Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Drag Times / Drag Race

Recommended Posts

carwow.jpg CarWOW: Chevrolet C8 Corvette vs Ferrari 458 Speciale

 

Oba su V8 atmosferci.

Corvette ima 6.2 V8 sa 482KS/612Nm obrtnog momenta. Motor je postavljen na sredini, a sveukupno C8 teži 1.655 kilograma. 458 Speciale ima 4.5 V8 koji može da isporuči 605KS/540Nm, naravno da je lakši od Corvette sa oko 1.500 kilograma, ali je i jedno 4 puta skuplji od nje. :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M240i vs BMW M2

 

Prethodna generacija punokrvnog M2, i aktuelna generacija M240i, tj. poslednje varijante pre nego se uđe u M svet.

Stari M2 ima 3.0 twin-turbo koji pravi 410KS/550Nm obrtnog momenta. Njegova snaga se prenosi samo na zadnje točkove, a težak je 1.575 kg.

Što se tiče aktuelnog M240i, takođe dolazi opremljen sa 3.0 twin-turbo rednim šestocilindrašem, ali s anešto manje snage jer ima 374KS/500 Nm. Malo je i teži sa 1.690 kilograma, ali ima jednu ključnu prednost - ima pogon na sve točkove:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Lamborghini Urus vs Tesla Model 3

 

Model3 Performance, što znači 490KS/660Nm, dok Urus ima 650KS/850Nm. Usput, Urus je za oko 200.000 evra skuplji... :D

Na papiru Urus ima malo bolje vreme do 402 metra, ali je sa njim teže (u odnosu na Teslu) idealno startovati kako bi se to vreme ostvarilo i u praksi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW i4 M50 vs Audi RS5

 

Ovo će biti bliže nego što mislite!

Audi RS5 ima 2.9 twin-turbo V6 ispod haube, koji daje 450KS/600Nm obrtnog momenta. BMW ima dva elektromotora koji u kombinaciji proizvode 544KS/795Nm. Audi je težak 1.742 kilograma, ali BMW ima 2-215 kg.

Da li će ta ogromna razlika u težini biti presudna, ili će skoro 100 konja više kod BMW-a ga ipak dovesti do pobede? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Subaru Impreza P1 vs Mitsubishi Evo

 

Direktan deul nekadašnjih zvezda reli scene. To su dva veoma različita automobila iako je njihova statistika slična.

Subaru pokreće 2.0 turbo-benzinac koji daje 280KS/353Nm obrtnog momenta. Opremljen je 5-stepenim manuelnim menjačem, pogonom na sva četiri točka i težak je 1.283 kilograma.

Evo takođe ima 2.0 turbo-benzinski motor, i iako daje identičnih 280 konja pravi nešto više obrtnog momenta sa 373Nm. Baš kao i Subaru ima 5-brzinski manuelni menjač i pogon na sva četiri točka, ali je nešto teži sa 1.360 kilograma.

 

Dakle, verovatno će pobediti onaj ko bolje menja brzine - Mat ili Yianni?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse: Lexus LFA vs Lamborghini Huracan STO

 

Lexus LFA je automobilska legenda sa V10 motorom kojem crveno polje obrtomera počinje tek na 9.000 obrtaja, uz izduvni sistem koji je napravila Yamaha što mu daje neverovatno akustiku. Pored njega je još jedno V10 ''čudovište'', legalni trkački automobil Huracan STO.

Iako KS/Nm favorizuju Lamborghini, niko ne može da izgubi kada stavite dva ''vrišteća'' V10 motora jedan pored drugog:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M240i vs VW Golf R vs Civic Type R

 

Golf R pokreće 2.0 turbo-benzinac sa 320KS/420Nm obrtnog momenta, ima pogon na sva četiri točka, a težak je 1.550 kg.

Civic Type R takođe ima 2.0 turbo-benzinac ispod haube, a njegova snaga je skoro identična Golfu jer pravi 320KS/400 Nm. Međutim, ne samo da mu je pogon napred, već mu je i menjač manuelni. Ali, barem je najlakši automobil ovde sa 1.395 kilograma.

