Dusan 4 Posted April 1, 2012 Imam jedno pitanje u vezi 1.4 t-jet motora: moze li plin na ovaj auto i koljiko to kosta, posto nisam neki ljubitelj dizelasa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted April 1, 2012 (edited) Odlično pitanje. To i mene zanima, mada po oglasima ih ima, ali ne znam da li je fabrički ili naknadno ugrađen...Ako neko zna koja je cena redovnog servisa i na koliko se km radi na t-jet?Koja je razlika u održavanju 1.4 t-jeta i "ne" t-jet? Edited April 1, 2012 by etibor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted April 2, 2012 Mislim da je novi Bravo fabricki isao sa plinom sa 1.4 motorom od 90 KS.Delta i Giulietta fabricki idu sa GPL-om u 1.4 Tjet motorm od 120 KS.T-Jet je novi turbo motor, male zapremine velike snage i umjerene stedljivosti. Citao sam da trosi manje od 1.6 16V motora, u gradu i 1.5l.Pretpostavljam da je ugradnja plinske instalacije skuplja nego kod atmosferskih motora. Vjerovatno treba neko skuplje ulje (Selenia K P.E. i sl)E sad ne znam puno, ali na jednom forumu sam citao da su vozaci Telenora nezadovoljni sa kvalitetom novog Brava i da se puno kvari. KOji motor oni imaju ne znam.Vidim da i na Selenia stranici ima samo model 1.4 (90) GPL i da ide posebno ulje Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted April 2, 2012 Video sam u NS pre nekoliko dana parkiranih jedno 5-6 fiat bravo automobila svi su iz Telenora i svi su dizelasi verovatno oni 1.9 multijet. A gde si nasao to da su nezadovoljni novim bravom i da se mnogo kvari? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted April 2, 2012 Pre bih rekao da su Telenorovi 1.6 jer kod nas u zvaničnoj ponudi nema 1.9, a sumnjam da su ih posebno uvozili samo za Telenor jer su različitih boja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 2, 2012 Imam jedno pitanje u vezi 1.4 t-jet motora: moze li plin na ovaj auto i koljiko to kosta, posto nisam neki ljubitelj dizelasa?Naravno da moze. Zavoli se uspesno ugradjuje na taj model. Cena je od 600-700e u zavisnosti od opreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted April 2, 2012 Pre bih rekao da su Telenorovi 1.6 jer kod nas u zvaničnoj ponudi nema 1.9, a sumnjam da su ih posebno uvozili samo za Telenor jer su različitih boja Bilo ih je u ponudi pre par godina.U isto vreme ih je kupovao Telenor i DT.Ovi drugi se na ništa ne žale. Pre su vozili Golfove. Prešli su na bolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 335 Posted April 3, 2012 ...Ovi drugi se na ništa ne žale. Pre su vozili Golfove. Prešli su na bolje. :thumbsup: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted April 3, 2012 @MartiniJel postoji jos neko osim Zavolija, i na kom principu rade ti plinski uredjaji, tj da li rade kao klasicni sekventi, ili drugacije? Znas li mozda koliko trosi Bravo sa ovim motorom, naravno mislim na plin? 700 evra nije uopste velika investicija, s obzirom da je registracija, nabavna cena 1.4 t-jeta, a i voznja jeftinija nego jtd-a.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
migun 1 Posted April 3, 2012 Ne znam da li je T-jet 1.4 sa direktnim ubrizgavanjem ili ima dizne. Ako ima dizne, onda je lako ugraditi kod malo boljeg majstora, ali ako je direktno ubrizgavanje benzina, onda to dosta menja stvar, i onda bi trebao ići najnoviji Stag 400 kompjuter i u određenim režimima auto ide i na benzin, tj, zajedno sa plinom ubrizgava i benzin, to onda dosta umanjuje uštedu koja se očekuje na plinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 3, 2012 @MartiniJel postoji jos neko osim Zavolija, i na kom principu rade ti plinski uredjaji, tj da li rade kao klasicni sekventi, ili drugacije? Znas li mozda koliko trosi Bravo sa ovim motorom, naravno mislim na plin? 700 evra nije uopste velika investicija, s obzirom da je registracija, nabavna cena 1.4 t-jeta, a i voznja jeftinija nego jtd-a....Zaista ne znam da li je jos neko uspesno uradio. Zavoli koji bi isao u T-jet radi na klasicnom principu, ali su sama podesavanja uredaja i auta drugacija od obicnih. Realno gledano za razliku u ceni uzima se kvalitetan uredjaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted April 4, 2012 Hm zanimljiva tema, ima jedan u oglasim plavi iz zrenjenina koliko se secam 1.4 tjet sa plinom video sam i jednog mita u oglasima koj se dugo pordavao sa istim motorom i plinom...ps ovi od telenora su 2010 god i ako su dizeli onda su skoro sigurno 1.6 mjet jer cisto sumnajm da su 1.9 16v od 150 ks...( posto je fiat 1.9 8v od 2008 krenuo da menja sa 1.6 mjet motorom ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MishaNis 2 Posted July 25, 2017 Proslo je dosta vremena od kako je ova tema otvorena, pa me interesuje kako se pokazao t-jet na plinu, koju instalaciju preporucujete i sl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted August 10, 2018 Pozdrav, sta mislite o ugradnji Tng u deltu 1.4 tjet 150ks? Da li se isplati obzirom da prelazim oko 8.000km godisnje? Da nesto ne zezne motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 10, 2018 Sto bi resavao tolike nedoumice zbog 8000km godisnje? Koliko uopste kosta tng uredjaj za t-jet? Verujem mnogo! 1 nesa 169 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted August 10, 2018 Da, skuplji je i tu čini mi se isto mora onaj što daje istovremeno 20% benzina. Bar takav ovde u firmi ide u Oktavije turbo benzin. Msilim da je to zadovoljstvo tu negde 700 - 800 laganih evrića. Za tu kilometražu ne bih se njakao. Ja inače imam plin i nemam problema s tim, ali prelazim oko 50k godišnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 10, 2018 1.4T-JET nije sa direktnim ubrizgavanjem, ide običan uređaj, podrazumeva se da neko pismen i pametan treba da ga ugradi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted August 10, 2018 Onda može i za 500 da se završi, ali opet je pitanje zbog kilometraže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted August 10, 2018 (edited) T-Jet, pogotovo verzija od 150KS verzija zna da popije, pogotovo po gradu, verovatno zato covek i pita... Znam da su ugradjivali npr. Zavoli u T-Jet, ranije je to bilo oko 600 EUR, moguce da je sada i jeftinije... Prelazim nesto vise nego kolega (nasa prosecna kilometraza), a pri kupovini sam od Zabara jurio i MultiJet i T-Jet i MultiAir (zbog bubica na novijim dizelima) u Giulietti Sport ili restyle Bravo Sportu, eventualno nekoj napucanoj restyle Delti. Pa sta prvo naleti da valja i da mi se svidi. U slucaju da to bude turbo benzinac, na kraj pameti mi nije bilo zezanje sa plinom. A tek ne bi sada, kada vidim koliko je to mala razlika za svu zezanciju. Dovoljan mi je bio jedan plinadzija (doduse davno, atmosferac) za ceo zivot . U mom slucaju (ruku na srce, MultiAir je oko 20% manji potrosac nego T-Jet), razlika koju mesecno vise dam za benzin je neocekivano smesna u odnosu na JTD koji sam imao pre toga. A opet, smatram da neko ko uzme turbo benzinca od 150+ KS ne radi to radi ustede i TNG, nego radi svog gusta. Doduse, na to gledam kao neko ko uziva u voznji i odrzavanju, a ne kao neko sa besnom masinom koji toci plin za crvenu i vozi na celestonkama. Tako da razumem cenjenog kolegu, treba staviti na papir i koliko dugo planira da vozi auto. Licno za tu godisnju kilometrazu ne bih ni uzimao u razmatranje zaje*anciju sa plinom. Edited August 10, 2018 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted August 18, 2018 Preracunao sam se i definitivno na moju kilometrazu to nije isplativo. Pre svega jer je 80 posto voznje otvoren put gde je potrosnja prihvatljivih 7 7.5l Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6590 Posted August 18, 2018 On 8/10/2018 at 4:26 PM, Ivan said: A opet, smatram da neko ko uzme turbo benzinca od 150+ KS ne radi to radi ustede i TNG, nego radi svog gusta. Doduse, na to gledam kao neko ko uziva u voznji i odrzavanju, a ne kao neko sa besnom masinom koji toci plin za crvenu i vozi na celestonkama. Postoje 2 vrste ljudi koji ugrađuju plin, koji bi da pređu što više kilometara za isti novac (primer Punto sa plinom i bez) i koji bi da voze što jači auto za istu cenu kilometra ( u koje spada i neko sa TJet motorom iako sam mislio na veće kubikaže, 2 i 3 litra). Apsolutno ne osuđujem ljude koji ugrađuju u velike i besne mašine plin. To je čista predrasuda. 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted August 18, 2018 S tim, što uvek imaš opciju da ga šicneš na primarno gorivo. sa TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted November 7, 2019 Neko mora da oživi i ovu temu. Prosto ne mogu da opišem koliko sam zadovoljan što sam to ja. Ne znam koliko sam kompetentan da pričam o nekom iskustvu sa gasnim uređajem na ovoj raketi ali za ovo kratko vreme , sada meni, ne silazi osmeh sa lica. Uređaj iz potpisa AC Qbox radi, zahvaljujući dokazanom stručnjaku, bez ikakvih poteškoća meni primetnih. Uzmimo u obzir da već imam neko pređašnje iskustvo sa gasnim uređajima na , doduše, atmo motorima. Kada je reč o potrošnji, famoznoj, iz ovih preliminarnih proračuna je rekao bih manja nego na Stilu 1.6 uz istu nogu na gasu, ako me i težu. Dobro, još će proteći vode dok se ne iskristališe objektivan sveopšti utisak. Za sada moje preporuke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 706 Posted December 9, 2019 Imam i ja T-jet 120ks sa Qbox plinom i sve je super, potrosnja oko 10l gasa sto je smesno 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cika prndula 0 Posted January 20, 2020 (edited) Pozdrav svima Planiram uzeti fiat grande punta 2008god 120ks..zanima me dal se moze na njega ugraditi gas i koliko to kosta dal zna neko od prilike.. a posto sam ja iz leskovca ako neko zna servis u leskovcu nek preporuci pozdrav! Edited January 21, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites