Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Drag Times / Drag Race

Recommended Posts

carwow.jpg CarWOW: Lamborghini Aventador SVJ vs McLaren 600LT

 

Možda mislite da će ovo biti laka pobeda za Lambo. :D

Aventador SVJ ima 6.5 V12 koji daje 770KS/720Nm obrtnog momenta uz pogon na svim točkovima, a nije ni previše težak sa 1.525 kilograma.

Za poređenje, 600LT ima ''samo'' 3.8 twin-turbo V8 koji pravi 600KS/620Nm. Lakši je jer ima 1.404 kilograma, ali mu je pogon samo na zadnjim točkovima.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Ford Mustang vs Mach-E GT

 

Potpuno električni Mustang protiv starog dobrog Mustanga sa V8 motorom.

Međutim, ovaj Mustang V8 nije sa fabričkih 450KS/530Nm od njegovog 5.0 V8 atmosferca, već ima 490KS/530Nm. Svi ti konji idu samo na zadnje točkove preko automatika sa 10 brzina. Težak je 1.740 kilograma.

Električni Mustang ima dva elektromotora koji zajedno daju 487KS/860Nm. Snaga je momentalno raspoloživa, ali auto ima skoro pola tone više od klasičnog Mustanga jer mu vaga pokazuje 2.200 kilograma.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Audi RS e-tron GT vs RS Q e-tron

 

Električni auto za najsurovije relije protiv isto tako električnog auta visokih performansi za asfalt:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Aston Martin DBX 707 vs Bentley Flying Spur

 

Najjači i najbrži Aston Martin sa 4 vrata protiv istog takvog Bentley-a.

Aston ima AMG 4.0 twin-turbo V8 ispod haube sa 707KS/900Nm. Težak je 2.245 kilograma i košta barem 200.000 evra.

Bentley počinje sa cenom tek negde od 250.000 evra, malo je teži sa 2.437 kg. i ima 6.0 twin-turbo W12 sa 635KS/900Nm.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse: Hummer EV vs Durango Hellcat vs Mercedes AMG G63

 

Svi su veliki, snažni... i skupi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW E39 M5 vs Nissan R34 GT-R Skyline

 

4.9 V8 atmoferac sa 400KS/500Nm je ispod haube M5 (E39), sva ta snaga ide na zadnje točkove preko manuelnog menjača sa 6 brzina. Težak je 1.795 kilograma.

R34 GT-R ima 2.6 sa 6 cilindara ali i dva turba, koji pravi 280KS/392Nm (mada realno ima sigurno nešto malo preko 300 konja). Težak je 1.560 kilograma, a pogon mu je na svim točkovima.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Lamborghini Huracan sa 1.100KS & Red Bull MotoGP

 

Ovaj Huracan više nema atmosferac već je njegov 5.2 V10 dobio dva turba i snaga mu je zato otišla na vrtoglavih 1.100 konja.

270KS/120Nm su podaci za ovaj Moto GP motocikl. U pitanju je KTM vožen u sezoni 2021. godine. Jeste mnogo slabiji ali je i okruglo 10 puta lakši od Huracana:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M5 Competition vs Audi R8

 

Ovaj R8 je u varijanti sa pogonom samo na zadnje točkove. Ima 5.2 V10 atmosferac sa 570KS/550Nm, menjač je sa dvostrukim kvačilom i 7 brzina, auto ima LC (launch control).

BMW M5 Competition ima 4.4 V8 twin-turbo sa 625KS/750Nm koji idu na sva 4 točka. Menjač mu je automatik sa 8 brzina i takođe ima LC. Sa svojih 1.895 kilograma teži je od R8 za 305 kilograma.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Porsche 918 Spyder vs 911 Turbo S

 

911 Turbo S pokreće 3.8 twin-turbo koji daje 650KS/800Nm obrtnog momenta. Auto je težak 1.640 kilograma.

918 Spyder ima 4.6 V8 atmosferac, ali i još dva elektromotora. Oni zajedno prave 887KS/1.280Nm. Tek je malo teži sa 1.675 kilograma, ali je zato na tržištu skoro 10 puta skuplji od 911 Turbo S:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Audi RS3 vs Audi S8

 

RS3 ispod haube ima 2.5 turbo sa 5 cilindara, koji daje 400KS/500Nm obrtnog momenta. Relativno je lagan za limuzinu visokih performansi sa 1.575 kilograma, a košta oko 65.000 evra.

