Jump to content

Recommended Posts

Kompletan asortiman dijagnostičkih uređaja i adaptera neophodnih za dijagnostiku Fiat/Alfa/Lancia vozila uz pomoć FiatEcuScan programa

 

 

obd-dijagnostika.com je online prodavnica koja se bavi uvozom i distribucijom svih vrsta autodijagnostičkih uređaja. U našoj ponudi imamo sve što Vam ikada može zatrebati kada je u pitanju autodijagnostika. S obzirom na to da se uvoz vrši direktno iz fabrike moguće je nabaviti/poručiti bilo šta što Vam je potrebno za Vaš rad ili potrebe.

Sve o tome, šta je Multiecuscan (stari naziv Fiatecuscan), kako se koristi, koje su aktuelne verzije, kako se tumače kodovi grešaka i sve drugo već je objašnjeno (ili će biti objašnjeno) na ovoj temi. Naravno, možete pitati šta god Vam nije jasno ili za ša niste 100% sigurni.


Najlakši način da saznate šta Vam je potrebno za Vaš automobil je da pogledate ovu tabelu. Sa desne strane je objašnjeno šta koja oznaka iz tabele znači.

Za članove Fiat-Lancia kluba obezbedili smo posebne popuste prilikom kupovine. Popusti se odnose na aktuelne cene na našem sajtu na dan kupovine. Popusti koje možete ostvariti kao član Fiat-Lancia kluba Srbija su:

- besplatna dostava bez obzira na poručeni iznos;

- 10% popusta za proizvode koji se NE ODNOSE na Fiat/Alfa/Lancia vozila tj. za proizvode koji su namenjeni nekim drugim markama;

- 15-20% za proizvode koji se odnose na Fiat/Alfa/Lancia vozila i to:

1) ELM327 v1.4 USB - 20%

DSC_3610.jpg

Doplata za modifikaciju: 1500,00rsd
Doplata za modifikaciju za članove FLCS: 1000,00rsd


2) ELM327 v1.4 Bluetooth MINI - 20%

ELM327_V2_2.jpg

Doplata za modifikaciju: 1500,00rsd
Doplata za modifikaciju za članove FLCS: 1000,00rsd


3) Vagcom 409.1 KKL USB - 20%

DSC_3611.jpg

4) Vagcom 409.1 KKL USB + FIATECUSCAN - 20%

KKL_FES.jpg

5) Set adaptera A1, A2 i A3 (zeleni, crveni i žuti) - 20%

MES_adapteri.jpg

 

Moguće je naručiti pojedinačno adapter koji Vam je neophodan, a cena je naravno 1/3 cene celog kompleta. 

6) 3 pin adapter - 20%

DSC_3616.jpg


7) FiatEcuScan SET

DSC_3625.jpg

Set uključuje - ELM327 v1.4 USB, Vagcom 409.1 KKL USB, Adapter A1 (zeleni), Adapter A2 (crveni), Adapter A3 (žuti), 3 pin adapter

Cena: 6000,00rsd
Cena za članove FLCS: 5500,00rsd


8) Licenca za FiatEcuScan sofware: 50€
NAPOMENA: Prema uslovima proizvođača, pravo na update softvera traje jednu godinu. Nakon toga, moći ćete i dalje da neograničeno koristite softver sa svim funkcijama na poslednjoj verziji programa koju ste instalirali pre isteka jedne godine. Ponovno aktiviranje update-a košta kao i nova licenca tj. 50€



--------------------------------------------

NAPOMENE:

* Sve cene su sa izraženim PDV-om.