BMW poseduje 3.0 motorčijih 6 cilindara prave 374KS/500Nm. Takođe je opremljen pogonom na sva četiri točka, ali je i najteži automobil od sva tri sa 1.690 kilograma. Da li će težina BMW-u biti razlog za poraz iako je najsnažniji? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Tesla Model Y vs Porsche Macan GTS vs BMW X3 M40d

 

Električni, benzinac i dizel - koji je najbrži (dizel ima 100-tinjak konja manje od druga dva auta)?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Audi R8 vs Chevrolet Corvette vs Porsche 911

 

Svi ovi automobili imaju prilično različite konjaže, ali uveravamo vas da će ovo ''potezanje'' biti bliže nego što mislite!

Corvette ima 6.2 V8 atmosferac koji razvija 482KS/613Nm. Teška je 1.655 kilograma, pogon je pozadi, ima automatik i LC (launch control).

Što se tiče Poršea, ova verzija (početna) 911 ima 3.0 twin-turbo koji mu daje ''samo'' 385KS/450Nm. Međutim, on je i najlakši automobil ovde sa 1.509 kilograma. Snaga mu ide samo na zadnje točkove, automatik je sa 8 brzina i ima LC.

Audi pokreće prekrasan atmosferski 5.2 V10 sa 570KS/550 Nm. Težak je 1.609 kg, pogon mu je takođe samo pozadi, ima automatik sa 7 brzina.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M5 CS vs Porsche 911 (997.2) Turbo S

 

Gde je sportska limuzina današnjice u poređenju sa čistokrvnim sportskim automobilom od pre 10 godina?

Porsche ima 3.8 twin-turbo koji može da razvije 530KS/700Nm obrtnog momenta. Opremljen je pogonom na sve točkove i težak 1.585 kilograma.

BMW M5 CS ima 4.4 twin-turbo V8 sa 635KS/750Nm. Međutim, ima jedan ključni problem u poređenju sa Poršeom - težak je 1.825 kilograma. Usput, ovakav M5 CS košta barem 70k evra više nego polovni 911 (997.2) Turbo S.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Lamborghini Aventador SVJ vs Suzuki Hayabusa

 

SVJ verzija Aventadora raspolaže sa 770KS/720Nm, dok Hayabusa ima 195 konja i jedno 260 kilograma u odnosu na Aventadorovih 1.525 kg:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Porsche 911 Turbo S & BMW M3 xDrive

 

Sa fabričkim parametrima ovo potezanje ne bi bilo posebno zanimljivo jer bi 911 Turbo S sigurno bio pobednik.

Ali... ovaj M3 Competition više nema fabričkih 510 već okruglo 600 konja, i umesto 650Nm sada je tu 750Nm obrtnog momenta. Sve je to dobijeno samo čipovanjem, dakle nema drugih izmena. 911 Turbo S je u potpuno fabričkom izdanju što znači da njegov 3.8 twin-turbo pravi 650KS/800Nm. Težak je 140 kilograma manje od M3 Competition, ali je i duplo skuplji.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Audi RS3 vs 1985. Quattro Rally Car

 

Hajde da uporedimo statistiku ove dve zveri sa 5 cilindara!

Audi RS3 pokreće 2.5 turbo koji daje 400KS/500 Nm. Pogon je na sva četiri točka i težak je 1.575 kilograma.

Audi Quattro ima više snage jer njegov 2.1 turbo-benzinac pravi 500KS/480Nm. Mnogo je i lakši auto sa 1.090 kg. Plus i vredi mnogo više od RS3 jer je na tržištu ovakav Quattro 30 puta skuplji od novog RS3. 

Međutim, postoji jedna ključna razlika u njihovom poređenju - Quattro ima 6-brzinski manuelni menjač. Hoće li to napraviti razliku u koristi novijeg Audija?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M240i vs Audi RS5

 

Kao što možete očekivati, RS5 ima više snage jer njegov 2.9 twin-turbo V6 ispod haube pravi 450KS/600Nm obrtnog momenta. Ima pogon na sva četiri točka, a težak je 1.735 kilograma. M240i ima 3.0 šestocilindrični turbo motor koji daje 374KS/500 Nm. Takođe dolazi sa pogonom na sva četiri točka, i nešto je lakši od Audija sa 1.690 kilograma.

