neshaoct 9591 Posted April 4, 2012 Da li je moguće promeniti se, a ipak ostati svoj? Ponekada, kada morate da birate, to znači da morate da ostanete bez nečega. Ali, ne više! Savršen spoj elegantnog stila i pravog sadržaja. Nova Lancia Ypsilon opremljena je inovativnim i funkcionalnim tehničkim rešenjima. Da li je moguće govoriti o luksuzu i kompaktnosti u istoj rečenici? Luksuz sada dolazi u novoj veličini. Da budemo precizni, 3m i 84 cm. Nova Lancia Ypsilon je možda mala po dimenzijama, ali je velika po udobnosti i sadržaju. Ekskluzivna, ali svima dostupna. Ypsilon se vraća sa luksuzom za sve. Udobnost vozila sa 5 vrata. Kompaktan auto sa izgledom auta sa 3 vrata, ali sa svom udobnošću automobila sa 5 vrata. Zadnje ručice su ugrađene u karoseriju, dok je glavni deo karoserije kompaktan i uglađen zahvaljujući nizu novih dizajnerskih rešenja. Prostran prtljažnik. Posebna pažnja posvećana iskorišćenju prostora znači da auto ima prostraniji prtljažnik nego ne prethodnim modelima. Sa kapacitetom od 245 dm3 spada u najprostranije u svojoj klasi. GranLuce sunčani krov. GranLuce sunčani krov je pravi prozor na nebu. Sastoji se od sjajne površine koja pokriva 70% krova, sa dva panela od kaljenog stakla, pokretnim prednjim panelom i fiksiranim zadnjim panelom. U životu stvari nisu uvek jednostavno crno-bele. Nova Lancia Ypsilon se ponosi nizom sasvim novih nijansi iz asortimana od 16 boja karoserije uključujući dve verzije sa trostrukim slojem (270 Nuvola Belo & 164 Fiamma Crveno) i četiri dvobojne verzije (crno-siva, crno-crvena, dve nijanse sive i bronza-bež) da bi se udovoljilo potrebama i ukusu svih klijenata. Jedinstven karakter koji može biti podešavan na preko 600 različitih načina... Nova Lancia Ypsilon sa 5 vrata je napravljena da odgovara Vašem stilu vožnje. Oprema Nove Lancia Ypsilon dizajnirana je tako da poboljša kvalitet vožnje u putničkoj kabini: krov koji apsorbuje zvuke osigurava izvarendno tihu vožnju. Granluce sunčani krov kupa kabinu svetlom, dok ''tanka'' sedišta nude neuporedivu udobnost. Udobnost u putničkoj kabini takođe znači mogućnost podešavanja i u ovom slučaju imamo dva nivoa opremljenosti: Silver i Gold – i dve veryije enterijera Romantic Gold i Urban Black. Od više dinamične do najekskluzivnije konfiguracije. Nova Lancia Ypsilon nudi stil vožnje po Vašoj meri. Silver nivo opreme: mladalački i dinamičan, sa sedištima presvučenim tkaninom i grafičkim detaljima od materijala i boja koje daju kontrast. Gold nivo opreme: dostupan u dva sveta boja Romantic Gold i Urban Black – prvi refiniran i elegantan, drugi moderan i ''totalno crn''. Suština luksuza čak i u smislu tehnologije. Opremljena inovativnom opremom, nova Lancia Ypsilon je kompaktno vozilo koje nudi impresivan nivo tehnologije i najbolju moguću sigurnost, dok je u isto vreme veoma ekološki orijentisana. Smart Fuel Uređaj koji zamenjuje tradicionalan poklopac rezeorvara čini dosipanje goriva lakšim i eliminiše rizik curenja gasa i goriva. Blue&Me ; TomTom Live Navigacioni uređaj sa 4.3'' HD fluid touch screen ekranom u boji sa svim funkcijama tehnologije Blue&Me. Pored toga, integrisana SIM kartica daje Vam pristup svim sadržajima dostupnim na Net-u: novosti o saobraćaju ažurirane svaka dva minuta, informacije o vremenu, zanimljivim mestima i još mnogo toga. EcoTrend funkcija takođe ima indikator efikasnosti vožnje koji Vam pomaže da redukujete potrošnju goriva i emisije izduvnih gasova tako što konstantno prati performanse auta dok Vi vozite. Blue&Me sa USB ulazom Interaktivni sistem info-zabave koji Vam omogućava korišćenje telefona i media plejera upotrebom glasovnih komandi i komandi na volanu. Dostupne funkcije uključuju: Bluetooth hands-free komplet, čitanje dolaznih SMS poruka, direktna veza sa iPod i iPhone uređajima. USB ulaz za mp3 i mp4/AAC/M4A audio fajlove. Hi-Fi 360 stepeni Hi-Fi