Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Saveti za uspešniju prodaju polovnjaka

Recommended Posts

Im'o ja biciklo...polomio....dobio drugo.....polomio....trece.....polupao.....

Dobio neki skuter, polomio na pola.....

Tu sam naucio da svaka roba nadje svoga kupca i da sve sto je za tebe djubre, UVEK ima nekoga kome je to preko potrebno ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako da pripremite auto za prodaju?

 

auto%20prodaja.jpg

 

Odlučili ste da prodate svog ljubimca? Kako da ga pripremite za prodaju? Kako da ga slikate? Kako da dobijete što bolju cenu? Pokušaćemo da vam damo osnovne smernice kada je u pitanju prodaja polovnih vozila.

Pre svega, naglašavamo da sve savete za pripremu automobila za prodaju shvatite uslovno, pošto je jasno da za Yuga od 300 evra nećete primenjivati iste metode kao za, na primer, BMW 530d star četiri godine. Takođe, neka vozila su u ekstremno lošem, a druga u izuzetno dobrom stanju, što znači da tretman koji prvima uopšte ne može da pomogne, drugima nije ni najmanje potreban. Pošto smo sve moguće ''nesporazume'' u startu rešili, pređimo na stvar!

 

Pranje

Pre slikanja i pokazivanja kupcu, obavezno operite automobil. Kako biste se vi osećali da dođete da pogledate vozilo, a prodavac se nije udostojio ni da spere prašinu ili blato s njega? Logično, pretpostavićete da mu ne posvećuje dovoljno pažnje ni kada je redovno održavanje u pitanju, kao što je zamena ulja, antifriza, filtera i slično. Prljav automobil iskusnom kupcu može da bude i signal da želite nešto da prikrijete - na primer, sitne znakove da je ispod laka proradila korozija, ogrebotine ili različite tonove boje koji ukazuju da je neki deo zamenjen ili farban. Ukoliko imate dvorište, prijatelja/rođaka sa dvorištem ili neko drugo mesto gde možete sami da operete automobil, imate vremena i pritom ste raspoloženi da se time bavite, možete da ga operete sasvim korektno. Nije neophodno da idete u auto perionicu.

 

Dubinsko pranje

Dubinsko pranje je potpuno druga priča. Kod automobila starih samo nekoliko godina uglavnom nije uopšte potrebno, ali zato neke starije može da preporodi. Traje veoma dugo - ponekad se po auto dolazi tek drugi dan. Stoga dobro isplanirajte kada ćete to da radite. Prvo posetite ili pozovite nekoliko auto perionica, raspitajte se o cenama i rokovima, a zatim se raspitajte i o kvalitetu usluge, što može da bude neuporedivo važnija informacija. Ovim poslom se u našoj zemlji bave mnogi, od onih koji ga obavljaju uz vrhunski profesionalizam, garantujući za rezultate, do onih koji u njemu vide prečicu do brze zarade. Ne zalećite se zato ka niskim cenama, mada ni visoka cena nije garancija kvaliteta. Neke auto perionice uz vrhunsku uslugu žele i nižim cenama da privuku mušterije. Testirajte ih običnim pranjem, posmatrajte kako se odnose prema drugim vozilima, pitajte ih za neke detalje oko dubinskog pranja i slično... Informišite se i da li je i koliko potrebno čekati da se osuše sedišta.

 

Operite felne

U gotovo svakoj prodavnici auto kozmetike naći ćete po nekoliko proizvoda namenjenih čišćenju aluminijumskih felni. Može se naći i sredstvo za čišćenje čeličnih felni. Postoje i razni ''narodni lekovi'', ali uključuju sonu kiselinu i druge agresivne supstance, te ih ne preporučujemo. Na primer, može da posluži Axel Sgrasso (sredstvo za odmašćivanje u domaćinstvu) - treba ga ostaviti da deluje minut ili dva, izribati četkom i isprati vodom pod pritiskom. Sredstva namenjena čišćenju naplataka primenjuju se na različite načine, te obavezno dobro pročitajte uputstvo. U suprotnom postoji mogućnost da ne budete zadovoljni postignutim rezultatima ili da dođe do nagrizanja površinskog sloja laka alu felne - poštujte vreme delovanja sredstva! Pre čišćenja se naoružajte odgovarajućim četkama i sunđerima/krpama - vrlo su korisne četkica za zube i četka za pranje flaša.

