rchis 0 Posted August 1, 2012 Poštovani,vlasnik sam Fiata Crome 1.9 MJET 8V. Analizirao sam tabelu na koju se pozivate. Molim Vas da mi kažete da li sam u pravu ili ne. Prema tabeli, sa ELM 327 v1.3+ ili OBDKey 1.40 interfejsom uz pojedine adaptere bi mogao da se povežem na bilo koji ECU pa čak i da uradim reset servisnog intervala. Da li je to tako? Koristeći KKL/VagCom ne bi mogao da se povežem za pojedine funkcije. Bar je tako po tabeli. Da li je i to tačno? Od prijatelja sam pozajmio ELM 327 v1.4 interfejs i FiatEcuScan v2.5 i v3.5 koji su registrovani. Pokušao sam da uradim reset servisnog intervala ali mi je nakon pokušaja da uđem u servisni meni izašla poruka (na obe verzije ecuscan-a) da ne može da se ostvari komunikacija. Prema tabeli je za ovo dovoljan ELM 327 v1.4 interfejs bez bilo kakvih adaptacija ili adaptera. U čemu je onda problem?Hvala na odgovoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prijatelj 4 Posted August 2, 2012 Dobro ste protumačili tabelu. ELM327 Vam je dovoljan za sve module, a adapter A1 Vam je potreban za pristup ABS-u, servu i xenon farovima (ukoliko ih imate). Prema ovome što ste napisali pretpostavljam da je problem u podešavanju COM porta tj. da niste dobro podesili na kom COM portu se nalazi inter4fejs. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prijatelj 4 Posted August 15, 2012 Dobili smo porudžbinu u kojoj je neko napisao svoj nick na forumu "laca". S obzirom na to da ne možemo pronaći taj nick na forumu kako bismo poslali potvrdu porudžbine molimo Vas da nam se javite ovde ili putem poruka. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
godja80 0 Posted August 22, 2012 Dobio sam danas elm 327 ali mi ne dozvoljava da pristupim nekim modulima (za koje u tabeli pise da im se pristupa samo preko elm 327 bez adaptera) kao sto su: service interval reset, instrument panel, body computer ... itd.... u pitanju je Stilo 1.6 16v 2002.godistepozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prijatelj 4 Posted August 23, 2012 Da li ste dobro instalirali drajvere i podesili COM port? Quote Share this post Link to post Share on other sites
godja80 0 Posted August 24, 2012 Posto mi je stigao ostecen disk sa drajverima, na onom linku koji ste mi poslali nista od sadrzaja nije drajver za elm 327...operativni sistem mi je windows 7. Sistem je sam trazio da instalira preko update-a i pomocu njega je nasao neki odgovarajuci drajver i instalirao ga i komp je prepoznao adapter...da li jos treba nesto da se podesava (osim da mu odredim koji COM port da zauzima)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 0 Posted August 24, 2012 Mislim da ne treba nista drugo,ako povezes komp sa ECU onda je to to,ako ne trazi druge drajvere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
godja80 0 Posted August 24, 2012 Poveze se on bez problema, stabilno radi...problem mi je sto ne mogu da pristupim resetu servisa i jos nekim modulima...danas sam pokusavao na par fiat-a ali nigde nece...samo napise: ELM327 - ECU error in communication - check com port and cable settings Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prijatelj 4 Posted August 25, 2012 Mozete li malo objasniti sta znaci da se on "poveze bez problema i radi stabilno, ali nece da pristupi modulima"? - da li ste proverili u Device Manager-u da li je drajver korektno instaliran?- da li ste u FiatEcuScan-u testirali interfejs i da li Vam izbacuje neku gresku prilikom testa?- koju verziju softvera koristite? Quote Share this post Link to post Share on other sites