sistem nove Lancia Ypsilon specijalno je dizajniran za putničku kabinu. Zvučnici su raspoređeni tako da osiguravaju kružni efekat od 360 stepeni i iskustvo zvuka za kakvo još nikada niste čuli. Da li bi ste voleli da vozite auto koji se isključuje na svakom semaforu? Start&Stop uređaj koji automatski isključuje motor kada god se vozilo zaustavi i ponovo ga uključuje kada je vreme da se krene dalje. Start&Stop omogućava veliku uštedu u potrošnji goriva, manje štetnih emisija izduvnih gasova i manje zagađenja bukom što je savršeno za česta zaustavljanja tipična za vožnju po gradu. Da li bi ste voleli da vozite auto koji parkira umesto Vas? Polunavođeni sistem koji pomaže vozaču da pronađe parking mesto dovoljno veliko za auto, a potom pomaže da se auto parkira automatski delujući na upravljanje. Zašto bi bezbedost bila luksuz? Nova Lancia Ypsilon dolazi sa 4 vazdušna jastuka kao standard, tj. dva prednja vazdušna jastuka i dva jastuka na prozoru za zaštitu glave (bočne vaz. zavese). Elektronska kontrola stabilnosti (ESC) Sistem kontrole stabilnosti radi tako što reguliše snagu motora i raspoređuje kočionu na različit način na sva 4 točka i na taj način održava auto stabilnim. Sistem omogućava bolji ulazak u krivine i koriguje putanju automobila u slučaju naglog pokreta tokom upravljanja i tako sprečava proklizavanje automobila. Pored toga, Hill Holder funkcija pomaže prilikom pokretanja vozila na uzbrdici, dok ASR sprečava proklizavanje točkova pri jakim ubrzanjima. Isofix je deo standardne opreme. Da li se pravi luksuz vidi ili primećuje? Oba. Zadnja LED svetla sa usmerenim snopom omogućavaju intenzivniju preglednost, bolju bezbednost na svim putevima i inovativan dizajn. Bi-Xenon prednja svetla osiguravaju veće vidno polje sa širim i dubljim svetlosnim zrakom. Osvetljavaju do tri puta više, traju do tri puta duže i troše manje nego tradicionalne halogene sijalice. Osim toga, kružni eliptičan dizajn daje autu snažniji izgled prednjeg dela. Koncentrisani luksuz koji poštuje životnu okolinu. Opremljena kompletnim asortimanom Euro 5 motora, bilo da izaberete benzinski ili dizel motor dobićete izvanredne performanse sa niskim emisijama izduvnih gasova i potrošnjom goriva. Svi benzinski i dizel motori su standardno opremljeni Start&Stop sistemom. 1.2 8v Fire Evo II 69 KS Poslednja verzija čuvenog Fire motora. Ovaj agregat namenjen je uglavnom za gradsku vožnju. Koristi kontinuirani varijator faze koji optimizuje vreme otvaranja i zatvaranja ventila pri svim brzinama, redukujući na taj način potrošnju goriva i poboljšavajući performanse. 0.9 8v TwinAir 85 KS Idealan za gradsku vožnju, ali više opremljen od tradicionalnog 1.2 8v. Zahvaljujući upotrebi revolucionarne MultiAir tehnologije i potrošnja goriva i emisija izduvnih gasova se redukuju do 30%, dok se snaga podiže do 10%. 1.3 16v MultiJet II 95 KS Druga generacija MultiJet motora koja koristi Common Rail ubrizgavanje što rezultira boljim performansama u smislu potrošnje goriva, emisije izduvnih gasova, buke i lakoće vožnje. Luksuz ima novu definiciju. Odaberite svoju... Korisni linkovi: dokumentacija Ypsilon @ FLCS predstavljanje Lancia modela u Srbiji @ FLCS lanciasrbija.rs fiatsrbija.rs slike Lancia Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 4, 2012 Vec drugi put vidim u Kovinu na istom mestu parkirana Lancia slicna ovoj, ne znam da li je ovaj model i da li je se vec vozi, ali podseca na staru Ypsilon pa mislim da jeste, boja tamno crvena, tablice naravno `talijanske, sledeci put kad prodjem slikacu je valjda nece niko da puca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted April 5, 2012 Objektivno, ruzna je kao zaba Meni se jedino svidjao model 1994-2003.Npr, ovo bi meni bila puno ljepsa verzija Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted May 13, 2012 Danas gledam SAT reviju,mladjani Alvirko nagrdio Ypsilon-ku! Te mu mali otvori za ventilaciju,te mu malo podesavanje volana,te mu motor slabasan,a onaj jaci mu mnogo bucan,na kraju nije znao ni da obajsni dal je jeftin ili skup ... Kako je ta SAT revija jedna debilna emisija... Quote Share this post Link to post Share on other sites
