acatodsm 0 Posted April 7, 2012 (edited) Pozdrav forumasi,evo i ja da se javim sa svojim problemom.Rec je o stilu 1,4 16v LPG.Naime na benzinu ide dobro,a kada se prebaci na plin pocinje da cima pri dodavanju gasa,najvise izrazeno izmedju 2000 i 3000 obrtaja.U servisu iscitali gresku Upravljacka Jedinica/mikroprocesor,ali auto na benzinu ide savrseno.U plinskom servisu nastelovali plin i kazu savrseno,ali auto jos uvek cima... Edited April 8, 2012 by neshaoct izdvojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted April 8, 2012 Proveri struju, tipa bobinu, kablove, svecice, plin je dosta osetljiv na te stvari Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 8, 2012 Da, verovatno svecice... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted April 9, 2012 acasm Nisi objasnio jel cima i trza odmah po prebacivanju tj dok ne postigne radnu temperaturu ili i kad zakuca kazaljku na pola? Moj stilo 1.6 na benzinu ne trza ni kad je hladan, dok na plinu dok ne postigne radnu temperaturu cima, trza a nekad zna i da se ugasi na raskrsnici tj. semaforu Inace ja sam stavio nove svecice NGK pre nekih 1000 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
acatodsm 0 Posted April 9, 2012 Trza tek kad se ugreje,ovih dana cu da kupim jednu bobinu pa cu da testiram jednu po jednu,jer cisto sumnjam da je do kompa nesto,tj.molim boga da nije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted April 9, 2012 Jel ti cima konstantno ili samo po nekad? Pri naglom davanju gasa ili kad normalno ubrzavas? Ja sam pre neko vece stelovao sat vremena auto u voznji da bih dobio ono sto hocu . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
acatodsm 0 Posted April 10, 2012 Cima vise pri naglom ubrzavanju,a manje kad normalno ubrzava ali ipak cima,a kako si ti to u voznji stelovao.I jos nisam ni to resio kad ono danas nova situacija:U sred voznje obrtomer padne na nulu,upali se lampica za temperaturu i lampica za ulje ali auto najnormalnije ide,a pritom nikakvu gresku nije ni prijavio osim tih lampica.Ja stanem,ugasim,upalim i sve normalno. Znaci vise ne mogu da verujem sta mi radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted April 11, 2012 Pre koliko si ugradio gas? koji uredjaj? Ja imam tomaseto, a sad kad vidim kako stalno nesto zeza zamislim se da li bi isto bilo da sam ugradio zavoli koji je bio 100 evra skuplji. Od juce mi plinski uredjaj pisti cim dam kontakt, pa zvuk iskljucujem na dugme za ukljucivanje/iskljucivanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 11, 2012 Ti nemas tomaseto uredjaj nego samo isparivac. Oni ne rade sekvent uredjaje. Verovatno ti je ugradjen poljski Ac. Zavoli je dosta kvalitetniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted April 11, 2012 U pravu si Martini, isparivac je tomaseto, boca atiker turska a ostatak sistema ne mogu se setiti. Sve u svemu, vreme ce pokazati kako sluzi 1 acatodsm reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted April 11, 2012 Cima vise pri naglom ubrzavanju,a manje kad normalno ubrzava ali ipak cima,a kako si ti to u voznji stelovao.I jos nisam ni to resio kad ono danas nova situacija:U sred voznje obrtomer padne na nulu,upali se lampica za temperaturu i lampica za ulje ali auto najnormalnije ide,a pritom nikakvu gresku nije ni prijavio osim tih lampica.Ja stanem,ugasim,upalim i sve normalno. Znaci vise ne mogu da verujem sta mi radi.Sedne covek pored tebe u kola sa lap topom i steluje uredjaj dok ga ti vozis ja sam bas picajzla sto se tice toga kako vuce i reaguje na gas pa sam ga dosta namucio ali ide fino pogledaj da ti neki filter nije zapusen hoce i od toga da cima po malo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
acatodsm 0 Posted April 19, 2012 Problem resen zamenom svecica.Na njemu nisu bile odgovarajuce svecice vec neke druge,a menjao sam ih u servisu... Hvala svima na pomoci Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzogi2003 0 Posted July 6, 2012 Pozdrav svima.Nasao sam ovu temu pa da ne otvaram drugu pitacu ovde.Za pocetak je sam Gordan, iz Nisa sam, vozim Fiat Stilo 1.4 i nov sam na ovom forumu. Imam 2 pitanja. Prvo je vezano za plin, tj za ugradnju plina. Hocu da ugradim plin pa me interesuje kako, sta i koji servis preporucujete u Nisu. Drugo je vezano za poklopac rezervoara. Brat je bio malo "nezan" i otkinuo ga je, i sad bi bilo pozeljno da ga kupim. Interesuje me da li se taj poklopac kupuje posebno ili sa sve cepom ili sta vec...Unapred hvala na odgovorima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 7, 2012 ĆaoOva tema na kojoj smo nije svaštara, tj. ne pitaš ovde sve što te zanima, već pogledaš po forumu ima li već tema koja se bavi baš onim što te zanima. Ako je nema, otvaraš je.Tako ćeš videti da postoji tema u kojoj su ljudi pričali svoja iskustva sa servisima za ugradnju plina:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40465Kao i oko poklopca:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41862 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted August 7, 2015 Cima vise pri naglom ubrzavanju,a manje kad normalno ubrzava ali ipak cima,a kako si ti to u voznji stelovao.I jos nisam ni to resio kad ono danas nova situacija:U sred voznje obrtomer padne na nulu,upali se lampica za temperaturu i lampica za ulje ali auto najnormalnije ide,a pritom nikakvu gresku nije ni prijavio osim tih lampica.Ja stanem,ugasim,upalim i sve normalno. Znaci vise ne mogu da verujem sta mi radi.da nije senzor na radilici, meni se tako ponašao kad sam imao prekid na kablu pomentog senzora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazar357 5 Posted May 31, 2018 Pozdrav drugari, imam problem sa plinskim uredjajem. Uredjaj je Lovato na fiat stilu 1.6. Da li je neko imao slicnih iskustva ili istih i sta bi moglo biti problem. Naime auto normalno radi na benzinu konstanto ali na plinu radi perfektno dok ne dodje do radne temperature. Tj desava se kada se ventilator ukljuci pocne seckati pri dodavanju gasa a na leru osecaju se podrhtaji motora. Ne vide se na obrtomeru promene samo trzaji se osecaju na leru. Cim se ventilator ugasi nastavlja sa super radom. Mislim da je problem do struje ali opet mi je cudno jer na benzinu radi super sa ventilatorm i bez. Jos da napomenem kada upalim klimu isto se desava. Neka se javi neko ko bi znao u cemu je problem. Inace iso bih kod majstora ali mi je trenutno auto prekopotreban i ici cu samo ne mogu bas skoro . I inace ima mozda godinu i po i majne kako sam ga ugradio. Quote Share this post Link to post Share on other sites