godja80 0 Posted August 25, 2012 Drajver je instaliran normalno (ne prikazuje se nikakva greska ili konflikt)U programu sam testirao interfejs i test je prosao ispravno-nikakva nepravilnost nije prijavljenaProbao sam u tri verzije: 2.6; 3.3 kao i multiscan 1.0... i svuda ista poruka izadje kad npr. nocu da resetujem servisni interval: ELM327 - ECU error in communication - check com port and cable settings... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prijatelj 4 Posted August 26, 2012 S obzirom na to da Vam test interfejsa u FiatEcuScan-u prodje bez problema, verovatno onda imate neki problem sa windows-om ili na samom autu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos84 0 Posted September 9, 2012 Da li mozete da mi kazete koja je cena za ELM 327 sa adapterom A1? Treba mi za fiat stilo 1.4ccm, 70kw. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prijatelj 4 Posted September 9, 2012 Sve cene u prvom postu su ažurne. Dakle, ELM327 i adapter A1 su 23+13€ odnosno sa popustom za članove 16+11,5€. Trenutno nemamo na stanju Adapter A1, ali će biti za 6-7 dana. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
boaaar 0 Posted October 10, 2012 Cao!Da li imas Adapter A1 na "lager"-u?Treba mi za Fiat Stilo JTD 3v 2003, da izcitam ABS, ESP i ASR!Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prijatelj 4 Posted October 10, 2012 Ima na stanju svh adaptera. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
jancha 0 Posted October 11, 2012 Danas mi je stigao VagCom 409.1 KKL USB, ne radi stalno izbacuje ECU error in communication.Sve je uredno instalirano i podesen com port.Jel ne treba prespajanje pinova da bi se pristupilo engine podesavanjima?Fiat bravo 2001god.1.9jtd. Ecu je Bosch EDC15C7 CF3Jel moguce da je verzija kabla stara za moje vozilo? Ili tako nesto?Svaka pomoc je dobrodosla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prijatelj 4 Posted October 11, 2012 Koji softver koristite? Da li ste prilikom podešavanja COM porta radili test? Koje rezultate dobijate? Interfejs je odgovarajući za Vaše vozilo, a za motorni računar nisu potrebne modifikacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jancha 0 Posted October 11, 2012 Evo testa sa vag-a i fiat ecu scan-ai Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prijatelj 4 Posted October 12, 2012 Da li su ovo testiranja sa priključenim interfejsom na vozilo? Nemojte koristiti VAG-COM na Vašem vozilu. Možda imate problem sa Vašom verzijom FiatEcuScan-a, poslat Vam je na PP link za preuzimanje MultiEcuScan-a pa probajte sa njim. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
jancha 0 Posted October 12, 2012 Problem je resen,u pitanju su drajveri,driveri koji stizu sa kablom nisu dobri.Ukoliko jos neko ima ovaj problem sa " ECU error in communication" potrebno je skinuti samo nove drajvere za virtual com port sa http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prijatelj 4 Posted October 12, 2012 Nema na čemu i drugi put. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baltazar34 0 Posted October 13, 2012 Ukratko pitanje, ukoliko bi se odlucio za nabavku elm327 ili elm327 bluetooth na koje sve module ECUa bi mogao da se povezem osim na Engine. U pitanju je Lancia Lybra SW 1.9 jtd 2001god 81kw i koja bi bila najbolja opcija adaptera/kablova za dijagnostiku. Prednost bi dao elm327bt iskljucivo zbog komfora koriscenja ali je funkcionalnost mnogo mnogo bitnija.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prijatelj 4 Posted October 14, 2012 Sa ELM327 možete pristupiti (osim engine) ABS-u i xenon farovima (ukoliko imate fabričke) ali samo uz adapter A1. Za to vozilo mnogo je funkcionalniji (može se pristupiti svim modulima) VAGCOM 409.1 KKL USB uz adaptere A1 i A2 ili VAGCOM 409.1 KKL USB sa modifikacijom. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted October 17, 2012 (edited) Moram da zahvalim na pomoci i profesionalnosti Prijatelju u ime kolega iz unutrasnjosti.Oni su ti porucili "alal ti k.... (cufte)" eto ja preneo. Edited October 17, 2012 by kicerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prijatelj 4 Posted October 18, 2012 Da si imao dizela bilo bi to i brže Quote Share this post Link to post Share on other sites