Audi S8 je mnogo teži sa 2.220 kilograma. Takođe je mnogo skuplji sa cenom od 120.000 evra, ali sa dobrim razlogom - ne samo da je iznutra super luksuzan, već je i moćan jer ispod haube ima 4.0 twin-turbo V8, koji može da razvije 571KS/800Nm.

Dakle, S8 očigledno ima više snage, ali da li će ogromna razlika u težini biti presudna?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Kia EV6 vs Ford Mustang Mach-E vs VW ID.4 GTX

 

Najviše sportska varijanta ID.4 protiv srednjeg nivoa performantnih verzija Mustanga Mach-e i Kie EV6.

ID.4 GTX ima dva električna motora koji mu daju 300 KS/470Nm. Težak je 2.224 kilograma i košta skoro 60.000 evra.

Mustang Mach-E takođe ima dva električna motora koji mu prave 350KS/580Nm. Malo je lakši od VW-a jer ima 2.198 kilograma, a cenovno je tek 1.000 evra skuplji od ID.4 GTX.

Kia EV6 je najlakši auto u ovom poređenju sa 2.090 kilograma, takođe je i najjeftiniji jer košta oko 15.000 evra manje od rivala. Ima dva električna motora sa ukupno 325KS/605Nm. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Audi R8 vs RS Q e-tron

 

Šta je brže na 402 metra - ozbiljan auto pravljen da bude brz na asfaltu, ili električni reli auto za Dakar?

Reli Audi ima karoseriju od karbona zajedno sa dva motora preuzeta iz Formule E. Dakle, mora da je prilično moćan, zar ne? Pa, ovi automobili imaju ograničenu snagu tako da proizvode samo 340 konja. Međutim, imaju i dugme kojim se isključuje taj limit, tako da u ovom potezanju ima svih 680 konja. Opremljen je i malim motorom pozadi koji pomaže regeneraciju energije u bateriju, tako da je kao rezultat toga njegova težina prilično slična e-tron GT - oko 2.200 kilograma.

Sva sreća što reli Audiju može da se poveća snaga, jer znamo da R8 ima veličanstveni 5.2 V10 atmosferac. Pokreće sva četiri točka na koje šalje 620KS/580Nm. Takođe je mnogo lakši od reli automobila jer ima 1.560 kilograma.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Audi R8 i tjunirani RS3 i RSQ8

 

Mislite da će ovo biti laganica za R8, zar ne? Pa, nemojte biti tako sigurni jer su druga dva Audija naknadno dorađivana.

RS3 i dalje ima uobičajeni 2.5-litarski 5-cilindarski turbo'benzinac, međutim sada je u stanju da proizvede 550KS/730Nm obrtnog momenta.

Što se tiče RSQ8, on ima 4.0 twin-turbo V8 sa 710 konja. Nismo sigurni koliki je obrtni moment, ali procenjujemo da je 900 Nm.

Dakle, da li ova dva automobila imaju ono što je potrebno da obore R8 V10 Performance? Na kraju krajeva, njegov atmosferski V10 od 5.2 litara bez problema proizvodi 620KS/580 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse: Nissan Z vs Ford Mustang GT vs Dodge Challenger Scat Pack

 

Novi Nissan Z protiv američkih muscle - svi imaju 400 konja ili više, sva tri su manuelci i sa pogonom samo pozadi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Porsche Cayenne Turbo GT vs Audi R8

 

Porsche ima 4.0 twin-turbo V8 ispod haube koji može da proizvede 640KS/850Nm obrtnog momenta. Sva ta snaga ide na sve točkove, a težak je 2.220 kilograma.

