neshaoct 9592 Posted December 8, 2022 Unapređena Lancia Ypsilon Iako je stara već 11 godina, aktuelna generacija Ypsilona je ponovo prošla kroz manje doterivanje. Tačnije, na redu je novo ažuriranje za italijansko tržište, jedino gde je Lancia još uvek aktivna. Fabrika doterani Ypsilon opisuje kao svoj najpovezaniji gradski automobil ikada. Pre svega, infotainment sistem od 7.0 inča je modifikovan da podržava bežični Apple CarPlay i Android Auto, dok je takođe instaliran bežični punjač za pametne telefone. Lancia je takođe prvi put ugradila kameru za vožnju unazad. Osim toga, Lancia je ponudila novu boju nazvanu Verde Rugiada i napravila neke izmene u unutrašnjosti. Tako sada postoje plavi ukrasi na instrument tabli i panelima vrata, višebojni detalji na ručici menjača, volanu, ventilacionim otvorima i revidiranoj instrument tabli. Lancia je takođe obložila sedišta u novi materijal nazvan Seaqual Yarn, koji je napravljen od reciklirane plastike sakupljene na Mediteranu. Ypsilon se sada nudi isključivo kao blagi hibrid, kombinujući 1.0 trocilindrični benzinski motor sa 12-voltnim BSG elektromotorom i litijum-jonskom baterijom i snagom od 70 konja. Lancia Ypsilon u srebrnoj boji takođe ima neke dodatne crne akcente na prednjem grilu, okvirima logotipa i donjem braniku. Dostupna je i nova GPL Ecochic varijanta, dok serija Alberta Ferretti predstavljena 2021. takođe ostaje dostupna. Cene za Ypsilon nove modelske godine u Italiji počinju od 13.350 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 27, 2023 Nova Lancia Ypsilon u februaru Lancia je još ranije predstavila svoju mapu puta za narednu deceniju, pri čemu je elektrifikacija u centru pažnje. Sve će početi predstavljanjem novog Ypsilona 2024. godine, nakon čega sledi lansiranje vodećeg modela Gamma EV 2026. godine, kao i potpuno električne Delte 2028. godine. Sva tri vozila koja je najavila Lancia čine deo Stellantisove strategije Dare Forward 2030. Sada stiže i potvrda da će novi Ypsilon premijeru imati u februaru 2024. u Milanu. Italijanski brend je najavio da će novi Ypsilon biti u ponudi i u potpuno električnoj i u hibridnoj varijanti. Međutim, počev od 2026. godine, kompanija će ekskluzivno predstavljati samo nova električna vozila, a do 2028. cela njihova linija će se sastojati isključivo od modela na električni pogon. To sugeriše da će hibridna verzija novog Ypsilona imati relativno kratak životni vek, koji će trajati samo četiri godine. Očekuje se da će model odražavati glavne stilske karakteristike Pu+Ra HPE koncepta, uključujući osvetljenu masku, panoramski krov i retro-futuristički enterijer inspirisan italijanskim nameštajem od ekološki održivih materijala. Novi model bi trebalo da otelotvoruje principe novog dizajnerskog jezika brenda, čistog i radikalnog dizajnerskog jezika gde se zapremine automobila stvaraju od preseka elementarnih i ikonskih formi kao što su krug i trougao, u kombinaciji sa nekoliko eklektičnih detalja. Nova generacija Ypsilona biće duga oko 4 metra. Ovo predstavlja povećanje u poređenju sa njegovim prethodnikom od 3.84 metra koji je u prodaji od 2011. i deli svoju platformu sa Fiatom 500. Lancia je takođe najavila saradnju sa italijanskim proizvođačem nameštaja Cassina, kada je u pitanju dizajn enterijera budućih modela. S tim u vezi, u februaru sledeće godne će se pojaviti i Lancia Ypsilon Edizione Limitata Cassina, dostupna u samo 1.906 numerisanih i sertifikovanih jedinica u 100% električnoj verziji. Što se unutrašnjosti tiče, Lancia je ranije govorila o ekstenzivnoj upotrebi održivih materijala u elegantnoj atmosferi inspirisanoj italijanskim dnevnim sobama i dizajnom nameštaja. Novi Ypsion će biti i prvi Lancia model koji će biti opremljen S.A.L.A. interfejsom. Da bi se stvorilo sve potpunije i impresivnije iskustvo, napredak S.A.L.A. pratiće evoluciju Stellantis tehnoloških platformi korak po korak, tako da svaki brend može da prilagodi karakteristike svojih različitih modela. S.A.L.A. (Sound Air Light Augmentation) čini stub Lancia tehnologije bez napora. S.A.L.A. je minimalan i pametan virtuelni interfejs, koji spaja audio, kontrolu klime i funkcije osvetljenja. Vozač i putnici zato mogu da prilagode unutrašnjost automobila jednostavnim pritiskom na dugme ili čak zvukom svojih glasova. Lancia je uvek proizvodila modele koji su ponovo pisali istoriju tri glavne automobilske klase: gradskih automobila, vodećih modela i kompaktnih limuzina. To će biti slučaj i u budućnosti, kada će njihovi novi automobili ponuditi najbolje od sva tri segmenta i imati koristi od specijaliteta Stellantis platforme. Kompaktni, okretni i zabavni za vožnju, novi modeli Lancia će se obraćati evropskoj bazi kupaca, ''progresivnim klasičnim uticajnim ljudima'', koji traže