Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada
Dusan

Bravo 1.4 TJet - ugradnja TNG-a

Recommended Posts

Imam jedno pitanje u vezi 1.4 t-jet motora: moze li plin na ovaj auto i koljiko to kosta, posto nisam neki ljubitelj dizelasa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlično pitanje. To i mene zanima, mada po oglasima ih ima, ali ne znam da li je fabrički ili naknadno ugrađen...

Ako neko zna koja je cena redovnog servisa i na koliko se km radi na t-jet?

Koja je razlika u održavanju 1.4 t-jeta i "ne" t-jet?

Edited by etibor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je novi Bravo fabricki isao sa plinom sa 1.4 motorom od 90 KS.

Delta i Giulietta fabricki idu sa GPL-om u 1.4 Tjet motorm od 120 KS.

T-Jet je novi turbo motor, male zapremine velike snage i umjerene stedljivosti. Citao sam da trosi manje od 1.6 16V motora, u gradu i 1.5l.

Pretpostavljam da je ugradnja plinske instalacije skuplja nego kod atmosferskih motora. Vjerovatno treba neko skuplje ulje (Selenia K P.E. i sl)

E sad ne znam puno, ali na jednom forumu sam citao da su vozaci Telenora nezadovoljni sa kvalitetom novog Brava i da se puno kvari. KOji motor oni imaju ne znam.

Vidim da i na Selenia stranici ima samo model 1.4 (90) GPL i da ide posebno ulje

wss5.jpg wss6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam u NS pre nekoliko dana parkiranih jedno 5-6 fiat bravo automobila svi su iz Telenora i svi su dizelasi verovatno oni 1.9 multijet. A gde si nasao to da su nezadovoljni novim bravom i da se mnogo kvari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre bih rekao da su Telenorovi 1.6 jer kod nas u zvaničnoj ponudi nema 1.9, a sumnjam da su ih posebno uvozili samo za Telenor jer su različitih boja :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jedno pitanje u vezi 1.4 t-jet motora: moze li plin na ovaj auto i koljiko to kosta, posto nisam neki ljubitelj dizelasa?

Naravno da moze. Zavoli se uspesno ugradjuje na taj model. Cena je od 600-700e u zavisnosti od opreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre bih rekao da su Telenorovi 1.6 jer kod nas u zvaničnoj ponudi nema 1.9, a sumnjam da su ih posebno uvozili samo za Telenor jer su različitih boja :rolleyes:

Bilo ih je u ponudi pre par godina.

U isto vreme ih je kupovao Telenor i DT.

Ovi drugi se na ništa ne žale. Pre su vozili Golfove. Prešli su na bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Ovi drugi se na ništa ne žale. Pre su vozili Golfove. Prešli su na bolje.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Martini

Jel postoji jos neko osim Zavolija, i na kom principu rade ti plinski uredjaji, tj da li rade kao klasicni sekventi, ili drugacije? Znas li mozda koliko trosi Bravo sa ovim motorom, naravno mislim na plin? 700 evra nije uopste velika investicija, s obzirom da je registracija, nabavna cena 1.4 t-jeta, a i voznja jeftinija nego jtd-a....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li je T-jet 1.4 sa direktnim ubrizgavanjem ili ima dizne. Ako ima dizne, onda je lako ugraditi kod malo boljeg majstora, ali ako je direktno ubrizgavanje benzina, onda to dosta menja stvar, i onda bi trebao ići najnoviji Stag 400 kompjuter i u određenim režimima auto ide i na benzin, tj, zajedno sa plinom ubrizgava i benzin, to onda dosta umanjuje uštedu koja se očekuje na plinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Martini

Jel postoji jos neko osim Zavolija, i na kom principu rade ti plinski uredjaji, tj da li rade kao klasicni sekventi, ili drugacije? Znas li mozda koliko trosi Bravo sa ovim motorom, naravno mislim na plin? 700 evra nije uopste velika investicija, s obzirom da je registracija, nabavna cena 1.4 t-jeta, a i voznja jeftinija nego jtd-a....

Zaista ne znam da li je jos neko uspesno uradio. Zavoli koji bi isao u T-jet radi na klasicnom principu, ali su sama podesavanja uredaja i auta drugacija od obicnih. Realno gledano za razliku u ceni uzima se kvalitetan uredjaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm zanimljiva tema, ima jedan u oglasim plavi iz zrenjenina koliko se secam 1.4 tjet sa plinom

video sam i jednog mita u oglasima koj se dugo pordavao sa istim motorom i plinom...

ps ovi od telenora su 2010 god i ako su dizeli onda su skoro sigurno 1.6 mjet jer cisto sumnajm da su 1.9 16v od 150 ks...( posto je fiat 1.9 8v od 2008 krenuo da menja sa 1.6 mjet motorom )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proslo je dosta vremena od kako je ova tema otvorena, pa me interesuje kako se pokazao t-jet na plinu, koju instalaciju preporucujete i sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko mora da oživi i ovu temu.

Prosto ne mogu da opišem koliko sam zadovoljan što sam to ja.

Ne znam koliko sam kompetentan da pričam o nekom iskustvu sa gasnim uređajem na ovoj raketi ali za ovo kratko vreme , sada meni, ne silazi osmeh sa lica.

Uređaj iz potpisa AC Qbox radi, zahvaljujući dokazanom stručnjaku, bez ikakvih poteškoća meni primetnih.

Uzmimo u obzir da već imam neko pređašnje iskustvo sa gasnim uređajima na , doduše, atmo motorima.

Kada je reč o potrošnji, famoznoj, iz ovih preliminarnih proračuna je rekao bih manja nego na Stilu 1.6 uz istu nogu na gasu, ako me i težu.

Dobro, još će proteći vode dok se ne iskristališe objektivan sveopšti utisak.

Za sada moje preporuke.

 

 

sa TT

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


 

 



×