Što se tiče R8, ima čuveni 5.2 V10 atmosferac koji daje 570KS/550 Nm. Ovo je varijanta sa pogonom samo pozadi, i mnogo je lakši od Cayenna sa 1.590 kilograma.

Dakle R8 je slabiji, ali da li će se velika razlika u težini pokazati odlučujućom?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Porsche 911 Turbo S vs Suzuki Hayabusa

 

Ovaj 911 pokreće 3.8 twin-turbo šestak koji može da proizvede 650KS/800Nm obrtnog momenta. Težak je 1.640 kilograma, pogon je na svim točkovima.

Naravno, motocikl je mnogo lakši - teži samo 264 kilograma. Pokreće ga 4-cilindrični motor sa 1340cc, koji daje 190 konja. 
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse: Nissan Z vs Nissan 370Z Nismo

 

370Z Nismo je manuelac iz poslednje proizvodne serije što znači da njegov 3.7 V6 atmosferac daje 350 konja (18 više od standardnog 370Z).

Novi Z ima 3.0 twin-turbo V6 sa 400 konja. Uz sve to, 370Z Nismo je 40 kilograma lakši od novog Z:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Jeep Trackhawk vs Hennessey Mammoth

 

Grand Cherokee Trackhawk ima 6.2 V8 sa kompresorom koji daje 710KS/880Nm obrtnog momenta! Međutim, prilično je težak sa svojih 2.400 kilograma.

Hennessey Mammoth je napravljen na osnovu Dodge RAM-a. I dalje ima 6.2 V8 sa kompresorom ispod haube, ali mu je snaga povećana na 1.026KS/1.314Nm obrtnog momenta. Fabrički ima 702KS.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Ferrari SF90 & Nissan GT-R

 

Ali ne ''običan'' GT-R, već ovaj ima 1.000KS/1.150Nm. I dalje je tu 3.8 V6 twin-turbo, ali sada je sve kovano, drugačiji je usis, izduv, turbine, mapa naravno... Sve te izmene mu nisu podigle kilažu, tj. i dalje ima 1.750 kilograma. Skoro 60.000 evra koštaju sve izmene kod ovog Nissan-a.

4.0 V8 i tri električna motora (računajući i onaj između motora i menjača) čine pogon ovog Ferrarija, zajedno mu daju 1.000KS/800Nm. Ima nekih 150 kilograma manje od Nissan-a, ali košta negde oko 4-5 puta više (zavisno koliko se dodatne opreme štiklira iz Ferrari kataloga):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M5 CS vs Porsche Panamera Turbo S

 

M5 CS pokreće 4.4 twin-turbo V8 koji daje 635KS/750Nm obrtnog momenta. Kao što biste i očekivali, snaga ide na sva četiri točka, a težak je 1.825 kilograma. Međutim, sva ta snaga nije jeftina - košta oko 160.000 evra.

Panamera Turbo S ima 4.0 twin-turbo V8 koji joj daje 630KS/820Nm obrtnog momenta. Međutim, teža je od BMW-a jer ima 2.080 kilograma. Jeftinija je par hiljada evra od M5 CS.

Dakle, Porsche ima malo manje snage i teži je - laka pobeda za BMW, zar ne? Pa, ne zaboravite da realno teško da ima automobila koji bolje startuju od Porsche modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Audi R8 vs RS e-tron GT

 

Najjači Audi s motorom SUS, i najjači potpuno električni Audi. Koji je brži?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: MotoGP KTM vs Porsche 911 Turbo S vs KTM Super Duke R 1290 Evo

 

KTM za civilnu upotrebu, KTM za MotoGP šampionat (u videu ga vozi Dani Pedrosa) i 911 Turbo S.

Porsche ima oko 200 konja više nego oba motora zajedno, ali zato ima i mnogo više kilograma od njih ukupno:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M4 CSL vs Porsche 911 GT3

 

Porsche 911 GT3 je malo slabiji od M4 CSL jer ima 510KS/470Nm iz svog 4.0 atmosferca, dok BMW raspolaže sa 550KS/650Nm od 3.0 twin-turbo motora. Ali... M4 CSL je za 190 kg teži od 911 GT3:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...