Jump to content
FAS Goran
Dusan

Motor 1.4 TJet - ugradnja TNG-a?

Recommended Posts

Evo ja sam idealan covek za to pitanje i nas kolega @Sem. Naravno da moze ide obicno Stag qBox sa Wl02 ac diznama i neki isparivac do 200ks gledaj... Leze plin kao dupe na nosu, sa sve atestom nije preko 500 eura u nekom krstenom servisu. 

 

Neki kazu da hoce da ode glava motora od plina ali u praksi jos to nisam doziveo. Kao zbog uglova ventila koji nisu za gas pravljeni ali kazem ti plin se toliko isplati na Jetu da nema dalje price...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/1/2012 at 11:39 PM, etibor said:

Odlično pitanje. To i mene zanima, mada po oglasima ih ima, ali ne znam da li je fabrički ili naknadno ugrađen...

Ako neko zna koja je cena redovnog servisa i na koliko se km radi na t-jet?

Koja je razlika u održavanju 1.4 t-jeta i "ne" t-jet?

"Ne T-jet" moze biti i atmosferac i MultiAir. Pretpostavljam da mislis na razliku sa atmosfercem. Neke od razlika u odrzavanju su : skuplje svecice (mislim da se menjaju i na kracem intervalu) kod turbo motora, zatim tjet ima plivajuci zamajac, i logicno - ima turbinu. Ulje i filteri su manje vise isti... 

 

On 4/3/2012 at 10:56 AM, migun said:

Ne znam da li je T-jet 1.4 sa direktnim ubrizgavanjem ili ima dizne. Ako ima dizne, onda je lako ugraditi kod malo boljeg majstora, ali ako je direktno ubrizgavanje benzina, onda to dosta menja stvar, i onda bi trebao ići najnoviji Stag 400 kompjuter i u određenim režimima auto ide i na benzin, tj, zajedno sa plinom ubrizgava i benzin, to onda dosta umanjuje uštedu koja se očekuje na plinu.

Tjet nema direktno ubrizgavanje nego klasicno, u usisnu granu... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima ,od nedavno sam postao vlasnik ove,smem slobodno da kazem ziske,od 135 ks, pa me interesujem da li je moguce,i dobro ugraditi plin na njega?

 

tb.jpg

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konkretna iskustva sa plinom na ovom motoru licno nemam, iskreno nisam se ni interesovao, ali video sam da to poprilicno furaju po Italiji i Poljskoj (BRC, Zavoli, Landi). Znaci moze :) . Ako te zanima potrosnja plina na MultiAir, imas i na Spritmonitoru podatke koje ostavljaju korisnici za LPG. Samo sto je ovaj motor dosta cesci u Alfama, pa pogledaj i za njih (npr. Mito, Giulietta).

Licno mi ni na kraj pameti nije bilo da razmisljam na temu plina na MA motoru. Ni inicijalno pre kupovine (njegova potrosnja mi nije "problem", trosi manje nego T-Jet, a i sam motor je malo kompleksniji) - a jos manje kada sam video koliko mi trosi u praksi. Na magistrali, sa laganom nogom na gasu, potrosnja moze da se spusti i ispod 5l. S druge strane, ako se za gust konstantno gazi u obrtaje, ume lepo da srkne :) . Autoputem do Istanbula i nazad, sa 4 osobe i krcat prtljagom trosio je okruglo 6.43l. A ukupan prosek u mom vlasnistvu je za nepune 2 godine na 6.78l. Sve po cepu naravno, a u pitanju je klasa iznad, tj. tezi auto i malo jaca verzija od 140 KS, cisto da imas neku sliku.

Pre potrosnje bih ti savetovao da proveris koja ti je revizija MultiAir jedinice na autu ;) . Lako mozes da proveris sam, pisao sam gde i sta gledati, problematicne su bile prve serije sa pocetka produkcije. I obavezno proveriti stanje malog MultiAir filtera, sa suvozacke strane bloka. Uz redovne zamene i kvalitetno ulje, bitan element za funkcionisanje MA jedinice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto su me jos dvojica kolega na PM pitali vezano za proveru revizije MA jedinice, a posto sam vec pisao, evo jos jednom par caka za proveru: gde i sta gledati, sta koji SN znaci, koja je revizija u pitanju... Od druge revizije u oktobru 2012. ne bi vise trebalo da bude bubica kao na prvim serijama (motor je startovao 2010. godine):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, MilosV7 said:

...Nisam jos dosao do toga da listam po forumu iskustva sa gasom na T-jetu. Ukratko, da li se ponasaju fino? Imajuci u vidu da mi ovaj bravac trosi smem slobodno da kazem duplo vise od predhodnog auta.. svasta mi pada na pamet. Ali da je pun snage.. o tome ne treba diskutovati, Bravo je zver.

Plin ide lagano znaci kao u atmosferca posto ima usisnu granu, ugradnja oko 500e, usteda abnormalna, performanse do 10%manje cak u nekim rezimima i bolje ide na gas... Trosice ti plina kao sada benzina... To je smesno... 

 

 

Edited by neshaoct
prebacivanje / formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necu da reklamiram ali znam jedan koji ce ti sve srediti cakum pakum provereno znaju T-jet motor da rade a ok su sa cenom. 

Kad ugradis gas voleces i Brava i taj motor jos vise hahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slobodno pisi, dokle god nije otvoreno reklamiranje, ne škodi već koristi :)

Sent from my 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je GasLine servis sa Miljakovca zaista momak koji tamo radi zna svoj posao i ugradjivao je u T-jet plin, meni je sredio tudju brljotinu koju je napravio servis gde sam ja ugradio plin... 

 

Cisto da spomenem koliko je posten kada me je uputio gde da nadjem delove za gas po najpovoljnijim cenama jer mi trebaju nove dizne, i plus neobavezno caskanje o zivotu i problemima.. Cak mi je dao i par ozbiljnijih saveta i stvarno samo reci hvale za njih. 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, zeljkoci said:

I gde mogu da se nadju delovi za gas po povoljnim cenama?

 

Slobodno kazi da svi znamo

EuroPromet Pirot

 

Pricamo pre svega o AC gasnim sistemima... 

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi,nov sam na forumu. Uskoro bi trebao da menjam auto pa sam se nesto bas zatreskao za Bravo sa ovim motorom,ali bi ipak da imam i gas kao opciju jer bi malo da smanjim te troskove oko goriva mesecno jer su bas porasli..decurlija u skolu..treninge..ja posao itd..a da opet izbegnem onu tromost atmosferskog motora,pogotovo na gas. Bas mi je drago sto sam pronasao ovu temu,i nekoga ko ima taj auto sa lpg-om.

Edited by Dulence

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...