integralac 2566 Posted September 11, 2012 Lancia Ypsilon 1.2 GoldIako u Srbji ne vlada veliko interesovanje za njih, ''ženski'' automobili imaju prednost za koju muškarci ne znaju. Veoma privlače žene koje vam bez oklevanja prilaze i započinju razgovor o automobilu. Jaooo što je leeep, koliko kooošta?.... Detalje i karakteristike najbolje je objasniti u obližnjem kafeu.Tekst i foto: Nenad Ćosić Ovog leta dobio sam priliku da vozim upravo jedan takav automobil. Lancia Ypsilon najmanji je model u gami italijanskog proizvođača. Najnovija verzija, koja je predstavljena 2011. godine, treća je generacija ovog automobila i ujedno prva koja je ponuđena u verziji sa 5 vrata. Na prvi pogled to se lako može prevideti, jer su kvake na zadnjim vratima sakrivene u “C” stubovima.Razvoj novog Ypsilona započeo pre stvaranja alijanse FIAT-Chrysler. Ipak, konačna verzija automobila ima “chryslerovsku” masku hladnjaka koja je izgubila vertikalnu podelu karakterističnu za prethodne verzije.U nekim zemljama, u kojima Lancia nije prisutna, poput Velike Britanije, Irske ili Japana, model Ypsilon se i prodaje pod značkom Chryslera. Ništa neobično ako se zna da polovinu aktuelne Lancijine game čine prepakovani i/ili preimenovani modeli Chryslera. Ipak, osim par stilskih detalja, novi Ypsilon je po svemu drugom, od platforme, preko motora, do dizajna karoserije i enterijera, čistokrvni Italijan - koji se proizvodi u Poljskoj.Lancia Ypsilon ostavlja veoma dobar prvi utisak, zahvaljujući pre svega upečatljivom dizajnu i pažljivo odabranim bojama karoserije. Automobil koji sam vozio na testu imao je neke dodatke u odnosu na paket opreme Gold. Jedna od doplatnih opcija je dvobojna karoserija. Krov i hauba automobila ofarbani su u crnu Vulcano metalik nijansu, dok je ostatak karoserije obojen u Piombo metalik sivu.Dizajn Lancije osmišljen je do najsitnijih detalja. Recimo, linija haube koja kreće od “nosa” automobila, nastavlja se na liniju na boku koja se prostire između vrata i prozora. Zatim se na sredini zadnjih vrata savija naglo nagore, da bi sa završila na mestu na kom se “C” stub spaja sa krovom. Druga kriva počinje od registarske tablice na vratima prtljažnjika, odakle se izvija nagore, prateći liniju krova, i nastavlja do početka haube, gde se opet spaja sa prvom linijom. Vrata Lancije Ypsilon isprofilisana su trećom linijom koja počinje na prednjem krilu, pa se paralelno sa tlom pruža do sredine zadnjih vrata, gde savija nadole i vraća se donjim delom vrata ponovo do prednjeg krila gde se i završava.Jedan od najinteresantnijih detalja na karoseriji svakako su stop svetla, koja svojim oblikom potpuno definišu izgled zadnjih bokova automobila.Dizajn, izbor nijansi i spoljna završna obrada, kao i elementi poput alu felni i hormiranih detalja, i pored malih dimenzija Ypsilona, odaju utisak skupog i kvalitetnog automobila. Može se reći da je Lancia Ypsilon na neki način postala "lifestyle" model.Kada otvorite vrata novog Ypsilona i smestite se u vozačko sedište primetićete nešto neobično. Instrument tabla ne nalazi se tamo gde je kod većine automobila. U ovoj Lanciji ona je na sredini, na vrhu centralne konzole. Rešenje je isto kao i na prethodne dve generacije, tako da ne predstavlja iznenađenje za one koji su ranije vozili Ypsilon. Ovakav izbor nije baš ergonomski opravdan, s obzirom da vozač kada želi da pročita neki podatak sa instrumenata, mora da skreće pogled sa idealnog pravca koji se pruža od očiju preko vrha upravljača na put ispred automobila. Uprkos tome, Lancijini dizajneri nisu želeli da menjaju