Dakle, RS5 ima više snage, ali da li će mu ovo biti laka pobeda? I što je još važnije, da li će dokazati svoju vrednost, s obzirom da košta skoro 30.000 evra više od M240i...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Bentley Continental GT Speed Cabrio vs Rolls-Royce Dawn

 

Bentley ima 660KS/900Nm iz 6.0 W12 twin-turbo motora. Rolls-Royce je skoro 100.000 evra skuplji, ima 6.6 twin-turbo V12 sa 570KS/830Nm, i sa svojih 2.560 kilograma je 120 kg teži od Bentleya.

Osim što je malo slabiji i teži, Rolls-Royce Dawn ima i pogon samo pozadi u odnosu na pogon na svim točkovima koji ima Continental GT Speed.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Ford Mustang V8 vs Hayabusa Mini

 

5.0 V8 atmosferac u ovom Mustamgu daje 490KS/530Nm, što je 40 konja više od fabrike jer je naknadno dorađen (novi usis, mapa, izduv) od strane Clive Sutton.

Ovaj Mini više nema motor napred nego pozadi, i u pitanju je Suzuki Hayabusa 1.3 motor koji pravi 180KS/150Nm. To je mnogo manje od Forda, ali ovakav Mini ima 500 kilograma, dok je Mustang težak 1.730 kg.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Lamborghini Aventador SVJ, Porsche 911 Turbo S & McLaren 720S

 

Porsche pokreće 3.8 twin-turbo koji daje 650KS/800Nm obrtnog momenta. Pogon je na svim točkovima i težak je 1.640 kg.

Aventador SVJ je lakši od Porschea sa svojih 1.525 kilograma. Ne samo da je lakši, nego je i snažniji od 911 Turbo S jer njegov 6.5 V12 atmosferac pravi 770KS/690Nm.

Najlakši automobil od ova tri je McLaren 720S sa samo 1.420 kg, ima 4.0 twin-turbo V8 koji može da izbaci 720KS/770Nm. Ipak, ima jednu ključnu slabost - pogon mu je samo na zadnjm točkovima.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Ferrari F355 vs Kia EV6

 

Može li moderni potpuno električni auto protiv superautomobila iz 90-tih?

EV6 ima dva električna motora koji mogu da isporuče 325KS/605Nm obrtnog momenta. Pokreće sva četiri točka, a težak je 2.090 kilograma. Ferrari je mnogo lakši sa 1.350 kg, pokreće ga 3.5 V8 atmosferac sa 380KS/360Nm.

Dakle, F355 je lakši i jači, pa bi ovo trebala da bude ''laganica'' za Ferrari? Pa, ima dva potencijalna nedostatka - pokreće samo zadnje točkove i ima manuelac:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Audi R8 vs Quattro Rally

 

R8 pokreće 5.2 V10 atmosferac koji daje 620KS/580Nm obrtnog momenta. Pokreće sva četiri točka, a težak nešto manje od 1.700 kilograma. Prilično je skup, sa početnom cenom od oko 190.000 evra.

Ali verujte nam, to nije ništa u poređenju sa Quattro Rally koji je osiguran na vrednost od 1.980.000 evra! Što se tiče snage, njegov motor je svakako manji od modela R8, sa 2.1 5-cilindarskim turbo motorom ispod haube koji pravi 500KS/480Nm. Takođe je opremljen pogonom na sve točkove i svakako je lakši od R8 jer ima samo 1.090 kilograma:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M2 v Bentley Continental GT v Jeep Grand Cherokee Trackhawk v Audi RS5

 

Jeep pokreće 6.2 V8 sa kompresorom koji daje 707KS/875Nm obrtnog momenta. Kao što biste očekivali, Jeep je i težak sa svojih 2.433 kilograma.

Bentley Continental GT Speed kabrio ima skoro identičnu težinu kao Jeep, dok njegov 6.0 twin-turbo V12 pravi 660KS/900Nm obrtnog momenta.

Pored Bentlija imamo RS5, kojeg pokreće 2.9 twin-turbo V6 sa 450KS/600Nm. Međutim, mnogo je lakši od Jeep-a i Bentley-a jer ima 1.742 kilograma.

I onda konačno imamo najlakši automobil ovde, BMW M2 Competition. Vaga mu pokazuje 1.575 kg. a njegov 3.0 twin-turbo može da isporuči 410KS/550Nm. Međutim, ima jednu ključnu manu - to je jedini automobil ovde samo sa zadnjim pogonom, jer su svi ostali sa pogonom na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mala Honda CR-X del Sol u borbi protiv moćnih Amerikanaca

 

226297-honda crx01.jpg

 

Lepota trka na četvrt milje je što znaju da budu izuzetno nepredvidive u stilu ''David protiv Golijata''. Upravo je to ovde slučaj.