bezvremensku eleganciju, italijanski duh i inovaciju, zajedno sa udobnim i prijatnim iskustvom u vozilu. Lancia će se proširiti i na evropska tržišta van Italije, stvarajući 100 novih predstavništava u 60 velikih evropskih gradova i kladeći se na optimističnih 50% online prodaje. preuzeto sa - Auto Blog 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 5, 2023 Snimljena nova Lancia Ypsilon Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 469 Posted December 5, 2023 P 208/Corsa je osnova ako dobro vidim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 5, 2023 @italiano Da, da... Praviće se u Španiji (Saragosa - tamo su se pravili/prave Opel Crossland, Opel Corsa, Citroen C3 Aircross, prebačen je skoro tamo i Peugeot e-208, možda se i još nešto pravi tamo...), na istoj platformi kao i Jeep Avenger, Fiat 600, Peugeot 208/e-208 i 2008, kao i Opel Corsa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 469 Posted December 13, 2023 (edited) "Ulovljena" nova Lancia Ypsilon Neobične scene u Monbelijaru u Francuskoj. Beli automobil je bio napola potopljen u kanal, a video se samo krov. Ipak, nakon izvlačenja jasno je da je u pitanju nova Lancia Ypsilon, i to bez ikakve maske. Za sada nije poznato kako je automobil završio u kanalu, ali neki mediji navode da je navodno bio ukraden. Nedavno je inače potvrđeno da će novi Ypsilon zvaničnu premijeru imati u februaru 2024. u Milanu, ali je zahvaljujući ovom događaju već sada imao svoje nezvanično predstavljanje. Italijanski brend je najavio da će novi Ypsilon biti u ponudi i u potpuno električnoj i u hibridnoj varijanti. Međutim, počev od 2026. godine, kompanija će ekskluzivno predstavljati samo nova električna vozila, a do 2028. cela njihova linija će se sastojati isključivo od modela na električni pogon. To sugeriše da će hibridna verzija novog Ypsilona imati relativno kratak životni vek, koji će trajati samo četiri godine. Najavljeno je da će model odražavati glavne stilske karakteristike Pu+Ra HPE koncepta, uključujući masku, panoramski krov i retro-futuristički enterijer inspirisan italijanskim nameštajem od ekološki održivih materijala. Novi model otelotvoruje principe novog dizajnerskog jezika brenda, čistog i radikalnog dizajnerskog jezika gde se zapremine automobila stvaraju od preseka elementarnih i ikonskih formi kao što su krug i trougao, u kombinaciji sa nekoliko eklektičnih detalja. Nova generacija Ypsilona biće duga oko 4 metra. Ovo predstavlja povećanje u poređenju sa njegovim prethodnikom od 3,84 metra koji je u prodaji od 2011. i deli svoju platformu sa Fiatom 500. Lancia je takođe najavila saradnju sa italijanskim proizvođačem nameštaja Cassina, kada je u pitanju dizajn enterijera budućih modela. S tim u vezi, u februaru sledeće godne će se pojaviti i Lancia Ypsilon Edizione Limitata Cassina, dostupna u samo 1.906 numerisanih i sertifikovanih jedinica u 100% električnoj verziji. Što se unutrašnjosti tiče, Lancia je ranije govorila o ekstenzivnoj upotrebi održivih materijala u elegantnoj atmosferi inspirisanoj italijanskim dnevnim sobama i dizajnom nameštaja. Novi Ypsion će biti i prvi Lancia model koji će biti opremljen S.A.L.A. interfejsom. Da bi se stvorilo sve potpunije i impresivnije iskustvo, napredak S.A.L.A. pratiće evoluciju Stellantis tehnoloških platformi korak po korak, tako da svaki brend može da prilagodi karakteristike svojih različitih modela. S.A.L.A. (Sound Air Light Augmentation) čini stub Lancia tehnologije bez napora. S.A.L.A. je minimalan i pametan virtuelni interfejs, koji spaja audio, kontrolu klime i funkcije osvetljenja. Vozač i putnici zato mogu da prilagode unutrašnjost automobila jednostavnim pritiskom na dugme ili čak zvukom svojih glasova. Lancia je uvek proizvodila modele koji su ponovo pisali istoriju tri glavne automobilske klase: gradskih automobila, vodećih modela i kompaktnih limuzina. To će biti slučaj i u budućnosti, kada će njihovi novi automobili ponuditi najbolje od sva tri segmenta i imati koristi od specijaliteta Stellantis platforme. Kompaktni, okretni i zabavni za vožnju, novi modeli Lancia će se obraćati evropskoj bazi kupaca, „progresivnim klasičnim uticajnim ljudima“, koji traže bezvremensku eleganciju, italijanski duh i inovaciju, zajedno sa udobnim i prijatnim iskustvom u vozilu. Lancia će se proširiti i na evropska tržišta van Italije, stvarajući 100 novih predstavništava u 60 velikih evropskih gradova i kladeći se na optimističnih 50 procenata onlajn prodaje. Preuzeto sa: autoblog.rs Edited December 13, 2023 by Ivan Sadrzaj prebacen na FLCS server 2 1 horvat, Reacher Gilt and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2194 Posted December 13, 2023 dizajn ne deluje uopste obecavajuce vidi se odmah cija je