 

Pranje motora

Pranje motora je veoma komplikovana tema, pošto postoje različiti načini pranja, dok mogućnost izazivanja problema zavisi od prisustva i zaštićenosti osetljivih elektronskih i drugih komponenti u motorskom prostoru. U praksi, što je automobil novije generacije, ova operacija je manje preporučljiva. Kod starijih vozila je bilo potrebno samo da se sve dobro osuši kompresorom i možete da nastavite svojim putem. Stoga je najbolje, ukoliko zaista nije potrebno, izbeći pranje motora. Pritom, kada potencijalni kupac otvori haubu, uočiće da je motor nedavno opran i posumnjaće da negde „probija“ ulje, pa da je pranje obavljeno upravo kako bi se uklonili tragovi ulja. Pranje motora, kao i sve drugo, možete da obavite i sami, uz pomoć odgovarajućih sredstava za pranje i odmašćivanje. Osetljive komponente dobro zaštitite, na primer, plastičnim kesama (oblepite lepljivom trakom da ne ulazi voda). Zatim počnite da radite deo po deo, koristeći četke, sunđere i krpe. Raspitajte se o ovoj temi, a pogledajte i po internet forumima - naći ćete obilje suprotstavljenih mišljenja, od onih koji navodno peru motor dva-tri puta godišnje bez ikakvih problema, do onih koji su samo jednom to uradili i debelo se pokajali.

 

Očistite klima uređaj

Potencijalni kupac će hteti da proveri kako radi klima uređaj i sigurno neće biti oduševljen ukoliko ga udari neprijatan miris iz ventilacionih otvora. Uzrok tome su razni mikroorganizmi i nečistoće, koji se skupljaju na filterima, zidovima kanala kroz koje se kreće vazduh, isparivaču i drugim mestima. Postoje razna sredstva za borbu sa ovim problemom, u obliku spreja čiji sadržaj treba određeno vreme da cirkuliše putanjom kojom se kreće vazduh ili u obliku pene koja se ušpricava u ventilacione otvore. Praksa ipak pokazuje da je ovaj posao najbolje prepustiti profesionalcima, bez obzira na veću cenu.

 

Sredite sedišta

Stavljanje presvlaka na ofucana sedišta neće biti od velike pomoći, pošto će kupac sigurno zaviriti ispod njih. Rešenje može da bude presvlačenje kod auto tapetara. Obično nije neophodno raditi na svim sedištima, već samo na vozačevom, pošto se na njemu najviše sedi. Tada je važno da se koristi isti ili što sličniji materijal, kako se ne bi razlikovalo od ostalih. Ponekad nije neophodno presvlačenje čitavog sedišta, već samo zamena određenog dela, na primer sedalnog. Auto tapetar će skinuti celu fabričku presvlaku, ušiti nov komad materijala i vratiti je na mesto. Međutim, ukoliko su oštećeni sunđer ili opruge u sedištu, popravka će biti nešto komplikovanija i skuplja. Imajte u vidu da kupci veliku pažnju posvećuju upravo pohabanosti sedišta, upravljača i nožnih komandi (na osnovu toga procenjuju koliko je automobil zaista vožen), te se investicije u njihovo sređivanje uglavnom isplate. Ukoliko imate noviji automobil sa bočnim vazdušnim jastucima u sedištima, dobro pazite kome poveravate popravku. U nekim slučajevima se čak isplati i da kupite polovno sedište na auto otpadu. Ako imate kožna sedišta, verovatno ste već upoznati sa osnovama njihovog održavanja. U prodaji se nalazi obilje kozmetike za čišćenje, zaštitu i osvežavanje kože, a mnogi koriste i priručna sredstva, kao što su obična krema za ruke, mleko za telo ili dečji šamponi.

 

Sredite volan

Potencijalni kupac će, čim uđe u automobil, da proceni stanje upravljača. Pohabanost ukazuje na veliku pređenu kilometražu i korišćenje u gradskim uslovima. Stoga je dobra ideja presvlačenje upravljača, koje kod auto tapetara može da se uradi veoma kvalitetno. Ipak, ukoliko ovu operaciju obavite neposredno pred prodaju, sumnju može da izazove upravo činjenica da upravljač deluje kao da je juče stigao iz fabrike.

 

Sredite ručicu menjača

Ovde važi sve što je rečeno za upravljač - što je ručica menjača pohabanija, deluje da je automobil više vožen i to u gradskim uslovima. Možete da montirate novu ručicu, da presvučete kožom postojeću, da zamenite gumu/kožu oko ručice...

