biće skokova i padova'', rekao je on. Kalenius je ukazao na tekući disparitet cena kao jedan od razloga za sporije nego što se očekivalo preuzimanje električnih vozila, sugerišući da će oni još neko vreme ostati skuplji od svojih SUS ekvivalenata. Prema Mercedesovim istraživanjima, potražnja za električnim vozilima će uglavnom biti u segmentima malih i srednjih automobila. Paritet troškova između EV i SUS vozila ''je mnogo godina daleko'', rekao je Kalenius. ''To možete videti u cenama.''

 

U pripremi za nastavak proizvodnje A klase, Mercedes je modernizovao svoju fabriku u Raštatu u Nemačkoj kako bi omogućio da proizvodi automobile na platformi kompaktnih automobila MFA i MMA. MMA platforma je zamišljena kao hibridna struktura koja može da prihvati SUS, PHEV i EV pogone. Prvo će se koristiti za kompaktnu limuzinu CLA treće generacije. Planirano je da SUS varijante novog CLA budu pokretane Mercedesovim M282 benzinskim motorom. Električne varijante novog CLA će koristiti pogon sa jednim ili dva motora, koji se napajaju različitim baterijama, uz domet do 750 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...