* Garancija na sve interfejse i adaptere je 12 meseci;

* Interfejse i adaptere možete naručiti preko našeg sajta www.obd-dijagnostika.com

* Uz interfejse dolazi CD sa pratećim drajverima za instalaciju i uputstvom za instalaciju na srpskom. Multiecuscan možete skinuti sa sajta ili foruma;

* Prilikom naručivanja pravilno popunite sva polja u narudžbenici. U najkraćem mogućem roku ćete dobiti informaciju o dostupnosti željenih interfejsa/adaptera koje želite da kupite, ukupnoj ceni i instrukcije za plaćanje (ukoliko je potrebno);

* Preuzimanje može biti lično ili preko kurirskih službi;

* Slanje se vrši kurirskim službom BeX. Moguće je slanje pouzećem (plaćanje pri preuzimanju) ili nakon uplate na račun;

* Lično preuzimanje je moguće u našoj kancelariji u Beogradu, Petra Martinovića 21/8 radnim danima od 9-15h;

* Članstvo u Klubu se dokazuje
- lično pokazivanjem članske kartice (u slučaju ličnog preuzimanja)
- slanjem skenirane/uslikane članske kartice i identifikacionog dokumenta koji priznaje Republika Srbija putem privatne poruke (u slučaju slanja poštom);

* Kontakt je preko privatnih poruka sa korisnikom Prijatelj na ovom forumu;




 

--------------------------------------------

Tema ostaje otvorena za Vaša pitanja. Na njih će odgovarati Vlada preko korisničkog naloga Prijatelj :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta meni treba tacno za lanciu kappu ako moze neko strucniji da vidi? a licencu kako da zavrsim ili mogu kad uplatim ovo da uplatim odmah vama jos 50e za licencu pa vi zavrsite ja nemam blage veze??? :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Vaš automobil je potreban

3) VagCom 409.1 KKL USB (plava KL oznaka iz tabele) i

7) 3 pin adapter (crvena 3-pin oznaka iz tabele)

Licencu možete uplatiti zajedno sa interfejsima pa ćete dobiti uputstva za dalju registraciju, a možete i naknadno uplatiti kada testirate interfejse. Kako god Vi želite.

Edited by Prijatelj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Vaš automobil je potreban

3) VagCom 409.1 KKL USB (plava KL oznaka iz tabele) i

7) 3 pin adapter (crvena 3-pin oznaka iz tabele)

Licencu možete uplatiti zajedno sa interfejsima pa ćete dobiti uputstva za dalju registraciju, a možete i naknadno uplatiti kada testirate interfejse. Kako god Vi želite.

narucio sam. a kakve su ove modifikacije za svaki uredjaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U tabeli se pojavljuju oznake KL1, KL3, KL9, KL12, ELM1, ELM9, ELM12 i ELM C19. Te oznake predstavljaju modifikovane interfejse. Oni se mogu modifikovati dodavanjem adaptera A1, A2 i A3 između automobila i interfejsa ili se sami interfejsi fizički modifikuju dodavanjem DIP prekidača.

Vaša porudžbina je primljena, uskoro ćete dobiti potvrdnu privatnu poruku.

Edited by Prijatelj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec sam rekao u drugoj temi evo da ponovim i ovde svaka vam cast sto ste pokrenuli prodaju diagnostickih uredjaja i licence za FES, ima mnogo onih koji to prodaju i rade potpuno nelegalno.

Samo mala sugstija treba ipak skrenuti paznju na jednu jako bitnu stvar po meni, a to je kakva je i da liima razlike u koristenju FES sa legalnom licencom i krekovan.

Verujem da ce to mnoge od nas navesti da kupe licencu za FES kad vide da za to i realno postoji potreba, posebno mislim na vlasnike servisa koji sad imaju mogucnost da legalno koriste FES, bez bojazni da ce ih neko kaznjavati za koristenje krekovanog FES-a.

Da ne budem pogresno shvacen nemam ja nista protiv krekovanog FES ali cisto me zanima da liima razlike.

Pozdrav

Edited by viper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpre želimo da Vam se zahvalimo na pohvalama. Daćemo sve od sebe da opravdamo ukazano poverenje.

Što se tiče krekovanog softvera, postoji više aspekata sagledavanja te problematike i svako od njih ima svoje ZA i svoje PROTIV.