platforma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22921 Posted January 2 (edited) 2024 Lancia Ypsilon Shows Bold New Look Ahead Of February Debut The redesigned Ypsilon will be introduced early next year with hybrid and electric powertrains. Lancia is gearing up to introduce the redesigned Ypsilon in February, but a couple of undisguised photos have surfaced online. The model follows in the footsteps of the Pu+Ra HPE concept and features a thick black band with “LANCIA” lettering. They’re joined by slender LED lighting strips as well as low mounted headlights. We can also see vertical air curtains and a wide central intake. The rear end is relatively tame by comparison, but the model has circular taillights with Y-shaped elements. They’re connected by a black bar, which appears to be designed to echo the one up front. Additional details are hard to make out, but the Ypsilon has a small rear spoiler and a curvaceous rear window. Lancia is slowly teasing the model, but has already confirmed the Ypsilon will be offered with hybrid and electric powertrains. Specifics are hazy, but rumors have suggested the electric variant could have a lot in common with the Jeep Avenger and Peugeot e-208. If that’s the case, we can expect a 154 hp (115 kW / 156 PS) motor and a 54 kWh battery that provides approximately 248 miles (400 km) of range. Preuzeto sa: carscoops.com Edited January 2 by Ivan Sadrzaj prebacen na FLCS forum 2 horvat and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 733 Posted January 3 Da li uopste vise dizajneri ucestvuju u izradi novih modela ili se samo pitaju konstruktori alata koji kazu kakv oblik lima im je najlakse stancovati, kako najlakse izliti plastiku? 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 3 Izgleda da elektricno vozilo mora i estetski biti rugoba 3 Ivan, city and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2176 Posted January 3 Designed by Dacia Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted January 3 Zadnje stopke mi imaju smeka, valjda zato sto me asociraju na legendarnu Lanciu 037. Zadnje kvake a la Valter da Silva i tu se izgleda zavrsava originalnost. Za ostalo se iz aviona vidi da je osnova francuska platforma. Prednji kraj no comment . 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2194 Posted January 3 bice ovo teska rugoba sto je izgleda i neko pravilo kod elektricnih vozila Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted January 3 Kako dizajneri kazu, to je Pu+Ra HPE koncept... Sta god . Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 733 Posted January 4 Haha, i koncept ima ruzno ime Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 13 Ponovo uhvaćena nova Lancia Ypsilon Pojavila se još jedna slika potpuno nove Lancije Ypsilon koja će zvaničnu premijeru imati u februaru u Milanu. Italijanski brend je još ranije potvrdio će novi Ypsilon biti u ponudi i u potpuno električnoj i u hibridnoj varijanti. Nova slika (nastala tokom snimanja promotivnog materijala) pokazuje njegov zadnji deo... preuzeto sa - Auto Blog 2 DelPiero and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2194 Posted January 13 ovako od pozadi i ne deluje rdjavo al da vidimo ipak kompletnu sliku Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted January 13 Za sada lepo izgleda,sto se kaze u trendu je Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 733 Posted January 13 I Mito je mnogo lepsi od pozadi 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2194 Posted January 14 Napred rugoba ocekivano 1 1 nemanja84bg and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1304 Posted January 14 32 minutes ago, OMP said: Napred rugoba ocekivano Pa kad si brat po cajgeru i starijim zlatni kontakt masinama, ovo novo sve macku o rep Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted January 14 Obrni okreni 208-209 Još da ima icockpit i to je to Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20011 Posted January 14 Meni sa ovim farovim odvojenim od dnevnih pa vise deluje kao C3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 469 Posted January 14 (edited) Meni se dopada, naravno . Nekako vidim evoluciju prethodne generacije, mozda bolje reci revoluciju... Ipak deluje originalno, sveze, tesko da cete je pomesati sa drugim modelima a sto je danas veliki plus. Samo nek se stanca! Edited January 14 by italiano 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 733 Posted January 15 Bas da je rugoba nije Kombinovano sa zadnjim delom sasvim pristojno, plus prelepa boja. Jedino ne vidim dobro da li je ovo gde pise Lancia neki spojler, plastika neka Definitivno nema vise prepoznatljivost stare Ypsilonke ali koji auto sada ima to. Quote Share this post Link to post Share on other sites