 

U centru pažnju je mali Targa Top dvosed, koji je Honda proizvodila pre tri decenije. Naravno, JDM fanovi su prepoznali skromni CR-X del Sol, mali sportski automobil sa prednjim pogonom koji je s proizvodnih linja silazio od 1993. do 1998. Ipak, del Sol očigledno nije zaboravljen, a rukama pravog ljubitelja može da pravi čuda. Nažalost, nema previše detalja vezanih za ono što se nalazi ispod haube malog ''Japanca'', što je ujedno i obezbedilo ove neverovatne performanse. Sve što znamo o ovom automobilu je poslednji nastup koji je imao od 23. do 25. juna, gde se našao na crti sa moćnim američkim muscle snagatorima.

 

Sve se desilo na zMAX Dragwayu, koji je navodno ''prva svetska drag staza sa četiri trake'', s razlogom nazvana ''Bellagio of drag strips'', bez obzira što se nalazi u Severnoj Karolini, kao deo Charlotte Motor Speedwaya. Honda je prvi duel imala sa crnim Dodge Challenger SRT Hellcatom, i mada je razlika u veličini vozila ''zastrašujuća'', to nije omelo vozača del Sola da prođe deonicu za 11.15 sekundi, 0.10 sekundi brže od protivnika. Čast ''muscle'' automobila je pokušao da odbrani Chevy Camaro SS, ali bez većeg uspeha. Na kraju, maloj Hondi je na crtu stao još jedan Challenger.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Porsche 918 Spyder vs Red Bull MotoGP

 

Na 402 metra protiv MotoGP legende Danija Pedrose i Red Bull KTM-a RC16 iz MotoGP sezone 2021.

Ovaj Porsche pokreće 4.6 atmosferski V8, uparen sa dva elektromotora, koji zajedno proizvode 887KS/1.280Nm obrtnog momenta. Pogon je na svim točkovima i težak je 1.674 kilograma.

Naravno, KTM-a RC16 je mnogo lakši jer motocikl i vozač ukupno imaju 200 kg. Njegov motor od 1.000 kubika daje 270 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hagertyyoutubelogo.jpg Hagerty: Ford Bronco Raptor vs G63 AMG vs Jeep Wrangler 392 vs Defender V8 vs Lamborghini Gallardo

 

Prvo će u Ford Bronco Raptor i Jeep Wrangler 392 u duelu da odluče k'o treba da brani boje Amerike protiv ''stranaca'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Nissan GT-R vs Porsche 911 Turbo S vs Rallycross

 

Ovaj Nissan GT-R ima, kao i svaki drugi, 3.8 twin-turbo V6. Ali za razliku od mnogih drugih ima mnoštvo nadogradnji koje mu kao rezultat daju zapanjujućih 1.100KS/1.270Nm obrtnog momenta. Težak je 1.720 kg, a kada na cenu auta dodate vrednost svih izmena dođete to zbira od oko 140.000 evra.

Naravno, Porsche je skuplji jer ovaj 911 Turbo S košta košta nepunih 200.000 evra. Pokreće ga moćni 3.8 twin-turbo sa 6 cilindara sa 650KS/800 Nm. Lakši je od GT-R jer ima 1.640 kilograma.

I konačno, tu je i automobil za reli kros. Ima četiri elektromotora koji zajedno proizvode 820KS/900Nm. Uprkos tome što je potpuno električni auto on je najlakši od sva tri jer ima 1.600 kilograma. Ali je i ubedljivo najskuplji sa cenom od 650.000 evra.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW M240i v Audi S3 v Mk1 RS3

 

RS3 je prve generacije (auto je 2012. godište), ima 2.5 turbo sa 340KS/450 Nm, a težak je 1.575 kg.

S3 je najnoviji, što znači 2.0 turbo sa 4 cilindra i 310KS/400Nm. On je i najlakši auto ovde jer ima 1.558 kilograma. 

M240i ima 3.0 šestocilindrični turbo-motor koji je daje 374 KS/500 Nm obrtnog momenta. Međutim, najteži je sa svojih 1.790 kilograma.

Sva tri auta imaju pogon na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...