tradiciju uspostavljenu na prethodnim generacijama.Ipak, ovo je ''ženski'' auto. A ako je žena za upravljačem, verovatno će se na mestu suvozača nalaziti muškarac, kojeg takođe interesuju podaci sa instrument table.Znajući za to, dizajneri su odlučili da instrumente smeste na sredinu, kako bi bili dostupni i mučkarcima-suvozačima, s obzirom da oni često vole da savetuju i daju komentare tokom vožnje. Vozač se, međutim, vrlo brzo navikne na ovaj nestandardni položaj instrumenata i kasnije mu ne smeta tokom vožnje.Dizajn unutrašnjosti sledi koncepciju eksterijera. Kvalitet materijala, forme, detalji, sve to zaista utiče da se osećate kao da se nalazite u automobilu visoke klase.Materijali na kontrolnoj tabli i tapacirungu vrata su prijatni i mekani na dodir. Iako tamnih nijansi, ovi materijali su u toplim tonovima, baš kao i veoma kvalitetne presvlake na sedištima. Ipak, po jednom detalju vidi se da su u FIAT grupi štedeli. Ručice pokazivača pravca i brisača iste su kao i na jeftinijem FIAT-u Pandi (isti slučaj je recimo i kod Toyote Aygo i Lexusa).Sa Pandom novi Ypsilon deli i FIAT-ovu ''mini'' platformu, za razliku od prethodne verzije koja je bila zasnovana na platformi modela Punto. To ne znači da je automobil sada u nižoj klasi, ali jeste za nekoliko centimetara niži i uži od Ypsilona druge generacije. Međuosvinsko rastojanje ostalo gotovo nepromenjeno.Iako je automobil dugačak 3,84 metra, specifičan dizajn zaobljenih linija karoserije, uticao je i na veličinu prostora u kabini. Kako bi putnicima na zadnjim sedištima pružili dovoljno komfora, dizajneri Lancije su i na najnovijoj generaciji ovog automobila žrtvovali jedno mesto, tako da je zadnja klupa i dalje predviđena samo za dva putnika. U tom stilu su oblikovana sedišta, a postoje i samo dva naslona za glavu i dva sigurnosna pojasa.Ipak, to neće mnogo pomoći osobama natprosečne visine koje budu imale tu nesreću da se na dužim relacijama voze na zadnjim sedištima. Neće im biti udobno, s obzirom da će zbog niskog krova na zadnjem delu automobila biti prinuđeni da se voze blago savijenog vrata. Poređenja radi, novi FIAT Panda, koji je dvadesetak cm kraći, ima mesta za tri osobe na zadnjoj klupi, pri čemu ni oni viši od proseka neće dodirivati glavom krov automobila. Može se reći da je na modelu Ypsilon funkcionalnost podređana dizajnu i estetici automobila.Budućeg vlasnika Lancije interesovaće percepcija iz pozicije vozača (i eventualno suvozača). Ovde stvari stoje bitno drugačije. Prostora ima dovoljno, sedište vozača može se podestiti i po visini, baš kao i upravljač, tako da je moguće pronaći položaj koji pruža kombinaciju udobnosti i dobre preglednosti. Osim na volanu, glavni fokus vozača/vozačice biće na centralnoj konzoli gde se praktično nalaze sve komande i instrumenti Lancije.Središnji deo konzole zauzima fabrički radio CD/mp3 uređaj, koji je povezan sa šest zvučnika. S obzirom da u paketu Gold audio komande na volanu nisu standardni deo opreme (doplata košta 60 eura), sva podešavanja obavljaju se direktno na samom uređaju. To ne predstavlje veliku prepreku, jer se dugmad i prekidači nalaze na dohvat ruke.Jedina zamerka mogla bi da se odnosi na položaj točkića za jačinu zvuka, koji je smešten iza ručice za aktiviranje brisača. Zbog toga će se, barem dok se ne naviknete, dešavati da vam desna ruka na putu od upravljača do točkića zakači i ručicu za brisače.Pozicija ručice menjača dovodi do jednog većeg problema koji dolazi do izražaja tokom duže vožnje. Deo centralne konzole u visini kolena vozača dosta je širok. Zbog toga vozač neće imati previše prostora za pomeranje desne noge, niti će moći da je odmori na dužim putovanjima.Nova Lancija Ypsilon je pregledan automobil, sve dok se ne okrenete preko desnog ramena kako biste vozili u rikverc. Tada ćete se suočiti sa boljkom većine moderno dizajniranih