Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Planiram da pazarim Ducato 2000 - 2004 god. Proizvodi se sa vise varijanti motora. Zanima me ko proizvodi motore, i kako su se pokazali u eksplataciji i koji je najbolji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2,0 i 2,2 radi PSA. To su HDI motori. 2,3 i 2,8 su SOFIM, italijanski. Benzinac je takodje PSA. Meni je najbolji 2,8. Snage ima na pretek i jako je dugotrajan. 2,3 ima osetljive dizne. Za 2,0 i 2,2 svako ima neko svoje misljenje. Moje je da motor izn auta nije za kombi i teret. 2,8 ipak ima veze sa tezim programom Iveca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ima ih takodje i sa fordovim motorima sto je martini zaboravio reci,2.8 moguce da je najbolji,imaju raznih boljki od onih q17 sa platnama i gibnjevima,do osetljivih dizni.mi smo ih do sada na milione servisirali,ali se nisam mnogo raspitivao,uglavnom bilo ih je sa dosta dosta hiljada koji su presli i idu i dalje bez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Vam na odgovorima.

Nadjoh jednog 2.0 sa PSA HDI motorom 84KS.

san20.jpg

http://www.polovniautomobili.com/oglas2049166/fiat_ducato_20_jtd/

Pogledao sam ga na placu i deluje mi ok.

Kombi mi treba da ode po 1,5T robe (100km otvoreni put) i posle da je razveze po gradu na nekoliko lokacija. Zato mi 84 KS deliuje malo za taj kombi.

Inace ma Bosh elektroniku (Simens je valjda losija varijanta). Ima li neko iskustva sa ovim motorom?

Nacuo sam da na ovom motoru crkavaju dizne. Da li ima plivajuci zamajac?

Unapred se izvinjavam ako sam dosadan, ali ne kupuje se kombi svaki dan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da ovaj nema plivajuci zamajac,ali i to moze lako da se proveri,nije to klasicnih 84 konja,pa i traktor ima 84 konja,pa sta se desava i kako,ako neces tovariti 3,a dozvoljenjo 1 i ako neces na trke sa njim,on ce ti sluziti,samo nema mnogo ovih sa 2.o motorom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto kaze Bane,drugaciji je prenos nego na autu,za 100km otvorenog puta i 1,5 tonu robe ce biti sasvim ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U firmi imali Ducata 2.8D i 2.3 JTD, i ovog novog 2.3 JTD. 2.3 JTD su Iveco motori, kao i stari 2.8D, 2.8 i.d.t.d. i 2.8 JTD. Sa motorima i mjenjacem ama bas nikakvih problema, mada su svi kupljeni novi i voženi do cca 200000 km. Redovno održavanje i to je to. Na 2.8D lamela i set kvacila su izdrzali 150000km. a na 2.3 u oba slucaja ispod 110000km. Ducato ima osjetljiv prednji ovjes, tu su mijenjana ramena, krajnice...i ono sto je meni smetalo (smeta) je kad se natovati sa bar 50% dozvoljene nosivosti dolazi do uvijanja karoserije.

Pošto se radi o porodičnoj firmi (tu se trenutno nalazi i novi Doblo Maxi 1.6 Mjet) vozila su se pazila i redovno odrzavala, pa je vjerovatno i to razlog sto nije bilo vecih popravki.

Plivajuci i DPF na Ducatu nema, novi Doblo na žalost ima DPF.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da imaju razlicitu nosivost. Jel ima razlike u donjem postroju izmedju onih sto nose 1T i onih sto nose 1,5T?

Konkretno, navise mi odgovara onaj najnizi Ducato, ali se ti vode na 1000kg nosivosti, dok su oni poviseni oko 1,5 tona. Zato me zanima da li mogu da tovarim tonu i po u mali Ducato?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojacas mu gibnjeve i nosice bez problema,mada mislim da i ovako ne bi bio problem.

Nemas ti nikakvu kontrolu tezine ako ne ides van zemlje tako da te bole uvo sto si u pretovaru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ChobbyNS, Pa nisi bas u pravu za kontrolu pretovara,na izlazu iz NS ka Stojanovu posle semafora sam vidjao kako mere dostavna vozila,kod naplatne rampe NS-Bg redovno zaustavljaju kombije i stavljau na vagu.Pre par meseci sam se sa kolegom vracao iz NS,cim su nas primetili ajd na merenje :wallbash: i naravno nasli su 50-ak kg pretovara(osovinskog) za 50kg nisu pravili problem ali kazu da preko 100-150kg ide kazna

Edited by bucko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam za to,nisam nigde video,mada ja po Srbiji vozim samo do odredista,uglavnom NS i BG,ali ako kazes da je tako onda su malo poostrili.

Cisto poredjenja radi,u Austriji za 100-150 kg ne kazu nista,za 300-400 kg kazna je 30 eura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih ti preporucio da u malog Ducata tovaris 1.5 jer on i 1t bes dobro ne podnosi. Karoserija mu je meka i sklona uvijanju, a i vjesanje mu je osjetljivo.

Ako vec hoces da ides sa preopterecenjem kupi Sprintera ili Transita sa zadnjim pogonom, oni su po tom pitanju bolji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li ko iskustva sa ovim motorom 2.8td 100kw kakav je kolko cilindra ima potrosnja dali je mnogo bucan kako vuce i slicno?

 

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.8 idtd... 4cilindara, vuce kao lud, traje...pa nema veka. Prelaze mnogo ti td motori, i 2.5tdi i 2.8idtd, nece da produvaju niti trose ulje. Jednostavno im se ne nazire kraj, pukne samo klipnjaca i stane :D On bi trebalo da je isto kao i 2.5tdi takoreci pun dizel, ima samo jedan grejac na usisnoj grani - baklju, kao traktor i pali je samo u minusu. Inace pali na dodir kljuca :) Potrosnja pri normalnoj voznji do 10l, moze i na 8l da se spusti ako se ne vozi brze od 80km/h ili ako nije neki teret veci. Menjaci su dobri generalno. Hoce da imaju problem sa 5-om brzinom, da ispada, ali se ona menja. Mozda cak i bez skidanja menjaca, sa strane, zaboravio sam. Na vecoj km hoce recimo da zakrci u drugoj ali to je nebitno. Traze samo dobro ulje, bese isto sintetika ide. Limarija je losa strana. Limenke - klasicni kombiji brzo popustaju, stradaju pragovi, dzepovi. Koji je mnogo tovaren puca u stubovima pozadi i to se lako vidi, ne moze da se sakrije a ni zaleci vise. U tvom slucaju gledaj ga napred, znaci sve kako ide greda. U kosu prema nogama tu zna sve da satruli oa i zahvati broj sasije koji se nalazi u suvozacevom stepeniku, ispod plastike. Gledaj i u tocku i pod haubom ispod akumulatora npr kako se proteze greda, tu satruli a mnogo se tesko primeti jer se ne otvore rupe. Isto i ispod drzaca motora. Nije to nista strasno, limarija im je jeftina ali sto da bacas pare ili ne ubijes cenu npr :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zahvaljujem celavi:D na opsirnom odgovoru znas koji je u pitanju pa cemo videti sutra kakva je situacija pa ako bude pazar javljam....:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce nadjemo....bio danas gledao ono je groblje neopevano,kao sto si reko grede trule sve kosevi truli skroz motor kao da si posipao sa kantu preradjeno ulje odozgo brojevi sasije su izgleda muvani pola tackasti pola na liniju a neki se ne vide pa mazani sa farbu kao kamuflaza gume pojeo trap sve itd....znaci strasno zasta ljudi traze 4glave....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...