Sa jedne strane, promocija, distribucija i prodaja nelegalnog softvera je u našoj državi zabranjena Zakonom. Time se štite autorska prava ljudi koji su uložili određene resurse (vreme, energiju, novac...) u proizvodnju datog softvera, a i pravo na naplatu intelektualne svojine.

Sa druge strane, u toj istoj našoj državi svest o intelektualnoj svojini je još uvek na veoma niskom nivou. Takođe, svi znamo u kakvoj se ekonomskoj situaciji nalazimo pa čak sve i da hoćemo, ne možemo uvek priuštiti sebi licencu za svaki softver koji želimo da koristimo. Opet je diskutabilno ko za šta koristi određeni softver. Neko ga koristi za zabavu i razonodu dok s druge strane neko drugi ima direktan profit od rada na određenom softveru. Zato je i Zakonom predviđena kontrola legalnosti softvera samo kod pravnih lica jer se za njih pouzdano zna da oni isti koriste kao sredstvo za rad.

Konkretno, kada je u pitanju FES situacija nije ništa drugačija nego sa bilo kojim drugim softverom. Prednost krekovanog softvera je besplatno korišćenje softvera i njegovih mogućnosti (sa ili bez sticanja profita), a mana se mnoge počevši od nepoznanice ko je napravio krek, na koji način, koje su moguće posledice po računar ili u konkretnom slučaju za FES i po vozilo koje krekovani softver može da izazove. Izvori tih problema mogu biti i proizvođač softvera koji predvidi mogućnost krekovanja pa onda napravi neku vrstu "zamke", onaj ko je napravio krek ili pak sam korisnik. U programerskoj praksi je prilično redak slučaj da programer postavi "zamku", jer koliko god se neko ne slagao sa tim da mu neko krekuje softver ipak saznanje da neko želi to da uradi je određena vrsta satisfakcije da je program dobar i da ljudi žele da ga koriste. Neretko se dešava da sami programeri distribuiraju krek za svoj softver sa idejom da ga što više rasprostrane i da što više korisnika čuje za njega.

U najvećem broju slučajeva kada nastane problem sa krekovanim softverom odgovoran je onaj ko je pravio krek ili sam korisnik usled nepravilnog korišćenja. Naravno, u tim situacijama niko ne preuzima odgovornost, a štetu snosi krajnji korisnik koji praktično ne može ni na koji način da dokaže tuđu krivicu, a i kada bi pokušao sam bi sebe diskreditovao izjavom da je koristio krekovan softver.

Kada je u pitanju licenciran softver sve je značajno lakše (osim cene :) ). Uz licencirani softver (konkretno za FES) dobija se trajna licenca i uz nju godinu dana besplatnog update-a. Pored toga, dobija se podrška stručnih ljudi koji su taj softver napravili i koji precizno i jasno znaju kako taj softver funkcioniše. Nakon isteka godinu dana od dana kupovine licence, softver i dalje ostaje legalan što je naročito važno serviserima kao što ste napomenuli jer ne moraju da kriju od inspekcije nelegalan softver. Takođe, ti isti serviseri imaju i direktnu korist od FES-a jer za prilično malo para mogu da dijagnostikuju veoma širok dijapazon modela iz Fiat/Alfa/Lancia grupe i da time budu vrlo efikasni u svom poslu, ali da budu konkurentni među svojim kolegama.

Iako nakon svega deluje kao da je krekovan softver ravan katastrofi, a da se kupovinom licenciranog sotvera kupuje raj na zamlji, naravno priča je daleko od toga. Činjenica je da postoje i izuzetno dobri krekovi i izuzetno loše licence. Ponekad ljudi imaju više problema sa licenciranim softverom nego sa krekovanim. Do sada, FES se pokazao kao izuzetno kvalitetan softver i kao softver vredan kupovine. Sa druge strane, krekovan softver kada je u pitanju autodijafnostika, teoretski može napraviti ozbiljne probleme na vozilu za koje niko neće biti odgovoran.

Ne verujemo da smo ovim tekstom otkrili nešto revolucionarno, ali se nadamo da smo pomogli u sagledavanju svih bitnijih aspekata ove teme o legalnosti softvera i da smo bar nekome pomogli u donošenju odluke između krekovanog i licenciranog softvera.

Pozdrav

Edited by Prijatelj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci kada kupis licencu i kada prodje godinu dana ostaje ti obican program koji moze svako da skine net-a ili i dalje ostaje full funkcionalan program s kojim radis sve i nisi ogranicem kao sa free verzjom ili tom crack-ovanom??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon isteka godinu dana prestaje mogućnost update-a, ali licenca ostaje važeća tj. program je i dalje potpuno legalan i funkcionalan bez ograničenja.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta je potrebno od uredjaja za Brava 1.6 2001.godiste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

promenite kurisku sluzbu nisu ozbiljni ako ste mi poslali u ponedeljak ocekivao sam to danas nezadovoljan :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta je potrebno od uredjaja za Brava 1.6 2001.godiste?

Da li Vaše vozilo ima 3-pinski priključak ili 16-pinski?

Ukoliko imate 3-pinski potrebni su Vam:

3) VagCom 409.1 KKL USB

7) 3 pin adapter

A ukoliko imate 16-pinski onda su Vam potrebni:

3) VagCom 409.1 KKL USB

4) Adapter A1 (zeleni)

5) Adapter A2 (crveni)

Ili umesto ova tri proizvoda možete kupiti samo

3) VagCom 409.1 KKL USB + modifikacija.

Prednost prve varijante (sa adapterima A1 i A2) je u lakšoj i bezbednijoj upotrebi, a prednost druge varijante (sa modifikacijom) je u nešto nižoj ceni.

promenite kurisku sluzbu nisu ozbiljni ako ste mi poslali u ponedeljak ocekivao sam to danas nezadovoljan :thumbdown:

Veoma nam je žao što je došlo do propusta kurirske službe, ali morate razumeti da je to izvan naše kontrole. Mi ne možemo predvideti kada će neka kurirska služba napraviti neki propust (kašnjenje pošiljke, gubljenje pošiljke i sl.), a (nažalost) ne postoji nepogrešiva kurirska služba. Paket Vam je poslat u ponedeljak, ukoliko želite možemo Vam poslati skeniranu adresnicu kao dokaz. Kontaktiraćemo kurirsku službu sutra u toku dana i raspitati se gde se pošiljka nalazi i zašto nije isporučena na vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Lybru prve serije, mislim da je OBD prikljucak u pitanju, sta sve treba od kablova?

Hvala i pozdrav :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

promenite kurisku sluzbu nisu ozbiljni ako ste mi poslali u ponedeljak ocekivao sam to danas nezadovoljan :thumbdown:

Poštovani,

Kontaktirali smo danas kurirsku službu BeX i rekli su nam da u njihovoj evidenciji stoji naznaka da je dostava pokušana u utorak (dan nakon slanja) oko 14:30h, ali da nikog nije bilo na adresi, a i da je kurir zvao telefonom i da se niko nije javio. Takođe su nam rekli da će dostava biti pokušana danas. Ukoliko je niste primili ni danas, najbolje bi bilo da Vi pozovete 0800 3 555 000 ili 011 6 555 000 i da tražite broj telefona kurira koji je nadležan za Vaš region pa da ga direktno pozovete i vidite na koji način biste mogli najlakše da realizujete primopredaju.

Za Lybru prve serije, mislim da je OBD prikljucak u pitanju, sta sve treba od kablova?

Hvala i pozdrav :)

Za Vaš automobil potrebni su vam sledeći kablovi:

3) VagCom 409.1 KKL USB

4) Adapter A1 (zeleni)

5) Adapter A2 (crveni)

Ili umesto ova tri proizvoda možete kupiti samo

3) VagCom 409.1 KKL USB + modifikacija.

Prednost prve varijante (sa adapterima A1 i A2) je u lakšoj i bezbednijoj upotrebi, a prednost druge varijante (sa modifikacijom) je u nešto nižoj ceni.

Pozdrav

Edited by Prijatelj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto sam nov u ovome(ali poznajem racunare) i meni bi interesovala jedna dijagnostika za mog Punta 1.2 8V 2001.god ali samo za licnu upotrebu.Sta mi od ovog treba? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Vaš automobil potrebni su vam sledeći kablovi:

3) VagCom 409.1 KKL USB

4) Adapter A1 (zeleni)

5) Adapter A2 (crveni)

Ili umesto ova tri proizvoda možete kupiti samo

3) VagCom 409.1 KKL USB + modifikacija.

Prednost prve varijante (sa adapterima A1 i A2) je u lakšoj i bezbednijoj upotrebi, a prednost druge varijante (sa modifikacijom) je u nešto nižoj ceni.

Međutim, postoje i neki moduli za koje će Vam biti potreban i

1) ELM327 v1.4 USB

ili

2) ELM327 v1.4 Bluetooth

Pogledajte ovu tabelu, Vaše vozilo je označeno sa "FIAT PUNTO '99 1.2 8V". Tu ćete videti spisak modula koji su ugrađivani na taj model i koji interfejs su potrebni za pristup pojedinačnim modulima.

Pozdrav

Edited by Prijatelj

Share this post


Link to post
Share on other sites

U principu me interesuje samo da mi ocita gresku i da mogu da je resetujem. Skoro mi se desilo da zbog pada napona aku. pri anlasovanju,prijavio je niz gresaka koje sam resetovao kod drugara u servisu.Da ne bih njega maltretirao,mogu to i sam da uradim pa mi u principu samo zato i treba.Hvala na odgovoru a mislim da bi ovaj ELM zavrsio posao.Nadam se da sam u pravu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ELM-om ćete moći da pristupite svim modulima osim ABS-a i AirBag-a za koje su Vam potrebni adapteri A1, i A2 kao i VAGCOM. Sa običnim VAGCOM-om (bez adaptera i modifikacija) ćete moći da pristupite samo motornom računaru. Tako da je ELM možda trenutno najbolja opcija, a ukoliko Vam bude bio potreban pristup i ABS-u i AirBag-u da naknadno dokupite VAGCOM i odgovarajuće adaptere.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greškom stiglo meni na PP:

Hteo bih da narucim jedan ELM327 v1.4 USB i koliko sam shvatio moze za mog Punta 1.2 8V 2001.god!?Posto mi treba samo za licnu upotrebu i eventualni reset gresaka(imao sam slucaj zbog pada napona aku.)mislim da mi adapteri nece biti potrebni.Ako vi mislite da ne moze da radi na mom autu,javite mi. Pozdrav...

Lični podaci koji su bili deo PP-a prosleđeni preko privatne poruke članu FLCS Foruma Prijatelj. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru i podrsci.Izvinjavam se na pogresnoj adresi,isuvise sam umoran da mogu sve da ispratim. :welcome::wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat stilo 1.8 16v...2002god....

sta mi treba od ovih skalamerija? :smoke:

zanimaju me motor, el.servo, kontrolna tabla, sasija, servis interval reset i eventualno klima...i o kojoj bi se cifri radilo...???

pozz.... :coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@klauski

Dobili ste odgovor na Vašu privatnu poruku. Da bi drugi članovi videli navešćemo samo šta je potrebno za Vaš automobil za potpun pristup:

1) ELM327 v1.4 USB

4) Adapter A1 (zeleni)

5) Adapter A2 (crveni)

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigao ELM327 v1.4 USB!Hvala Prijatelju na brzom slanju i isporuci.E sad me interesuje da li mi treba ista od ovog softvera sa CD-a ili samo ECUScan na Win 7,odnosno,da li ECUScan prepoznaje ELM327?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×