Martin 798 Posted August 5, 2017 Danas sam sat i po vremena proveo u koloni, čekajući na red - na 42-44 stepeni, sa uključenom klimom. Nakon sat vremena, klima prestaje sa radom i u kabini se javlja miris paljevine, isključujem klimu, svetla i ostale potrošače i dižem haubu. Ispod haube se pojavio dim, iz kompresora (a ja još uvek u koloni). Nastavim put, sipam gorivo, svratim do majstora. Dakle, od kolone do majstora pređem 50 km. Sve ok, proverili kompresor, nema nikakvih fizičkih oštećenja niti lufta...upalim ja klimu i kao da se ništa nije desilo. Hladi, ventilatori rade....sve odlično. Nakon toga, prevezao 20-30 km u raznim režimima (lagano, pun gas itd) i sve je u najboljem redu. Ono što je možda uzrok, jeste reostat ventilatora - zbog visoke temperature i nikakvog hlađenja - došlo je do slabijeg rada/prekida rada ventilatora i samog pregrevanja kompresora. Radna temperatura je bila na sredini svo vreme. Napominjem da je sada sve u redu ali ne znam šta da očekujem u narednom periodu, zato što kolima putujem svaki dan za BG a krajem meseca idem na more? Da li se ovo ili slično već nekome dešavalo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coa23 0 Posted May 29, 2018 Drugari, problem je sa Stilom 1.6 nikad nisam primetio da je ukljucio ventilator a kada ga posle voznje ugasim cujem da zubori voda u ekspanzionoj boci, kao da vri voda. Kad radi klima povremeno ukljucuje ventilator. Kazaljka nikad nije presla malo vise od polovine, kad sam prikacio na amatersku obd2 dijagnostiku temperatura je dostizala 97 -98 stepena, jel zna neko koja je temperatura na kojoj se ukljucuje ventilator? Kad iskopcam dzek na termostatu i prespojim zicom ocitavanje na dijagnostici je 130 stepeni i onda ukljuci ventilator i izbaci mi gresku za senzor temperature. Sta moze da bude problem i kako da ga resim? Quote Share this post Link to post Share on other sites