automobila, predimenzioniranim C stubovima i suženim staklenim površinama. Istina, kroz zadnje prozore probija se nešto dnevne svetlosti, ali oni nisu previše upotrebljivi za manevrisanje tokom parkiranja ili vožnje unazad.Ako želita da vašu novu Lanciju Ypsilon zaštitite od ružnih ogrebotina i ulubljenja koja mogu nastati usled loše preglednosti, za parking senzore moraćete doplatiti 250 eura. Osim toga, postoji i polunavođeni ''Magic Parking'' sistem koji najpre pomaže vozaču da pronađe dovoljno veliko parking mesto za automobil, a potom automatski upravljajući vozilom pomaže i da se auto uparkira na odabranu poziciju. Ni ovaj sistem nije bio dostupan na test vozilu, ali se može dokupiti za dodatnih 450 eura.Ispod haube automobila koji sam vozio tokom testa nalazi se Fiatov benzinski četvorocilindrični 1.2 litarski Fire Evo 2 motor. Ovaj agregat razvija 69 ks i identičan je onom koji pokreće novu Pandu, koju smo takođe nedavno imali prilike da testiramo. Oba motora uparena su sa petostepenim ručnim menjačima, pa je i način na koji se voze i reaguju na komande gasa i menjanje stepena prenosa sličan kod oba automobila. U jednoj rečenici, i Lancia Ypsilon 1.2 voli kada se vozi na višim obrtajim. Potrošnja će tada biti nešto viša, ali kada se recimo nalazite na prometnom putu, na kojem često morata da pretičete druga vozila, litar goriva više na 100 km zanemarljiv je u odnosu na vašu bezbednost.Potrošnja benzina na testu iznosila je 7.5 l/100 km u gradskoj vožnji, u ekstremnim letnjim uslovima, kada je klima non-stop ukljčena. Na otvorenom putu spuštala se i do 5.6, a tokom čitavog testa, u kombinovanim uslovima vožnje, bila je 6.8 l/100 km.Uprkos malom međuosovinskom rastojanju, Lancia Ypsilon je udoban automobil. Pored oslanjanja i 15 inčnih točkova, za to su zaslužna i udobna sedišta. Iako kratki sedalni deo neće previše obradovati natprosečno visoke putnike, on je u granicama standarda za ovu klasu automobila. Rupe i neravnine, kojima naši putevi obiluju, podnosi solidno, takođe zahvaljujući dobro odmerenom oslanjanju.Lancia Ypsilon dobro savlađuje krivine, bez previše naginjanja, ali ne treba preterivati – ipak je reč o automobilu za uživanje, bez sportskih pretenzija.Svojim imidžom, manevarskim sposobnostima (krug okretanja iznosi 9.4 m) i performansama novi Ypsilon je pre svega gradski automobil. To ne znači da ga ne možete voziti na dužim putovanjima. Dvoje odraslih ljudi imaće potreban komfor i u vožnji do udaljenih destinacija, a i prtljažnik je sasvim dovoljan za njihove osnovne potrebe. Pozadi se može udobno smestiti i dvoje dece, ali prevoz četvoro odraslih putnika treba ograničiti na kraće relacije. Zvučna izolacija pri većim brzinama sasvim je zadovoljavajuća.Primerak sa testa opremljen je višim Gold paketom (u opciji je još i osnovni, ali sasvim solidan paket Silver). Paket Gold, čak i bez dodatne opreme, ima sve neophodne sigurnosne sisteme (šest vazdušnih jastuka, ABS). On uključuje i stop/start sistem, koji sve češće postaje standarni deo opreme savremenih automobila.Što se tiče nekih sadržaja koji podižu nivo funkcionalnosti, komfora i estetike, osim onih koji standardno dolaze u paketu Gold, na raspolaganju sam imao i svetla za maglu, specijalno dizajnirane “Y” 15 inčne alu felne i elektropodizače zadnjih stakala.Ipak, ono što pravi veliku razliku u odnosu na standardnu Gold verziju jeste ''bicolore'' (dvobojna) karoserija. Sa njom Lancia Ypsilon izgleda potpuno drugačije i verujem da će većina kupaca koji se odluče za ovaj specifičan automobil, želeti da imaju baš takvu verziju. Za opciju ''bicolore'' potrebno je doplatiti ne baš malu sumu od 600 eura.Lancia Ypsilon je automobil koji imidžom i dizajnom odskače od konkurencije na tržištu. Kako svako zadovoljstvo mora da se plati, za model 1.2 Gold potrebno je izdvojiti 11.250 eura. Kada na to dodamo opremu koja nije