 

Sredite ''nebo''

Odlepljen ili oštećen krovni tapacirung (tzv. nebo) deluje neopisivo odbojno potencijalnim kupcima. Ukoliko je ''nebo'' u takvom stanju, šta li je sa ostatkom automobila - zapitaće se svako (ne ulazimo u opravdanost ovakvog zaključka).

Njegova zamena ili popravka nije jeftina, ali je gotovo obavezna ukoliko za tim ima potrebe. Odlučite li da se ovog posla uhvatite sami, budite spremni na razne komplikacije, naoružajte se strpljenjem i nipošto ne očekujte savršen rezultat.

 

Popravite naprsline na ''šoferci''

Onog trenutka kada potencijalni kupac uoči naprslinu na vetrobranu, počeće da radi na spuštanju cene koju ste zacrtali. Vetrobran nije jeftin i malo ko će pristati da nakon kupovine automobila izdvoji još neku stotinu evra samo za šoferku.

Neka oštećenja ne mogu uopšte ili ne mogu u potpunosti da se poprave. Međutim, čak i ukoliko ostane vidljivo oštećenje, moći ćete da uverite kupca da je to samo estetski problem, tj. da je staklo popravljeno, što možete da dokažete fiskalnim računom servisa u kojem ste obavili popravku i da se oštećenje neće dalje širiti.

 

Popravite alu felne

Ukoliko su na aluminijumskim felnama primetne sitne ogrebotine, postoji mogućnost da to sami popravite. U prodavnici auto delova potražite neko od sredstava za ovu namenu. Veće površine isprskajte sprejom, a manje možete i četkicom.

Ukoliko želite da felne budu kao nove, obratite se profesionalcima. Isto važi i u slučaju da postoje teža oštećenja.

 

Stavite ''radkapne''

Ukrasni poklopci točkova, u narodu poznati kao radkapne/ratkapne (od nemačkog Radkappen), učiniće automobil znatno atraktivnijim. Uglavnom nisu skupe, a od neprocenjive su pomoći kod ostavljanja pozitivnijeg prvog utiska, pošto čelične felne nisu naročito privlačne.

 

Da se gume sijaju

Pored razne kozmetike koja pneumaticima daje svež izgled, možete da se poslužite i glicerinom razblaženim vodom - jednostavno time premažite suve i čiste pneumatike uz pomoć sunđera ili krpice.

 

Ugradnja dodatne opreme

Naknadna ugradnja dodatne opreme retko kada je isplativa. Na primer, ugradnja klima uređaja je komplikovana i skupa intervencija - majstoru ćete platiti 150-300 evra ''za ruke'', dok cena samog klima uređaja zavisi od toga da li uzimate polovan sa drugog, na primer havarisanog polovnjaka, kupujete nov ili se snalazite na neki treći način. Kada sve troškove stavite na papir, shvatićete da novac uložen u ugradnju klime izuzetno teško možete da vratite kroz povećanje prodajne cene automobila. Isto važi i za, na primer, ugradnju elektro podizača stakala.

 

Proverite pritisak u pneumaticima!

Ukoliko to već ne proveravate redovno, sada proverite, zato što će sa ispravnim pritiskom vazduha u pneumaticima automobil lakše ubrzavati, bolje ležati u krivinama, preciznije pratiti okretanje upravljača, a i lakše će se okretati sam upravljač.

 

Sredite ogrebotine

Ožiljci na automobilima su neminovnost, koliko god ih pazili. Uvek će vas na parkingu neko udariti svojim vratima ili branikom, na putu lete kamenčići sa svih strana, tu je i poneki besan pešak sa ključem u ruci... Ukoliko je reč o novijem automobilu, sa očuvanim lakom, profesionalno sređivanje ogrebotina ili poliranje kompletnog automobila definitivno se isplati, pošto takva „sitnica“ u velikoj meri može da utiče na cenu. Industrija auto kozmetike je i ovde videla svoju šansu za profit, te se na tržištu nalaze razni proizvodi sa kojima sami možete da pokušate pokrivanje ogrebotina. Koliko ćete efikasni biti, zavisi od dubine i površine oštećenja, vrste laka i drugih faktora. Na primer, kod veoma plitkih, površinskih oštećenja, paste za uklanjanje ogrebotina biće efikasne, ali kada su u pitanju teža i dublja oštećenja moraćete da posegnete za korektorima i drugim metodama. Pre nego što se upustite u ovaj posao, napravite plan - definišite koja oštećenja želite da sredite i koliko novca ste spremni da uložite. Nakon toga se upustite u traženje optimalnog načina/sredstva.

 

Voskiranje

Poliranjem se praktično skida površinski sloj laka, što znači da ''odlaze'' i sve mikro-neravnine, plitke ogrebotine, pigmentacije i slično. Neka vozila, kojima je lak matirao, teško je prepoznati nakon kvalitetnog poliranja. Sa druge strane, voskiranje podrazumeva nanošenje zaštitnog sloja voska, koji će lak čuvati od sunca i raznih agresivnih supstanci (ptičji izmet, mušice, smola sa drveća...), ali će ga učiniti i sjajnijim i pokriti određena oštećenja na laku. Postoje razne vrste proizvoda za voskiranje, pa se dobro informišite ukoliko planirate to da radite sami.

 

Reparacija farova

Mnogi vozači ni ne razmišljaju o mogućnosti da ''razbistre'' farove i to iz pukog neznanja. Prednja svetla mogu veoma efikasno da se osveže i da se time polovnom automobilu drastično unapredi izgled (ali i poboljša bezbednost). Ne morate čak ni da idete kod majstora, ali trebaće vam nešto vremena (u zavisnosti od toga koje sredstvo i alate koristite), mnogo volje i određena količina novca. Ono što svi zovemo staklima farova (nekada su i bila stakla), u stvari je plastika, koja vremenom matira zbog raznih razloga. Tako automobil, koji je inače u odličnom stanju, dobije zamućene farove. Na sreću, ovaj problem može relativno lako i jeftino da se reši. Mi preporučujemo da to prepustite profesionalcima, ali ukoliko želite da uštedite i sami se time pozabavite, prvo se dobro upoznajte sa čitavom procedurom, kako ne biste oštetili farove ili lak oko njih. Postoji i ''narodni lek'' u koji se mnogi kunu, a to je najobičnija pasta za zube. Jednostavno nanesete pastu za zube na suvu krpu i pet do deset minuta trljate. Isperete vodom i ponovo istrljate čistom krpom.

 

Auto oglasi i pravilno slikanje

Prodaja polovnog automobila putem internet oglasa biće mnogo efikasnija ukoliko stavite više fotografija, kojima ćete da pokrijete i eksterijer i enterijer. Pravilno slikanje automobila za postavljanje u oglas slično je fotografisanju manekenki - dobro osvetljenje i dobar ugao su od presudne važnosti. Nije neophodno da imate kvalitetan fotoaparat, pošto će fotografije prilikom postavljanja na sajt automatski biti umanjene na odgovarajuću dimenziju, pri čemu će im i kvalitet u određenoj meri biti redukovan kako bi se dovoljno brzo otvarale prilikom pregledanja oglasa. Danas mnogi mobilni telefoni imaju više nego pristojnu kameru, pa ne morate ni da pozajmljujete fotoaparat ukoliko ga nemate.

 

Slikanje vozila počnite iz profila. Uradite nekoliko fotografija, kako biste kasnije izabrali najbolju. Isto važi i za fotografisanje spreda, zatim iz drugog profila, oba boka i oba zadnja profila. Verovatno se pitate zašto je potrebno slikanje oba profila? Odgovor je jednostavan - nije potrebno, ali tako pokazujete potencijalnom kupcu da ne krijete, na primer, neku ogrebotinu, koroziju i slično. Fotografišite unutrašnjost iz više uglova. Ako je upravljač pohaban, izbegavajte krupan plan instrument table, pošto će takva slika delovati vrlo odbojno. Isto važi i za ručicu menjača. Unutrašnjost prtljažnika kod starijih vozila koja su često korišćenja za transport razne robe uglavnom deluje vrlo neugledno, sa obiljem ogrebotina i drugih oštećenja. Zato izbegavajte da ga slikate ili to uradite sa malo veće distance i pod uglom pod kojim neće svi nedostaci odmah upadati u oči. Prilikom fotografisanja ostavite dovoljno mesta oko automobila, kako ne bi bio isečen prilikom postavljanja na internet oglase. U krajnjem slučaju, ne opterećujte se suviše ovim poslom - postavite oglas sa slikama i proverite da li su dobro ispale. Ukoliko niste zadovoljni, uvek možete da ih obrišete sve ili samo one koje vam se ne sviđaju i da dodate nove.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je bila moja Škoda Felicija 1.9D. Užasan auto u svakom pogledu, a najgori deo auta je bio motor, koji je rupa bez dna. Auto je bio 1997g, prodao sam ga 2010 za 1650€, sa motorom koji troši 1l ulja na 1000km, i prska kao fontana na meraču. Dao sam ga ispod cene, jeste da je za Feliciju bila premija, ali motor.... Rekao sam pri prodaji da troši ulje, što se i nije moglo sakriti (kuljanje dima i prskanje ulja). Neverovatno, ali sam je prodao relativno lako, zvali su ljudi, dolazili. Mislim da su tu fotke odigrale presudnu ulogu (hvala mom drugu Bobanu), evo par komada sa oglasa.

 

6.jpg5.jpg4.jpg3.jpg2.jpg

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbt, sta ti bi da kupis feliciju?

Ja sam punta mog keca prodao smo na osnovu slika...td_70 je bio, svi kazu da je to jedan od losijih fiatovih motora, meni je bio odlican, tek na 280.000 je poceo da pravi prve probleme, mi smo ga kupili na 150.000 i do tih 280.000 je imao samo neke smesne probleme...nista oko motora. E na 280.000 je poceo tesko da pali, prodali smo ga samo na osnovu slika, a i moram da kazem kada je covek seo da ga proba, stisnuo ga je i bio odusevljen kako ide... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opaaaa svaki dan saznajemo nesto novo, pa ti si pravi stari dizelas,ccc.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, od data je pocela moja FIAT, ali ne i dizel - manija

 

hdr + tockovi + spustanje + stakla123.jpg

 

Mnogo mi je drag bio, isao je kao blesav, cackao sam ga naravno :) posle je dosao opet porodicni stilo JTD, koji je sada kod brata, a onda sam slucajno upao u bure benzina...kupio punta HGT i tu se sve zavrsilo, ovaj bravo je izrod, i odakle mi - ja uopste ne znam! :D

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitam ove savete, ali se bojim da će od mog Punta zazirati jer je išiban sa svih strana. Mehanički je tip-top,ali realno, limarija i enterijer prodaju auto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/11/2018 at 8:45 AM, Bumblebee said:

...(na pola se ne nalazim nisam trgovac na pijaci da se cenkam)...

 

Nego šta si izvini, da nisi ovlašćeni BMW uvoznik pa moraš da prodaš za fiksnu cenu sa fiskalnim računom?!? Pa i dileri novih auta spuštaju cenu u pregovorima oko kupovine, pa nivelišu pre kucanja, šta bre ti više izvodiš besne gliste?!?

Razlika je mizerna i nije 350eur a princip postoji kod svih ljudi pa i kod kupaca, ne samo kod tebe kao prodavca. Kupac je tebe razumeo i podigao svoju (takođe fiksnu) ponudu, a ti balavac malo u klin pa malo u ploču... Ti se svog držiš k'o pijan plota i ceo život prolaziš kao jebena stranka i vo u kupusu ali nikako da naučiš na svojim greškama.

 

Ako nisi razumeo preko čega sam ja sve prešao DA TI POMOGNEM da prodaš auto i da pomognem drugaru da kupi dobar auto, onda si stvarno izgubljen slučaj... Sedi malo sa 'ženče' da ti klima glavom dok joj se žališ i da te ubedi kako si ti u pravu a svi su ostali protiv tebe. 

 

EDIT: E, da. I vrlo bitna stvar koju moraš da shvatiš, što se foruma i prodaje tiče, je da ide sve onako kako je napisano u temi. Znači ako ti piše "nove letnje Michelin" a posle par postova je sređen auto i ima nove zimske gume - to ide sve osim ako jasno ne napišeš da nije tako. Znači kad si cenu smanjio, trebao si da napišeš da ide SAMO sa ovim ili sa onim gumama ili kako već hoćeš, a ne da to znaš samo ti u glavi a da potencijalni kupac mora da pretpostavlja. Nema pretpostavki, ko pročita temu o prodaji od početka do kraja - jasno piše šta se prodaje, kakav je auto i šta sve ide uz auto.

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PremieRacing hehe apsurd grditi nekog ko prodaje svoj auto :) da je los sto je vec minimalno spustio cenu ispod koje nece da ide. Super si :*

U oglasima na PA stoji fiksna cena i sta ide sa autom odnosno ne pise da ide dva seta guma to sto vi insinuirate je vas problem.

Ne vidim razlog za tvoje pisanje ali valjda je jace od tebe, dobar si ti lik.

Evo imam i ja kupca za tvog za 5000e pa ga prodaj za te pare...lol

Ako stoji ta i ta cena u oglasu na PA i pise fiksna, neces me naterati da je spustim niti sam los sto je necu spustiti.

Ovo je cena koja je minimalna za koju mogu da ga dam a taj tvoj za 5500 neka vozi punta. Iako me je opet zvao i rekao sam mu da ostaje cena koju sam mu rekao od 5850e iako ispod 5999e ne dam nikom a bilo ih je jos troje da gledaju kola posle njega.

Ne spamuj temu, prodaj svoj ne moj a ja sam ti rekao hvala za tog sto si ga doveo.

Decko je dosao da pogleda auto i sobio sve informacije uzivo. Nije rekao da je citao samo forumski oglas u kojem naravno ne pise da ide sa dva seta guma, a doneo je stampani PA gde je video sta pise i sta se nudi. Pre dolaska nije pitao nista, vec samo kada mogu doci tako da dovidjons.

@neshaoct ako mozete eliministe predivan komentar naseg clana jer mu nije mesto ovde, pogotovu u njegovom prijatnom, poznatom i lepom tonu.

Edited by Bumblebee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas kako, jedino pozitivni u celoj prici je sto kritike uzimas ka srcu, mislim da nisi u pravu, ali vreme ce pokazati, a ti nam napisi kako se bude dalje razvijala situacija.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne primama k srcu vase komentare, jer mi niste niko i nista a ponajmanje prijatelji sa kojima se druzim svakog dana.

Ovo moje pisanje je nedozvoljavanje da mi trpa neko svoje reci i pise gluposti za koje nijenu pravu.

Ako pise na oglasima da je cena fiksna i da ne idu letnje gume ne vidim cemu pedeset redova o tome da me neko proziva javno. 

A sto je najzanimljivije meni ce neko da kaze na forumu nesto ovakve prirode, jer nisam dao auto za sumanuto male pare...cirkus

Edited by Bumblebee

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Bumblebee said:

Ne primama k srcu vase komentare, jer mi niste niko i nista a ponajmanje prijatelji sa kojima se druzim svakog dana.

A što onda prodaješ BMW na Fiat forumu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@The Punisher jel to zabranjeno?

A i ko si sad pa ti pa se osecas prozvanim mojim izjavama u ovoj temi i da komentarises.

Ako neko ima nesto normalno ovde da pise, pisite, ako nemate obidjite temu.

Sve ovo sto sam pisao je odgovor na netacne gluposti pojedinaca koje ostavljaju ovde za komentare.

@neshaoct 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidiš kako se detinjasto ponašaš, ne znam koliko imaš godina, ali to nije kulturno ponašanje.

Nije zabranjeno, ali sam sebe diskredituješ ovakvim izjavama. Kao da nekome činiš uslugu što si ponudio auto ovde.

Sa takvim stavom ne bih želeo ni da vidim auto, iako bih bio zainteresovan. Gledaj prodavca, biraj auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Insinuirao si ti da idu dva seta, posle si se predomislio nisi to nigde napisao.

Dakle insinuacija I zajeb je samo tvoj, nece nikp ovde da ti otme set guma.

Legitimno je da se predomislis, ali nisi otvarao novi oglas, makar ovde nisi I nekako je izgleda vecini logicno da vazi sve napisano osim ako nije drugcije napisano.

Npr. Cena se promenila, plus/minus napisao si.

Duris se kao dete ovako bez potrebe.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko se nije javio povodom citanja oglasa sa foruma vec sa PA gde jasno pise sta ide a sta ne.

Ko god je lepo pitao o kolima jasno je receno kao i njima kada su bili onaj dan. Nikakvih predoumisljaja vec jasan stav. Cena fiksna ne idu letnje gume. Nigde nisam napisao pa ni ovde da idu oba seta guma.

Cena je ta i ta, ide to i to. Nikakvih predomisljaja nije bilo. Kao sto je i sad.

 

Ti @The Punisher ...

Edited by Bumblebee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko se nije javio povodom citanja oglasa sa foruma vec sa PA gde jasno pise sta ide a sta ne.

Ko god je lepo pitao o kolima jasno je receno kao i njima kada su bili onaj dan. Nikakvih predoumisljaja vec jasan stav. Cena fiksna ne idu letnje gume. Nigde nisam napisao pa ni ovde da idu oba seta guma.

Cena je ta i ta, ide to i to. Nikakvih predomisljaja nije bilo. Kao sto je i sad.

 

Ti @The Punisherobrisao sam posto pomesao sam te sa nekim.

Ne vidim sta je detinjasto u tome sto mi niko nece s.ati po oglasu da sam mislio ili nisam mislio. Nadjite mi u oglasima gde stoji dva seta tockova...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...