neophodna, ali koja Ypsilon čini onakvim automobilom kakvog ga vidite na ovim fotografijama (dvobojna karoserija, alu felne...), cena će se približiti sumi od 12.500 evra.Kompromise u ovom slučaju teško je praviti, jer ipak je reč o "lifestyle" automobilu. Kada su u pitanju žene, verovatno će mu podjednako teško odoleti kao i dobrim cipelama i lepoj tašni.preuzeto sa - B92 Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted September 11, 2012 Kao da je mini Nuova Delta.Svejedno, posedovao bih je Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted September 11, 2012 Tako se predstavlja auto, a lanca je bombona Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 3, 2013 Lancia Ypsilon Ecochic Lancia je predstavila najnovije izdanje gradskog bestselera, modela Ypsilon. U pitanju je ekološka i ekonomična verzija ekošik koja zahvaljujući pogonu na metan smanjuje potrošnju goriva na svega 3.9 litara, dok je emisija štetnih gasova 86 grama po kilometru. Zahvaljujući tome, u Italji, moguće je u potpunosti napuniti za svega 12 eura, dok je kombinacijom standardnog benzina i metana autonomija u gradu neverovatnih 1.300 kilometara. Za pogon je zadužen 0.9 TwinAir motor sa turbinom, od 80 konjskih snaga. Novitet će osim izuzetne ekonomičnosti budućim kupcima ponuditi prepoznatljiv dizajn, kao i kompletnu opremu po kojoj je Ypsilonu zaista teško parirati u klasi gradskih automobila, pogotovo u Gold paketu preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 26, 2013 Ypsilon S by Momo Design i Ypsilon Elefantino Ypsilon S by Momo Design će u Ženevi biti predstavljen sa dvobojnim eksterijerom (mat crna i tamno plava kombinacija), Momo Design logom na B stubovima, mat crnim točkovima od 16 inča, sa dve izduvne cevi i unutrašnjošću u sivoj boji (sa kontrastom u žutim detaljima). Ypsilon S by Momo Design će se u prodaji pojaviti na jesen, a biće dostupno ukupno pet dvobojnih kombinacija eksterijera (Neve White, Vulcano Black, Argilla Red, Pietra Grey i Zaffiro Blue). ----- Takođe, tu je i Lancia Ypsilon Elefantino koja će kupcima biti na raspolaganju u Turquoise, Sabbia Beige, Neve White i Pietra Grey bojama (sa kontrastom u crnim točkovima, zadnjim vratima i retrovizorima), kao i u dvobojnoj kombinaciji Turquoise/Vulcano Black. Tu su između ostalog i Elefantino logo i sedišta sa novim dezenom. Lancia će u Ženevi izložiti i Ypsilon CNG sa pgoonom na metan, kao i MPV model Voyager u novoj boji ''Maximum Steel'' metalik i sa pojačanim 2.8 litarskim turbo-dizelašem (sa 163KS na 178KS). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 3, 2013 Nije nova ali je opasna. Mala Ypsilon 1.3 MJ Sport Momo Design sa čitavih 105 KS http://www.automobile-catalog.com/car/2007/1386170/lancia_ypsilon_1_3_multijet_16v_105_sport_momodesign.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 24, 2013 On 6/3/2013 at 8:48 PM, ivan.ik said: Nije nova ali je opasna. Mala Ypsilon 1.3 MJ Sport Momo Design sa čitavih 105 KS Benzinac je na zvaničnom okupljanju redovan: Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 24, 2013 Tu su gazdarica i drugarica opasne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 14, 2013 Lancia Ypsilon HF? Ništa još nije zvanično, ali u Fiatu navodno rade na sportskoj HF verziji najmanjeg Lancia modela Ypsilon. Taj Ypsilon HF bi mogao da ima 1,4 litarski turbo benzinac sa nekih 150-160KS, modifikovano ogibljenje, sportski izduvni sistem, Brembo kočnice, veće alu točkove, HF oznake, žute detalje, aero body kit (izmenjeni prednji branik, novi zadnji branik, drugačiji pragovi...), sportska sedišta i volan, kao i alkantaru, kožu, alu pedale i elemente od ugljeničnih vlakana u enterijeru. Za sada nije poznato kada bi tačno ovakav Ypsilon trebalo da se pojavi, ni po kojoj ceni, a nije poznato da li će se raditi samo o ograničenoj seriji. Ipak, više detalja bi navodno trebalo da bude poznato u narednih nekoliko nedelja. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted December 15, 2013 Ova verzija nema sta da trazi u ponudi aktuelnog Y. Y je mali sminkerski automobil, ciji su kupci uglavnom zenskog pola. Mada vjerujem da bi imao prolaz kod gej populacije :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 13, 2014 Ovako bi mogla da izgleda Lancia Ypsilon HF Podsećanja radi, iz Fiata su prošlog meseca najavili da će se Lancia ubuduće prodavati samo u Italiji odnosno da će ''postati brend samo za italijansko tržište.'' Takođe je najavljeno da će aktuelni Chrysler modeli koji se prodaju kao Lancije (Thema, Flavia Cabrio i Voyager) biti izbačeni iz ponude, kao i to da će u paleti ostati samo Ypsilon. Upravo je taj Ypsilon sada zamišljen u sportskijoj HF verziji, sa agresivnijim body kit-om, crvenim akcentima, crnom maskom, HF oznakama, većim alu točkovima, crvenim kočionim kleštima, sa dve izduvne cevi, modifikovanim ogibljenjem, doteranim enterijerom i snažnijim motorom. Ipak, imajući u vidu situaciju u kojoj se trenutno nalazi Lancia, ovakav Ypsilon će verovatno ostati samo ideja jednog dizajnera. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 3, 2014 Lancia Ypsilon Elefantino i Ypsilon ELLE concept Budući da nema novih modela, Lancia će na 84. sajmu automobila u Ženevi pažnju posetilaca pokušati da privuče novim verzijama već postojećih modela, a izdvajaju se 2014 Ypsilon Elefantino i Ypsilon ELLE concept. Ypsilon Elefantino je sada dostupan u tri nove boje (Kaki Grey, Zaffiro Blue i Carrara Grey), a tu su i gloss black ili mat sivi akcenti na grilu, retrovizorima i poklopcima točkovima. U unutrašnjosti se ističu sedišta sa novim kombinacijama boja, gloss black ili mat sivi detalji, kožni volan, CD/MP3 plejer i Blue&Me sistem. U ponudi su sledeći motori: 1.2L Fire EVO II sa 69 KS 1.2L Fire EVO II LPG sa 69 KS 0.9L Turbo TwinAir metan sa 80 KS 0.9L TwinAir sa 85 KS 1.3L MultiJet II turbo dizel sa 95 KS S druge strane, Ypsilon ELLE concept najavljuje buduću specijalnu ediciju čija će prodaja početi na leto. Odlikuje se dvobojnim Cipria / Pearlescent Black eksterijerom, 16-inčnim alu točkovima, Frau kožnim sedištima, alkantarom u enterijeru i ELLE logom na sedištima. Za pogon je izabran 1.3L MultiJet II turbo dizel motor sa 95 KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 10, 2014 Snimljena sportska Lancia Ypsilon O sportskoj Lanciji Ypsilon se priča već neko vreme (krajem prošle godine se čak pominjala i verzija Ypslion HF), a ove nove špijunske slike potvrđuju da u Fiatu u svakom slučaju pripremaju novitet u ponudi ovog modela. Kako bilo, svaka novost u ponudi Lancije je itekako dobrodošla, a sportski Ypsilon bi trebalo da dobije 1.4 Turbo benzinski motor, sportski podešeno ogibljenje, novi izduvni sistem, jači kočioni sistem, alu točkove od 17 inča, atraktivniji eksterijer, kao i sportskiji enterijer. Ostaje da se vidi kada će se jedan ovakav Ypsilon pojaviti u prodaji i sa kakvim imenom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevtic_ognjen 19 Posted March 12, 2014 Ukoliko se pojavi menjam svoju standardnu za ovu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 31, 2014 Lancia Ypsilon HF: nova slika O sportskom Ypsilonu HF se priča već neko vreme, a ova nova špijunska slika italijanskog Quattroruotea potvrđuje da u Fiatu u svakom slučaju pripremaju novitet u ponudi ovog modela. Kako bilo, svaka novost u ponudi Lancije je itekako dobrodošla, a sportski Ypsilon bi trebalo da dobije 1.4 Turbo benzinski motor, sportski podešeno ogibljenje, novi izduvni sistem sa dve izduvne cevi, jači kočioni sistem, alu točkove od 17 inča, atraktivniji eksterijer, kao i sportskiji enterijer. Ostaje da se vidi kada će se jedan ovakav Ypsilon pojaviti u prodaji (nekei sajtovi nezvanično najavljuju premijeru za sajam u Parizu) i da li će se nuditi i izvan Italije. Podsećanja radi, u januaru se pojavila vest da će se Lancia ubuduće prodavati samo u Italiji odnosno da će ''postati brend samo za italijansko tržište.'' Takođe je najavljeno da će Chrysler modeli koji se prodaju kao Lancije biti izbačeni iz ponude, kao i to da će u paleti ostati samo Ypsilon. U svakom slučaju, više o sudbini Lancije bi trebalo da bude poznato 6. maja kada će Fiat objaviti svoje buduće planove. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 24, 2014 Doterani Ypsilon za britansko tržište Aktuelna Lancia Ypsilon se na britanskom tržištu prodaje pod znakom Chryslera, a za novu modelsku godinu ovaj automobil je doživeo neke manje promene. Britanskim kupcima je Ypsilon dostupan sa izborom od tri motora (1.2L sa 69KS, 0.9L TwinAir sa 85KS i dizelaš 1.3L MultiJet sa 95KS) i sa tri paketa opreme (Silver, Gold i Premium), dok cene startuju od 9.895 funti kolika košta verzija 1.2L Silver. Novi Silver paket inače zamenjuje dosadašnji S paket, a pored novog dezena za sedišta i tri nove boje (Marble Grey, Khaki Grey i Sapphire Blue), tu su i nove boje za pojedine elemente na eksterijeru i u enterijeru (prednji gril, prednji panel u enterijeru...). Gold paket zamenjuje dosadašnji SE paket i zadržava sve dosadašnje karakteristike, a novost predstavlja Platinum edition koji između ostalog u standardnoj opremi ima i 16-inčne alu točkove, automatsku klimu, el. podizače svih stakala, tempomat, sedišta delimično u koži i Magic Parking assist. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 1, 2014 Lancia predstavila Ypsilon posvećen Kate Moss U Berlinu je otvorena izložba fotografija posvećena Kate Moss, najpoznatijem svetskom fotomodelu. Lancia je za tu priliku predstavila Ypsilon oslikan njenim fotografijama. Izložba ''Kate Moss: Ikona'' je bila uspešna ovog proleća u Bolonji, a sadašnja lokacija je berlinska galerija Hiltawsky od 28. novembra do 21. februara sledeće godine. Na izložbi publika može videti tridesetak proslavljenih fotografija Kate Moss, žene koja je revolucionizovala estetske standarde i stil devedesetih godina prošlog veka. S obzirom da je Lancia automobilska marka koja se često povezuje sa stilom i modom, a Lancia Ypsilon je jedan od najomiljenijih automobila među ženskom populacijom, logično je da se Lancia Ypsilon pojavi i na ovakvoj izložbi. Tim povodom osmišljena je Lancia Ypsilon oslikana fotografijama Kate Moss, na haubi, vratima, krovu… Jedinstveni automobil će biti izložen ispred galerije. Šta će sa njim biti posle, da li će možda u prodaju, nije objavljeno. Lancia je i pre imala specijalna izdanja posvećena ženama, trenutno je u prodaji specijalna serija Ypsilon Elle, pa nije nemoguće očekivati i nešto vezano za Kate Moss. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 23, 2015 Snimljena Lancia Ypsilon facelift Lancia je aktuelnu generaciju svog najmanjeg modela Ypsilon zvanično predstavila u martu 2011. godine, na 81. Salonu automobila u Ženevi, a ovih dana je negde u Švedskoj snimljen maskirani test primerak koji najavljuje da još tokom ove godine stiže restilizovana verzija. Očekuje se da će obnovljeni Ypsilon odlikovati izmenjeni prednji branik, maska, svetla i svetla za maglu, kao i doterani zadnji branik. Manjih promena bi trebalo da bude i u unutrašnjosti (unapređeni infotainment sistem sa GPS navigacijom), dok u paleti motora verovatno neće biti noviteta (dvoclindrični 0.9 TwinAir, 1.2 LPG i 1.3 MultiJet dizelaš). Podsećanja radi, Ypsilon je dugačak 384 cm, širok 167 cm, visok 151 cm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 239 cm. Proizvodnja Ypsliona u poljskoj fabrici Tychy će se inače odvijati do 2018. godine, a treba napomenuti da se na nekim tržištima (kao što je britansko) ovaj model prodaje kao Chrysler. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites